Kmettil írta:
- Nem tetszik a nehézkes fejlődés. Rengeteg csatán vagyok túl és 4 óra játék után még mindig csak 6-os szintű a hősöm.
Ez Skirmish és Online módnál állítható, hogy milyen gyors legyen a fejlődés.
Idézet:
- Hiányolom az automatikus csata lehetőségét (lásd mint H3 WOG). Még a leggyengébb lények ellen is harcolni kell egy erős sereggel ha meg akarom kapni az XP-t.
Ő, izé

Van Quick combat, amit gyorsan leszámol a gép, majd mikor kidobja az eredményt, akkor van lehetőség újra játszani manuál (azaz te játszhatod le, ha nem tetszika végeredmény. (options menüben bekapcsolható)
Van Autocombat, amikor a combat mapon az AI játszik helyetted, és bármikor visszaveheted az irányítást.
Idézet:
- Kicsinek találom az ablakokat bezáró bal felső sarokban lévő X-et.
+1
Idézet:
- Érdekesnek találom hogy a hősök magukban is szaladgálhatnak.
Ha ekkor támadják meg, automatikusan elbukik (persze ő nem támadhat más hősöket). +megszűnik az 1 lénnyel való szambázás, mindent odaathatsz másiknakl.
Idézet:
- H5 után furcsa, hogy nem lehet forgatni a mappot. No nem is mintha ez a dolog hiányozna. H5 alatt ez kifejezetten idegesített.
Egy riportban említették, hogy erre külön figyeltek, hogy ne kelljen rotálgatni, hanem a régi H1-4 módon játszhassunk, de mivel 3D, bedugtak egy funkciót, ami lehetővé teszi a rotálást, de nem sarkall az intenzív használatára (fentebb említették).
Idézet:
- Kevésnek találom a 4 fajta nyersanyagot. Ez a 4 fajta nyersanyag csökkenti a játék gazdasági stratégia részét (ellenben a H3-al).
Ezt majd az intenzív online játéktapasztalat dönti el. A pudin esete

Idézet:
- Csata után kapott XP mennyiségét egyenlőre nem tudom hova tenni. Annyi bizonyos hogy nem annyit ad mint az elpusztított lények össz HP-ja.
A leölt lény száma*a lényért járó XP-vel (minden lénynek egyedi XP jár), a pontos értékeket nem tudom.
Idézet:
- Csata közben a sorrendet jelző csík nem frissül időben (pl ha megölök egy lényt nem rendezi újra a sorrendet, vagy ha gyorsítok egy lényt akkor sem mutatja az új sorra kerülési helyét).

Mert nem a H5-ös móka, hanem a H3 szerint müxik

Azaz a lényeid initiative pontja határozza meg a sorrendet, míg a gyorsaságuk a haladást a pályán. (azonos initiative esetén a támadónál az előny). A gyorsítás, az a következő körre érvényesül, nem az aktuálisban. (a következő kört a lenti portrékon látható homokóra mutatja). Ha pl. morált kapsz, a lényed a kör végén újra jön 50% mozgással és sebzéssel.
Idézet:
- A lények nagyon hasonlóak. Pl.: egyik csatában 7 fajta lény volt a csatamezőn ebből 5db lénynek 5 volt a mozgáspontja és 2db-nak meg 4. Hát nem túl változatosak az értékek

Így legalább bejön a morál skill fontossága, a gyorsító/lassító varázslatok hasznossága
Bocs, az adott körtől él mind az initiative és sebesség gyorsítása, csak az lehetett, hogy az adott körben már léptek azok az ellenfelek, akikkel szemben megnőtt az initiative tulajdonság, és ezért nem változott a sorrend, csak messzebb tudtál menni az adott körben. Kérdés, hogy a következő körben észrevetted e a sorrend változást (vagy kevés volt az initiative növelése).