Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 09 szomb., 0:07 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Grimmjow89 írta:
Ubi fórumon is irta vki ,de mikor még nem volt kulcsom akkor a tört verziót simán felupdatelte 1.2 re utána dobtak is ki hozzá crack et, viszont ha eredetin nincs ien akkor lehet a tört verzióhoz szedi le csak. Gondoltam megkérdem hátha nekem nemjó vmi de ezek szerint akkor nincs gond.


Természetesen nem a tört verzióhoz készült egy egy plusz patch, annyira azért nem megy jól a fejlesztőknek, hogy a warezra gyártsák a patcheket. :D
Az a VIP/stresszteszt béta volt, ez pedig az Public beta. Szóval az egy teljesen más kliens volt, semmi köze ehhez és ott valóban volt 1.2.
Aki azt írta a fórumon, hogy ehhez jött ki 1.2-es patch az hazudott... :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 09 szomb., 1:07 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
pio írta:
light írta:
A Slava kampány második pályáján, ugye az erodben lehet toborozni azokat az egységeket, aminek az épületeit a várban megépítettem. Miután upgrade-eltem a várban a Sentinel-t, miért nem tudok Praetorian-t toborozni az erodben?


Csak olyan lényeket tudsz ott toborozni, amilyen lényekhez tartozik dwelling az adott zónában.

T-Rex: igen, lehet, multira. Korábban linkeltem egy csomó képet, abban már volt róla pár fotó, ezek szerint elkerülte a figyelmedet. :)


Az elmúlt 25 év hősei egy képen ~2000×1500-as felbontásban


Akkor... Elkerülte a figyelmemet.
Viszont, a H6-ban boss-ként szívesen látnék egy-két kreegan lényt :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 09 szomb., 6:57 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 05 szomb., 8:38
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Melbourne
Hi ,

Toltam mar kb 15 orat a closed betaval, az elejen nem igazan fogott meg, de egyre jobban tetszik, tegnap Broken Alliance- n Sanctuaryvel nyomultam, ki is maxoltam a herot 30. szintre :lol: ( osszwguriztem 600+ sarkanyt lol) Csatak tok jol evezhetok... Ami fajdalmasan fercmunka az a town screens .. remelem upgradelik kemenyen. Nimbus mester te hogy latod az eddigiek alapjan, optimista vagy?: :wink:

Udv,

Petrus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 09 szomb., 9:55 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
ZENE 1

ZENE 2


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 09 szomb., 14:05 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
petrus írta:
Hi ,

Toltam mar kb 15 orat a closed betaval, az elejen nem igazan fogott meg, de egyre jobban tetszik, tegnap Broken Alliance- n Sanctuaryvel nyomultam, ki is maxoltam a herot 30. szintre :lol: ( osszwguriztem 600+ sarkanyt lol) Csatak tok jol evezhetok... Ami fajdalmasan fercmunka az a town screens .. remelem upgradelik kemenyen. Nimbus mester te hogy latod az eddigiek alapjan, optimista vagy?: :wink:

Udv,

Petrus



Petrus!!! Szerencsére azért 3-4 évente mindig meglepsz minket! 8)
Én bizakodó vagyok. Rengeteget fejlődött a Closed béta óta a játék. Szerintem nagyon jól eltalált kőpapírollós skillrendszerrel jó lesz a multi is. A várak tekintetében is nagy az előre lépés, most már nem tudnék hirtelen olyan egyértelmű erősorrendet felállítani mint korábban.

Meglátjuk! :wink:

Toljátok a reportokat és nyafogjatok a megfelelő helyeken, ha bajotok van! Most még lehet változtatni (Silver...).
Meg lennék lepve, ha a townscreent megtartanák... :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 09 szomb., 15:20 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 10 szer., 11:17
Hozzászólások: 1436
Tartózkodási hely: Pécs
A town screenek tényleg borzasztónak néznek ki, de itt volt szó arról hogy azt nyilatkozták, hogy a játék kiadásáig nemigen fognak már rajta változtatni... :S
De amúgy nem néz ki rosszul :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 09 szomb., 16:33 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.youtube.com/watch?v=96But2gWKH0
Might & Magic Heroes VI béta bemutató 9 fejezet Barbár orkok és a Földtípusok


Pio írta azt hiszem az SG.hu-n hogy elvileg változhat még a városkép de csak a végleges játékban. Marzhin új QnA-ból.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 09 szomb., 16:42 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Cicely írta:
A town screenek tényleg borzasztónak néznek ki, de itt volt szó arról hogy azt nyilatkozták, hogy a játék kiadásáig nemigen fognak már rajta változtatni... :S
De amúgy nem néz ki rosszul :)


Már a mostani nyílt bétára is javítottak rajta (gondolhatjátok milyen volt előtte). No és persze, hogy most még ezt nyilatkozzák, de gondolod, hogy a legnagyobb felhördülést kiváltó képernyőn nem javítanak? Én egész komoly összegben fogadnék rá, de nyilván kell meglepi a kiadásra... :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 10 vas., 8:50 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 10 szer., 11:17
Hozzászólások: 1436
Tartózkodási hely: Pécs
A próféta szóljon belőled. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 21:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 24 szer., 11:05
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Zalaszentgrót
Hova kell írni, hol kell jelenteni, ha valami hibát találtam?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 22:08 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
Ide nyugodtan :wink: vagy nyitsz neki külön topicot.

_________________
Trunks, the Hero of HoMM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 11 hétf., 23:49 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.youtube.com/watch?v=2T1Wp7rk8Fw
Might & Magic Heroes VI béta bemutató 10 fejezet Semleges egységek és a béta véleményezése, zárása
Hamarosan fent lesz (még processingolja a youtube de már fel ment volt vagy 350 mega :D ) csak hosszú lett 28 perc. Hát igen egy lezárásnak annak kell lennie sokszor.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 12 kedd, 8:01 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 24 szer., 11:05
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Zalaszentgrót
Már a minimál angolommal leírtam a ubi fórumra, talán jó topikba, de ide is leírom:

Ha csata közben betöltök egy mentett állást, akkor a kalandtérképen láthatóak maradnak az egységek és falak életero sávjai (health bar).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 12 kedd, 11:10 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Mekkora helyet foglal a béta teszt? :roll:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 12 kedd, 11:12 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Nagyságrendileg 4,5 GB.

Nekem továbbra is az a gondom vele, már második vártípusnál, hogy az AI végtelenszer támadja az egyik Fortot, így behal a játék, kilépni csak ctrl+alt+dellel lehet.
A másik még nem jött elő újra (egy bizonyos hős megtámadásakor megfagy a játék mikor továbbadom).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 12 kedd, 13:53 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Köszi a választ :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 12 kedd, 14:34 
Avatar

Csatlakozott: 2011 jún. 16 csüt., 1:16
Hozzászólások: 6
Szevasztok!nálam is előjött hogy az AI folyamatosan támad egy arénát és nem tudok mitcsinálni, kiléptem,betöltöttem újra a mentést de még mindig ezt csinálja van erre valami megoldás vagy az egész kuka és kezdjem előről a játékot??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 12 kedd, 15:50 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
HSzandor írta:
Szevasztok!nálam is előjött hogy az AI folyamatosan támad egy arénát és nem tudok mitcsinálni, kiléptem,betöltöttem újra a mentést de még mindig ezt csinálja van erre valami megoldás vagy az egész kuka és kezdjem előről a játékot??


Van rá megoldás. Ott kell állitani a dolgon, hogy bekattintod a quick combatot. Azt hiszem csak azt kell engedélyezni, mást nem, de ha még van ott valami erre utaló, akkor próbáld meg!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 13 szer., 0:01 
Avatar

Csatlakozott: 2011 jún. 16 csüt., 1:16
Hozzászólások: 6
Kösz a tippet megpróbálom!Másik kérdésem emg az lenne,hogy van amikor az ellenfél követi a hősömet,utoléri,de nem támadja meg!Ezt se tudom miért van a váramat meg a többit pusztítja de a hősömet békén hagyja.Erre van tippetek??


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 júl. 13 szer., 10:42 

Csatlakozott: 2011 júl. 13 szer., 10:13
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Bp
A core egységeken fognak még gyengiteni ugye? Mert elég gáz most a játék balansz szempontjából.. :S


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 66, 67, 68, 69, 70, 71, 72 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség