silver írta:
ez mind nagyon jó! nehogy már valaki kitörölje a topcot
a népet nyilván nem lehetne magyaroknak hívni, de még árpád népének sem, faction név kell... mint pl Szkíta(Szkíták) (ebbe még kevésbé lehet belekötni)
a fent említett lények között van fehér és fekete, értsd jó és rossz, lidércek mellé nem nagyon férne szerintem csodaszarvas... bár ki tudja, a lényeg, hogy legyen kohézió... szerintem írjunk össze párat, és valahonnan kéne szerezni egy jó artwörköst, aki esetleg grátisz csinálna egy-két skiccet...
vagy túl sokat álmodozom? lehet tényleg nem is akarnának hallani róla, de talán Vologya mester egyszer megpedzegeti, ha szépen kérjük
http://hu.wikipedia.org/wiki/%C5%90smagyar_vall%C3%A1saki még inspirációra vágyik

bár jópár már szerepel
http://hu.wikipedia.org/wiki/Szk%C3%ADt%C3%A1knekem hirtelen annyi jut eszembe, hogy valamilyen szinten mobilis a nép... akár pl "mozgathatná" a várat az adventure mapon, hiszen nomád nép
mostanában úgyis szeretik a nagy változásokat, lehet merészen gondolkodni

A "szkíták" elnevezéssel az lenne a probléma, hogy az már túlzottan elkanyarodik a vár létrehozásának eredeti céljáról, a szkíta ugyebár alapvetően egy másik történelmi nép, függetlenül attól, hogy van-e köztünk rokonság vagy sem. Jó lesz az Árpád népe faction-névnek, úgysem ismeri olyan sok külföldi a történelmünket (sajnos). Ez meg úgyis a legjobb mód, hogy megismerkedjenek vele!

Árpád lehetne a kiegészítő campaign-jának főhőse, ahol is vele kell elvezetni a csapatainkat oda, ahol a gonosz erőket eltakarítva hazára lelhetnek.
A fehér-fekete dologban viszont szerintem is van valami, így nemigazán illenének össze, de végső soron azért ez összehangolható, csak az ábrázolásukat kell megfelelően hasonló stílusban csinálni, vagyis a magyar mitológiában alapvetően gonosz lényeket sem mindenféle vörös ruházattal meg egyéb elvetemült kinézettel ábrázolnánk, legyen felfedezhető a lényekben a közös.
Egyébként a fentebb linkelt oldalt én is épp most néztem, de láttam hogy T-Rex már gyorsabb volt a lények javával.

Jók lettek.
T-Rex reagjára: Nem kötekedni akarok, de a betyár ha lovas egység lenne, túl sokan lennének már a lovasok, és elvégre azok mégiscsak útonállók, így ők azok, akik még a legjobban elvannak ló nélkül a három lovas egység közül. Lovasrohammal meg a Huszár már amúgy is rendelkezik.
De ha már várban gondolkozunk, azért az alapegységekre is kéne figyelmet fordítani, nemcsak a legerősebbekre.
Íme az én ötleteim az alapegységekre:
1. szint:
Harci kutya
Fejlesztése: Kardfogú Harci kutya
Tulajdonságaik a farkashoz hasonlítanak.
Képesség:
Érzéketlenek az elmét befolyásoló varázslatokra (pl. félelem, hipnózis stb.)
Harci mámor (csak Kardfogú Harci kutya képesség): Ha a lény támadásával legalább 5 db. 1.-4. szintű, vagy 2db. 5.-7-es (esetleg Boss) szintű egységet megöl, még egyszer támadhat.
2. szint:
Mumus
Fejlesztése: Mókár
A magyar mitológiában a felnőttek a gyermekeket ijesztegették azzal, hogy ha nem vigyáznak, elviszi őket a Mumus (vagy a Mókár). Ezek a kis alattomos lények képesek láthatatlanná válni, majd észrevétlenül lecsapni ellenfeleikre, akik eközben észre sem veszik őket, így visszatámadni sem lehet nekik.
Képességek:
Nincs visszatámadás
Láthatatlanság - A lény a láthatatlanná válásától addig van ebben az állapotban, amíg meg nem támad valakit. Csak egy alkalommal használható a csatában. (Mókárnak 2 alkalommal)
+ (Csak Mókár képesség): Láthatatlan állapotban képes bármilyen akadályon, várfalon átmenni.
Haladunk, már most többet összegyűjtöttünk, mint azt elsőre gondoltuk volna.
