Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 7:18 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Saját hozzászólásomat töröltem



De ezt benthagyom : Azt le merem szögezni, hogy a H4 nél milliószor jobb :P


( :wink: )


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Psycopathic 2011 jún. 21 kedd, 11:45-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 9:00 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nem tudom kérhetek ilyet... :roll:
Ha igen, kérhetnék egy readme.txt fájlt?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 9:06 
Avatar

Csatlakozott: 2010 okt. 11 hétf., 10:57
Hozzászólások: 67
Tartózkodási hely: Szolnok
Van egy olyan érzésem ez a H6 olyan lesz, mint anno a H4. Sok újítás főleg a lények terén és emiatt szerintem nem sokan fogják szeretni. Például nekem az Inferno nem nagyon jön be. A Dungeonért meg megszakad a szivem. Remélem kiegészítőbe bepakolják.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 9:35 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Psycho: Az azért van mert a 2. lépés moránál csak 50%a a teljes lépésednek. A szerencsénél is +50-al lehet többet sebezni.

Ezt interjúban is elmondták Bociék a fejlesztők.

A Csata azért más mert minden lénynek van értelmes képessége és van amelyiknek akár 3-4 is aktív vagy passzív. Ez talán picit hajaz a 4. részre.

Az 5.-ben azért nem volt mindenkinek igazán jó értelmes képessége itt szinte van.

SPOILER talán?
A várban mint eddig is minden Heroes kampány során eleinte kevés épületet építhetsz csak. Hot Seat pálya is van ám ott már építhetsz mindent.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 10:01 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Stresszteszt szempontjából mindegy mit játszol, így is úgy is egy "szál" vagy a szerver szempontjából. :wink:

Továbbá ismét jelezném (talán nem voltam elég világos), hogy nem árt óvatosan megosszatani tapasztalatokat/észrevételeket a teszt kapcsán, mégiscsak egy nyilvános fórumon vagyunk. Gondolom senki nem szeretné, ha elvennék tőlünk a tesztelés lehetőségét! :wink:

Ne feledjük (Adler!), hogy ez egyelőre egy béta, és megtiszteltetés, hogy résztvállalhatunk belőle és elmondhatjuk az észrevételeinket (de NEKIK). Köpködni fújolni jelen helyzetben még nem túl etikus, ráadásul értelmetlen is. Fogalmazzátok meg szépen mi a problémátok, írjatok az erre a célra nyitott fórumra, vagy küldjétek el Vologyának. Magyarán tegyetek az ellen ami nem tetszik! :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 10:41 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Örülök, hogy a többségnek sikerült telepítenie a játékot. Remélem akinek eddig nem, annak is hamarosan sikerülni fog! :) Én is megkérek MINDENKIT, aki játszik, hogy a játékról, játékmenetről 28-áig semmilyen információt, kérdést ne írjon ki se ide a fórumra, se az internetre! Szeretném, ha a bizalom az UBI és a MAGYAR rajongók között megmaradna, ne rontsuk el semmi butasággal... Egyébként pedig saját tapasztalat, hogy a játék a januári pre alpha verzió és a mostani között 300%-ot javult, bízzunk benne, hogy a publikus BÉTÁ-ra is elmondható lesz ez és akkor lehet majd beszélni a dolgokról. Szóval ne felejtsétek, hogy NDA alatt álltok, tartsátok magatokba még 1 hétig a véleményeiteket és utána remélhetőleg szabad lesz a pálya... :) Persze telepítési problémáitokat vagy kérdéseiteket privát üzenetben vagy az e-mail címemre küldött kérdéseitekre szívesen válaszolok! :) Köszönöm a türelmeteket, megértéseteket! További jó stressztesztelést Mindenkinek! :D Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 11:06 
Avatar

Csatlakozott: 2006 júl. 26 szer., 10:49
Hozzászólások: 87
Tartózkodási hely: Budapest
Vologya írta:
Üdv Bátor Harcosok!

Aki kért, annak elküldtem a Privát BÉTA-hoz szükséges kulcsokat és infókat. Jó stressztesztelést Mindenkinek! :wink: Aki kapott kulcsot, a hírek szerint továbbviheti a június 28-ai Nyílt bétára is. Baráti üdv!


Hűűű... ez nagyon király lenne :)

Köszi :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 11:43 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Teljesen igazatok van!
Nem lehetne törölni az érintett hozzászólásokat? Ha másét nem is ,de a magam nevében nyilatkozva az én hozzászólásaimat törölhetitek.
(Megpróbálom őket átszerkeszteni)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 12:47 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Kép
Architect III
Rank 3-as passzív képesség
A hős naponta egy alkalommal bemehet egy városba és ott elérhetővé tehet egy második építkezést is az adott napra.


Kép
Sabotage Mine
Rank 2-es képesség
A hős az adott napra maradt összes mozgáspontja árán szabotálhat egy ellenséges bányát. A bánya ezután 7 napon át nem fog termelni. Egy ellenséges hős meg tudja javítani a bányát az adott napra maradt összes mozgáspontja árán.

Kép
Visions
Rank 1-es képesség
Felfedi az Adventure Mapen egy célpont ellenséges hős képességeit és lényeinek számát.

------------------------------------------------------

Szerk.: szerintem is töröljük a játékmenettel kapcsolatos hozzászólásokat. Az egy dolog, hogy valaki nincs tisztában a bétaTESZT jelentésével, tömeges, válogatás nélküli toborzásnál ez nem is elvárható, de nehogy emiatt az NDAszegés miatt aztán majd legközelebb ne kapjunk lehetőséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 17:24 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Nem hiszem, hogy azon múlik egy jó kapcsolat, hogy valaki kritizál vagy egyfolytában ajnározik, konkrétumot ha irtam, nyugodtan ki lehet törölni, el kell fogadni, hogy a legnagyobb szinészekkel készült, gigamega költségvetésű film is megbukhat, s ez játékok esetében is lehet igy....ettől még az élet megy tovább, egyszerűen jót kell csinálni, a feladat adott, a többit meg eldönti az idő.

gyanithatóan mindenkinek van egy elképzelése, s abba illeszti be azt amit látott, én igy voltam, leirtam, ami elsőre beugrott, nem kizárt, hogy változhat a véleményem, ezért is fogok vele játszani az uninstall helyett:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 17:39 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Helyes! Játsz vele, és érezd kicsit magadénak a játékot, és ennek megfelelően tegyél érte (reportolj), hogy jobb legyen. Amennyiben annak ellenére, hogy Te mindent megtettél, mégis olyan lesz a játék ami neked nem tetszik, majd AKKOR lehet kritizálni, de addig... :roll:
Hidd el nem éppen ajnározós doksi készült éppen a mai délutánon a closed béta kapcsán. Több mint 50 ponton keresztül részletezzük az észrevételeinket és a hibákat... :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 19:34 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Adler, amit írtál, az az NDA lényegének mond ellent. Az NDA ugyanis nem azért van, hogy jajjj, nehogy valaki megtudja, hogy az XY egységnek 17 HP-ja van, tehát nem elsőorban a konkrétumok védelme miatt (persze azért is), hanem pont azért, hogy ne kezdjenek el a bétatesztelés lényegét nem igazán értő emberek egy tesztelésre és nem kiadásra szánt verzió alapján nyilvános fórumokon vészmadárkodni. Szóval igen, amiatt, mert sokan a tesztelés/bugreportolás helyett free trialnak hiszik a bétát és ha szembesülnek azzal, hogy jéé, ez még nem kiforrott, akkor ahelyett, hogy végiggondolnák, hogy ha a játék szeptemberben jelenik meg, akkor ugyan miért is lenne egy áprilisi tesztbuild kiforrott inkább máris mennek nyilvános fórumokra panaszkodni.
Amúgy lehet a kamerát forgatni (harcban korlátlanul, világtérképen war3-as stílusban) és az animációk (csatában is) sebességét állítani, ezek az információk eddig is tudhatóak voltak, nézz körül a beállítások között.
A csatákat meg eddig is annyiszor játszottad újra, ahányszor csak akartad, sőt, a játék bármely szegmensével megtehetted ugyan ezt a load/save funkciók segítségével.
Jó raidelést!

Szerk.: amúgy a public beta alapján már simán lehet majd visszafogottan vészmadárkodni, ha ott is így érzed majd Magad, hisz az már igen közel lesz a megjelenéshez, nem hiába van az, hogy arra már nem fog NDA vonatkozni. Persze ott is érdemesebb ehelyett reportolni a bugokat és bízni abban, hogy lesz foganatja a dolognak és a végleges játékban már nem lesznek benne az adott hibák.

--------------------------------------------------

Holnap dél körül fog zárulni a stresszteszt.

-------------------------------------------------

HIVATALOS PUBLIC BETA INFORMÁCIÓS OLDAL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 20:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Nimbus írta:
Két fejű cerberus?? Tényleg... Pont lesz@rom hány feje van azoknak a szerencsétlen kutyáknak... :lol:

Így megy süllyesztőbe a kultúra... :cry: Azért heroesoztam, mert fantasy. Ha mondjuk római kori v. sci-fi köret lenne, nem játszanék vele, és ezzel nem vagyok egyedül. A fantasy bölcsője pedig mindig is a görög kultúra marad, és ha agyökereket nem tiszteled... na abból lesz az inferno :twisted:

Nimbus írta:
Azért örülnék, ha már csak ilyen hibákat lehetne reportolni.

Ebben mondjuk igazad van... bár az nem hiba, hogy csak 5 faction van alapból, míg legutóbb 6 illetve 8 volt, csak volt arcuk azt mondani, hogy nincs kevesebb lény az alapban. Mondjuk a számok nem zavarnak, de ha ilyen nyilvánvalót hazudnak... Miért nem lehet azt mondani, h figyu, kevesebb faction/lény van, de több/jobban átgondolt speckók/jobb balansz.. etc... persze **** PR-ral is lehet jó a game... :roll:

Nimbus írta:
Egyébként meg előtted a lehetőség, és magad is reportolhatod, bár ne várd, hogy hiba1-ként fogják besorolni! ;)

A kerberoszt már reportoltá(k) más(ok).. úgy tűnik másnak is feltűnt :twisted:
Mellesleg a HoMM5 bétában bent voltam, ott reportoltam, és volt értelme. Remélem itt is lesz és sokat kiszűrnek/tök a tanult kollégák a jelenlegi (még megjelenés előtt javítható) hibákból.

Mindent egybevetve nem sírás, mind inkább sóhaj volt, olyasmin, ami már biztosan nem változik meg kiadásik, és kérés, hogy valaki nyugtasson meg, hogy a "gémpléj" kárpótól (részletek nélkül).
Nimbus írta:
Silver: Ne sírj! Kis túlzással a H6 már bétának jobban leköt mint a H5 minden kiegészítőjével együtt, szal no para! :) :wink:

Mivel rólad tudom, hogy régi motoros vagy, ezért ez mondjuk megnyugtató, de persze majd igazán 28-a után lesz érdekes! :wink:

További kellemes és stresszmentes stressztesztet :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 20:37 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
this is a long story

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Adler 2011 jún. 21 kedd, 21:17-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 20:40 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Silver: A Cerberusról külön pontot írtam a reportba, amit ma összesítettem. Igaz, hogy zárójeles megjegyzésként, de pontosan ez a szöveg került be: "(ráadásul ahogy Silver helyesen észrevette, csak két feje van :))".

Remélem elégedett vagy, ha meg már más is reportolta, akkor csak találnak neki még egy fejet valahol a kellékes dobozban. 8)

Adler: Nem bírod, ki hogy ne szólj vissza igaz? Még akkor is ha már rég meggyőztek arról, hogy nincs igazad! Ne ismernélek... :lol: Ne morogjál, hanem teszteld a multit 'Azze... :twisted:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 21:01 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Engem igazából az zavar, hogy egyre inkább a színes-szagos zümmögő 3D felé viszik el a játékot. Mennyire volt gyors, milyen konfigon?
Mennyire hasít az ajánlott minimumon?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 21:30 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Nimbus írta:
Silver: A Cerberusról külön pontot írtam a reportba, amit ma összesítettem. Igaz, hogy zárójeles megjegyzésként, de pontosan ez a szöveg került be: "(ráadásul ahogy Silver helyesen észrevette, csak két feje van :))".


Ez kedves, kösz, bár felesleges... a magyar stábnak feltett kérdések között már ott volt (nem tőlem), és meg volt rá a határozott válasz. Elolvashatod az itteni MMH6 szekcióban :wink:

Amúgy rájöttem mi a baj(om)... ez nem HoMM... és tényleg, nemcsak betűszó-eltérés miatt. Ez egy HoMM klón, elég nagy nyúlásokkal :twisted: ami talán még elviselhetőbben hangzik :lol:
És végül ennek a véleményemnek hangot is adtam az official forumon... nem mintha sok értelme lenne :)
http://forums.ubi.com/eve/forums/a/tpc/f/5861060878/m/4481062239


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 22:37 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
silver

Így megy süllyesztőbe a kultúra...
Azért aki egy HoMMból akar kultúrát magába szívni az meg is érdemli, hogy téves információja legyen a Cerberus fejeinek számáról. :)
Megmondták, a mitológia hatással van a szériára, de nem céljuk egy mitológiai kislexikon elkészítése (ajánlom amúgy a Szabó György-félét, minden könyvespolcon ott a helye). Szerintem ilyesmi miatt elmarasztalni a játékot kábé az a szint, mint amikor egyesek azért szidták a 300-at, mert történelmileg nem hiteles. Ja és persze bármelyik részben lehet találni fantasy konvencióktól/mitológiától való eltérést nem is egyet (lila sárkány, röfifejű ork, satöbbi...).

"Miért nem lehet azt mondani, h figyu, kevesebb faction/lény van, de több/jobban átgondolt speckók/jobb balansz.. etc... "
Én több interjúban is hallottam kábé pont azt, amit Te is írsz, hogy tudják, hogy kevesebb frakció lesz a megszokottnál, de most nagyon nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy az összes frakció gyökeresen térjen el egymástól (már amennyire ez egy ilyen jellegű játékban lehetséges) és hogy meglegyen a balansz. Persze nem azt állítom, hogy ez meg is valósul majd, de én ezt olvastam/hallottam több helyen is, viszont a lények számával kapcsolatos fejtegetéseket, amikre utalsz nem nagyon. Persze lehet, hogy csak elkerülte a figyelmemet. :) Az egészen biztos, hogy a frakciók több egyediséget kaptak, mint eddig a lények közül pedig gyakorlatilag mindegyik képességekkel rendelkezik, szóval ilyen szempontból nincs gáz, szerintem is inkább legyen bent mondjuk 40 változatos, egyedi képességekkel bíró lény, mint 100, amelyek nagy része hasonló és csak külsőben térnek el egymástól. Persze a legjobb a 100 változatos, egyedi lény lenne, de azért azt látni kell, hogy sajnos manapság nem éppen virágzik a körökre osztott stratégiák piaca, nyilván nincs végtelen mennyiségű anyagi forrása a fejlesztőknek.

Az official fórumon pedig nyilván van értelme hangot adni az észrevételeknek, de ne gondold azt, hogy azért, mert Téged valami kiakaszt, akkor azt mindenki más is úgy gondolja, ez egyáltalán nem biztos, sőt, könnyen lehet, hogy a játékosok jelentős többsége nem ért egyet/nem tartja fontos dolognak az adott dolgot. A játék sok embert érdekel, megfelelni úgyse lehet mindenkinek. A fejlesztők célja az, hogy megpróbáljanak a legtöbb embernek megfelelni, de úgyis lesz olyan, aki csapnivalónak fogja tartani a végeredményt.
Én például nem gondolom úgy, hogy az Architect képesség megerőszakolná a szériát, nem értek egyet azzal, hogy a Cerberus 2 feje gondot jelentene (ahogy Te is írtad a széria címe Heroes of Might & Magic és nem Heroes of Greek Mythology). Azzal egyet tudok érteni, hogy jó lett volna több megszokott HoMM lényt látni és ha már csak 5 frakció került a játékba, akkor indulásnál illett volna tradicionális HoMM frakciókat választani és a kiegre tartogatni a nagákat, emögött érezhető az üzleti döntés szerintem is, a nagákkal szeretnének nyitni az ázsiai piac felé a kiegeknél pedig sokkal nagyobb csáberő lesz egy-egy az általad is emlegetett várak közül. De ezek egyikét se érzem komoly problémának, ez új frakció is szerethető, ötletes, ha pedig sikeres lesz a játék biztos vagyok benne, hogy jönni fog a többi vár is a kiegekben. Ja és az átnevezősdi se különösebben érdekel, úgyis úgy beszélek mindenkivel a játékról, hogy "híróz hat". :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 21 kedd, 23:15 

Csatlakozott: 2011 feb. 21 hétf., 23:09
Hozzászólások: 2
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Végre sikerült letöltenem a VIP bétát és este már jó 2órát teszteltem is. Mindenféle spoiler nélkül mondom, nekem nagyon tetszik az új heroes. Más ez egyértelmű, de szerintem klassz az egész úgy ahogy van. Bár ez még csak egy béta, szval. lesz ez még jobb is. A grafikával pedig nem tudom mi baja van a kritizálóknak. Elég grafika mániás vagyok én is, de maxra húzva mindent a H6 csodaszép. Ha a "hírzárlat" feloldódik megbeszéljük a részleteket.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 22 szer., 8:35 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Hali!
Ez rossz hír :(
Ma dél körül vége?
Nem sokat tudtam tesztelni, nekiálltam a kampánynak, így csak a Haeven-t próbáltam ki, azt is csak 3 féle egységig + ugye pár joinoló egyéb egységek.
Most meg meló van ugye, délutánra meg már ezekszerint nem tudok belépni. Ez elkeserítő. Akkor előfordulhat, hogy 28.án a public beta-ra is kapunk kulcsot?


Nimbus-> elküldenéd nekem az általatok összegyűjtött és bejelentett hibákat, bugokat?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 60, 61, 62, 63, 64, 65, 66 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség