Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 0:06 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Nekem a H4 varázslatrendszere tetszett a legjobban, amikor népek szerint voltak külön, de ugyanakkor meg lehetett szerezni a másik mágiaiskolai képzettségeket is. :)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 12:51 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Hello!

A Heroes VI /Megjelenés előtti képek / videók
Inferno-nál a 24-es képen mi a frász az a piros pöttyös labda?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 14:16 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Stronghold (Köszönet Shiwonak ezért is)


"Saját utunkat járjuk, egyedül."

Országuk / Királyságuk: A Pao szigetek (egy szigetvilág a Jáde-tengeren)

Fővárosuk: Taumata-Kunyak

Hosszú üldöztetések büszke túlélői az orkok, kik szétszórtan, nomád barbár törzsekben élnek. Az első holdfogyatkozás alkalmával a Hét város varázslói tíltott mágiával kísérleteztek. Démoni vért fecskendeztek be embr bűnözőkbe, ezzel létrehozva egy mutáns fajt, az orkokat, kikből nagyszerű rohamosztagosok válltak. Az orkokat, kik mondhatni a démonok féltestvérei, egész életükben az ősellenségeik elleni harcra képezték. Végül sikerült legyőzniük a démonokat, s visszaűzni őket a börtönvilágukba. Rettentő bátorságuk jutalmaként az emberek rabszolgaigába hajtották őket. A második holdfogyatkozás idején kivívták szabadságukat, de sokan voltak, kik szerint továbbra is láncon kellene tartani őket. Az orkok végül három törzsre szakadtak: egy részük észak-keletre vándorolt, Ranaar síkságaira, mások délre menekültek Sahaar veszéllyel teli pusztáira, míg a maradék dél-keletre hajózott a Jáde-tengeren át, és Pai szigetein telepedtek meg.

A nemrégiben történtekről:
Közel egy évszázad telt el, mióta az orkok leszakították láncaikat, Kunyak a felszabadító vezetésével. Napjainkban a frissen kivívott szabadságuk még törékeny, s a legnagyobb veszélyt a belső széthúzások jelentik. Kunyak halála óta az ork nemzettségek elvesztették egységességüket, és számos kisebb törzsre szakadtak Pao szigetein. A törzsek egymás ellen harcolnak, s néhány gátlástalan ork tőrzsfőnök hajlandó eladni még a saját fajtáját is rabszolgának (a legyőzött ellenfelek társadalmuk „gyenge láncszemei”), hatalomért és vagyonért csereébe.

Hitviláguk:
Az orkoknak nincs istenük, sámánjaik Föld anyának és Ég atyának hódolnak, két erőteljes szellemnek, kikkel az „Álomvilágban” tett utazásaik során találkoztak.

Hadviselés:
„Rohamoz most, gondolkodj később!”
Az orkok a démonok ellen létrehozott rohamosztagosok, s a harci taktikájuk is ezt tükrözi. Könnyű páncélzatot és nehéz fegyvereket viselnek, nyíltan lerohanják az ellenfelet, bízva a túlerejükben, sebességükben, vadságukban és szívósságukban, áttörve az ellenség vonalait anélkül, hogy nagy veszteséget szenvednének. Származásuknak köszönhetően természetes ellenállásuk van a mágiával szemben, legfőképp a démonok által kedvelt típusok ellen (tűz, megszálás, illúziók, stb.)

Katonai erősségeik:
Erőteljes sebzések, nagy mozgékonyság, mágia-ellenállás

Katonai gyengeségeik:
Szegényes támogatottság, limitált taktikai lehetőségek



Hőstípusok

Barbár (Barbarian)
“Szabadságért!”
A barbárok kevés türelemmel rendelkeznek. Belső ösztöneik és domináns akaratuk vezérli őket. Tapasztalataik megtanították őket arra, hogy minél egyszerűbb egy terv, annál könnyebb győzelemre vezetni a seregüket. Ezek a karizmatikus vezetők hírnevük ellenére gyakran kellően intelligensek is. A trükkjük az, hogy fel tudják mérni, ki merre van a csatatéren, s könnyed, de erőteljes csapataikat megfelelő sebességgel és manőverezéssel irányítják, ezzel kivívva Ashan földjének legnagyobb hadi taktikusainak elismerését.

Első vér (First Blood): Az első alkalommal, amikor egy baráti Stronghold egység harcba keveredik, minden többi Stronghold egységnek megnő az Erő-beli sebzése és lépéspontjainak száma néhány körig.


Törzsfőnök (Chieftain)
“Ork visszatér föld anyához. A törzs tovább él!”
A legnagyobb barbárok a viszályok idején vállukra veszik a törzs vezetését. Hitük Föld anyában és Ég atyában rendíthetetlen, s ösztönösen tudják, hogy minden léleknek joga van a szabadsághoz. Elszántságuk ragadós és a hordájuk ereje fellülmúlhatatlan. Mikor egy Törzsfőnök csatába indul, a föld és az ég szellemei kísérik a törzset.

Első vér (First Blood): Az első alkalommal, amikor egy baráti Stronghold egység harcba keveredik, minden többi Stronghold egységnek megnő a Harci (Might) sebzése és lépéspontjainak száma néhány körig.

Megbéklyózhatatlan (Unfettered): Minden varázslat, mely a mozgásra, kezdeményezésre, morálra vagy a Harci sebzésre negatív hatással lenne, az egész seregen megszűnik.

Nyers erő a mágia felett (Might Over Magic): A szövetséges lényeket ért mágikus sebzések a hős Harci értékével arányosan csökkennek az elkövetkezendő néhány körben.


Háborúszító (Warmonger)
“Ég atya kiválasztott!”
A Hadkufárok megtanulták a dühüket igába hajtani, s haragjukat egy mérhetetlen törzsi fegyverré kovácsolni. Hitük megingathatatlan Ég atyában, a megtorlás és szabadság ork patrónusában, ki felruházza a Háborúszítókat azzal a képességgel, hogy személyes dühüket és követőikét megregulázzák és saját hasznukra hajtsák a csatatéren. Ennek a szörnyűséges hatalomnak az első tanúi a Hét város varázslói voltak, mikor az orkok fellázadtak, s a dühödt rabszolgák hordái egy egész légiónyi Pengemágust elpusztítottak.

Első vér (First Blood): Az első alkalommal, amikor egy baráti Stronghold egység harcba keveredik, minden többi Stronghold egységnek megnő az Erő-beli sebzése és lépéspontjainak száma néhány körig.

Vértombolás (Blood Fury): A célpont düh-szintje (Rage) megnövekedik, s egy körrel tovább tart.

A horda hatalma: A hős támadása nagyobbat sebez, a seregének méretétől függően.


Sámán (Shaman)
“Az ősök dühössek! Orkok szabad szellemei!”
A sámánok a mágia egy olyan formáját művelik, mely egyedi és teljességgel felgfoghatatlan Ashan többi varázshasználója számára. Képesek láthatatlan szellemvilág lakóihoz, törzsük őseihez fordulni tanácsért. Ezen tanulságos utazások során a sámánok képessé válnak pusztító mágikus erők szabadon bocsátására, melyhez véres rituálékat használnak.

Föld és ég (Earth and Sky): A csata első körében minden baráti egységnek megnövekszik a kezdeményezése és a lépésszáma, miközben az összes ellenséges egységé csökken. A repülésre képes ellenséges lényekre nem hat ez a képesség.


Földformáló (Earth Shaper)
“Föld anya! Ork gyermekek ordítanak!”
Idővel a sámán különösen érzékeny lesz Föld atya vagy Ég anya ajándékaival szemben. A Földformálók Föld anya tápláló és életadó aspektusát részesítik előnyben, s használják fel a csatatéren. Föld anya sámánjainak serege végeláthatatlannak és fáradhatatlannak tűnik. Az ork nép számára nem is létezik jobb védelem annál, mint mikor egy Földformáló arra kéri az ősöket, hogy segítsék megvédeni a törzset,

Föld és ég (Earth and Sky): A csata első körében minden baráti egységnek megnövekszik a kezdeményezése és a lépésszáma, miközben az összes ellenséges egységé csökken. A repülésre képes ellenséges lényekre nem hat ez a képesség.

A föld bálványa (Idol of Earth): Egy bálvány jelenik meg a kiválasztott helyen. Körülötte a szövetséges lényeket ért támadások sebzése lecsökken. A Bálványnak 2 strukturális pontja van, és néhány körig van jelen a csatában.

Föld anya áldása (Mother Earth's Blessing): Minden Stronghold egység egységszáma megnövekszik egy kör erejéig. Amikor a hatás véget ér az egységek száma visszatér a hatás előtti mértékébe, s az addigi sebződések először a Földanya áldásával előjött bónusz számú lényeket érik csak.


Viharhívó (Storm Caller)
“Ég atya! Ork gyermekek csatáznak!”
Idővel a sámán különösen érzékeny lesz Föld atya vagy Ég anya ajándékaival szemben. A Viharhívók Ég atya bátorságából és bosszúálló természetéből szerzik erejüket. A csatateret látványos villámcsapások világítják meg, s a horda tagjai az ősökhöz kezdenek fohászkodni. A Viharhívón egy különös transz vesz erőt, mely során a legvitézebb ősök szellemeivel beszélget a múlt győzedelmeiről, miközben látványos képességekkel ruházzák fel minden szövetségesüket a harc teljes idejére.

Föld és ég (Earth and Sky): A csata első körében minden baráti egységnek megnövekszik a kezdeményezése és a lépésszáma, miközben az összes ellenséges egységé csökken. A repülésre képes ellenséges lényekre nem hat ez a képesség.

A vihar bálványa (Idol of Storms): Egy bálvány jelenik meg a kiválasztott helyen. A baráti lények kezdeményező értéke megnő ezen a területen. Minden kör kezdetekor egy Láncvillám varázslat csapódik egy véletlenül kiválasztott ellenséges egységbe ezen a területen belül, ha esetleg odatéved, majd átugorik több másik célpontra, miközben a sebzése feleződik minden egyes ugrással. A bálvány számos strukturális ponttal rendelkezik, és több körig megmarad.

Ég atya haragja (Father Sky's Wrath): Minden ellenséges lény a kiinduló zónájáb belül mágikus sebzést szenved el (Levegő) és a kör végéig elkábul (lecsökken a mozgása és a kezdeményezése). A kisebb méretű egységek véletlenszerűen szétszóródnak a csatamezőn.

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... comments=1


Újabb tűzmágia varázslatok.
Kattintva részletesebben láthatóak.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 14:47 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Két kérdés...

Egy: Föld atya és Ég anya vagy Föld anya és Ég atya?
A sámán mondatainál fordul elő...

Másik:"Közel egy évszázad telt el, mióta az orkok leszakították láncaikat, Kunyak a felszabadító vezetésével. Napjainkban a frissen kivívott szabadságuk még törékeny, s a legnagyobb veszélyt a belső széthúzások jelentik. Kunyak halála óta az ork nemzettségek elvesztették egységességüket, és számos kisebb törzsre szakadtak Pao szigetein. A törzsek egymás ellen harcolnak, s néhány gátlástalan ork tőrzsfőnök hajlandó eladni még a saját fajtáját is rabszolgának (a legyőzött ellenfelek társadalmuk „gyenge láncszemei”), hatalomért és vagyonért csereébe."

Kunyak véletlenül nem a H5 orkjainak felszabadítója?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 15:02 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
H5-ben is szerepel . Történetben szót ejtenek róla és Gotai elmegy a sírjához. De a szabad játékban van két kis küldetés amiben az orkok felszabadítását ismerheted meg ezek jóval a H6 és H5 előtt játszódnak ,és ebbe irányíthatod Kunyakot.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 17:07 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Lustáknak:

Kép
Fire Magic
Rank 1-es passzív képesség, Rank 2-essé és 3-assá fejleszthető.
Növeli a tűzvarázslatok hatékonyságát.


Kép
Frenzy
Rank 3-as képesség
Célpont saját vagy ellenséges egység azonnal megtámadja a hozzá legközelebb álló egységet megnövekedett sebzéssel.
Nem használja fel a célpont adott körre vonatkozó saját lépését.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 21:32 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Psycopathic írta:
Hello!

A Heroes VI /Megjelenés előtti képek / videók
Inferno-nál a 24-es képen mi a frász az a piros pöttyös labda?


Üdv Bátor Harcosok!

A játékban lesznek vicces animációk csata közben, amikor egy lény pl. nem csinál semmit hosszú időn keresztül... Ilyenkor elkezd majd labdázni ezzel a piros pöttyös labdával... :shock: Ezek ritkán jönnek elő, de előfordulnak majd a játékban. Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 22:25 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Háááát...Én nem erőltetném ezt a helyükben.
Ez kb olyan, mint a 100 évvel ezelőtti Aladdinban amikor elkezdi dobálni az almákat.

De mivel ez egy pettyet komolyabb game, kár elrontani ilyen hülyeséggel.
Nem azt mondom, ha olyan lenne, hogy egy ork elővesz egy cupákot és elkezdi falni az oké. De piros pöttyös labda egy Breedernek?

Ez már eldöntött dolog? Gondolom. Kár h nem lehet reklamálni :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 07 kedd, 23:22 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Szerintem is, az ilyen "hülyeségeket" hagyják :wink: , de az amit Psycopathic mond abban lenne valami.
Az egyik zsíros cubákot harap, a másik megeszi az élő tyúkot, a harmadik vedelne sört, stb... Ezek életszerűbbek lennének az orkoknál például.
MEGJ:Az ork szereti a csirkéket :twisted:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 08 szer., 0:33 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Szerintem sem kellenek piros pöttyös labdák a csatatérre, mert egyszer még vicces, meg tök jó, de századszorra már idegbaj :twisted:

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 08 szer., 1:07 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Itt van egy kis videó, hogy lássátok, milyen animációkról is van szó:

http://www.youtube.com/watch?v=bsY9KuE4YJc

Persze ezek csak példák, minden lénynek lesz majd ilyen, ha minden igaz... Szerintem mókás... :P Egyébként pedig alig fogod észrevenni a harcra koncentrálás miatt... :wink: Nekem elhiheted, tapasztaltam már! :P Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 08 szer., 6:39 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Kezdek aggódni.
Ne ilyennel üssék el az időt, hogy ilyeneket fejlesszenek. Legyen inkább + 1 NJK de ne íjjon ugráló marksman meg bumerángosgoblin. De lehet ez bejön a többségnek, szerintem komolytalanná teszi a játékot.


Majd meglátjuk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 08 szer., 11:20 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Kép
Armageddon
Inferno egyedi képesség
Minden nem Infernohoz tartozó lény, tereptárgy és fal tűzsebzést szenved el a csatatéren.


Kép
Fire Storm
Rank 3-as képesség
Célpont 5×5-ös területen álló lények tűzsebzést szenvednek el.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 08 szer., 13:08 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Heroes VI főmenü zene. Csodás.

http://soundcloud.com/ubi_irina/might-a ... nd/s-rdYgf

Stronghold lények



Morzsoló (Mauler) /Csonttörő (Crusher)

Könnyű páncélzatukkal és nehéz fegyverzetükkel az ork Morzsolók szolgálnak a horda frontvonalán. Megszokott taktikájuk, hogy egyszerűen lerohanják az ellenfél sorait, bízva a túlerejükben, sebességükben, vadságukban és szívósságukban, áttörve az ellenség vonalait és földbe döngölik őket. Nehéz pajzsaik nem túl dekoratívak, de hasznos fedezékként szolgálnak az ellenséges lövedékek ellen.

A vér íze (Taste of Blood) (Alap és Fejlesztett):
„Mikor egy ork vérezni kezd, a saját vérének szaga felélénkíti, és erősebb lesz tőle.” Mikor a Hét város varázslói megteremtették az orkokat, ez a hihetetlen képesség lenyűgözte őket, s a seregeik első sorába helyezték a Morzsolókat. A démonok voltak, kik elsőként szembe kerültek a Morzsolók támadásával, s még őket is meglepte az ork agresszivitás ezen megnyilvánulása.

Pajzshordó (Shielded) (Alap és Fejlesztett):
„Ég atya és Föld anya védi ork gyermekeket.” Ez egy gyakori ráolvasás az ork Sámánok szájából a csaták előtt, bátorítva a harcosaikat. Úgy tűnik, Ég atya folyamatos védelmet biztosít a levegőből érkező támadásokra, s a távolsági támadások nagy része misztikus módon elhárítódik, vagy legalább is kisebb pusztítást visz végbe.
A Szent birodalom inkvizítorai szerint ez csak puszta babona, de mikor a számszeríjászaik hallotávolságon kívül vannak, elsimerik az igazságát.

Ostrom (Assault) (Fejlesztett):
„Sámán mondja utolsó szó, harcos adja utolsó pofon!”Ez a hírhedt ork szólás egy Csonttörő szájából nem csak vicc, igazságon alapul. Mikor egy Csonttörő támad, s az ellenfele megtorolja a támadást, a Csonttörő újra lesújt. Az orkok lehet szűkszavuak, de a fegyverük beszél helyettük.




Hárpia (Harpy) / Fúria (Fury)

A Hárpiák népe egyike azon „vad”-aknak, melyet a Hét város műhelyeiben kísérleteztek ki az 512-ik évben, hogy felváltság az ork őröket, szolgálókat, s hogy a varázslók „játékszerei” legyenek. A félig ember – félig ragadozó madár Hárpiákat végül a varázslók felderítőnek, hírvivőnek használták, de a harcok első soraiba is jutott belőlük. A vadak felkelése során sikerült kivívniuk a szabadságukat. Az orkok szövetségesüknek fogadták őket, s Ég atya gyermekeiként tekintenek rájuk. A Hárpiáknak sok féle változata létezik függően attól, hogy milyen fajtól származik, például hollótól, sastól vagy keselyűtől. A Pao szigeteken letelepedő Hárpiák „ősei” közt a keleti dzsungelek számos trópusi ragadozó madara is megtalálható, mely megmagyarázza sokszínű tollazatukat.

Lecsap és visszatér (Strike and Return) (Alap és Fejlesztett):
„Kövessétek őket a fészkükig, vagy soha nem szabadultok meg tőlük!” A Szent birodalom bárói és hercegei a saját kárukon tanulták meg a Hárpiák taktikáját. Az ork keresztes háborúk során gyűlölt ellenfelek voltak, kik folyamatosan zaklatták mind az utánpótlási, mind a frontvonalat. Hogy effektíven szembe lehessen szállni velük, ahhoz kellő közelségbe kell jutni, s kiindulási helyükön kell harcra kényszeríteni őket, még a földön.

Nincs megtorlás (No Retaliation) (Fejlesztett):
„A becsület azoknak a kiváltsága, kiknek van elég aranya egy jó páncélra. Jobban tisztelem a Fúriákat, ők a bátorság köpenyét viselik.”Crag Hack, a hírhedt barbár törzsfőnök vágta gerelyként mindezt Rufus báróhoz egy háromnapos csata fegyverszüneti megbeszélésén. Az unikornis-báró méltatlankodását fejezte ki arról, hogy Crag Fúriái dicstelenül küzdöttek, mert az emberei nem tudták megtorolni támadásaikat.





Goblin (Goblin) / Goblin vadász (Goblin Hunter)

A Goblinok „degenerált” orkok, az orkok létrehozására irányuló kísérletek „kudarcai”, melyek kisebb hatalmú démonok (főleg Ördögfiókák) vérének felhasználásával jöttek létre. Szaporaságuk fordított arányban áll fizikai és szellemi képességeikkel, úgy sokasodnak, mint a rágcsálók. A Goblinok kicsik (kábé 120-150 centi magasak), véznák, fizikumuk gyenge, de gyorsak és mozgékonyak. Egy átlagos Goblin aljas, gyáva és ostoba. Csak nagy túlerőben mernek támadni, és inkább az orvtámadásokat valamint a (gyengén kivitelezett) csapdákat részesítik előnyben. Ha erővel szembeszállnak velük, gyakran megfutamodnak. Az ork seregben a Goblinok szolgálók, felderítők, „ágyútöltelékek”, néha a Sámánok áldozzák fel őket, Küklopszok dobálóznak velük vagy csak egyszerűen ők töltik be a vacsora szerepét, ha a horda nem jut elég élelemhez…

Bénító csapdák (Crippling Traps) (Alap és Fejlesztett):
„Ne harcolj a Goblinokkal, egyszerűen vadászd le őket. A becsületet nem ismerik, s nincs helyük Ashan földjén.” III. Connor császár, ki az ork keresztes háborúk befejezéséért felelős, eleinte ki akarta zárni a Goblinokat a békeszerződésből. Majdnem elvesztette a lábát egy Goblin csapdája miatt, s mikor szembeszállt velük a csatatéren, úgy érezte, hogy nincs semmi dicsőség a legyőzésükben.

Alattomos támadás (Sneaky Strike) (Fejlesztett) :
„Sok mindent tanulhatnánk a Goblinoktól. Nem olyan ostobák, mint hinnénk. Okosan kihasználják a testi hiányosságaikat s megtanulták, hogy akkor támadjanak rá az ellenfélre, amikor annak a lehető legalkalmatlanabb a dolog.” Tuihdana királynő, az orkok régi szövetségese ezen szavakkal bocsátotta minden legendás hírű orgyilkosát útra, hogy töltsenek egy hónapot a Goblinokkal Irrolan erődjében, mielőtt személyes őrségébe felvételt nyernek.





Kentaur (Centaur) / Kentaur martalóc (Centaur Marauder)

Akár csak a Hárpiák, a Kentaurok is a Hét város varázslói által kitenyésztett vadak közé tartoznak. Félig emberek, félig lovak, Kik becsülettel szolgálták mestereiket felderítőként és mozgékony íjász-egységként. De ezek a napok véget értek, mikor a varázslók lecserélték őket új kreálmányaikra, az élő szerkezetekre. A Gólemeket, Vízköpőket, Titánokat és a többi szerkezetet egyszerűbb irányítani, olcsóbb a tartásuk és a végletekig hűségesek. A Kentaurok egyre kevesebb és kevesebb nemes feladatot kaptak, míg végül már csak küldöncként és igásállatként funkcionáltak. Hanyagoltságuk miatti elégedetlenségük végül oda vezetett, hogy örömmel csatlakoztak a vadak felkeléséhez, és szétszóródtak szerte Ashan földjén tágas lakhelyet, tiszteletet és szabadságot keresve. Nem sokkal később találkoztak az ork törzsekkel és szövetségre léptek velük köszönhetően hasonló érdeklődési körüknek és világszemléletüknek.

Éberség (Alap és Fejlesztett):
„Magasba emelt pajzzsal indulj rohamra!” Ez a parancs általában egy dolgot jelent: A birodalmi őrszemek rohamot vezényelnek a Kentaurok ellen. Habár a Kentaurokat eredetileg azért hozták létre, hogy segítsék az utánpótlást cipelni a Hét város varázslóinak, de midőn elkezdték kiképezni őket íjászoknak, valódi hasznuk hamar felismerésre került. A Kentaurok lettek az egyik legjobb zaklató egység szerte Ashanon, s rendkívüli taktikai érzékkel lehet csak túljárni az eszükön.

Manőver (Manoeuvre) (Alap és Fejlesztett):
„Mindkét védelmi szárnyunk elkezdte üldözni a Kentaurokat, és így túlságosan széthúzódtak a vonalaink. Mikor középen áttörtek, a csata véget ért három röpke lélegzetvétel alatt.” A Hét város varázslói számos ilyen jellegű hadijelentést kaptak az ork lázadást követő évben. A Kentaurok elkerülték a közelharcot, és kénytelenek voltak üldözőbe venni őket.

Mozgékony íjász (Mobile shooter) (Fejlesztett):
”Nincs szükségük arra, hogy megálljanak és megfordítsák lovaikat! Lovasok és hátasok egy személyben!” A birodalom Naplovasait lenyűgözte és egyben irigylésre késztette a Kentaur martalócok mozgékonysága a csatamezőn. Halálos nyílvesszőket bocsátanak útjukra, majd egy magasabb helyet keresnek, vagy elvágtatnak egy olyan helyre, ahol nincsenek olyan veszélyben. Az ork keresztes háborúk idején a Szent birodalommal való csatározások megtanították a Kentaur martalócokat hátborzongató fegyelemmel harcolni.




Jaguár harcos (Jaguar Warrior) / Párduc harcos (Panther Warrior)

Szerte a Pao szigetek harcosai közt a Jaguár harcosok a legrettenhetetlenebb berzerkerek. Népük tagjai közt ők a legnagyobbak, legerősebbek és legalávalóbbak. Hogy egy ork Jaguár harcossá válhasson, először meg kell ölnie egy kardfogú jaguárt, a szigetek legfélelmetesebb ragadozóját, puszta kézzel. Szükségtelen elmondani, hogy a Jaguár harcosok számos sebet szereznek ezen veszélyekkel teli szertartásos útjuk során. Harcban vadul, gondolkodás nélkül rohamozzák meg az ellenséget, széttépve mindent obszidián karmaikkal. A Jaguár harcosokat gyakran éri a megtiszteltetés, hogy a legnagyobb sámánok és ork törzsfőnökök testőrei lehetnek.

Vad roham (Feral Charge) (Alap és Fejlesztett):
A Jaguár és Párduc harcosok a névrokon nagymacskák szellemeit hívják segítségül. Gyakran előfordul, hogy első támadásuk arra emlékeztet, mint mikor egy nagymacska ráveti magát áldozatára, a magasból zuhanva alá, földhöz szegezve zsákmányát, lehetetlenné téve az azonnali megtorlást. Ha az áldozatuk nem hal bele azonnal a támadásba, jobban teszi, ha nem kezd futni, különben csak esélyt ad arra, hogy újra lecsapjanak rá.

Harci düh (War Fury) (Alap):
„Mikor egyszer elkezdenek vagdalkozni, csak a halál állítja meg őket.” Hafayaad nekromanta írta ezt az orkok harci taktikáit és stratégiáit elemző írásában. Külön kiemelte, hogy a Jaguár harcosok mennyire ellenállóak az átkok és az irányító varázslatok ellen, s ha már egyszer küzdelembe keverednek velük, azt javasolja, hogy koncentrálják a mágikus támadásokat rájuk, míg harcvonalaik nem találkoznak, majd imádkozzanak Asha kegyeiért, hogy járjon közben az érdekükben.

Körkörös hasítás (All-around Slash) (Fejlesztett):
„A karomcsapások csak úgy záporoztak, s morgásuk olyan volt, mint a mennydörgés.” Számos Naga tekint úgy a Párduc harcosokra, mint a legcsodálatosabb és legveszélyesebb ellenfelükre, akivel a harcmezőn csak találkozhatnak. Rohamuk vad és kegyetlen, s úgy érkeznek meg a csatába, mint a nyári vihar.
Nem csak a fő célpontjuknak kell összpontosítani a védekezésre, hanem körülöttük mindenki jobban teszi, ha fedezéket keres a tomboló halál elől.





Álomjáró (Dreamwalker) / Álomorzó (Dreamreaver)

Az orkok Föld anyához és Ég apához fohászkodnak, de a törzs őseinek valódi hangjai az Álomjárók. Hogy Álomjáróvá válhasson, a sámánnak először egy álomutazásra kell vállalkoznia a szellemek világába, hogy találkozzon ősei szellemével. Ezen utazás alatt az Álomjárónak szembe kell néznie saját démoni örökségével és el kell pusztítania magában a káoszt. Számos Álomjáró belehal ebbe a próbatételbe. Azok, akik túlélik, átformálódnak: a testük eltorzul a kaotikus vérükkel való viaskodásban, de elméjük képessé válik a vérmágia és a szellemi világ megértésére.

Ég és föld (Sky and Earth) (Alap):
”Valaki álma egy más személy rémálma.” A Hét városok ezen közkedvelt szólása jól leírja az Álomjárók mágiájának hatását, mely a szövetségeseit egy éber álomba juttatja, felgyorsítva és felszabadítva a mozgásukat. Mikor egy ellenségre olvassák rá, az álom rémálommá válik, levertséget és fájdalmat okozva.

Tömeges ég és föld (Sky and Earth Mass) (Fejlesztett):
„Pusztítsátok el azokat az átkozott Álomorzókat, vagy azt fogjuk hinni, hogy a kénköves pokolban sülünk ropogósra!” Gru-Zhaal főördög kiáltotta ezt, mikor szemtanúja volt, ahogy az egész légiója az Álomorzók rémálmának hatása alá került. Habár rá hatástalan volt a varázslat, belepillantott kedvenc Succubusának látomásába, és érezte rettenetét. Nem volt elég, hogy az orkok mintha megkettőzött gyorsasággal közeledtek, de saját katonái szinte csak vánszorogtak a képzeletbeli fájdalom miatt.





Küklopsz (Cyclops) / Felbőszült Küklopsz (Enraged Cyclops)

A Küklopszok a Goblinok ellentétei. Ők is a kísérletek melléktermékei, de a nagyobb démonok véréből születtek meg. Lényük démoni oldala tört előtérbe, s szörnyűséges óriásokká váltak, testüket és elméjüket eltorzította a káosz kavargása. A Küklopszok gyakran 3 méternél is nagyobbra nőnek, és inkább néznek ki démonnak, mint embernek. Furcsa jellegzetességük, hogy csak egy szemük van: egy nagy, pupilla nélküli korong, mely vörösen világít. Senki sem ismeri ennek a mutációnak az okát, de a varázslók által közkedvelt elmélet szerint ez a káosz jele, a sárkány-kígyó Urgash szimbóluma, mely körbe tekeredik a saját farkába harapva. Néhány közülük képes ösztönösen a kaotikus energiák csatornájaként használni ezt a „gonosz szemet”, hogy messziről hamvasszák el ellenségeiket. Alapvetően nyugodt a természetük, szellemi képességük, mint egy kisgyermeké, de ha megsérülnek (akár fizikálisan vagy érzelmileg), akkor dühödt tombolásba kezdenek. Ez különösen veszélyessé teszi őket, még a saját fajtájuk számára is. Míg számos frakció rabigába hajtaná képességeiket, addig az orkoknak megvan az ereje, türelme és bátorsága, hogy „megszelídítse” őket, és helyet adjanak nekik világukban, mint fáradhatatlan munkások, nehéz gyalogosok a harcmezőn s „ostromgépek”.

Csapás (Slam) (Alap és Fejlesztett):
„Szembe kerülni egy Küklopsszal olyan, mintha a tenger hullámait próbálnánk megállítani egy lándzsával.” A mélységi nagák tisztelik a Küklopszok irgalmatlan csapásainak erejét, s úgy gondolják, Shalassa áldását hordozzák. Mikor hatalmas husángjaikkal a földre csapnak, a föld megremeg, és a becsapódás ereje hátrataszítja ellenfeleiket. Ezen óriások ütése hasonló érzetet kelt, mint amikor valaki a Jáde tenger partján próbál meg úszni egy viharos reggel.

Hasítás (Sunder) (Alap):
„Ha úgy gondolod, hogy az erődjük lenyűgöző, látnod kellene, hogy milyen gyorsan hullik darabokra.” Earland Hammer, a neves kovácsmester mesélte, hogy egy évtizedig élt egy Küklopsz törzzsel. s megtanulta, miképp lehet valamit a leghatékonyabban kilapítani. Egyszer találkozott egy kereskedővel, ki rendkívül nagyra volt a falujának építészetével. Earland elmesélte neki, hogy a Küklopszoknak különös tehetsége van a fák és kövek összezúzásához, és képesek lennének egy hegyet is teljesen szétmorzsolni, ha valaki egy jó okot adna rá.

Hatalmas csapás (Mighty Slam) (Fejlesztett):
„Föld anya halld Küklopszok haragját!” Palamona sámán mondá ezeket, ki elsőként barátkozott össze a Küklopszokkal, mikor a törzsével a szabadságukért küzdött az ork keresztes háborúban. Egy látomást kapott Föld anyától álmában, és másnap reggel egyenesen besétált a Küklopszok falujába. Két Felbőszült Küklopsz azonnal megpróbálta kiverni belőle az életet, de mind a ketten mellé ütöttek, s a sámán a levegőbe emelkedett, hogy elkerülje az elsöprő erejű csapásokat. Majd gyengéden visszaereszkedett a földre közöttük, és végül a Küklopszok az orkok szövetségesei lettek attól a naptól kezdve.

Érzéketlen a fájdalomra (Impervious to Pain) (Fejlesztett):
„Ezek a lények ostobaságukban már fel sem fogják, hogy meghaltak!” A sólymok császárai már rég óta alábecsülik az ork nemzetek intelligenciáját. Erre a félreértésre alapozzák a Küklopszok azon képességét, hogy még az után is harcolnak, miután már elvileg halottnak kellene lenniük. De ez nem a mentális gyengeségüknek tudható be, egyszerűen csak érzéketlenek a fájdalomra.

Perzselő düh (Burning Rage) (Fejlesztett):
„Azt mondják, a szem a lélek tükre. A Küklopszok szeme egy kapu Sheogh-ra.” A felbőszült Küklopsz képes a dühét puszta koncentrációval egy szeméből kicsapó tüzes energianyalábbá változtatni, a szó szoros értelmében felégetve mindent, ami a szeme elé kerül. Vagy ahogy a mondás tartja: „A Küklopszok nem tudnak pislantani, vagy legalább is soha senki nem bírt elég ideig a szemükbe nézni, hogy ezt megcáfolják.

UI: Köszönet Shiwonak ezért is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 11:14 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Kép
Burning Determination
Rank 1-es képesség
Célpont saját egység morálja megnő és nem lehet azt csökkenteni varázslatok és képességek segítségével 2 körön át. Minden a lényen levő morálcsökkentő hatás megszűnik.


Kép
Inner Fire
Rank 1-es képesség
Célpont saját egység Might Power (~támadóerő) és Initiative (~kezdeményezés) tulajdonságai megnőnek.

----------------

A tűzmágiához kapcsolódik a hét képe is (klikkre megnő)

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 15:51 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Szerintem nagyon fel fogják dobni a hangulatot ezek a vicces animációk, BIG LIKE annak, akinek ez eszébe jutott!
Most már biztos, hogy gyűjtök az új gépemre és megveszem a játékot is! :D :D :D

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 09 csüt., 23:16 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Fogadjunk, hogy képen egy tűzlabda lépett érvénybe :P

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 11:01 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Amondó vagyok hogy azok a gyerekes csata közbeni animációk legyenek a legnagyobb hibái problémái a játéknak. :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 12:57 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Kép
Fire Shield
Rank 1-es képesség
A célpont mágikus védelme megnő 4 körre.
A célpontot támadó közelharci egységek darabonként 1 tűzsebzést szenvednek el.

Kép
Summon Fire Elementals
Rank 3-as képesség
Számos tűzelementált idéz a csata helyszínére.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 10 pén., 17:46 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Egyet kell értenünk Glaciussal! Csak az legyen a probléma :P

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség