Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 419 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 26 csüt., 16:52 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Sziasztok,

A mapokról: 1vs1-ben legyenek a Csizu által átalakított mapok, legyen eredeti klasszikus ToH-os map (ssth-val egyetértve ezek az igazi élvezetet nyújtó pályák :)) és persze mehet a random is. Fix mapoknál semmiképpen se legyen WT! Tőlem lehet open map is egy klasszikus battle of honor vagy desert war igazi móka. 2vs2-nél a random jebus bevált. Más template nem nagyon van 2vs2-re, de azért a remény hal meg utoljára, hátha találtok 1 játszhatót. Ilyenek vannak, mint a Vortex, de az nem túl jó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 26 csüt., 21:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 18 kedd, 16:25
Hozzászólások: 606
Tartózkodási hely: Budapest, XX. kerület
ssth írta:
NG: Simán belefér 3 játszma egy este. Első nap még kibírod alvás nélkül!


Nem az első, hanem az utolsó előtti napra gondoltam :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 27 pén., 23:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Ha a random WT-ben lesz akkor nem hiszem hogy a felsoroltakon kívűl mást be tudsz tenni. Szerintem abban is van ismeretlen és lehet hogy jó nem?

http://forum.heroesworld.ru/showthread.php?t=6313

Chrome automatikusan fordítja, sok sok info a template-kről és mely ToH-os mappokat használták az oroszok versenyre és hogyan.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 28 szomb., 15:24 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Sztem ott is be lehet, csak adatait a templateket felsorakoztato txt fajlba kell masolni (amit megjelenit opcio kepernyo).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 29 vas., 10:18 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Vogyi: Küldj át nekem légyszíves egy csokor térképet, amelyeket elképzeltél versenyeztetni. Vagy ha rám bízod, összegyűjtöm szívesen (TOH, open-map és Csizus).

Javaslom, hogy tervezzük meg a nap melyik szakaszában mennyi időt terveznél a meccsre és aszerint válogassunk pályákat. Az open-map is elnyúlhat, a zárt pálya pedig befejezhető előbb.. kergetőzni lehet mindenhol, amíg nem kongatod meg a "főcsata" harangot. A kiszámíthatóbb játékidő ütemezése végett javaslom, hogy kicsit tervezzük meg és szabályokkal kontrolláljuk - amennyire lehet - a partik befejezését.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30 hétf., 6:07 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
1 vs 1:
jellemzően 3 meccs van egy nap - persze jelentkező függő - tapasztalatok alapján az első lehet hosszabb lélegzetvételű, a középső pörgősebb - 5 kor kötelező, világszínvonalú foci - az esti megint lehet hosszabb ( kellő mennyiségú alkohol ekkor kerül elfogyasztásra, tehát az idő intervallum elvész a részletekben).
Ehhez lehet igazítani a térképeket, felőlem bármi lehet, kicsit preferálnám a Toh mappokat, szerencse faktor, ide vagy oda, a lényeg, hogy a térkép/főhős szabály kivitelezhető legyen morgás nélkül.

2vs2
a full random valóban érdekes lehet, kicsivel több izgalmat hozhat, mint a "Testvér Háború; Klánok harca" és egyéb rongyosra játszott mappok, itt is a várválasztás, főhős kérdés leszervezése az igazi probléma.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30 hétf., 8:55 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 18 kedd, 16:25
Hozzászólások: 606
Tartózkodási hely: Budapest, XX. kerület
Adler írta:
1 vs 1:
5-kor kötelező, világszínvonalú foci - az esti megint lehet hosszabb ( kellő mennyiségú alkohol ekkor kerül elfogyasztásra, tehát az idő intervallum elvész a részletekben).


Te is tudod, hogyan kell az újoncokat odacsábítani :twisted: 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30 hétf., 13:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
focizni kötelező, az ivás terhét Pistával levesszük a vállaidról, csak hozzál valamit:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30 hétf., 17:02 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Csizu írta:
Vogyi: Küldj át nekem légyszíves egy csokor térképet, amelyeket elképzeltél versenyeztetni. Vagy ha rám bízod, összegyűjtöm szívesen (TOH, open-map és Csizus).

Javaslom, hogy tervezzük meg a nap melyik szakaszában mennyi időt terveznél a meccsre és aszerint válogassunk pályákat. Az open-map is elnyúlhat, a zárt pálya pedig befejezhető előbb.. kergetőzni lehet mindenhol, amíg nem kongatod meg a "főcsata" harangot. A kiszámíthatóbb játékidő ütemezése végett javaslom, hogy kicsit tervezzük meg és szabályokkal kontrolláljuk - amennyire lehet - a partik befejezését.


Üdv Bátor Harcosok!

Rendben Csizu, átküldök majd néhány térképet a héten. Természetesen tegyél hozzá az általad említettekből is!

A 2vs2 tervezett időbeli elosztása 16 fő esetén:

7-e (vasárnap):
1. meccs 8.30-17.00 ( 8.5 óra végcsatával )
2. meccs 17.30-2.00 ( 8.5 óra végcsatával )

8-a (hétfő):
1. meccs 9.00-17.30 ( 8.5 óra végcsatával )
1vs1 1. forduló 19.30-24.00 ( 4.5 óra végcsatával )

9-e (kedd):
döntő/helyosztók 9.00-17.30 ( 8.5 óra végcsatával )
1vs1 2. forduló 19.30-24.00 ( 4.5 óra végcsatával )

A 2vs2 tervezett időbeli elosztása 20 fő esetén:

7-e (vasárnap):
1. meccs 8.30-17.00 ( 8.5 óra végcsatával )
2. meccs 17.30-2.00 ( 8.5 óra végcsatával )

8-a (hétfő):
1. meccs 9.00-17.30 ( 8.5 óra végcsatával )
1vs1 1. forduló 19.30-24.00 ( 4.5 óra végcsatával )

9-e (kedd):
1. meccs 9.00-17.30 ( 8.5 óra végcsatával )
1vs1 2. forduló 19.30-24.00 ( 4.5 óra végcsatával )

10-e (szerda):
döntő/helyosztók 9.00-17.30 ( 8.5 óra végcsatával )
1vs1 3. forduló 19.30-24.00 ( 4.5 óra végcsatával )

Az 1vs1 további küzdelmei és a napi játékszám létszámfüggő!!! Ez lehet napi 2 hosszabb vagy 3 hosszabb-rövidebb-hosszabb beosztású térkép. (az, hogy melyik open, melyik closed, de legyengített átjáró védőkkel az részletkérdés szvsz...)

A lényeg, a 2vs2 meccsei max. 8.5 órára, az 1vs1 meccsei pedig 4.5 órára vannak tervezve végcsatával (szerintem minimum 30 percet kell egy végcsatára rászámolni alaphangon!), ehhez kell a térképeket megtalálni illetve a templatekat. (És ne felejtsük el, hogy a random térképeket a helyszínen generáljuk, az is valamennyi plussz idő...) Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30 hétf., 17:42 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 15:43
Hozzászólások: 584
WT az esetek 90%-ában nem generál hibásat. Gyenge terepet lehet hogy generál, de akkor így jártál :) A generálás így nem vesz el időt :)

Template-k: 2vs2-re néztem a 8mm6-ot, gépi playerek nélkül, szerintem az érdekes lehet. Valaki aki ért hozzá nézze meg, hogy mit szól hozzá :) Itt szerintem 2000es kezdőidő és 400 plusz idő az ideális.
1 vs 1-re szerintem a panic, balance, jebus 3asból lehetnének a mapok. Balance és panic mehet 2000es kezdő időről és 300 plusz idővel körönként, viszont a jebusra több idő kell szerintem. Mondjuk 400-500 plusz idő. Ott a kemény csaták húzzák el az időt nagyon.

Titi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30 hétf., 17:54 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
titi írta:
WT az esetek 90%-ában nem generál hibásat.

Ezzel vitaba szallnek.. Ugyanolyan szarokat csinal mint sod, viszont meg mindig idotakarekosabb sokkal (persze azoknak akiknek belefer 1 legy, vagy 2 boblin loss meg ilyenek..)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30 hétf., 18:10 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
noname írta:
titi írta:
WT az esetek 90%-ában nem generál hibásat.

Ezzel vitaba szallnek.. Ugyanolyan szarokat csinal mint sod, viszont meg mindig idotakarekosabb sokkal (persze azoknak akiknek belefer 1 legy, vagy 2 boblin loss meg ilyenek..)


Én még nem restartoltam WT-vel soha. Lehet sírni, lehet panaszkodni, de játszható minden esetben szinte. SOD-on 50%-ban restart volt.

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 máj. 30 hétf., 23:15 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 18 kedd, 16:25
Hozzászólások: 606
Tartózkodási hely: Budapest, XX. kerület
Adler írta:
focizni kötelező, az ivás terhét Pistával levesszük a vállaidról, csak hozzál valamit:)


Nagyon figyelmesek vagytok, de megbirkózom a teherrel :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01 szer., 21:52 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
A Táborban MINDENKI vendégem egy, nagy belűek két sörre (vagy kiskorúak, ill. sört nem szeretők egy "málnára")!!!! 8) :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01 szer., 22:51 

Csatlakozott: 2010 szept. 11 szomb., 2:33
Hozzászólások: 75
ssth írta:
noname írta:
titi írta:
WT az esetek 90%-ában nem generál hibásat.

Ezzel vitaba szallnek.. Ugyanolyan szarokat csinal mint sod, viszont meg mindig idotakarekosabb sokkal (persze azoknak akiknek belefer 1 legy, vagy 2 boblin loss meg ilyenek..)


Én még nem restartoltam WT-vel soha. Lehet sírni, lehet panaszkodni, de játszható minden esetben szinte. SOD-on 50%-ban restart volt.


játszható és 'balancos' nem ugyan az, de kinek mi. Személy szerint én azt szeretem, ha mindkét playernek hasonlóak a feltételek. Persze ez heroes 3 ba sose lesz, de mégis van mikor lehet tenni az ügy érdekében.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 02 csüt., 7:34 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Sziky írta:
játszható és 'balancos' nem ugyan az, de kinek mi. Személy szerint én azt szeretem, ha mindkét playernek hasonlóak a feltételek. Persze ez heroes 3 ba sose lesz, de mégis van mikor lehet tenni az ügy érdekében.


Szerintem van némi eltévelyedés abban a tekintetben, hogy mit jelent a "balance" szó a H3 esetében. Semmiképpen sem azt jelenti ugyanis, hogy mindig mindenkinek pontosan azonos a feltételek adódnak egy játék során, mert valljuk meg ez azért elég unalmas lenne. A H3 nagyszerűsége ellenben mégis a nagyszerűen eltalált "balance" miatt adódik, ami jelen esetben azt jelenti, hogy az adott map százalékos formában mindenkinek ugyanazt az esélyt adja meg arra, hogy nyerjen, kezdve az artifactok leosztásától, a guardokon át a kocsmában talált hősökig. Értsétek ezt úgy, hogy szerencsére ezeken a dolgokon kell gondolkoznunk egy map szerkesztésénél, és nem azon, hogy miként ellensúlyozzuk egyik vagy másik vár gyengeségét! :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 02 csüt., 11:57 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Egyetértek Nimbussal. A random mapok 90%a tökéletesen balanced. Ha valakinek kánaán jellegű kezdőterepe van, annak ezt ettől még ki is kell szednie, ami értékes napokat vesz el, miközben ha az ellenfelének full csöves pályája van, akkor ő, lévén semmi dolga, jóval hamarabb tör ki hogy a középen található cuccokat besöpörhesse. Nyertem már 0 dwellel és seggüres tereppel is úgy hogy az ellenfél 88 mino kingel érkezett csatázni a harmadik héten, és vesztettem már úgy is hogy 9 hive és 3 cons volt a terepemen 3 impdwell ellenében. A mapon mindenre megvan az ellenszer, a trükk csak hogy meg kell szerezni : )

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 03 pén., 10:15 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
A balance egy dolgot jelent ebben a nagyszerű játékban, azt hogy bármelyik vártípus képes legyőzni bármelyik másikat, s ha megnézzük, hogy mennyi vártípus van, akkor tudjuk, hogy miért is játszunk ezzel a játékkal, több mint egy évtizede.
( ja, mindez úgy, hogy egy meccs végetér belátható időn belül)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 03 pén., 15:45 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
NG írta:
Adler írta:
1 vs 1:
5-kor kötelező, világszínvonalú foci - az esti megint lehet hosszabb ( kellő mennyiségú alkohol ekkor kerül elfogyasztásra, tehát az idő intervallum elvész a részletekben).


Te is tudod, hogyan kell az újoncokat odacsábítani :twisted: 8)

Engem spec nem ez csábított a táborba :P

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 03 pén., 15:48 

Csatlakozott: 2010 szept. 11 szomb., 2:33
Hozzászólások: 75
Adler kicsit elvagy tévedve balance egész játékra vonatkozik nem csak várakra lol. Ez érdekes meglátás volt részedről x év hiros után.


90% balancerol meg akkor beszéljetek ha pl toltatok 1 olyan gammel amit több tíz ezren játszanak akar száz ezren és még többen ez mért van? azért mert sokkal szarra lehet magad keresni és ez mért nincs így heroes 3 mal? és mással igen? azért mert pénzt nem adnak olyanért aminél nem csak a tudás számít.

Ezért Hirosnak köze nincs a 90 % hoz ez a gazdag szegény terep
ilyenekkel lehet köríteni megmagyarázni de attól még tény és való h NEM ugyanazok A feltételek Vannak Mindkét Playernel ÉS a BALnce Erről szol. !!

Meg beszéltek itt ennyire meg annyira balancos játék közbe meg 10 emberből 9 töl láttam mindig olyan komenteket h ezt dobta a gép hát nem volt szerencsém stb.
Valamint ott van ranglista nincs 1 90% win ratio ha nem tévedek top 10 be 90 még talán 70 sincs akkor miről beszélünk? ha annyira balance lenne legalább 1 v 2 player lenne aki magasan kiemelkedne a többiek közül mert ilyen mindig van kész. ennyi.

Ettől függetlenül nagyon jó game és nagyon sokan szeretik de ezért nincs a mai napig olyan hátszele stb mint egyes gameknek mert eléggé luki függő.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 419 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség