Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01 szer., 13:31 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
A hét képe (klikkre megnő)

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01 szer., 15:21 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Üdv mindenkinek!
Látom még mindig működik az oldal. :D
Pár éve nem jártam erre. Nemrég hallottam, hogy lesz Heroes 6.
Gondoltam benézek mi újság van erre. Mit mondjak nem ment zökkenőmentesen a jelszavam kitalálása. :)

Reméljük jó lesz az új Heroes, bár én látom rajta a spórolást. Leginkább a nyersanyagok redukálását fájlalom. Így minden vár teljes felhúzásához könnyű beállítani az azonos mennyiséget. Csak csökken a változatosság.

Egyik nagy erőssége lesz a játéknak a zene. De ettől még egy stratégiai játék nem fog feljutni a csúcsra.

Hirtelen ennyi.
Üdv.

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01 szer., 15:58 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Azért annyira máris egészen jónak tűnik az előzetesek alapján, hogy Téged kirángasson a barlangodból, kedves Megamikor! 8) Üdv újra itt! A Tábor még szervezés alatt, akár be is nézhetnél! :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01 szer., 17:14 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Szia Nimbus,
Kemény volt a tábor, nem is tudom hány éve már... :D .

Az éven nem tudok táborba menni, mert épp egy garázst kell megépítenem. Összegyűlt rá a kő a fa meg az arany. :D
Ha jó lesz a Heroes 6, akkor jövőre legondolkozok a dolgon.
Szeptemberig meg majd követem az eseményeket.
Az internet terjedésével gondolom felfutott az online partrik száma. Van még kereslet a táborra?
Na, nem akarom az bótot rontani. :twisted:

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01 szer., 19:01 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Béta trailer, június 28-án indul a tesztelés.

Azoknak is érdemes megnézni a trailert, akik nem terveznek bétázni, mert rengeteg eddig nem látott részlet (városnézet, 3D világtérkép, satöbbi...) van benne.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pio 2011 jún. 01 szer., 19:14-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01 szer., 19:13 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
A Play in Hot Seat szövegen felnevettem, mindenki így játszik....

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 01 szer., 19:48 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A várban lévő építkezésre leszek kíváncsi, amúgy a többi tetszik :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 02 csüt., 10:59 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Mai zene:
Might & Magic: Heroes VI - Wasteland

-----------------------

Új képek:

kép 01
kép 02
kép 03
kép 04
kép 05
kép 06
kép 07
kép 08
kép 09
kép 10
kép 11
kép 12
kép 13
kép 14


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 02 csüt., 18:06 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Attól tartok megint úgy fogok járni, mint a Heroes 4-gyel. Mire kijött a játék már szinte semmi újdonság nem volt benne, hacsak az nem, hogy gyengén játszott a gép. :)

Nem hülyeség, hogy sokat fektetnek a H6 zenéjébe, mert engem is a H2 csilingelése fogott meg.
Az volt még a H2 nagy előnye, hogy az ember tudott örülni a varázstárgyaknak, hiszen kevés volt belőlük. A H3 óta már annyi van egy-egy pályán, hogy szinte elveszítették a varázsukat is. :D
Remélem a H6-ban kicsit visszavesznek a dömpingből. Sokat dobna a játékon.

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 02 csüt., 20:44 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
pio írta:
Béta trailer, június 28-án indul a tesztelés.

Azoknak is érdemes megnézni a trailert, akik nem terveznek bétázni, mert rengeteg eddig nem látott részlet (városnézet, 3D világtérkép, satöbbi...) van benne.


Hm remélem nem lesz minden vásárolt hősnek az a neve, hogy pl: Heavenmagichero1 mint, ahogy a videóban látható. Vagy esetleg mi adhatunk a vásárolt hősöknek nevet? Ettől függetlenül tetszik amit láttam a videóban.

Üdv! Coradiel

_________________
Egy kedves ördög. Lehetséges? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 02 csüt., 22:28 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Az mekkora lenne :D Így egyedi hősők lennének, mint a H4-ben :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 03 pén., 10:31 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://soundcloud.com/ubi_irina/5-heroe ... gic-winter

Fantasztikusan hangulatos zene a téli tájakhoz került ma ki. A Might and Magic VI RPG-ből még 1998-ból átdolgozva.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 05 vas., 18:18 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Kész a Szentély (Sanctuary/Nagak ) leírása háttértörténet, egységek stb. A Hősöké még várat magára. De max. csak holnapig.

SZENTÉLY (Sanctuary)


"Azért küzdünk, hogy Shalassa iránti imádatunkat tökéletességre vigyük”

Hashima egy feudális nemzet, templomi híresztelések alapján források közelében vagy vízpart közelében találhatóak szervezett településeik. Harcosok szerzetesek, parasztok, költők imádják Shalassat a víz Sárkányistennőjét, aki nekik adta mindazt a mágikus erőt amely a víz eleméből fakad. A Nagak egy célért élnek, elérni önmagad tökéletességét, a megtisztulást, bármiért is emelnek szót, bármit is alkotnak azért küzdenek, hogy elérjék mestereik legmagasabb eszméit és legendás elődeik korábbi tetteit, s erényeit.

Hashimat az Örökkévaló Császárnő uralja, aki e hatalmi pozíciót több száz éve viseli.
Ahogy minden Naga tanító és mester, ő is rituális kihívások alá rendeli mindazokat. akik úgy érzik méltóak hozzá. Habár még sosem győzték le csatában, se kézitusában, se a költészetben, kézírásban vagy filozófiában.

Inspirációjuk: Zen misztikum, Távol-keleti harcművészetek, Japán harcosok a Sengoku érából, Kínai Shaolin szerzetesek és indiai mitológia.
Szimbólumok: 8 szirmú lótusz
Imádatuk: Shalassa, A Víz Sárkányistennője.
Birodalmuk: Hashima, 8 szirmú Lótuszok birodalma
Fővárosuk: Nariya, a Szivárványszínekben tündöklő Gyöngyváros
Társadalmi berendezkedésük: Minden Szentélybeli lényben közös Shalassa a Víz sárkányistennője iránti ragaszkodás és hűség és fogadott esküjük az Örökkévaló Császárnő iránt aki mind a katonai, mind a spirituális vezetője is a Naga társadalomnak.

A nemrégiben történtekről:

A manapság viszonylag békés Naga polgárok régebben elszigetelten éltek Ashan többi részétől.
Kívül tartják magukat a többi néptől, a személyes és egyéni tökéletességre törekszenek és koncentrálnak semmint, hogy a hatalomról vagy a hódításról álmodozzanak.
Segítették vagy épp szövetségre léptek a múltban más népekkel is, de ezek a féle egyezmények csak átmenetiek voltak.
A közeli történelmük aggodalmakkal teli, ahogy sok más nép is Ashan világában ők is hallottak a Vak Testvérek próféciájáról és a nyugtalanító közelgő Démoni invázióról.

Nagy a nyugtalanság a Birodalmuk nyugodtnak tűnő felszíne alatt mivel papjaik, katonáik elkezdték a jövőt fürkészni és el gondolkodtak kinek is kéne majd őket vezetni. és hogy hogyan is reagálnak majd a vészjósló fenyegetésekre.

A szentély hadviselése: "Szálljatok szembe velük egyenként, szemtől-szemben.”

A Szentély tábornokai olyanok, mint a Sakk mesterek, vagy Sun Tzu, A harc művészete c művében olvasható tanítások
Minden erőfeszítésüket a legfőbb támadó alapú egységük támogatása (a Bajnok típusú egységük) iránt fejtik ki, aki potenciálisan a legjobb harcos az 1-1 elleni párbajokban, a játékban. Általában ez a Bajnok egység a legerősebb típusú ellenfél osztagát támadja meg hogy frakciós képességét a legerőteljesebben fejthesse ki rá.

Alternatívaként más párbajbéli célpontok is felmerülhetnek az ellenséges sereg mozgékonyságától függően. Egy dolgot mindenképp fontos a fejünkbe vésni hogy a Bajnok osztagunk biztonsága és hatékonysága a legfontosabb és mindig fenn kell tartani/ be kell védeni minden áron, mivel ő tőle függ a teljes stratégiájuk.

Erősségeik: Erős támogató varázslatok előidézése, Mozgást lassító, egységeket kontrolláló lépességek, adataikban kiegyensúlyozott egységek (támadás, védekezés, nincsenek harci gyengeségeik)

Gyengességeik: Korlátozott távolsági képességek, nincsenek kirobbanó vagy azonnali hatásaik, nincsenek gyógyító lehetőségeik, drágák az egységeik

Frakció képességük: Becsület. Egy minden célra megfelelő védekezést erősítő áldást biztosít.

ALAP egységek:

1, Őrcápa (Fejlesztett: Wanizame)

Az 512. YSD évben a 7 Város Varázslói megalkották a vadembereket, hogy őket szolgálják, elszórakoztassák és megvédjék.
Talán az egyik legbizarrabb kísérlet egy igazán erős képzelőerővel bíró varázslótól származott, aki egy ember-cápa hibridet akart kikísérletezni, egy olyan fajt, mely a varázsló reményei szerint felülmúlhatatlan haditengerészeti egységként hasznosul majd.
A Varázsló Tanács tagjait nem győzte meg az ötlet és úgy döntöttek a Cápaembereket katonai hasznuk okán eladják politikai okokból: Odaadták e lényeket ajándékként a Naga uraknak.
A Nagak hozzájuk egyenlőkként fogadták be a Cápaembereket semmint szolgaként, és tiszteletbeli pozíciót kaptak víz alatti palotáik őreiként.
Cserébe a Cápaőrök makacsul erős büszkeséggel és hűséggel követték s szolgálták mestereiket.

Kegyetlen sebzés (Cápaőr és Wanizame képesség is): "Használd az evőpálcikáidat! Egy igazi Naga vagy nem egy Wanizame!”
Ez egy megszokott gyakori kifejezés a Lotus birodalmában, a szülők szokták mondogatni gyermekeiknek, hogy megtanulják a helyes asztali magatartást, s mindez utal arra, ahogy a Cápaőrök megtámadják ellenségeiket a legbarbárabb szokás szerint.
Nemcsak hogy az általuk okozott sérüléseket nehéz elállítani, hanem gyakran meg is bénítják célpontjaikat, ezzel lecsökkentve mozgási lehetőségeiket.

Véres dühöngés (Csak Wanizame képesség): "Úgy gondolod most már elég randa? Várj csak amíg elkezd folyni vére”
Bárki, aki csak egyszer is harcolt már és esetleg túlélt egy csatát egy Wanimaze-val szemben emlékszik véres dühöngésükre.
Első támadásai igazán vérengző hatást keltenek, s amikor megérzik ellenségeik vérének szagát, megszállottan törnek áldozataikra egészen addig, amíg az meg nem hal.

2, Korall papnő (Fejlesztett: Gyöngy papnő):
A Korall papnők a Naga társadalom gyógyítói és diplomatái. A Korall Nagak közül származnak ők a legkisebb faj a 3 fő Naga faj közül, akik a lagúnákban és a Jáde tenger szigeteinek partjainál élnek. Pikkelyük fényes és több színben pompázik, arcuk majdnem teljesen emberi.
A Korall Nagak egyik legegyedibb jellemzője, hogy a hajuk élő kígyókból készült.
Ezek a kígyók általában alszanak és egy bonyolult fejdíszt formálnak, de erős és váratlan érzelmi töltés vagy a közeli veszély felébresztheti őket.

A Megújulás hullámai (Korall papnő és Gyöngy papnő képesség is): "Shallasa vízének ereje újítsa meg testedet és lelkedet”
Számtalan Naga hallotta már a híres Gyöngy imát Shalassa tiszteletére, melynek hatását a csaták legforróbb hevében a Korall és a Gyöngy papnők ki is használták. Feltölti őket egy erőteljes aurával, mely gyógyítja sebeiket, bármily negatív szándékot eltávolít és eloszlatja az ellenséges varázslatok negatív hatásait.

A Medúza szeme (Csak Gyöngy papnő képesség):
"Mintha tűz lobbant volna bennem, olyan volt mintha megfulladtam volna az elkortyolt hordónyi hűtött söröktől”
Ez a jelentés egy Törpe kalóztól származik, aki kapitányának jelentett egy Gyöngy papnőkkel vívott csatározás után, jól illusztrálja a Nagak hatalmának hipnotizáló hatásait.
Eltompítják az ellenséges elméket, s így sokkal lassabban tudnak reagálni.

3, Kappa (Fejlesztett: (Kappa Shoya)

Gyakran viccelődnek a Kappa körülírásával: Egy béka és egy Teknősbéka ivadékaként írják le. A Kappák igazából kisebb erejű igazi Vízi szellemek a folyókhoz és tavakhoz kötődnek, egy testi formában megkötve a Naga papsággal kötött szövetségük által.
A más földekről érkező utazók sokszor viccelődnek a Kappa kinézetével és furcsa viselkedésével, de a Nagak sokkal jobban ismerik és sosem becsülik alá a harci képességeiket ezeknek a fura lényeknek.

Szökkenés (Csak Kappa képesség): „A Kappa úgy harcol, mint egy démon úgy ugrik, mint egy jaguár.” Az Ork harcosok csodálják a Kappákat hisz a kihívás, amit a csaták során vívnak, ki maguk ellen erős ellenfélé teszi őket. Egy pusztító támadásra képes a Kappa, egy jó messziről való szökkenéssel. Sokan lebecsülik intelligenciájukat. mert úgy gondolják ők csak kisebb erejű szellemek. Pedig ők nagyon is tudják mikor és merre kell szökkenniük úgy, hogy a meglepetés legnagyobb erejét érjék el. Minél messzebbről jő a csapás annál erősebb ütésként ér földet.
Spriccelő szökkenés (Csak Kappa Shoya képesség)
„Azok az átkozott Kappa Shoyák több emberemet vitték a sírba, mint a Naga mestereik kardjai.” Gunnar báró az első Hashimai birodalmi expedíció vezetője kiáltotta ezeket a szavakat kapitányainak a Nagakkal szembeni megalázó vereségük után.
A Kappa Shoya szökkenő hatalmas erejű támadásakor mérgező anyagot spriccel ki, amelyről azt tartják, hogy a lelke mélyéig is eléget egy embert.

ELIT egységek

4. Forrás szellem (Fejlesztett: Mizu-kami)
A Forrás szellemek erősebb, nagyobb vízi szellemek a legtisztább vizekhez kötődnek. S emiatt leginkább Források és Vízesések környékén láthatóak, amely helyek közel állnak a Víz Sárkányának kedvéhez és összefüggnek vele.
Gyakran a Naga papság idézi meg őket, hogy részt vehessenek egyik megtisztító erejű rituáléjukon, mindezek mellett védik s őrzik is a Naga harcosokat a csatamezőn, eggyé válnak e szövetségeseikkel így biztosítva nekik mágikus és spirituális védelmet.

Spirituális kötödés (Csak Forrás szellem képesség): "Átadják lelki kapcson keresztül egy élő társuknak... Ezt le kell másolnunk!"
A 7 Város Varázslóit elkápráztatták a Forrás szellemek akik velük utazó Naga nagykövetek voltak épp.
Különösen az ő képességük iránt volt nagy a csodálat. Még élő harcostársaikkal kapcsolódva képesek megosztani a rájuk rakott mágikus áldásokat, hatásokat. (pl a Blessing hatása) Így erősítve egymást.
A varázslók keresték a módját, hogy maguk is mesterei legyenek e hatalomnak felbőszültek amiatt, hogy eddig mindig kudarcba futottak. Úgy tűnt Shalassában való hitük hiánya volt az akadály. Tulajdonképpen a Forrásszellemek egyszerűen egybeolvasztják egy anyagi részüket élő társaikba s így mindkettőjüket eggyé alakítják a Szellemvilágban.

Fájdalom visszatükröződés (Forrás szellem és Mizu-Kami képesség is):
„Égess el egy fát és bensőd egy része is elég. Végy el egy életet és részben a sajátod is elvész. Ölj meg egy Forrás szellemet és részben a saját lelked egy része is elveszik.”
Irrolan elfjei nagy tiszteletben tarják a Forrás szellemeket. Habár felismerik őket mint Shalassa gyermekei, látják azt is, hogy e szellemek Sylanna a Föld sárkánynőjének egyik legnagyobb tanítását szimbolizálják: A harmóniát.
A Forrás szellemek kapcsolódni tudnak a szövetségeseikhez előnyszerzés céljából, de az ellenségeikhez is tudnak kapcsolódni azért, hogy visszatükrözzék rájuk az ellenfél támadásának általuk érzett fájdalmát.

Életvédő hártya (Csak Mizu-Kami képesség):
"Verd ki belőle az összes vizet talán majd akkor meghallgat.”
Ez a népszerű kifejezés megszokott egész Ashanban, azt jelenti, hogy egy pofon a fejre, néha a legjobb figyelemfelkeltő dolog olyasvalakitől, aki semmibe veszi egy vitapartner álláspontját a vitában.
Ennek eredete különböző Vízi szellemektől ered, akiknek folyékony anyagi formája nagyban lecsökkenti a feléjük mért összes fajta fizikai sebzés és mágikus sebzés mértékét

5. Hószűz (Fejlesztett Yuki-Onna)

A Hószüzek nagy erejű Vízi szellemek a Víz fagyos formájához kötődnek. (Hó és Jég)
Évszázadok óta éltek a Nagakkal harmóniában elszigetelve csendes hegyi pihenőhelyeiken.

Fagyasztó érintés (Csak Hószűz képesség):
"Shalassanak 3 féle kedélyállapota van: Egy, ami felforrósít, egy, ami megtisztít, s egy, ami a csontodig fagyaszt.”
Minden Naga megtanulja ezt a leckét még nagyon fiatal korban.
Habár a víz mindhárom állapotában használható fegyverként a Hószűz Fagyasztó érintése a leghatékonyabb, amikor is a Hószűz igyekszik egy csoportnyi ellenséges egységet lebénítani a csatatéren.

Fagyasztó ölelés (Csak Yuki-Onna képesség): A Yuki-Onna fagyasztó ölelésének hatásait halhatatlanná tette egy színdarab ami egy daimyo-ról szólt, aki szerelmes lett egy Yuki Onnába. Hogy visszaverje a szűz óriási erejű fagyasztó hideg energiáját amely majdnem halálra fagyasztotta, minden alkalommal megcsókolta a szüzet. A Daimyo eztán elment egy hosszú küldetésre megkeresni az örökké égő gyöngyök nyakláncát.
Mindig viselte a drágaköveket a nyaka körül amikor a Szűzhöz közel járt, s amikor még ez se volt elég, hogy fenntartsa keménységét elkészítette egy övbe a drágaköveket.

Jégszilánkok (Csak Yuki-Onna képesség):
„A Hó lehet akár olyan, mint egy meleg takaró, de a jég mindig halálos ágy”
A Farkas és a Griff hercegség is osztoztak az utóbb olvasottakban, mivel mindketten ismerik a tél nagy veszélyeit, amelyek földjeiket sújtották. A Yuki-Onnák képesek ezen téli energiák hívására, képesek jég szilánkokat, tőröket alkotni mely megjelöli a földet ahol érdemes megállni a bolond kalandozóknak mielőtt a beletaposnak az árulkodó csapdába.

6. Kenshi (Fejlesztett Kensei)

Ezek a tiszteletre méltó hatalmas erejű harcosok a Mélységbeli nágáktól származnak a 3 Naga fajból a legnagyobbaktól, sötét pikkelyekkel kitüntetve és inkább hüllőszerű semmint emberi arccal rendelkeznek. A vízalatti városokban laknak a Jáde Óceán fenekén.

Kihívás (Kenshi és Kensei képesség is):
"Olyan volt mintha az idő megállt volna... és csak én és ő néztünk volna szembe hasító acélok felhőjében és élénkvörös vér ködében.”
Ez a feljegyzés Tawni Solace kalóz naplójában található, mely egy heves, vad Nagak elleni harcról szól a tengeren Ez az első feljegyzés Kenshikkel való kihívás kapcsán, melyet Tawni jegyzett fel először.
Ha bátor harcosok kardot húznak a Kenshik ellen nehezükre esik bárki mást is még támadni. Azaz csak ezt az egységet támadhatják majd.

Végtelen visszatámadás (Kenshi és Kensei képesség is):
"Ahogy a hullámok csillapodnak a víz mindig visszatér ".
Egy Kenshi Nagaval való harc olyan mint kavicsot dobni a tóba.
A harcművészetüket a víz mozgása és áramlása, amely mindig visszatér arra a helyre ahonnan nekiindult. Mindig visszatámadnak mivel a víz áramlásának és mozgásának módját használják fel harci technikájukként. Lehetetlen anélkül megtámadni egy Kenshit, hogy ne adna le egy ellencsapást viszonzásul.

Négyszeres hullám (Csak Kensei képesség):
"Magas apály, alacsony apály és a véres hullámok köztük. A festős költő az ecsetével öl a Kensei a kardjával ír”
Ezek a sorok a lázadó Daimyo Yamanától származnak, akit jelentések szerint elküldtek a Birodalom császárnőjének Shógunjához mielőtt elkötelezte volna magát egy Kensei zászlóalj elleni csatára.
Ők dokumentálták a tisztelt Yamana szavait az ünnepelt Négyszeres Hullám nevű képességről, e harci stílus mesterei ezen elit Kensei harcosok.
Yamana harc nélkül megadta magát s így megengedték, hogy önmaga vegye el saját életét a tiszteletre méltó Fulladásos csók nevű rituálé során.

BAJNOK egység

7. Kirin (Fejlesztett Szent Kirin)

Ez a hatalmas erejű Vízi szellem a mennyei szentelt vizekhez kötődik azok mindenféle nézőpontjaira, s formáira. (Eső, jégeső, felhők, köd, dér). A Kirin a Naga kultúrában a bölcsesség elhozójaként és az Urak s vezetők kiválasztójaként ismert.
Azt mondják, hogy a hadúr, aki egy Kirint hoz a csatatérre magával, Shalassa által lesz megáldva és az egész sereg érezni fogja előnyeit a szellem mennyei aurájának.
Azt is tartják, hogy aki meglovagol egy Kirint, gyorsabban utazhat vele, mint a szél maga, viszont de az életével fizet mindezért.

Szabad vízáramlás (Kirin és Szent Kirin képesség is)
"A Kirin a Víz szülöttje, és ahogy az esőt úgy őt sem lehet befogni”
Az ősi Naga szörnyek könyvében melyet a Nekromanta Sveltana fedezett fel legendás Jáde óceánbeli utazása közben volt egy festmény, amely tartalmazta e szavakat s látható volt mellette egy pompás Kirin, ahogy mozog erős elhatározással egy vad s ádáz harcosokkal teli erdőn keresztül.
A csatatéren később Sveltana felfedezte, hogy a Kirin legendás hatalmáról szóló elbeszélés több mint egy egyszerű mese.
Gyors, fürge és elegáns mozgásukat a leghatalmasabb varázslatok sem tudják megváltozatni vagy akadályozni.

A Köd ösvénye (Csak Kirin képesség):
A Kirin maga után hagy egy mágikus ködös elég vékony nyomot maga után amerre csak jár, s viccesen szokták mondani, hogy ez a nyom még egy Orknak is csodás fürdőt ad.
De a harctéren nagyon kevesen találják ezt egy vicces dolognak.
Habár a köd sosem marad meg sokáig, az ellenség nagyon sok értékes időt veszít a lépéseikkor a tér kitapogatásával.

Jégvihar aura (Csak Szent Kirin képesség):
„Amerre jár, víz zúdul le az égből viharzó üdvözléssel teljes tisztaságában”
Az Örökkévaló Császárnő azt mondják egyszer a selyem lepedőkkel és a borzasztó jégvihar aurával rendelkező Szent Kirinekről hímzett képekkel díszített ágyában aludt.
Habár a Császárnő tökéletes melegségben szunnyad el, azok, akik harcoltak már ezek ellen a hatalmas erejű szellemek ellen, tudnának mesélni a félelmetes hideg érzetéről ami a megidézett viharból éri őket.
.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 06 hétf., 11:01 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Megkezdődött a tűzvarázslatok hete.

Kép
Fire Bolt
Rank 1-es képesség
Célpont lény tűzsebzést szenved el.


Kép
Fire Ball
Rank 2-es képesség
Célpont 3×3-as területen álló lények tűzsebzést szenvednek el.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 06 hétf., 13:18 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Kíváncsi leszek arra, hogy mennyi varázslat lesz :roll:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 06 hétf., 14:28 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Hát remélem minél több varázslat lesz. Igazából legjobban a H3-ban tetszettek a varázslatok. Azok letisztultak voltak, érthető volt mi miért van. A 4-nél kicsit elvesztettem már a fonalat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 06 hétf., 14:42 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Annyi tudható a magyar hetes interjúból, hogy összesen 200 képesség lesz a játékban, de ez nem csak a varázslatokat jelenti, hanem minden aktív és passzív képességet egybevetve.

Szerintem amúgy nem feltétlenül jó a minél több varázslat, semmi értelme nincs például 10 egyforma varázslatot berakni, csak mindegyik kicsit nagyobbat sebez kicsit több manáért és kicsit más a neve. Persze egy bizonyos mennyiség kell, hogy legyen, hogy lehessen miből válogatni, de ha a "tűréshatárt" eléri a képességek száma, akkor már sokkal fontosabb a minőség, mint a mennyiség.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 06 hétf., 16:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Ugye sok iskola van, emiatt van kb. mindegyikben egy kisebb nagyobb sebzo varazslat. Lehet hogy az elejen bonyolult lesz a sok aktiv es passziv kepesseg a hosnel es a lenyeknel kulon kulon de idovel megtanulja az ember.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 06 hétf., 21:43 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Szentély (SANCTUARY) Hős reputációs kasztok:

Alap ERŐ hős
Szamuráj (Samurai):

Tiszteletre méltó harcosok a lótusz lepte Hashimai szigetekről, a Szamurájok bátorsága és rendíthetetlen hűsége híres szerte Ashan egész
Kötelességük iránti elkötelezettségük s szolgálatuk pártfogó uruk iránt minden evilági kívánalmat és szenvedélyt, ezáltal heves hadi vezetők és hihetetlenül türelmes mesterei a kardforgatásnak.
A jellegzetes szamuráj hihetetlenül nyugodt, de ha csatára kerül sor, gyorsabban csapnak le, mint egy Angolna Sárkány. (Dragon Eel boss)

Semleges egyedi alap képesség: Vihar előtti csend
A kezdeményező értéke és ERŐ sebzése egy Sanctuary baráti lényeknek megnő, de csak akkor ha nem támadnak az adott körben. Támogató dolog ez.

Shógun (Shogun): (Könny útja esetén)

Egy Shógun egy olyan Szamuráj, aki mesteri szintre jutatta a személyes kívánságok és szenvedélyek kizárását segítő technikákat egészen addig a pontig, amikor már csak a cél és cselekvés figyelme maradt meg legfontosabb feladataként.
E rendkívül ritka egyéniségek bölcsességükről és rendíthetetlen elhatározottságukról ismertek. Az Örökkévaló Császárnő elismerte őket a shóguni cím odaadásával s hatalmas
terjedelmű Birodalmi földek adományozásával.
Ha veszély merül fel a Nagakkal szemben, a Shógunokat gyakran nevezik ki számos hadsereg élére.

Fejlett képesség: 8 levelű lótusz
A kiválasztott egység mindig visszatámad és immunis lesz a visszatámadást megelőző hatásokra is.
Végső nagy erejű képesség: A Vihar szeme
A kiválasztott egység kitér az őt ért következő támadások elől. (gondolom 3-4 db-tól kb)

Harcmester (War master): (Vér útja esetén)

A Harcmesterek túlléptek saját személyes érzelmeiken, s kívánságaikon s életüket egyetlen célért ajánlották fel: A harcművészet teljes értékű, mesteri ismeretére.
Küldetésük ezért a tökéletességért testben, s lélekben még Uraik iránti hűségüket is túlszárnyalja és életmódjukat a többi Naga polgár a misztikus költészet és a szonettek művészeteként látják.
Az Örökkévaló császárnő tiszteli a Harsmestereket, de gondos abban nehogy felbosszantson egyet is csak akkor folytat velük beszélgetést, ha egy háború ígéretével kecsegtethet.

Fejlett képesség: Csapásra felkészülni.
Minden baráti egység körönként plusz sebzést érhet el, a kör során nem használt lépésszámaikkal.
Végső nagy erejű képesség: Kettős karmok
A kiválasztott egység kétszer csaphat le, amikor támad. Néhány körig tart a hatás.

Alap MÁGIA hős
Szerzetes (Monk):

Az Örökkévaló császárnő szerzetesei azt mondják a Naga Birodalom szívét s elméjét alkotják.
Törekednek elérni pártfogó Istennőjük a Víz sárkányának, Shallassanak a tanításaiban látottakat s ezért is ismert bölcsességük és meghökkentő hatalmuk.
Az óceánok s a leghidegebb tavak legmélyére ható békességük békeidőkben, de ha dühök felébred, a legnagyobb folyók is mélye is megremeg.

Semleges egyedi alap képesség: Benső Szem
Amikor a baráti Sanctuary lények nem támadnak egy körben a következő körre Mágiasebzés növelést és Mágia védelem bónuszt kapnak.

Dagály mester (Tide Master): (Könny útja esetén)

A Dagály mesterek tanulmányozásuk által megértették, s átlátták Shalassa, a Víz Sárkányistennőjének hatalmát hosszan tartó elmélkedő meditációik során. Úgy látják a háború és a béke is ugyanannak a körforgásnak a része s e körforgás seregei olyanok, mint a viharos, dühös hullámok a partvonalaknál. A rájuk rótt metafora igazán helyénvaló, amikor is a Dagálymesterek harcba indulnak, a vizek hatalma is őket kíséri.
Fejlett képesség: Nyugalom
A kijelölt ellenséges egység nem mozdulhat, nem támadhat, nem használhatja képességeit ettől. Mindenféle sebzés felszabadítja ebből a célpontot, aki ezután visszatámadhat. Néhány körig tart a hatás.
Végső nagy erejű képesség: Cunami/Szökőár
Minden ellenfél bőrig ázik néhány körig. Minden egy négyzet méretet elfoglaló ellenséges egység 2 négyzettel hátrébb lökődik és elkábul néhány kör erejéig.

Árvízidéző (Flood Conjuger): (Vér útja esetén)

Az Árvízidézők Shalassához kapcsolták akaratukat és az ő isteni céljához, olyan hatalmakat szerezve ez által, melyekről mások csak álmodhatnak Ashan szerte. Ezek a hatalmas erejű szerzetesek természetes felhatalmazást kaptak a közeledő háborúkban arra, hogy puszta jelenlétük harci mocsárrá alakíthasson egy csatateret, óriási taktikai fölényt biztosítva ezzel a Víz sárkánynőjének seregei számára.
Egy Árvízidéző sosem habozik, amikor is pusztító erejű felhőszakadást s záport kell előidéznie. Ekkor Shalassa pártfogói, barátai mind tudják, egyszerűen hogyan is kell elúszni előlük.

Fejlett képesség: Tenger sír
A kiválasztott ellenséges egység Víz mágiasebzést szenved el és átázik. (csökken a Levegőmágia ellenállása). Ez a képesség csak az ÉLŐ egységekre hat.
Végső nagy erejű képesség: Monszun
Egy villámokkal társított viharfelhő tűnik elő a kiválasztott helyen.
Minden lény ezen a területen átázik (csökken a Levegő mágia ellenállása és Levegőmágia sebzés éri. Levegő és Víz mágiasebzés s egyéb bónuszok is kapcsolódnak ehhez a varázslathoz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jún. 06 hétf., 23:13 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Inferno (Köszönet ezért Shiwonak ő fordította)

„Hamuvá égetjük a világot, s táncolunk a romjain!”

Országuk / Királyságuk: Sheogh, a tűzbörtön

Fővárosuk: Ur-Hekal, a "Lángoló szív kapuja"

A démonok Urgash, a káosz sárkányának ivadékai, melyek az elementál-sárkányok gyermekeinek elpusztítására hoztak létre. Évszázadokon keresztül raboskodtak a Sheogh-ban, egy misztikus börtönvilágban, Ashan lángoló magjának szívében Sar-Elam próféta önfeláldozásának hála. A démonok maguk a megtestesült káosz. Úgy vélik, az egyetlen érdemi erkölcsi érték az egyén szabadsága, s úgy érzik, hogy cselekedeteikhez szükségtelen az indok. Gyilkolnak, mert megtehetik, s mert ahhoz van kedvük. Ezért tűnnek „gonosznak” vagy veszélyesnek, s ez az oka, amiért Ashan többi népe bezárva szeretné tudni őket börtönvilágukban, Sheogh-ban, melyet Sar Elam készített a számukra. Azonban ezen nemzetek közt akadnak olyanok, kiket meggyőzött a mindenekfelett álló szabad akarat eszméje, s végül a démonok hívőivé váltak.

A nemrégiben történtekről:
A démonokban kialakult egyfajta tisztelet a hővel szemben, de a tényt, hogy nem tudnak megszökni, nem tudták elfogadni. Azonban a rituáléban elkövetett hiba miatt a börtön a Vérhold fogyatkozása idején meggyengül, lehetővé téve, hogy a démonok légiói egy rövid időre újra szabadok lehessenek, s ezen idő alatt előrajzanak és pusztításba kezdenek Ashan földjén.
Kha Beleth, egy új vezér, ki arról prédikál, hogy más szervezettsége is lehetne a démonoknak. Szerinte minden démon egyenlőnek teremtett és joguk van szabadon élni Sheoghon belül és kívül. Követőket gyűjt, s a közelgő újabb Vérhold fogyatkozás során szeretné megvetni lábát Ashan földjén, s megmutatni, vagy épp ráerőltetni egyenlőségüket a sárkányistenek gyermekeire.

Inspirációjuk: A görög mainaszok (a római menádok, Dionüszosz, a görög istenség féktelen követői), a dekadens róma (Nero, Caligula, Heliogabale, stb), Karthágó és az Azték papok.

Hozzájuk tartozó színek: vörös és fekete

Szimbólumaik: Uroborosz (a saját farkába harapó kígyó), Szabálytalan csillaghatszög (hatágú csillag), Káosz spirál

Imádatuk: Az ősük – Urgash, a káosz sárkánya

Fő filozófiájuk: "Az erő jogot formál": a lehetősége, hogy megtegyél valamit elegendő indok arra, hogy megtedd. Hódítás, fosztogatás és erőszak a gyengék kárára – ahogy épp kedved tartja - az önző vágyak kielégítése, a bolondok meggyőzése, kik nem értik a szabadság fogalmát. Az erősnek kell uralkodni a gyengék fölött.

Szervezettségük:
A pokoli hierarchiájuk összetett, de egyszerű elvet követ: a legerősebb uralkodik, ráerőltetve akaratát a gyengébbre, s mindannyian fejet hajtanak a hat legfőbb démonúr szarvas fője előtt. Amit ők mondanak, az történik. A legcsekélyebb ellenvetés vagy engedetlenség is gyors és végzetes büntetést von maga után. Hűbérrendszerük egy durva hierarchikus rendszerbe szervezi őket, mely az erőn alapul, ahol az erős engedelmességre kényszeríti a gyengébbet. Az erőteljesebb démonok urakként tekintenek magukra, s úgy tekintenek a pokolra, mintha az övék volna. A legerősebbek városokat birtokolnak uraik területén, melyeket féltékenyen őriznek.

Építészetül:
A démoni építészet teljes egészében rabszolgák munkája, melyet a káosz mágia alakított át. A megfélemlítést szolgálja, s a legkevésbé a praktikusságot. Gyakran masszív és csavart építményekből áll. A démonok épületeinek nincs egy meghatározó alap formája, de szinte mindegyik alapanyaga közt megtalálható a bazalt, a láva és valamilyen organikus massza. A végeredmény mindenképpen idegennek hat.

Mágia:
A démoni mágia a nyers káoszból meríti erejét és alapvető természete a pusztítás. Felül nem múlható képességük, hogy a legrosszabbat hozzák ki a mágia erejéből. Számos varázslatuk a szokványos elemi mágia megrontott változata.

Hadviselés: „Megoszt, megidéz és meghódít”
Lényegébe a démonok egész nemzettsége egy hadsereg. Minden egyes tagját a mohóság és pusztítási vágy élteti, s rendkívül alkalmasak arra, hogy csak pusztítást hagyjanak maguk után. Egy szervezett seregbe kovácsolva megállíthatatlanok. Ellenfeleik szerencséjére ezt elég nehéz kivitelezni, s a gyengébb démonokat gyakran rabszolgahajcsárok hatják előre ostorcsapásaikkal. S mintha a démonok rémítő látványa nem lenne elég a csatamezőn, minden lehetséges trükköt bevetnek a győzelemért. Pusztító tűzzel okoznak káoszt az ellenfél soraiban, s mikor már eléggé megpuhultak, rohamra indulnak. Ha sikerül megőrizni a fegyelmet, akkor legyűrnek mindent maguk előtt. Ha nem, akkor dühöngő tömeggé válnak.
S van egy nyerő ász a paklijukban: Képesek kaput nyitni a téridő folyamán, s erősítést idézni börtönvilágukból.
Fegyverzetük fogazott, szöges és tüskés, hogy a lehető legnagyobb fájdalmat és roncsolást okozzák, s megnehezítsék a sebek gyógyítását.
Kaotikus természetüknek köszönhetően a harcban vadak és kiszámíthatatlanok. Pontatlan területre ható támadásaiknak gyakran a saját egységeik is áldozatul esnek, így alapvető céljuk, hogy az ellenfél nagyobb veszteséget szenvedjen el, mint a saját soraik.

Katonai erősségeik: Halálos mágia, példátlan állóképesség, a szerencse mindig őket pártolja

Katonai gyengeségeik: Szervezetlenség, váltakozó morál, kevés támogató képesség

Faji képesség: Kapunyitás – Inferno egységek idézése a csatatérre ideiglenes erősítésként
Eretnek (Heretic)

“Amikor Ugrash átkot szór, egy eretnek megszületik!“

A káosz ügye ölelte magához, s oly hatalom tölti el, melytől mindenki retteg Ashan földjén, az eretnek az Ashan elsőszülött jogait dobta félre, hogy a démonok urává váljon. Az eretnekeket Urgash áldotta meg a Sheogh vezérdémonainak tett szolgálatért, és számos mutáción mentek keresztül, ezen adományként a testük a pokol tüzének szolgál csatornaként, és démoni szolgál hordájának parancsolhatnak.

Pokoli tűzaura (Hellfire Aura): Minden baráti egységnek esélye van további tűz sebzést okozni ellenfeleinek támadásaikkor és visszatámadásaik esetén.

Pokolhívó (Hellcaller)

“Egy Démonszakértő megidéz, de egy Pokolhívó felszabadít.“

A Pokolhívó a démonféléket lelkesíti és az örökké börtön világukról való szabadulási vágyukat használja fel pusztító stratégiai fegyverként. A Pokolhívókat karizmájuk és indíték megérző képességük teszi a legfélelmetesebb eretnekekké szerte Ashanon, legfőképp a Vérhold fogyatkozása idején, amikor Sheogh falai meggyengülnek. Követőik sorának állandó utánpótlása becsvágyó, kegyetlen és vakon engedelmes szolgák hada, kik bárhová követik urukat szemük előtt a szabadság ígéretével.

Pokoli tűzaura (Hellfire Aura): Minden baráti egységnek esélye van további tűz sebzést okozni ellenfeleinek támadásaikkor és visszatámadásaik esetén.

Ellenállhatatlan hívás (Irresistible Calling): A Kapunyítási/Megidézés faji képesség során megidézett lények száma nő.

A hatalom pecsétje (Seal of Power): A Kapunyitáskor megidézett után pótló egységek egy része megmarad a hős seregében a csata lefolyása után is, de csak a seregben a csata előtt is meglévő, utánpótlásra jelölt egységnek a számáig.

Káosz Úr (Chaos Lord)

“A káosz úr olyan a démoni légiók számára, mint olaj a tűzre.“

Sheogh-ban a szerencse a hatalom egy formája. Senki nem képes annyira kiaknázni ezen lehetőségeket, mint egy Káosz Úr, kik Urgash kegyeletére bízva magukat vakmerő kockázatot vállalnak, hasznukra fordítva a sors és a végzet szabályait. Az általuk vezetett légiók nemcsak magabiztosak, de hátborzongatóan pontosak a csatában, elsöpörve megdöbbent ellenfeleiket.

Pokoli tűzaura (Hellfire Aura): Minden baráti egységnek esélye van további tűz sebzést okozni ellenfeleinek támadásaikkor és visszatámadásaik esetén.

Démoni szerencse (Demonic Luck): A kritikus ütések számának esélye növekszik minden baráti egység esetén.
A Káosz kézjegye (Mark of Chaos): A következő támadások a kiválasztott ellenfelen automatikusan kritikus ütések lesznek.

Boszorkányúr (Warlock)

“Létezik elemi mágia, és ott van maga a Káosz! “

A káosz mágiája hatalmas erő, mely nem egyszer eltérített óvatlan papokat a sárkányistenüktől, vagy becsvágyó varázslókat Sar-Issus józan elveitől.
Ezeket a Sheogh-fertőzte varázshasználókat hívjuk Boszorkányuraknak, és hírhedtek a csatatéren. Gyakran démonimádó kultisták titkos szervezetét irányítják béke idején, s mikor a démonok kiszöknek Sheogh-ból, örömmel özönlenek segítségükre a Boszorkányurak zászlói alatt.

Káosz mágia (Chaos Magic): A Hős által varázsolt összes varázslat esélyes, hogy kevesebb manát emészt fel.

Démonszakértő (Demonist)

“Vannak szabályai a démoni kapuk nyitásának, és a Démonszakértő mindet megszegi. “

A Boszorkányurak akkor érik el a Démonszakértő címet, amikor a káoszmágiában szerzett jártasságuknak köszönhetően egyszerűen az akaratukkal képesek kaput nyitni Sheogh és Ashan között. A legnagyobbak közülük arra használják ezen képességüket, hogy a csata hevében az állást a saját előnyükre fordítják még akkor is, mikor a pesszimista tábornokok szerint már elvesztették a csatát. A legjobb Démonszakértők úgy ismerik Sheogh-ot, mint a tenyerüket, és Urgasg szolgálói egy szívdobbanásnyi idő alatt reagálnak hívásukra.

Káosz mágia (Chaos Magic): A Hős által varázsolt összes varázslat esélyes, hogy kevesebb manát emészt fel.

Összekapcsolt Kapunyitás (Linked Gating): Összekötést alkot egy normál egység és a Kapuból előjött utánpótlása közt. A normál egység elleni sebzés egy része inkább az után pótló egységet éri, semmint a normál egységet.

A végtelen mélység kapuja (Abyss Gate): A megjelölt egységünk visszatér Sheogh pokoli birodalmába egy körig, s mikor visszatér, megerősödve, utánpótlással tér vissza. A Kapu megmarad a csatában, ami 3 Keménység varázslat hatása alatt van, de elpusztítható. Ha elpusztul a Kapu az után pótló szövetségesek csak a csata után térnek vissza, mivel eltűnnek.

Gyújtogató (Pyromancer)

“Nincs hová bújni, ha egy Gyújtogató kutat utánad.“

Azon Boszorkányurak, kiket meggyőzött Ur-Krag, a pusztítás hadurának ígérete, ráhangolódnak az Ő akaratára, s csatornaként szolgálnak a tűz és káosz pusztító erejének, mellyel elárasztják a csatamezőt. A Gyújtogatók varázslatai legalább olyan pusztítóak, mint az irányításuk alatt szolgáló démonok, melyek a csata sűrűjébe vetik magukat, amint lehet, mintsem gyors véget érjenek uraik hatalma által.

Káosz mágia (Chaos Magic): A Hős által varázsolt összes varázslat esélyes, hogy kevesebb manát emészt fel.

Pokol (Inferno): 5 égető tűzoszlop tűnik elő a kívánt helyen, megsebezve az összes ott lévő ellenséges egységet. Minden kör elején ezek a tűzoszlopok elkezdenek mozogni tetszőlegesen, bármerre a csatatéren és sebzik az útjukba tévedő ellenfeleket. 4 kör erejéig léteznek ezek a tűzoszlopok.

Végítélet (Armageddon): Minden nem az Inferno frakcióba tartozó egység a csatatéren tűzsebzést szenved el, valamint az esetleges akadályokat, falakat és építményeket is szerkezeti kár éri.

Inferno egységek:


Alap Inferno egységek

Tébolyodott (Maniac)/Háborodott (Demented)

A Tébolyodottak Úr-Vormochnak, az őrület démonurának ivadékai. Ezek a démonok a káosz ingadozó, dühödt és kiszámíthatatlan természetének a szellemei. Teremtőjük méltó leszármazottjaiként a Tébolyodottak kiemelkedőek a félelem és pánik keltésében. A Tébolyodottak sírnak és sikítanak a fájdalomtól, amikor támadnak és nevetnek, amikor sebet kapnak.

Zavarodott elme (Twisted Mind) (Alap és Fejlesztett):
A Tébolyodott ésszerűségbe vetett érzékei átlépték az őrület határát. Az erkölcsi formákat és logikát maga mögött hagyta, és minden próbálkozás, mely megpróbálja becsapni az érzelmeit vagy hatással lenni az elméjére, nem talál mást, csak kavargó mentális pusztaságot. A vak testvérek, kik sikeresen foglyul ejtettek néhány Tébolyodottat a második holdfogyatkozás alkalmával, azt állítják, hogy magyarázatot keresni a Tébolyodottak erőszakos viselkedésére olyan, mintha egy fát akarnánk meggyőzni arról, hogy ne növesszen több kérget.

Mániákus nevető (Manic Laughter) (Fejlesztett):
Védekezni egy Háborodott ellen felettébb nyugtalanító. Támadásaik egy picit előbb vagy kicsit megkésve jönnek, mint ahogy egy normális teremtménytől várható lenne, némileg megnehezítve a hárításokat a kiszámíthatatlanság előnyével. Csapásaik oda érkeznek, ahova a legkevésbé számít rá az ellenfél.
Ez csak megerősíto a Háborodott elszántságát és néhányan esküsznek rá, hogy gyógyító erőt merítenek a balszerencséből, melyet az ellenségeiknek okoznak.


Succubus/Lilim

Asha néhány gyermeke (emberek, elfek, törpök, stb.) elígérkezett magának Urgashnak és Sheogh urainak, haláluk után feltámadtak mint Incubus-ok (férfiak) vagy Succubus-ok (nők). Az erőteljes démonkultisták reinkarnációjaként relatív magas és furcsa rangot foglalnak el a démonfajták hierarchiájában.
Habár sokan úgy gondolják, hogy kellő ravaszság, meggyőzőerő és hatalom elég ahhoz, hogy ily kimagasló rangba kerülhessenek, valójában számosan közülük kisebb Incubusok/Succubus-ok lesznek (szolgálók, szex rabszolgák, stb).
Halandó származásuknak köszönhetően remek kémek, besurranók és diplomaták. A szerepül eljátszása érdekében bevetnek illúziókat, bájolást és alakváltást, így akár összetéveszthetőek akár egy gyönyörű és megnyerő angyallal is, s érzéki, buja módszereik hatással vannak a gyenge akaraterővel rendelkezőkre. Gyakorlatilag egy démonimádó szekta jelenléte elképzelhetetlen egy Incubus vagy Succubus nélkül.

Gyönyör a fájdalomban (Pleasure in Pain) (Alap):
Egy Succubus megtámadása sosem jár fájdalom nélkül. Minden csata a griffek tavasz eleji romantikusan vad udvarló táncához lesz hasonló. Mikor valaki a Succubus-ra támad, egy ösztönös intenzív feromon-reakció keretében a támadó önmagát is megsebzi, mintha be akarná bizonyítani partnerének, hogy méltó párja lenne.

Csábítás (Seduce) (Fejlesztett):
„Tudom, hogy meg kellett volna ölnöm! De valami miatt mégis inkább megcsókoltam.” Számos katona, ki elég szerencsés volt ahhoz, hogy túléljen egy Lilimmel való találkozást a csatamezőn, ugyanezt a történetet mesélte el. A lénynek megigéző ereje van, és kénszagú illata gyönyör ígéretét hordozza, a támadó a legszívesebben egyszerűen csak eldobná a fegyvereit.

Élvezet a gyötrelemben (Fejlesztett):
Egy Lilimmel való csatározás üdítő tapasztalat, mely még a leghűségesebb harcosokat is elmélkedésre készteti. Minden egyes támadás ezek ellen a gyönyörű lények ellen mámorító fájdalommal jár. Ashan minden részében elhangzik az esküvők alkalmával immár több ezredik alkalommal is egy történet Harris uraságról, ki fiatal menyasszonyát hagyta ott, hogy megküzdjön a Lilimmel. Ez egy tapintatos figyelmeztetés mely a vőlegénynek szól, de számos menyasszony tartja úgy, hogy ez számukra egy figyelmeztetés, miszerint a nászéjszakának felejthetetlennek kell lennie az új férjük számára.


Pokolkutya (Hellhound)/Kerberosz (Cerberus)

A Kerberoszok a falánkság fődémonának szolgálói. Ezek a kétfejű, tűzleheletű vérebek még a kardfogú tigrist vagy az óriásfarkast is megelőzik méretben, gyorsaságban és vadságban.

Számtalan megtorlás (Unlimited Retaliation) (Alap és Fejlesztett):
Egy Pokolkutya mindig éber marad, és megtámadásuk nem marad büntetlenül. Rendkívül vad prédák vadászatára idomították be őket, és még veszélyesebb kincsek őrzésére, így rendkívül kifinomult szaglással és hallással rendelkeznek, mely lehetetlenné teszi a megtámadásukat anélkül, hogy ne lenne legalább egy harapás viszonzásul.


Éhes tekintet (Eye of Gluttony) (Alap és Fejlesztett):
Ha egy Pokolkutya vagy egy Kerberosz megsérül, az érzékeit kontrolálhatatlan éhség homályosítja el annak vágyával, hogy a földre vigye támadóját. Támadójának illata elborítja, és mohó őrjöngésbe kergeti. Ebben az állapotban a kétfejű szörnyeteg támadásai még pusztítóbbak a célba vett ellenfél ellen, míg az el nem pusztul vagy véget nem ér a harc.

Telhetetlen (Voracious) (Fejlesztett):
A Kerberosz falánksága végtelen, és ahogy egy mondás tartja Sheogh-ban: „A két fej jobb mint az egy, míg két tányérod van, hogy megetesd.” A Kerberosz szereti, ha többen vannak vele szemben: csak könnyebbé teszi, hogy találjon valamit, amit megharaphat.



Elit Inferno egységek

Tenyésztő (Breeder)/Tenyésztő anya (Mother Breeder)

A Tenyésztők annak az eredménye, hogy Urgash anyagi formába öntötte némely ősi motivációját. Főként a mana bekebelezésére és Ashan földjének a káosz irányító erejéhez hű lények hordáival való benépesítésére vonatkozó vágyait. Ur-Aazheel, a burjánzás démonurának adományaként a Tenyésztő egy elburjánzott, lüktető hústömeg, mely folyamatosan ördögfiókákat (Imp) kelt ki. A megszülető ördögfiókákat úgy „köpi” ki a testén véletlenszerűen megnyíló nyílások valamelyikén. Habár e démon szinte képtelen a mozgásra, folyamatosan rángatózik és összehúzódik a szaporodási vágy kielégíthetetlen szükséglete miatt. Ez a vágy belülről kifelé elemészti, így az általa elfogyasztott energia nagy részét arra használja, hogy kordában tartsa teste mutációit. Néha még a saját ivadékait is elfogyasztja éppen ezért. Az elemésztett mana energiájának egy részt önmegtermékenyítésre használja, tápláléknak és a folyamatos szülési ciklusa során létrejövő szörnyűséges torzulások irányítására.

Mana megcsapolása (Mana Leech) (Alap és Fejlesztett):
A mana egy teremtő erejű erőforrás, mely segítségével a semmiből is létrehozhatunk valamit. Ur-Aazheel, a burjánzás démonurának lényei képesek megérezni a mana jelenlétét akár egy mérföldről is. A Tenyésztők nem csak szaporodásra képesek felhasználni, hanem a megcsapolt manát a vezérüknek tudják juttatni, amikor megtámadják őket.

Burjánzás (Proliferation) (Fejlesztett):
Ahogy egy ork mondás tartja: „A Tenyésztő félelmet költ. Tenyésztő anya költ jó okkal.” A Tenyésztők rendkívül gyorsan sokasodnak, s mikor valaki úgy gondolja, hogy felmérte a számukat, az mindig téved, s kevesebbel kalkulál.


Kínhozó /Gyötrelemokozó (Tormentor/Lacerator)

A Kínhozók Ur-Traggal, a fájdalom démonurának szolgálói. A Kínhozókat Urgash végtelen fájdalma kínozza, s ezért szörnyű dolgokat művelnek saját testükkel. Saját gyötrelmükből nyernek erőt és torzulásaikkal lecsapnak az ellenségeikre.
A Kínhozó fegyverzete a saját csontozata, mivel képesek darabokat kitépni a saját testükből és azt felhasználni a harcban. Bordázatuk átszúrja a mellkasukat, hogy felszúrjanak vele egy ellenfelet; megnyúlt csontozatuk az ujjaikon keresztül tör ki pengeéles karmokként.

Behúzható tüskék (Retractable Spikes) (Alap):
Azt mondják semmi sem fájdalmasabb a darabos csonttörésnél, midőn a csontdarabkák keresztülszúrják a bőrt. Különleges kivétel, amikor más csontjai szúrják át a bőrödet. A Kínhozók, kik vallásosan imádják a fájdalmat, képesek a csontjaikat fegyverként használni. Felrobbannak a testükben, s a kivágódó tüskék válogatás nélkül eltalálnak bárkit, akinek van olyan balszerencséje, hogy éppen mellette áll. Az áldozatoknak sokkal jobban fáj, mint magának a Kínokozónak.

A fájdalom íze (Taste of Pain) (Alap és Fejlesztett):
Ur-Traggal, a fájdalom démonura különleges hatalommal jutalmazza azokat a démonokat, kik keresik azon helyeket, ahol bőséges fájdalmat osztogatnak. Nincs ennél megfelelőbb hely, mint a csatamező. Úr-Traggal kedvenc lényeinek, a Kínhozóknak és a Gyötrelemokozóknak rendíthetetlen fogadalma ezen filozófia, s egyre erősebbé vállnak minden egyes ütéstől, akár adják, akár kapják. Ekképpen a megszokott üdvözlőszövegük „Add nekem a fájdalmad!” velejárója egy nagylelkű pofon az arcra.

Robbanó tüskék (Exploding Spikes) (Fejlesztett):
„Szúrd hátba a Gyötrelemokozót, vagy a Gyötrelemokozó háta szúr meg majd tégedet.” Ezen régi Ork mondással tanítják a gyermekeket, hogy ne felejtsék befejezni, amit elkezdtek, merítve hozzá az ősi legendákból, mely a Gyötrelemokozókkal való harcokból alakultak ki. Ezeknek a lényeknek természetfeletti képessége, hogy nagy erővel csontok robbannak ki a testükből savas bevonattal, megsebezve mindenkit, aki a közelükben tartózkodik.


Pusztító / Romboló (Juggernaut/Ravager )

A pusztítás démonurának szolgálói, a Pusztítók, melyek könnyen felismerhetők hatalmas szarvukról és bazalt borította ökleikről, patáikról. Csatában vadul (és néha vakon) megrohamozzák az ellenség sorait, szarvaikkal felnyársalva az útjukba akadókat, összezúzva ellenfeleiket masszív karjuk egyetlen suhintásával, vagy egyszerűen csak véres péppé tapossák őket. Szükség esetén nagyszerű faltörő kosok.

Káoszpáncél (Chaotic Armor) (Alap és Fejlesztett):
A Pusztítók Úr-Khraggal, a pusztítás démonurával kötöttek egyezséget. Ígéretet tettek, hogy elpusztítanak mindent, mit Asha teremtett, cserébe egy szerves páncélzatot kaptak, mely folyamatosan mutálódik, lehetetlenné téve, hogy mágiával megállítsák. Számos varázsló halt meg tágra nyílt csodálkozó tekintettel, mikor a leghatalmasabb varázslatai hatástalannak bizonyultak ezen lények ellen.

Megállíthatatlan roham (Unstoppable Charge) (Alap és Fejlesztett):
A Pusztítók mindig lehetőségét keresik annak, hogy elpusztítsanak minden élőt és élettelent, mit Asha, a rend sárkányistene teremtett. Legyen akár szerves vagy ásványi anyag, mely útjukat állja, csak pusztítás marad a nyomdokaikban. Azt mondják, különösen kedvelik a meghasadó kő hangját. Zene füleiknek, Sheogh bányáinak hangjára emlékezteti őket, ahol a többségük él.

Kihívó jelenlét (Taunting Presence) (Fejlesztett):
A Rombolók látványa a csatatéren olyan hatásos, hogy körülöttük minden ellenfél úgy érzi, ők határozzák meg a csata kimenetelét. A közelgő pusztítás mágikus aurája olyan, mint egy jelzőtűz, s a Romboló magára vonz minden támadó szándékot, még akkor is, ha az ellenséghez egy másik, meglehet még veszélyesebb ellenfél áll közelebb.



Bajnok Inferno egység

Veremördög / Veremúr (Pit Fiend/Pit Lord )

Megbüntetve és bebörtönözve Urgash, a káosz őssárkányában a gyűlölet tüze ég Asha iránt, s minden iránt, mit ő teremtett. Ur-Haazheel, a gyűlölet démonúra a kifejező eszköze ezen határtalan bosszúszomjnak, s a hatalmas Veremördögök a legelképesztőbb ügynökei. Vérengző természetükben csak a legindulatosabb ősdémonok tesznek túl, így a Veremördögök a pokoli légiók egyik legveszélyesebb egységei.

Gyűlölet teli megtorlás (Hateful Retaliation) (Alap és Fejlesztett):
„Soha ne becsüld alá egy tomboló Veremördög intelligenciáját. Lehet úgy küzdenek, mint egy megszállott, de pokoli emlékezetük megmarad!” Ez volt Harrold arkangyal legendás tanácsa Griffin Pavelhez egy héttel azelőtt, hogy démoni légiók áldozata lett egy csatában. A Veremördögök sosem felejtik el megtorolni az őket ért támadást, bárhol legyenek is a harcmezőn. Mintha egy képzeletbeli listájuk lenne a gyűlölt személyekről, s mindig akad rajt hely egy újabb névnek.

Vak düh (Blinded by Rage) (Alap és Fejlesztett):
A gyűlölet által vezérelt Veremördög olyan, mint a megvadult ló. Semmi sem állhatja útját dühének a harcmezőn, s hatástalan ellene mindenféle mentális hatás, még ha ereje a legerősebb akaratot is megtörné. Ur-Hekal, a gyűlölet démonura az egyedüli, ki meg tud akadályozni egy Veremördögöt a támadásban. És mivel Úr-Hekal soha nem talált még okot arra, hogy ne támadjanak meg valakit, így kedvenc lényei gyakorlatilag még Sheogh hercegeinek parancsát is figyelmen kívül hagyják.

A gyűlölet pengéje (Blade of Hatred) (Alap és Fejlesztett):
„Hirtelen csak arra tudtam gondolni, hogy Rapheous tartozik nekem három kristállyal, s azt akartam, hogy fizessen. Ezért hozzávágtam egy tűzgolyót.”
Ez egy kivonat a Hét város egy hadbírósági tárgyalásából, mely segít megérteni a Veremördögök gyűlöletének fondorlatos erejét. Mikor valaki egy Veremördöggel kerül szembe, meglehet, hogy a határtalan gyűlölet egy időre átveszi felette a hatalmat. Ekkor bármi megtörténhet, a megigézett lehet egy öreg barátja ellen fordul valami régi, nevetséges apróság miatt, míg felül nem kerekedik rajta a józan ész, s rádöbben, hogy ki is a valódi ellenség.

Kötetlen gyűlölet (Boundless Hate) (Fejlesztett):
A Veremúr a megtestesült tiszta gyűlölet. Mikor szabadjára engedi kötetlen gyűlöletét, minden ellenfél a harcmezőn megszenvedi a következményét, de még a szövetségesek is megkapják belőle a részüket. Ahogy egy mondás tartja Sheogh-ban: „Soha ne felejts el ajándékot vinni egy Veremúrnak. Gyűlöli az ajándékot, de téged még jobban gyűlölni fog, ha elfeledkezel róla.”


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség