Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 24 vas., 7:48 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Kinek a pap kinek a papné.Én is furának tartom a Nagákat , de majd elválik hogy milyenek lesznek. Az hogy Manga stílusba fogja nyomni az szerintem jó mivel ad nekik egy stílust,egyediséget.

Az Ázsia stílus már a H5-ben is benne volt.
Dark Elfeknél megjelent a nindzsák stílusa.
A varázslóknál a Közel-Keleti stílus (török,arab).

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 24 vas., 7:49 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 10 szer., 11:17
Hozzászólások: 1436
Tartózkodási hely: Pécs
"...hanem megkérdeztem a régi tagokat, akik már jó ideje fórumoznak és versenyeken is jót szátszottunk, hogy szerintük minek ez a sok japán név és ilyesféle ábrázolás. "

Ha konkrét célközönséged van a fórumozók halmazán belül, legközelebb előre jelezd, kérlek, megígérem, nem fogok reagálni, akár egyetértek veled valamiben, akár nem.

Nem tartom magam "szegény mangarajongónak", egyszerűen csak nem szeretem ha valaki arrogáns.

De abban igazad van, hogy ez a téma nem ide való, és alapvetően nem kéne tovább feszegetni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 24 vas., 8:02 

Csatlakozott: 2008 jan. 15 kedd, 20:03
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
Idézet:
Az Ázsia stílus már a H5-ben is benne volt.
Dark Elfeknél megjelent a nindzsák stílusa.
Hehh ha jobban belegondolok akkor ebben tényleg van valami, bár még így is inkább a közelkeleti(?) bérgyilkosokra hajaz a stílusuk szerintem. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 25 hétf., 7:43 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Nindzsák stílusa főképp a Dark Elfek Hőseinél,1.szintű lényeinél és gyíklovasoknál figyelhető meg.(Haj,szájkendő,) :)

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 25 hétf., 16:19 

Csatlakozott: 2008 jan. 15 kedd, 20:03
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
Nekem akkor is inkább az "ezeregyéjszaka" stílusra hajaznak, mint a nindzsákéra. 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 25 hétf., 21:44 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Vologya:

A világért sem kötözködésként:

Haven leírás:

"Cleansing Light - ha egy varázslat döntően befolyásolná egy csata kimenetelét, akkor egy (fény)robbanás formályában kiegyenlíti az esélyeket."

Stronghold:

"Assault (csak Crusher képesség) - ha támadására az ellenésges egység visszatámad, akkor még egyszer lecsap rá."

"War Fury (csak Jaguar Warrior képesség) - aminr harcba kezd ellenállóbb lesz a negatív mágikus hatásokkal szemben"

Sanctuary:

"Spirit Link (csak Spring Spirit képesség) - egy csapattársával összekapcsolódik és a valamelyikőkün levő pozitív hatások mindkettőjükre érvényesek lesznek."

Necro:

"Webbing Spears (csak Skeletal Spearman képesség) - ha a közelében hollttest található annak csontjait képes mozgatni, így lassítva az arra elhaladókat."

"Incorporeal (csak Ghost képesség) - keresztül tud menni a tereptárgyakon és a fizikai sebzések kevésebb kért okoznak benne."

"Wail of the Netherworld - gyógyítja az élőholt csapattársát, illetve újra is "éleszthet" plusz példányokat. Ha a gyógyítandó élőholt közelében élőlények álnak azok sebződnek és a rajtuk okozott sebzés is gyógyítani fog."



Remélem nincs harag!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 25 hétf., 22:46 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Én írtam, általában kapkodva, hogy minél előbb kész legyen és mindig kértem az embereket, hogy ha elolvassák és bármilyen hibát találnak szóljanak mindenképp, sose szólt senki, végre valaki vette a fáradtságot, köszönöm szépen. :)

szerk.: ITT elvileg mindent javítottam, ha még mindig van benne hiba, akkor szólj mindenképp.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 25 hétf., 22:56 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
pio írta:
Én írtam, általában kapkodva, hogy minél előbb kész legyen és mindig kértem az embereket, hogy ha elolvassák és bármilyen hibát találnak szóljanak mindenképp, sose szólt senki, végre valaki vette a fáradtságot, köszönöm szépen. :)

szerk.: ITT elvileg mindent javítottam, ha még mindig van benne hiba, akkor szólj mindenképp.


Örülök a hozzáállásodnak, van aki tuti sértésnek vette volna.
Köszönjük a fordítást amúgy :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 26 kedd, 13:08 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Új képregény:

Kép


----------------------


KAPTUNK egy új QnA-t, teljesen új infó nem igazán van benne, de azért leírom a játékkal kapcsolatos (tehát az olyasmiket, amikor például azt magyarázzák, kik a VIPek nem) dolgokat, hátha van benne olyan, ami valakinek elkerülte a figyelmét.
Ismét nem szó szerinti fordításról van szó, inkább a lényeg összefoglalásáról.

TOWN SCREEN
- ablak lesz
- fix mérete lesz minden felbontás és képarány mellett
- 2 és fél dimenziós, animált városkép lesz
- saját zenei témája lesz minden városnak
- építkezések hatására változni fog a dizájn
- nem lehet interakciót végezni az animált részen keresztül
- INFERNO MINTAKÉP
- további változások várhatóak a rendszerben

Nem tudják még, hogy lesz-e kieg.

Nem tudják, hogy lesznek-e további frakciók.

Exkluzív Sanctuary hős portré
Changbo - Lord Okane vazallusa volt, megtagadta az eskütételt az új daimyonak, Hiroshinak. Hivatalosan ezzel útonálló kalózzá vált, de titokban a nép védelmezőjének tartják. Egy ronin, aki erkölcsi elveit minden elé helyezi és gond nélkül felad vagyont, hatalmat, bármit azért, hogy a gyengéket védelmezze az erősek hóbortjaival szemben.
Blade Masterré specializálódhat, ekkor megnő a Heroic Strike-ja (ez a hős egy célpontra ható "alapvető" támadása) által okozott sebzés.

Az elkövetkező hetekben több hős portréját és háttérsztoriját is meg fogjuk kapni.

Crag Hack nem csak a már látott artifact erejéig fog visszatérni.

A frakciókat ihlető kultúrák:
Haven - középkori lovagok, Római Birodalom
Necropolis - ősi Mezopotámia, ősi Egyiptom
Inferno - különböző pokol ábrázolások, Lovecraft (itt a magyarázat a Breederre :) )
Stronghold - amcsi őslakosok (például aztékok), illetve a maorik
Sanctuary - elsősorban Japán, emellett Kína és Tajvan

Nem lesz random map generator.

Nem lesz párhuzamosan lépkedés (most már tényleg NAGYON kíváncsi vagyok, hogyan oldják meg a multiplayer orientáltságot, pláne ez az infó után)

Lesz hotseat.

Az AI sokkal gyorsabb, mint az 5-ben és easy-n egyáltalán nem csal, normálon alig-alig, hardon pedig kevesebb lényt veszít és extra nyersanyagot kap.

Nem lesz GNU/Linux verzió.


-------------------------------------------------------

Stronghold "másodlagos" hősök, inkább csak linkben, mert igen nagyok a képek:

Warmaster férfi / Warmaster nő
Tidemaster férfi / Tidemaster nő
Shogun férfi / Shogun nő
Samurai férfi / Samurai nő
Monk férfi / Monk nő
Flood Conjurer férfi / Flood Conjurer nő

ITT animálva is megtekinthetőek.

---------------------------------

Ork közeli képek:


KépKép

KépKép

KépKép

KépKép

KépKép

KépKép

KépKép

----------------------------------

Új hét képe (katt rá a nagyobb verzióért):

Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára pio 2011 ápr. 28 csüt., 12:48-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28 csüt., 10:14 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Egyre jobban latszik az hogy nem a multira epitenek. Az a velemenyem hogy csak dueleket esetleg Heroes Tamadasra lesz megfelelo, de remelem racafolnak.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28 csüt., 15:04 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Lenne olyan, mint a H3 vagy a H5-ben (duel, random map, stb...)
A város képtől tartok egy kicsit, remélem nem fogják elorkolni :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28 csüt., 16:03 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Teki1986 írta:
Egyre jobban latszik az hogy nem a multira epitenek. Az a velemenyem hogy csak dueleket esetleg Heroes Tamadasra lesz megfelelo, de remelem racafolnak.


Ezt pár kép alapján? :roll:

Az uccsó kép egyértelműen: random jutalomfalatot kapsz, ha rálépsz a csontira. Ha jól emlékszem a H2-ben volt ez az adventure cucc előszőr.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28 csüt., 16:53 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Nem a kepek alapjan hanem az informaciok alapjan amit eddig mondtak a fejlesztok. Nem latom hogy a multit tamogato dolgok lennenek. Peldaul egyertelmu hogy a szimultan lepes kompenzalna a csatak idejenek novekedeset, mert ugye a sok csicsa es csata menet miatt hosszabb minden csata mint a 3-ban pl. es ott is vannak fel oras csatak....

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28 csüt., 17:59 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 20 vas., 15:57
Hozzászólások: 521
Tartózkodási hely: Debrecen
Nekem jobban tetszene a 3D város mint H5-ben volt.

_________________
Hol van a ló, s a lovasa? Hol van a kürt, mely úgy harsogott? A dicső napok elmúltak, mint eső a hegyen. Vagy mint a szél a mocsár felett. E szép napok nyugaton buktak alá, a dombok mögött, s a sötétségbe vesztek. Hogyan jutottunk idáig?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28 csüt., 18:58 

Csatlakozott: 2008 jan. 15 kedd, 20:03
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Berettyóújfalu
Felvetődött bennem egy kérdés. Hogy van az hogy az ubisoft nem használhatja fel a régi játékok neveit, karaktereit, stb, de viszont ki lehet adni egy "collectiont" az első három játékkal? Akkor most hogy van ez jogilag, meg amúgy? :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 28 csüt., 19:27 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Teki1986 írta:
Nem a kepek alapjan hanem az informaciok alapjan amit eddig mondtak a fejlesztok. Nem latom hogy a multit tamogato dolgok lennenek. Peldaul egyertelmu hogy a szimultan lepes kompenzalna a csatak idejenek novekedeset, mert ugye a sok csicsa es csata menet miatt hosszabb minden csata mint a 3-ban pl. es ott is vannak fel oras csatak....


Különösen érdekesen kombózik a szimultán lépés lehetőségének elvetése azzal, hogy a hagyományos várnézet pedig állításuk szerint pont a multi gyorsítása miatt maradt ki... :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 29 pén., 0:00 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Multiban annyi a várban végzett dolgok hogy naponta bemész építeni meg hetente megveszed a lényeket. Erre csinálnak 2 gombot akkor felőlem mind1 hogyan néz ki. :)

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 29 pén., 15:14 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.blip.tv/file/5073562

Ősszel jön Paul Romero Budapestre. :) Kiderül a Vologya mester által linkelt videóinterjúból. S hogy szereti Liszt Ferencet.


Hey guys (and girls ), the info about the delay and the beta is coming next week. Thank you very much for your patience
Also next week there will be some cherry on top of the usual 3 facebook news, and I'll make sure it is posted here as well (let's just say it should be a special "Week of..." )

Húha Marzhin ezt írta ma.

A csúsztatás miértje jövő héten érkezik és a BÉTA is (amit lehet úgy értett csak hogy a béta időpontjának bejelentése várható esetleg)! Jövő héten lesz új infó is meg weboldal frissítés. Egy speciális dolog is lesz a jövő héten és valami a hét ....-je. :) (s nem kép az tuti). Ezen kívül még 4 Facebookon előkerülő szokásosabb hír lesz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 30 szomb., 12:52 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Szóval egy információkkal teli hét elé nézünk :)
Kíváncsian várom az infókat!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: japan var
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 30 szomb., 13:05 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 04 kedd, 3:27
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Budapest
nekem bejonnek a japan lenyek meg a japan var tipus. Mondjuk en elfogultan tudok csak nyilatkozni mert imadom japant.
A mangat viszont valahogy ki nem allhatom. Sosem kotott le. De szerintem ez a var nem is mangas, hanem olyan japanos de europai szemmel sem szokatlan abrazolasban. Ha jo lenyek lesznek az egyik kedvenc varam lesz.

kar hogy kesik a hivatalos megjelenes...

egy kerdes: nektek nem volt meg olyan, hogy elkezdtetek egy map-ot es addig volt csak jo jatszani amig volt kihivas? Ugyertem, vannak ilyen fordulopontok a jatekban, hogy ha mittomen lenyomod az ellenfel fosereget, vagy iszonyat nagy elonyre teszel szert, akkor attol a ponttol olyan rutinszeruen ellenallas nelkul vegig kell csak gyalogolni a terkepen, es neha kicsit veszit a dolog az erlmenyen. Bar ez lehet hogy inkabb egy rosszul megtervezett map, mint maga a jatek hibaja. Leginkabb custom mappokra gondolok. Viszont a masik amit nem szeretek, ha a gep lathatoan valami script-eket hiv segitsegul es odacsal maganak valami eszement sereget a semmibol, amikor metmatikailag sem lehetne ra eselye hogy osszeszedje.

_________________
Áldjon meg mindenkit a vattacukros!
Here we go - sleep well ;-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 52, 53, 54, 55, 56, 57, 58 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség