Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 09 szomb., 18:19 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Én arra gondoltam, hogy lennének olyan könyvek, amelyeknek lenének, képességeik, mint a rendes tárgyaknak, és lenne olyan kinti épület, amelyik mondjuk pénzért átmásolná az egyik könyvből a másikba a varázslatokat, vagy egy tekercset belemásolna a könyvbe, és a könyveket el lehetne venni a legyőzött hősöktől.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 09 szomb., 20:11 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
polo666 írta:
Én arra gondoltam, hogy lennének olyan könyvek, amelyeknek lenének, képességeik, mint a rendes tárgyaknak, és lenne olyan kinti épület, amelyik mondjuk pénzért átmásolná az egyik könyvből a másikba a varázslatokat, vagy egy tekercset belemásolna a könyvbe, és a könyveket el lehetne venni a legyőzött hősöktől.


Ez érdekesnek hangzik. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 09 szomb., 22:10 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Vagy akár a varázskönyvet el is lehetne adni a piacon 5000-x0000 aranyért, tekintettel lennénk arra, hogy milyen varik vannak benne. Egy armageddonos könyv többet érne, mint egy ice boltos.

Úgy néz ki, hogy hétfőn gépújítás lesz nálam, a végén még ebben az évben eltudom kezdeni a h6-ot :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 10 vas., 12:31 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Ez jó hír! :) Gratula!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 10 vas., 19:32 

Csatlakozott: 2008 márc. 30 vas., 9:55
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Sziasztok! Nekem a gépigénnyel az a problémám, hogy laptopom van, HP Pavilin vd5, ami a videokártyát kivéve (sajna csak NVIDIA Gforce nemtommi, 256-os), minden oké lenne rajta. Szóval valószínűleg nem fog futni rajta, laptopban meg vagy egyáltalán nem lehet cserélni videokártyát, vagy méregdrága. Tudtok ajánlani valamit ezzel kapcsolatban?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 8:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 24 szer., 11:05
Hozzászólások: 116
Tartózkodási hely: Zalaszentgrót
pio írta:
Akkor kezdheted is! :)
Inferno ostromgép
Necropolis ostromgép
Haven ostromgép
Stronghold ostromgép

A Sanctuary ostromgépet még nem láttuk.


A Sanctuary ostromgépe a vízágyú lesz :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 9:12 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Idézet:
Sziasztok! Nekem a gépigénnyel az a problémám, hogy laptopom van, HP Pavilin vd5, ami a videokártyát kivéve (sajna csak NVIDIA Gforce nemtommi, 256-os), minden oké lenne rajta. Szóval valószínűleg nem fog futni rajta, laptopban meg vagy egyáltalán nem lehet cserélni videokártyát, vagy méregdrága. Tudtok ajánlani valamit ezzel kapcsolatban?


Szia! Én egy kicsit utánanéztem a gépednek! Furcsálom, hogy 256-os vidikártyád van mert a mellékelt link szerint 512-esekkel látták el őket!

Kód:
http://www.mobilport.hu/laptop_tesztek/20081015/hp_pavilion_dv5_-_crysis_helyzet/


Most nem tudom, hogy ez csak a véletlen műve-e vagy időközben változtattak rajta!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 11:00 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.celestialheavens.com/viewpage.php?id=774

Új Marzhin interjú a vezető pálya designerrel.

Röviden talán a lényeg magyarul:

- A mesterséges intelligencia még nincs teljesen készen de természetesen sokkal jobbat s 'tisztábbat' átláthatóbbat akarnak csinálni az 5. részhez képest. Amikor a gépi ellenfél lép azt most már sokkal gyorsabban teszi már most is mint az 5. rész esetében. Az AI kevesebbszer csal is mint az 5. részben.
- A Térkép szerkesztővel lehet csinálni Terület kontroll rendszer nélkül is pályákat, úgymond régi (Heroes 1-5) módi térképeket is. Ekkor a bányákat el kell foglalni a hősökkel a régi ismert módon és a külső lényfelvevő helyek is a régi módon működnek majd. (szerintem jobb ha nem kell annyit rohangálni a hősökkel és lehet sokat harcolni szóval ennek sok okát nem látom kivéve a megrögzött Heroes 3 remaket váróknak jó persze :) )
- A Heroes VI-ban visszahozzák a Birodalmi összesítő nézetet is ami ha jól emlékszem a 4. részben is volt pl meg a 3.-ban. Ahol egy sokkal nagyobb és részletesebb minitérképet láthattok.
- A játékban a kameranézet esetén sokkal magasabbra is eltávolodhatunk a kamerával mint az 5. részben. 2D-s nézetnek továbbra se fog tűnni, de sokkal többet s átláthatóbban láthatunk majd a körülöttünk lévő környezetből mint az 5. részben.
- A városnézet most városablakban lesz. A város vizuális része tehát maga a 2d-s kép animált lesz mint a Heroes 2-3-4ben volt. Az építkezés és a lények megvétele ezen az ablakos kezelőfelületen keresztül lesz megoldható.

A városképhez még annyit, hogy a városképere kattintva már nem lehet majd építeni hanem csak a alatta lévő menüben lehet építeni/egységet venni én mondjuk eddig is ott nyomkodtam. :)
2,5Ds-nek írják már itt a városképet. :) Amit építünk látszódni fog a képen, habár most még a jelenlegi állás szerint nem minden épület jelent meg még biztos le kell programozni majd a többit is. Minden nép városának lesz sajátos zenéje mint ahogy eddig volt. Úgy készítették el a városképeket hogy a monitorod felbontásához passzoljanak pl 16:9-esekhez.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 11:23 

Csatlakozott: 2008 márc. 30 vas., 9:55
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Dunaújváros
Glacius Van Thomas írta:
Idézet:
Sziasztok! Nekem a gépigénnyel az a problémám, hogy laptopom van, HP Pavilin vd5, ami a videokártyát kivéve (sajna csak NVIDIA Gforce nemtommi, 256-os), minden oké lenne rajta. Szóval valószínűleg nem fog futni rajta, laptopban meg vagy egyáltalán nem lehet cserélni videokártyát, vagy méregdrága. Tudtok ajánlani valamit ezzel kapcsolatban?


Szia! Én egy kicsit utánanéztem a gépednek! Furcsálom, hogy 256-os vidikártyád van mert a mellékelt link szerint 512-esekkel látták el őket!

Kód:
http://www.mobilport.hu/laptop_tesztek/20081015/hp_pavilion_dv5_-_crysis_helyzet/


Most nem tudom, hogy ez csak a véletlen műve-e vagy időközben változtattak rajta!


Hát, a rendszer 256-osnak látja, amikor a tulajdonságoknál megnézem. Lehetséges, hogy a játék elmegy, csak a grafika lesz rosszabb, vagy egyáltalán nem fog elindulni? A gép már kb. 2 vées... Már rá vagyok kattanva nagyon a játékra, azon gondolkodom, hogy eladom, és kipótolva, veszek egy jobbat :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 11:56 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Ahogy nézem minden más követelményed rendben van. Így a játékot fel tudod majd tenni majd max telepítés közben jelezni fogja hogy a vidikártya nem a legjobb hozzá! Legfeljebb minden grafikus megjelenést minimumra veszel! De ha normális minőségben akarod játszani akkor vagy 1 vidikártya csere vagy ahogy mondtad túladsz rajta! De túladni csak a vidikártya miatt hát nem tom! Elég ütős masinának néz ki!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 12:03 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Szerintem 256-os de a memoriabol is felhasznal 256-ot igy lesz 512. Szoval nyugi menni fog rajta. :)

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 15:59 
Avatar

Csatlakozott: 2011 márc. 01 kedd, 21:24
Hozzászólások: 17
Kár egy kissé, hogy a Havenből a Radiant Glory, illetve a Sanctuaryből a Spring Spirit annyira hasonlít egymásra...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 17:57 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Csatában nem biztos azért. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 19:44 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
HAVEN
Kép
Core egységek
Sentinel / Praetorian (adatlap)
Shielded - ellenállóbb távolsági támadásokkal szemben.
Shieldguard - védelmezi a körülötte (mögötte) állókat is.
Shield Bash] (csak Praetorian képesség) - a számára védendőnek kijelölt egységet érő támadókra azonnal visszatámad.
Crossbowman / Marksman (adatlap)
Armor Piercing - páncélokat átütő lövések.
Piercing Bolt (csak Marksman képesség) - több egymás mögött álló célpontot is képes egyetlen lövéssel sebezni.
Sister / Vestal (adatlap)
Heal - gyógyítja csapattársait. elesett egységek feltámasztására is alkalmas.
Pacification (csak Vestal képesség) - aura, mely lenyugtatja, támadásképtelenné teheti az ellenfeleit.

Elite egységek
Radiant Glory / Blazing Glory (adatlap)
Speed of Light - a fény gyorsaságával támad, így nem lehet kitérni csapásai elől.
Cleansing Light - ha egy varázslat döntően befolyásolná egy csata kimenetelét, akkor egy (fény)robbanás formájában kiegyenlíti az esélyeket.
Searing Light (csak Blazing Glory képesség) - képesség, mely megsebzi és elvakítja az ellenfelet.
Griffin / Imperial Griffin (adatlap)
Diving Attack - levegőből támadás.
Unlimited Retaliation - minden őt támadó egységre visszatámad.
Diving Assault (csak Imperial Griffin képesség) - levegőből támadás. Játéktechnikailat nem tisztázott a különbség a Diving Attack-hoz képest.
Sun Rider / Sun Crusader (adatlap)
Charge - megrohamozza az ellenfelét.
Blinding Charge (csak Sun Crusader képesség) - a megrohamozott ellenfelét megvakítja.
Sun Steed (csak Sun Crusader képesség) - rövid időre a lova Fénnyé válik és keresztül tud menni a tereptárgyakon.

Champion
Seraph / Celestial (adatlap)
Blade of Mercy (csak Seraph képesség) - feltámaszthatja elesett bajtársait.
Blade of Judgement - a bajtársait ért támadások ereje elraktározódik a fegyverében és ha lesúlyt a támadóra az visszakapja, amit adott.
Blade of Epiphany (csak Celestial képesség) - feltámaszthatja elesett bajtársait, akik ennek hatására erősebbek is lesznek.
Absolute Purity (csak Celestial képesség) - immunis a negatív hatású varázslatokra.


------------------------------------


INFERNO
Kép
Core egységek
Maniac / Demented (adatlap)
Twisted Mind - mindenféle morálbefolyásoló és mind control képességekre immunis.
Manic Laughter (csak Demented képesség) - egyre eltökéltebb a harcok során és talán gyógyul is.
Succubus / Lilim (adatlap)
Pleasure in Pain (csak Succubus képesség) - az őt támadó egységek saját magukat is sebzik valamilyen mértékben.
Seduce (csak Lilim képesség) - harképtelenné teszi az ellenséges egységet.
Rapture in Agony (csak Lilim képesség) - a Pleasure in Pain erősebb változata.
Hellhound / Cerberus (adatlap)
Unlimited Retaliation - minden őt támadó egységre visszatámad.
Eye of Gluttony - az őt megsebző ellenséges egység ellen bónuszokat kap annak haláláig (vagy a harc végéig).
Voracious (csak Cerberus képesség) - több előtte álló egységet is képes egyszerre támadni.

Elite egységek
Breeder / Mother Breeder (adatlap)
Mana Leech - az őt támadó mágiahasználó egységektől manát lop és átirányítja a hőshöz.
Proliferation (csak Mother Breeder képesség) - folyamatosan gyarapszik a létszáma.
Tormentor / Lacerator (adatlap)
Retractable Spikes (csak Tormentor képesség) - saját testéből kirobbantja a csontjait, ez által (az övénél nagyobb) sérüléseket okoz a körülötte állóknak.
Taste of Pain - a harc során minden őt érő és minden általa bevitt támadás révén erősebb lesz.
Exploding Spikes (csak Lacerator képesség) - a Retractable Spikes erősebb változata ezúttal savas csontokkal.
Juggernaut / Ravager (adatlap)
Chaotic Armor - immunis a mágiára.
Unstoppable Charge - a célpontjához vezető út mentén mindenben kárt okoz.
Taunting Presence (csak Ravager képesség) - magára vonja az ellenséges egységek figyelmét, így azok mindenképp őt fogják támadni a többi (potenciálisan akár nagyobb veszélyt jelentő) egység helyett.

Champion
Pit Fiend / Pit Lord (adatlap)
Hateful Retaliation - minden őket támadó egységre visszatámadnak függetlenül attól, hogy az hol helyezkedik el a csatatéren.
Blinded by Rage - immunis a mentális támadásokkal szemben.
Blade of Hatred - az őt támadó egységek bizonyos eséllyel irányíthatatlanná válnak és akár saját csapattársaikat is megtámadják.
Boundless Hate (csak Pit Lord képesség) - támadó képesség, mely minden lényt sebez a csatatéren (még a társakat is).


------------------------------------


NECROPOLIS
Kép
Core egységek
Skeleton / Skeletal Spearman (adatlap)
Hollow Bones - ellenállóbb távolsági támadásokkal szemben.
Webbing Spears (csak Skeletal Spearman képesség) - ha a közelében holttest található annak csontjait képes mozgatni, így lassítva az arra elhaladókat.
Ghoul / Ravenous Ghoul (adatlap)
Dead Flesh - ellenállóbb fizikai támadásokkal szemben.
Rage Against the Living (csak Ravenous Ghoul képesség) - ha megérzi egy élőlény szagát, akor gyorsabbá és erősebbé válik.
Ghost / Spectre (adatlap)
Incorporeal (csak Ghost képesség) - keresztül tud menni a tereptárgyakon és a fizikai sebzések kevesebb kárt okoznak benne.
Wail of the Netherworld - gyógyítja az élőholt csapattársát, illetve újra is "éleszthet" plusz példányokat. Ha a gyógyítandó élőholt közelében élőlények állnak azok sebződnek és a rajtuk okozott sebzés is gyógyítani fog.
Death Sceal (csak Spectre képesség) - az általa megsebzett lényeket nehezebb feltámasztani.
Immaterial (csak Spectre képesség) - az Incorporealhoz hasonló képesség, a fizikai sebzések még hatástalanabbá válnak.

Elite egységek
Vampire / Vampire Lord (adatlap)
Vampiric Embrace (csak Vampire képesség) - ha nem jut vérhez elpusztul.
Out of Time - a Spirit World-be képes menekülni egyes támadások elől.
Vampiric Grasp (csak Vampire Lord képesség) - az ellenség megsebzésével gyógyul.
Lich / Arch Lich (adatlap)
Asha's Embrace - Darkness aura veszi körül, mely segíti az átkozást (pontos játéktechnikai szerepe nem tisztázott).
Life Drain (csak Arch Lich képesség) - az ellenséges egységtől elszívott életerőt át tudja irányítani élőholt társába.
Lamasu / Putrid Lamasu (adatlap)
Aura of Putrescence - minden körülötte állót sebző aura.
Breath of Vermin (csak Putrid Lamasu képesség) - a testében élő férgeket ellenségére lehelve okoz sérülést.
Contagion (csak Putrid Lamasu képesség) - fertőzés, melyből csak alvással lehet kigyógyulni (nem tiszta, hogy mit okoz a játékban, talán elaltatja a megtámadt ellenséget).

Champion
Fate Spinner / Fate Weaver (adatlap)
Dual Forms - emberi és pók alakot is ölthet.
Venomous Touch - lassan ölő mérgezés.
Baleful Gaze - jövőbe látó képesség, mely talán a Succubushoz hasonlóan bájolni is tud. Játéktechnikai hatása nem világos.
Freezing Web (csak Fate Weaver képesség) - jelentős védelmet biztosító pókhálóval védi magát.
Dance of Decay (csak Fate Weaver képesség) - tánc, mely megöregíti az ellenséges egységeket.


------------------------------------


STRONGHOLD
Kép
Core egységek
Mauler / Crusher (adatlap)
Taste of Blood - az őt ért sérülések erősebbé teszik.
Shielded - ellenállóbb távolsági támadásokkal szemben.
Assault (csak Crusher képesség) - ha támadására az ellenséges egység visszatámad, akkor még egyszer lecsap rá.
Harpy / Fury (adatlap)
Strike and Return - támaádás után visszatér a kiindulási helyére.
No Retaliation (csak Fury képesség) - az általa támadott egység nem tud visszatámadni rá.
Goblin / Goblin Hunter (adatlap)
Crippling Traps - csapdákat tud elhelyezni a harctéren.
Sneaky Strike (csak Goblin Hunter képesség) - játéktechnikai hatása nem világos.

Elite egységek
Centaur / Marauder Centaur (adatlap)
Vigilance - játéktechnikai hatása nem világos.
Manoeuvre - segítségével el tudja kerülni a közelharcot.
Mobile shooter (csak Marauder Centaur képesség) - mozogni és lőni is tud egy körön belül.
Jaguar Warrior / Panther Warrior (adatlap)
War Fury (csak Jaguar Warrior képesség) - amint harcba kezd ellenállóbb lesz a negatív mágikus hatásokkal szemben.
Feral Charge - távolról rávetődik az áldozatára ellehetetlenítve ezzel a visszatámadást.
All-around Slash (csak Panther Warrior képesség) - a Feral Charge során a támadás maga nem csak a célpontot, hanem a közelében állókat is sebzi.
Dreamwalker / Dreamreaver (adatlap)
Sky and Earth (csak Dreamwalker képesség) - csapattársra varázsolva mozgékonyabbá, gyorsabbá teszi azt, ellenségre varázsolva sebződést és közönyt (morálesést?) okoz.
Sky and Earth Mass (csak Dreamreaver képesség) - mint a Sky and Earth, de mindenkire hat.

Champion
Cyclops / Enraged Cyclops (adatlap)
Sunder (csak Cyclops képesség) - kő- és fastruktúrák rombolásában nagyon hatékony.
Slam - támadásainak lökéshulláma hátrébbtessékeli az ellenséges egységeket.
Mighty Slam (csak Enraged Cyclops képesség) - a Slam erősebb változata.
Impervious to Pain (csak Enraged Cyclops képesség) - életereje elfogyása után is képes tovább harcolni.
Burning Rage (csak Enraged Cyclops képesség) - tűzsugarat képes kilőni a szeméből.


------------------------------------


SANCTUARY
Kép
Core egységek
Kappa / Kappa Shoya (adatlap)
Leap (csak Kappa képesség) - ellenségei közé vetődik. minél messzebbről ugrik, annál nagyobb sérülést okoz.
Splashing Leap (csak Kappa Shoya képesség) - vetődés után mérget fröcsköl ki magából.
Shark Guard / Wanizame (adatlap)
Ferocious Wound - támadása lelassítja ellenfelét.
Blood Frenzy (csak Wanizame képesség) - a harc során egyre erősebbé válik (talán csak aktuális ellenfelével szemben).
Coral Priestess / Pearl Priestess (adatlap)
Waves of Renewal - ezen képesség használatával gyógyítani és ellenséges negatív varázslatokat eltávolítani lehet.
Eyes of the Medusa (csak Pearl Priestess képesség) - rendkívül lelassítja ellenfelét.

Elite egységek
Kenshi / Kensei (adatlap)
Challenge - nehézzé teszi az általa kijelölt ellenfél számára más egység megtámadását.
Unlimited Retaliation - minden őt támadó egységre visszatámad.
Four Waves (csak Kensei képesség) - harci stílus, játéktechnikai hatása nem tisztázott.
Snow Maiden / Yuki-Onna (adatlap)
Frozen Touch (csak Snow Maiden képesség) - ellenfelei egy csoportját képes megfagyasztani.
Frozen Caress (csak Yuki-Onna képesség) - sebző, fagyasztó támadás.
Ice Shards (csak Yuki-Onna képesség) - a képesség segítségével jégcsapdát képes létrehozni.
Spring Spirit / Mizu-Kami (adatlap)
Spirit Link (csak Spring Spirit képesség) - egy csapattársával összekapcsolódik és a valamelyikőjükön levő pozitív hatások mindkettőjükre érvényesek lesznek.
Pain Reflection - egy ellenségével összekapcsolódik és az őt érő sebzéseket ez az ellenség is megkapja.
Lifeguard Membrane (csak Mizu-Kami képesség) - csökkenti az őt érő fizikai és mágikus támadások erejét.

Champion
Kirin / Sacred Kirin (adatlap)
Water Flows Freely - nem érvényesek rá a mozgást lassító hatások, varázslatok.
Trail of Mist (csak Kirin képesség) - az ellenséges egységeket lassító ködöt hagy maga után.
Hailstorm Aura (csak Sacred Kirin képesség) - jégvihart képes idézni.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pio 2011 ápr. 25 hétf., 22:51-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 20:12 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Szerintetek egy kiegészítőnek hála lesznek-e 3. szintű lények?

Szeritem, a radiant glory és a spring spirit hasonlósága belefér a játékba. :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 20:56 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Nekem csak annyi nem stimmel, hogy a Kirin a japán mitológiában egy egyszarvú volt. Valahogy nem illik bele. Illetve... ábrázolják még oroszlán-sárkényszerűen is, de akkor a villámokkal áll kapcsolatban, és ez a vízi sárkány-kígyós ábrázolás szúrja a szememet^^

igazából találó, meg ötletes, csak az eredeti ábrázolástól (amit én megszoktam) eltér.

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 21:09 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
zozo112 írta:
Nekem csak annyi nem stimmel, hogy a Kirin a japán mitológiában egy egyszarvú volt. Valahogy nem illik bele. Illetve... ábrázolják még oroszlán-sárkényszerűen is, de akkor a villámokkal áll kapcsolatban, és ez a vízi sárkány-kígyós ábrázolás szúrja a szememet^^

igazából találó, meg ötletes, csak az eredeti ábrázolástól (amit én megszoktam) eltér.


Üdv Bátor Harcosok!

Erre a korábbi interjúban találhatsz választ:

Van lehetőség a játék megjelenése előtt néhány lény nevének a megváltoztatására? (pl. Cerberus, mert az nem 2 fejű, hanem 3 fejű kutya és ez sokak számára elég zavaró)

Noémie: A nevek nem változnak. Ashan egy fantáziavilág, ne próbáljuk a földi történelemhez és mitológiához kasonlítani. Habár vannak benne utalások és hivatkozások egyes népekre/kultúrákra jellemző nevekre és ezáltal azok szimbolikus jelentéseikre, ám sosem másoljuk le őket 100%-osan, sokkal inkább Ashan törvényei szerint formáljuk/alakítjuk őket, ezzel is még egyedibbé téve a világot. A vámpírjaink például nem hasonlítanak se Drakulához, se az Alkonyat (Twilight) vérszívóihoz :)

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 11 hétf., 22:46 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Arról tudni valamit, hogy bizonyos lények (pl: lich) kap manát és varázskönyvet (ala H4 és H5)?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 12 kedd, 9:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 10 szer., 11:17
Hozzászólások: 1436
Tartózkodási hely: Pécs
És arról mit tudni, hogy mely lényeknek lesz távolsági támadása (gondolom Succubus, Lich, meg persze az íjászok a Havenben)?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 ápr. 12 kedd, 14:09 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Vologya írta:
zozo112 írta:
Nekem csak annyi nem stimmel, hogy a Kirin a japán mitológiában egy egyszarvú volt. Valahogy nem illik bele. Illetve... ábrázolják még oroszlán-sárkényszerűen is, de akkor a villámokkal áll kapcsolatban, és ez a vízi sárkány-kígyós ábrázolás szúrja a szememet^^

igazából találó, meg ötletes, csak az eredeti ábrázolástól (amit én megszoktam) eltér.


Üdv Bátor Harcosok!

Erre a korábbi interjúban találhatsz választ:

Van lehetőség a játék megjelenése előtt néhány lény nevének a megváltoztatására? (pl. Cerberus, mert az nem 2 fejű, hanem 3 fejű kutya és ez sokak számára elég zavaró)

Noémie: A nevek nem változnak. Ashan egy fantáziavilág, ne próbáljuk a földi történelemhez és mitológiához kasonlítani. Habár vannak benne utalások és hivatkozások egyes népekre/kultúrákra jellemző nevekre és ezáltal azok szimbolikus jelentéseikre, ám sosem másoljuk le őket 100%-osan, sokkal inkább Ashan törvényei szerint formáljuk/alakítjuk őket, ezzel is még egyedibbé téve a világot. A vámpírjaink például nem hasonlítanak se Drakulához, se az Alkonyat (Twilight) vérszívóihoz :)

Baráti üdv!


Elnézést a buta hozzászólásom miatt és köszönöm az információt.

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség