Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 02 szer., 22:10 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Lehet, hogy csak nekem tűnt fel az a kis elszólás, hogy a hősöket fel lehet éleszteni? Lehet, hogy úgy fog működni, mint a H4-ben? Ami nekem nagyon tetszett, hogy egy csata után meghal a hős, de fel lehet éleszteni, és akkor megmarad minden varázstárgya, képessége, vagy csak H3-as mintára újra felbérelheted, de nem kocsmában, hanem külön épületben? Itt az a mondat ami miatt ezt az egészet agyaltam :)
"Pl: Necropolis várban a "Hősök Sírja" épülete ingyenessé teszi a hősfelélesztést és plusz bónuszokat is ad egy bizonyos ideig. "

_________________
Egy kedves ördög. Lehetséges? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 02 szer., 23:57 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A hősők leverése után: Börtön, templom (ala H4) vagy kocsma (ala H3)

Szerintem legyen a H4 féle. Ha neutral csapat veri fel, akkor írány a templom (meg kell építeni ezt is :wink: ) és támasszák fel szint/100 aranyért. Ha, ellenséges hős veri le, kerüljön börtönbe és szabadítsák ki a játékosok vagy vásárolják ki a börtönből pl: szint/1000 aranyért.
Hogy tisztább legyen :wink:
Példa:
Egy 18. szintű hőst a temlomban 1800 aranyért lehetne feltámasztani, míg a börtönben lévő 18. szintű hősért 18000 aranyat kellene fizetni.

A hős, mint bevételi, hadügy vagy infromációk forrása:

Hogy a valóságból is merítsek példát, meglehetne zsarolni a játékosokat azzal, hogy váltságdíjat követelünk a hősért.
Pl: xyz-nek (most élő játékos) küldök egy futárt, hogy kap 1 hónap haladékot, azért hogy fizessen a hőséért. Ha elfogadja, kifizeti a pénzt és a hőse visszakerül a saját várába. Ha nem, akkor dönthetek úgy, hogy kivégzem vagy a hőst "átképzem" a saját oldalamra. Ezzel bejöhetne a hűség, mint tulajdonság vagy képesség, ami megakadályozhatja azt, hogy a hős áttérjen a sötét oldalra.
Ha vannak tolvaj kasztok, akkor ők esélyt kaphatnának a szökés lehetőségére.

Ha gépi ellenfél van, akkor a rendszer ugyanez lenne, csak akkor úgy kéne programozni őket, hogy a gép válasszon ki mindent, hogy átképzi, megöli vagy pénzt kér érte. Hadd legyen dönteni valója a gépnek is.

Esetleg az átképzett hősők információt is adhatnának a "volt" városukról.
Pl: eseményként jön egy ablak, hogy abc nevű hős, amikor ert városban szolgált látta, hogy a ert város uralkodója épített egy börtönt.

Esetleg még annyit, hogy az elfogott hősők tárgyait nem vásárolhatjuk ki, végülis ki lenne oly botor, hogy (például) a Sir T-Rex paplovagi kardját (megnöveli a támadást +25-vel, mindig pozitív morál, a fény varázslatok erősődnek) visszaadja :D, csak akkor kaphatnánk vissza, ha legyilkoljuk azt, aki birtokolja őket.

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 03 csüt., 15:07 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 10 szer., 11:17
Hozzászólások: 1436
Tartózkodási hely: Pécs
Nagyon érdekes volt a Kérdezz-Felelek rész, ill. az interjú!
Arra vagyok még kíváncsi, mikor ismerhetjük meg végre az ötödik frakciót? :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 04 pén., 21:46 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://rpgames.web4.hu/cikk/might-and-m ... -mesterrel

Egy meglepetés interjú a mi oldalunk bátor vezetőjével. :) Köszi szépen ezt a meglepetést Vologya mester.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Adventure map épületei
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 04 pén., 23:21 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
KÉPESSÉGFEJLESZTŐ ÉPÜLETEK

Armorsmith:
Kép

Arena:
Kép

Crystal of Power:
Kép

Crystal of Relevation:
Kép

Monolith:
Kép

Stables:
Kép


DWELLINGEK

Az itt teremtődő lények a közeli fortból is recruitolhatóak lesznek.

Inferno dwelling:
Kép

Stronghold dwelling:
Kép


BÁNYÁK

Crystal mine:
Kép

Gold mine:
Kép

Ore pit:
Kép

Saw mill:
Kép


EGYEDI ÉPÜLETEK:

Frakciónként négy lesz belőlük és váranként kettőt lehet felépíteni.
Az ellenfél látni fogja az Adventure Mapen, hogy mit építettünk fel.
Ritkán neutral, elfoglalható épületként is előfordulhatnak.

Resurrection altar:
Kép

Hall of raider (Stronghold):
Kép

Town portal (Stronghold):
Kép

Wallbraker (Stronghold, gondolom Wallbreaker csak elírták):
Kép

War tent (Stronghold):
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 05 szomb., 0:42 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Nekem tetszett az interjú, amit olvastam :D
Vologya mester: csak egyetlen kérdéssel fordulnék hozzád:
Meg van az határolva, hogy mennyi ideig fejlesztik a játékot vagy korlátlan ideig csinálhatják?

Nem kell konkrét időt mondani, elég az, hogy konkrét idő van vagy nincs.
Még valami, szeretném üzeni a Black Hole-soknak, hogy ne kapkodják el és sok sikert és türelmet hozzá :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 05 szomb., 1:01 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Pio: Köszi a friss infókat! :D

T-Rex: Köszönöm, örülök, hogy tetszett az interjú. :D Fogalmam sincs... Nem vagyok UBI vezető... Bár azt gondolom, hogy egy céldátum a fejlesztés végére biztosan meg van határozva (mert a végtelenségig a kiadó sem állja a cehhet), de amennyiben a vezetés partner, úgy lehet halasztani a kiadás dátumát... Szerintem... Bár ezek csak feltételezések, mert ahogyan mondottam, nem vagyok UBI vezető és sajnos nem látok annyira a kulisszák mögé, amennyire szeretnék... :) Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 05 szomb., 8:58 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Köszi a választ :D
Csak azért kérdeztem, mert a Stalker esetében a kiadó nem adott időlimitet és milyen jó játék lett belőle :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára T-Rex 2011 márc. 06 vas., 1:11-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 05 szomb., 11:26 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Hmm. Úgy látszik a külső lényfelvevő épületek a Core Elite Bajnok felosztás alapján lesznek. A végén még elég lesz 3 féle épületet építeni a várban is a 3 féle egység osztályhoz? Nem hinném azért. Köszi a sok képet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 05 szomb., 18:04 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
T-Rex írta:
Köszi a választ :D
Csak azért kérdeztem, mert a Stalker esetében a kiadü nem adott időlimitet és milyen jó játék lett belőle :D

Ez alapvetően a producereken múlik.
Volt egy előre elképzelt költségvetés, amibe belerondított a Nivallal való szakítás. Azaz a Nival elkezdte a projektet, de valami nem volt kerek a fejlesztést illetően. Ergo már ketyegett a rászánt idő és csorgott a projektkeret pénze. Ez után a BH jött a képbe, és kapott egy elég szűk 1,5 éves fejlesztési időt. Tekintve, hogy a 0-ról hova jutottak el, ennyi idő alatt, szűk költségvetéssel...
A kiadó helyében megadnám nekik azt a pár hónapot, ami arra elég lenne, hogy tényleg kicsiszolhassák és megfelelően kitesztelhessék. Ennyit ez a frenchise megérdemelne szerintem.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 05 szomb., 18:35 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
A Nival szóba se jött a Heroes 6 fejlesztésével kapcsolatosan, ők ugyanis akkoriban már a saját MMORPG-jüket, az Allods Online-t fejlesztették gőzerővel. Ez egy ingyenes MMO, bő 1 éve jelent meg, akit érdekel annak ERRE tessék.

A 2008 augusztusában tartott Gamesconon a Ubisoft megkereste a Black Holet, akik akkoriban végeztek az előző projektjükkel (Battle March xboxra, 2008 szeptemberében jelent meg), hogy tartsanak nekik egy prezentációt.
Ők ezt megtették, majd pár hétre rá eljött a Ubi Budapestre és akkor kérték fel őket a projektre.
Szóval valamikor 2008 szeptembere-októbere környékén indult a fejlesztés és a Black Hole kezdett bele.
Nagy előnyt jelentett az, hogy nem kellett új motort készíteni/licencelni a játékhoz, hisz a Black Hole-nak saját, direkt stratégiákra szánt motorja van, ezt használják a Heroes 6-hoz is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 05 szomb., 20:02 
Avatar

Csatlakozott: 2010 dec. 16 csüt., 10:30
Hozzászólások: 1
Elnézést, de mit tud a Wallbraker csinálni? :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 05 szomb., 21:06 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Kérésre, törölve.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Véraláfutás 2011 márc. 06 vas., 11:38-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 05 szomb., 21:47 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Néhány nyilatkozat a fejlesztés előzményeiről, a kezdetekről:

Zsuffa István:
"Pár héttel később aztán eljöttek Budapestre, és elmondták, hogy a Heroes hatodik részét kellene megcsinálnunk. Vicces amúgy, hogy még soha nem kezdtünk bele ilyen hamar és gördülékenyen semmibe..." - PC Guru interjú

Erwan le Breton:
"There are several reasons for this long gestation period. Some pragmatic, like waiting for the perfect development studio to succeed Nival. However, the main cause lies in a long concept phase."
"We explored the possibility of a Nival-made Heroes VI, but it was difficult to find a common vision on the project. Moreover, Nival was developing Allods Online, a huge project that took away most of the team who had worked on Heroes 5."


Szabó Gábor az editorról:
"korábbi játékhoz volt használva ez a motor, ami képes volt 12 fős multi játék lekezelésére" - Vologya Mester interjúja


szerk.: ja igen, azért elnézést, hogy hülyén fejeztem ki magam, szóval a Nival szóba se jött, mint tényleges fejlesztő, tehát nem fejlesztették a játékot, erre gondoltam, tényleg teljesen rosszul fejeztem ki magam, természetes, hogy felmerült a nevük, mint a fejlesztés folytatói, de nem lett végül belőle semmi.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára pio 2011 márc. 06 vas., 13:19-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 05 szomb., 22:12 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Véraláfutás: Te valamilyen programozó szakember vagy vagy mi? Vagy huncut módon a Black Hole egyik tagja :) Nagyon értesz a játékfejlesztési dolgokhoz. :) Gyanúsan. :)

Az a Nival lény lett volna egy Nivalos Heros VI-ba? Hmm steam-punk világ? :) Hát nem tudom elbírta e volna a HVI. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 06 vas., 11:01 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Heroes VI budapesti látogatásól videó interjú a fejlesztőkkel, a Balck Hole-nál jártak a gamestartól és az rpgamestől.

http://rpgames.web4.hu/cikk/might-and-m ... a-tesztrol


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 06 vas., 12:19 

Csatlakozott: 2011 feb. 12 szomb., 9:51
Hozzászólások: 65
Tartózkodási hely: Budapest
Pio

Csak pontosítás végett írtam pár infót, semmi übertitok nem hangzott el. Persze javasoltam, hogy hagyjuk a témát, de te tovább feszegetted, aztán most jössz a kioktatással. Erre azt mondom menj a fenébe. A részemről lezártam a témát.

_________________
Éljenek a körökre osztott stratégiák!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 06 vas., 13:22 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Töröltem én is a postomat, mivel így okafogyottá vált.
A postodra inkább nem reagálok, nem vezetne sehová.
Részemről is le van zárva a téma.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 06 vas., 13:50 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
Véraláfutás & Pio: üres hsz törölve :wink:

_________________
Trunks, the Hero of HoMM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 márc. 06 vas., 23:23 
Avatar

Csatlakozott: 2011 feb. 09 szer., 20:55
Hozzászólások: 113
Lezárult a Celestial Heavens oldalán a sztoriról szóló szavazás.

Új szavazás is van, ezúttal a játék frakcióiról kell ikszelni, amit továbbra is megtehettek a Celeastial Heavens oldalán regisztráció után.
A magyar szavazás pedig ITT KIVITELEZHETŐ két kattintással.


Az előző eredmények:

Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség