Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 14:04 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
zozo112: teljesen igazad van, egyrészt tényleg sok idő kell hozzá, hogy létre jöjjön az a fajta csata.
Másrészt elég nagy gépigény is kellene a H6-hoz. Pl: a H5-höz is kevés az 512 ram+128-as videókari (gondoljatok arra, amikor Markal 1000 fős csonti serege megjelenik a képernyőn, szinte nekem belassúlt a játék).

(Talán) Segíthetne ebben egy másik játék. A Starship Troopers nevű játékban kifejlesztettek egy olyan rendszert, ami lehetővé teszi több száz vagy akár 1000 arachnid létezését egyszerre és úgyhogy egy monitoron vannak, annélkül, hogy a gépigényei megugranának.
Igaz, hogy akkor is kéne még bele egy kicsi ram, hogy minden fullos legyen, de működne a dolog...

Kép

Egy kép a játékból...

Ezen jobban látszik...

Kép

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 15:33 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Ez jól néz ki, jó ötlet. :wink:

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 16:08 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Azt írtam hogy pl a griffek serege :D Itt nem kell az összeset megjeleníteni mint Markal ezer fős seregét csak amikor támadsz 1 egységgel annyit látsz hogy melletted vannak még ugyan olyan egységek :) Amikor meg megindulnak látsz max 2sor lényt (1sorban mondjuk 8an) Az ellenből is ugyan így.Az alapjátékba én sem hiszem hogy bele tudnák préselni gyorsan de a kiegészítőkbe már lehetne :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 16:15 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Tudom, nekem is az az ötletem, hogy ugye a játéknál kiír egy sejtetős létszámot(néhány, horda stb) és ezektől függene, hogy mennyit látsz, mert ugye az sem festene jól, hogy megtámadod 5 griffel és a bemutatóban 18-20 griff repül^^ :lol:

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 17:36 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Akkor csak ötöt mutatna de annál a 10en 20on valamennyinél felesleges lenne többet mutatni mert akkor végigmoziznánk a játékot :D (Az tényleg percekig tartana ha megindulna 300 Treant) De ha jónak és kivitelezhetőnek látjuk akkor jelezzük a Mesternek hogy közvetítsen a Magyar fejlesztőknek :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 17:48 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Szerintem már jelezhető az ötlet^^

vagyis: Kérnénk, hogyha még nem késő, akkor ha a szörnyek támadnak, ne csak egyet, hanem egy kicsivel többet mutassanak, hogy hordák támadnak. Maximum olyan 10-12 darab, csak látni lehessen. Vagy legyen úgy, hogy minél magasabb sintű az egység, annál kevesebbet.

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 21:05 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Annyit a második képemhez, hogy a kamera baloldalán is van még 50-60 lény...

10-12 griff és vámpír esetében jó lenne, de az hülyén nézne ki, ha a 10 griff ugyanúgy üt, mint az egy és a vámpírnál is dettó. Hogy változatosabb legyen még azt is bele kell programozni, hogy egy vámpír szúr, egy vág, egy harap... Így a csata sem lenne monoton... Továbbá, akkor bizonyos lények védekezését is megkéne csinálni... Mondjuk scripttel meglehetne oldani a dolgot :roll:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 21:26 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
igen, csak mondjuk az, ha jól saccolom egységenként legalább 2-3 nap lenne :roll: főleg az elején, amikor nem tudják, hogyan fogjanak neki... tehát akkor ha minden egységnek külön támadás+védekezés lenne, akkor szerintem akár (1-2) hónapos csúszás is lehetne :(

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 23:01 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Az ötlet nem rossz, de már kivitelezhetetlen... Nem beszélve arról, hogy rengeteg pénzt emésztene fel, valamint rengeteg plusz időt... És az elején még élveznénk ezeket a videókat, de utána már dög unalmas lenne, főleg, hogy a játékmenetet is erősen lassítaná... Persze lehetne ki-be kapcsolósra tenni, de lássátok be, csak az elején lenne lenyűgöző, utána már csak unalmas lenne... Ez az én véleményem... Többiek? Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 23 vas., 23:40 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 02 vas., 2:40
Hozzászólások: 2347
Igen ezek így vannak azért is mondtam hogy talán valamelyik kiegészítőben vagy ha látnak benne fantáziát akkor a VII részben :D Az unalmasságra csak annyit reagálnék hogy idővel szinte minden azzá válik :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 24 hétf., 0:54 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Vologya, Glacius: Egyet kell veletek értenem. Egy idő után tényleg unalmas lesz, akkor nincs más, mint félre rakni egy kicsit és később újra előlehetne venni. De, tényleg csak akkor vegyék elő, ha van benne fantázia...

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 24 hétf., 10:41 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Egyet értek Vologyával. Rövid időn belül inkább zavaró lenne és mindig átugraná az ember, hogy haladjon a játék.. Érdekelne, hogy a H5-ben a csaták alatti "videókat" hányan használják és hányan nem gyorsították be a csaták sebességét :) Persze az első egy hónapban én is örömmel néztem, ahogy szép lassan cammog egy Ent, majd megfontoltan támad... :) Egy idő után nekem már a H3-ban a csaták előtti zene is túl hosszúnak tűnik.
Igaz én is gondolkodtam már azon, hogy miért csak egy figura jelöli az ezres seregeket is. De ha elindulnánk ebbe az irányba, akkor az egész játékot újra kéne gondolni. Kezdve azzal, hogy létszámlimit kéne a várakba, hogy ki ne folyjon belőle a tömérdek lény, valamint egy több ezres sereggel a fél térképet be lehetne tölteni, amikor kalandozik a hős :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: sereg
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 24 hétf., 14:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 08 kedd, 9:22
Hozzászólások: 22
Nekem a H5-ben is tetszik a harc alatt a videó, sose állítom át. S jó ötletnek tartottam volna, hogy bizonyos mennyiségű egységeket több fővel jelenítsenek meg, de csak is a videó alatt, hisz az nincs minden esetben. De mint leírtátok, ahhoz az egész játékot újra kéne kezdeni, így most már jobb, ha nem valósul meg.
De kisebb megoldás lehetne, pl. a játék elején és/vagy végén az ütközet rövid videós bemutatása és/vagy összefoglalója (ki- ill. bekapcsolási lehetőséggel). Nagyon röviden. Nem kéne feltétlenül az adott egységek szereplésével létrehozni, bár az lenne a tuti. Főleg, ha a cél, amiért harcoltunk, is benne lenne; pl. egy bánya megszerzése, egy másik hőstől való elzsákmányolás, stb. Bár gondolom ez se kis módosítás.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 24 hétf., 15:38 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Lassú sebességen leginkább az "új" rajongók játszanak, kiket még ámulatba ejt a grafika. Idővel persze ők is feljebb emelik a sebességet, mert gyorsabb játék menetet akarnak elérni(bár a komputek megfontolt lépései miatt jelentősen lassúl effektive a játék :S ). A gyorsban meg leginkább az a zavaró, hogy pl. a hős lépése felér egy instant travel effektjével, így ha mellé nyomok, nem lehet lépés közben megálljt parancsolni bősz harcosunknak, bár akkor pörögnek az események többnyire. :lol:

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 24 hétf., 17:05 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.facebook.com/MightandMagic#! ... 1184829587

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 1184829587

Heroes VI barbár népből az utolsó egység a Küklopsz rajzai és egy új látványos kép.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 24 hétf., 17:54 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Szent Küklopsz! Mintha a Warcraft egy fejű ogreje lenne :roll: , de amúgy tetszik a lény :wink:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 24 hétf., 22:25 
Avatar

Csatlakozott: 2010 dec. 30 csüt., 17:54
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Budapest
Nagyon jók voltak az ötletek így az elején, de ahogy olvastam egyre bonyolítottátok. Aranyos volt. Véleményem szerint a legkivitelezhetőbb ötlet odusszeusz utolsó hozzászólásának második bekezdésében olvasható. Azt meglehetne csinálni, hogy a játék végén egy kis videó lenne bevágva néhány jelenettel a csatából, de seregekkel. És erre ugyan úgy érvényes lehetne hogy "elnyomd" a videót ha később unalmassá válna. :D :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 24 hétf., 23:01 

Csatlakozott: 2009 aug. 01 szomb., 13:35
Hozzászólások: 271
Az igaz Geray, de Vologyának igazat kell adnom, miszerint kivitelezhetetlen...

Itt is el kéne dönteni, hogy: Videó, vagy "csatajelentés"

Ha csak videó lenne, akkor nagyjából ugyanaz jelenne meg, semmi extra...

Ha viszont "csatajelentés", akkor meg rengeteg változó kellene, ahová beolvassa, hogy egyáltalán milyen egységek harcoltak, melyikekből vesztett....

Első megoldás kb így nézne ki:
Barbár vs. Haven csata jelentése, ahol egy Necro vs. Academy videó lenne, és kb. minden csata után ezt látnánk...

Második megoldás:

Beolvassa egyesével a két fél lényeit, de ide min. 2 maximum 14 (+ ostromgépek + várfal stb, bánya hattér meg főleg...) változó kellene, ezekbe beolvasni a lények spriteját és a többi...
egyszerűen túlságosan költséges és csak csúszást okozna, ami nagyon sok embernek elvenné a kedvét a játéktól feltehetőleg, és hiába jöhetnének ezzel, hogy: De raktunk bele újítást, miszerint a csata végén jelentésvideót láthatsz a csatádról...
Ez a kutyát nem érdekelné személy szerint, és hamar ráunnának. Másszóval nem lenne annyi haszna a készítőknek belőle, mint hátránya...

Illetve van még az, hogy a hős fajától függően "generál sereget" de az megint hibába ütközne, ha nem hőstípusú lényekkel csatázunk...

Nem akarok senkit se leoltani, mert én is szívesen néznék egy-egy ilyen csatát, de ez túl sok mindent igényel. Természetesen, ha a kiegekbe belekerül, én nem bánom :D csak felmerül az a probléma, miszerint nem írja-e át túlságosan a játék motorját és futni fog-e az alapjátékkal...

Off: Remélem nem sok baromságot hordtam ide össze... :oops:

_________________
A nekrók a legjobbak,
élőkön taposnak.
Ember, ki ellen állsz,
csak magaddal kibabrálsz!
Add fel, s halálod,
lesz a legszebb rémálmod!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 25 kedd, 13:41 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
http://www.facebook.com/MightandMagic#! ... 1184829587

Egy újabb kis köves szigetecske, rajta egy Haven lényvevő hellyel. Na s vajon hogyan juthatunk fel rá? EL van picit takarva a válasz. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2011 jan. 25 kedd, 15:16 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Biztos nem a teleportal, szerintem angyal szárnyak kellenek hozzá.
Az a jelentés kb. olyan mint a 1848-as játékba.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség