1. Piktordémon (limner demon) -
repül/nem lehet visszatámadni rá/ gólemek szétszedése
[a varázslók a Glazeruu-t akartak megidézni szolgálatukra, ám a kapun túlról pár centis gonosz repülő démonok jöttek át, melyek gyorsak voltak. Előszeretettel szedik szét a gólemeket.]
2.Kroanti (Chroanti) -
Gyengítő csapás/véletlenszerű sötét varázslatok/savas csapás
[a Kroanti-k egy kísérletképp jöttek létre, még akkor amikor az orkokat teremtették az istenek. Púpos hátúak, hiányzik a fél fejük, egyik karjuk helyén egy második test található, melyből erős savat képesek az ellenségre kiokádni. Ezek annyira rondák voltak, hogy az istenek örök álomra ítélték őket. Egy sámán szertartása közben éledtek fel)
3. Fémfarkas (metalwolf) -
dupla csapás/ immunitás az elme varázslatokra/ 15% mágia védelem
[Gremlinek építették eme lényeket a saját lakhelyük védelmére, különleges varázskövek tartják életben őket, ezeknek a varázsköveknek köszönhetően önállótudatra keltek]
4. Fém solyóm (metal hawk) -
mágia immunitás/repül/ robbanás [területi támadás]
[A gremlinek szárnyas lényeket is lemintáztak. Ezeknek a lényeknek a belsejébe nagy mennyiségű tűzlabdát tápláltak varázsrúnák segítségével. Ha elpusztulnak, a környékükőn megsebeznek mindenkit.
A varázskövek önálló tudatot kölcsönöznek a lénynek]
5. A rémség (horror) -
Félelem palástja (beijed az ellenség)/ megtámadása esetén az ellenség megvakul (20% esély van rá)
[a rémség egy megfoghatatlan entitás, amikor Erathia megsemmisült és a portálokon keresztül mentek az emberek, még csak nem is sejtették, hogy egy világon keresztül utaztak. Az ember ezeknek a lényeknek csemege. Sőt azóta is vadásznak az emberekre, nem sokan látták ezeket a lényeket, sőt aki látta is már nem mesélhette el senkinek...]
6. TorMyr (TorMyr) -
Regeneráció +45 Hp/ teleportáció
[A TorMyr egy tojásból kel ki. A tojás egyszerre 4-5 ilyen lénynek ad ideiglenes otthont , a tojás akkora, mint egy sárkányé. Kb. 2 nap alatt 2-2,5 méter magasra is megnőnek. Az ősördögök tartották kedvenceknek, mert elég brutális teremtmények, az örödögök megtanították a teleportáció képességét nekik]
7. Kentagriff (Centagriphon) -
repül, végtelen visszatámadás, képes lőni
[A kentagriff nem más, mint egy griff és egy kentaur kereszteződése. Oroszlán testű, de a griff fejétől egy kicsit lejjebb, már emberi felső test található. Az oroszlán hátán van a szárnya. 4 lába van, melyek karmokba végződnek, továbbá az emberi testén van két kar, mellyel képes lándzsákat megfogni.]
8.Wyrpia (Wyrpia) -
Repül/ nincs visszatámadás/ mérgezés/átkozás/ balszerencse
[ A wyrpia egy Wyvern és egy hárpia keresztezéséből jött létre. A varázslók mágikusan megerősítették eme lényt, hogy az ellenségük erejét legyengítség, szerencséjüket elvegyék.
9. Mhyori (Mhyori) -
50% esélyrá, hogy nem találják el/ hipnózist használ a megtámadottra/ pozítiv energiákból életerő regenerálás/ Negatív energiákból (élőholt) életereje csökken
[A Mhyori. Régi legendák szerint a világokat gázlények uralták, amíg meg nem jelentek az első istenek. Véres csatában száműzték őket egy neves varázstárgyba. A gázlény képes az ellenségét a barátjává tenni és akit megtámad, legyen élő, attól elszívja az életenergiát és magát táplálja, ám az élőholtak képesek elpusztítani. Legalábbis a régi legendák szerint...]
10. Hidragon (Hidragon) -
Nem veszi figyelembe az ellen védelmét (-75%)/mérges tüske/ sárkányláng/ 50% mágia védelem
[Mintha a sárkányt keresztezték volna a hidrával. 4 feje van, négy lába; szárnya van, de nem bír repülni; képes tüzet okádni (2 hexa távol), fejükön egy tüske van és hála a varázslóknak némileg védett a mágiával szemben.
Remélem jó lesz
