Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 04 csüt., 23:41 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Azt nem értem, miért nem lehetett volna hagyni a varázslatokat úgy ahogy eddig volt. A might hős nem fog most nekem a csata kellős közepébe rohanva 150 goblint legyilkolni egy karddal, míg a magic hős a varázslat befejeztével képes egy időben 150 goblint a villámcsapással halálra sújtani.
A varázslatnak mindig többet kell ütnie, mint a lovagnak

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 2:33 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Amúgy a trailert nem kellene felrakni a H6- leírások fülbe? :) (Csak mert azt írják h amint lesz trailer felrakják, de a trailer már egy csomó ideje megvan :) )

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 7:32 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2008 szept. 29 hétf., 22:04
Hozzászólások: 5496
Tartózkodási hely: Budapest
Egyenlőre a hírek között van a trailer.

_________________
Trunks, the Hero of HoMM


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 9:19 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Lények tulajdonságairól új infók:

- A csontvázak el tudják hajítani a lándzsáikat.
- A szellemek pár támogató varázslatot tudnak rávarázsolni a szövetségeseikre.
- A lichek pár támogató varázslatot tudnak rávarázsolni a szövetségeseikre és a bekapott sérüléseket át tudják adni életerő pontokként a kiválasztott egységnek.
- A sima, nem fejlesztett Vámpír is tud már teleportálni.
- Erwan, a producer szerint a nekrók 7. legerősebb egysége egy féli ember félig pók lesz. Nem teljesen volt tiszta a fordítóknak, de úgy tűnik, hogy 2 féle külön lénnyé tud válni vagy két teljesen különböző egységgé. A 6. valószínűleg Khiméra lényről még nincs infó.
- A Griffek harci lesújtása, (5. részben is volt) picit máshogy működik, azaz mostantól lényegtelen, hogy az, akire ezt a képességet használja hol áll, a képesség támadása úgyis a kiválasztott lény éri majd el akárhova lépett is.
- 10 nagy főellenség lény (Bossok) már készen vannak. (nagyobbak, mint 2*2 négyzetnyi hely)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 12:30 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Újabb lényekkel gazdagodott a portfólió, immár láthatjuk a Seraphot (http://www.facebook.com/photo.php?fbid=459136204587&set=a.439196584587.208229.161184829587), illetve a következő képre kattintva fejlesztett változatát, a Celestialt.

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 13:47 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Szerintem kezdhetjük megásni a sírt ennek a játéknak :lol:
Ez egy vicc :roll:

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 14:34 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Ezzel nem teljesen értek egyet nekem eddig a legtöbb elem tetszett de az kétségtelen h a Seraf fejlett változata röhejesen néz ki.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 14:43 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Szerintem mindegyik jó, leszámítva azt hogy le kellene venni a Celestial szárnyáról azt a két nagy aranycsövet... ja és hogy túl kicsi a feje a fejlettnek is meg a Seraph-nak is a testéhez képest.

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 14:54 
Avatar

Csatlakozott: 2010 márc. 11 csüt., 12:51
Hozzászólások: 188
Szerintetek melyik a irgalom kard és melyik a ítélet kard? Amúgy egyet értek az előttem szólóval.

_________________
Ide azért kell alá írás mert azt is tudok.
Jók a nekrók de én jobb vagyok náluk.
WoG 4ever


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 14:59 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 0:07
Hozzászólások: 73
Szerintem is pont attól a két csőtől ronda de nagyon.
Szerintem rajzolják újra de gyorsan :!:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 15:07 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Nekem nem a lények kinézetével van a bajom.Nekem tök mindegy hogy néznek ki...De az hogy olyan elemeket vesznek ki a játékból(sárkányok,mage guild),amik nélkül nem heroes a heroes,hát akkor ott már tényleg gondok vannak...

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 15:11 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 19 csüt., 13:56
Hozzászólások: 3257
Naná, az persze h gáz... meg az is h összesen 4féle nyersanyag lesz... am lehet már tudni PONTOSAN hogy melyik lesz az az 5 vár? (ez szintén nagyon rossz h csak öt lesz)

_________________
HL


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 15:26 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Kiegészitőkben tuti 1-2 várral lesz még több is. a Mage Guild még nem biztos hogy nem lesz de ha nem lesz is , varázslatok ugyanúgy lesznek a hősi skillfán.

4 nyersanyag meg nem baj mert így mindenkinek azonos nyersanyagokért kell harcolnia és megtartania azt, jó ötlet az erőd is még több harc és stratégia lesz. RPG elmeet erősíyi a hősök erősebb rGP vonala. ÉS az hogy teljesen te válsazto meg nő/férfi, ERő vagy Mágia és utána még Skill fán te állítod be szintlépéskor mit akarsz majd lesz egy fejelsztett kasztja mindekinek magas sdzinten ott is 3 közül válaszzthatsz majd.

Sárkányok lesznek a térképen csak Boss ként vehetjük neutral 8.-as szintű lényeknek és 2*2 négyzetnél nagyobbaknak.
Mivel itt az 5. résztől a sárkányok Ashan földjén istenségek, a földi sárkányok meg félistenek ezzel akarják erősíteni őket úgymond. Ez eleve az 5. rész előzménye szóval...

Akkor most a Szeráf lesz az angyal végülis?

A 4. népet jelentik be elvileg e hónapban. Januárban az 5.-et ami teljesen új lesz elvileg. Kiegben jöhetnek a kimaradók .)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 15:41 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
HUNLorcs írta:
Amúgy a trailert nem kellene felrakni a H6- leírások fülbe? :) (Csak mert azt írják h amint lesz trailer felrakják, de a trailer már egy csomó ideje megvan :) )


Üdv Bátor Harcosok!

A H6 szekció készülőben van, záros határidőn belül fel is kerülnek az anyagok, kéretik kicsit türelmesnek lenni. :wink: Sajnos kevés a munkaképes emberke és Mi a készítők pedig nem rendelkezünk annyi szabadidővel, mint korábban. :oops:

Amúgy pedig várjátok ki a végét, ameddig a játék eljut a béta állapotába. Ha lehet hinni a madaraknak, akkor lesz open/closed béta teszt, ahol az arra érdemesek tesztelhetik majd a játékot. Addig pedig lehet ötletelni, találgatni, elfoglalni magatokat a hírekkel... :wink: Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 16:10 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Nagyon remelem hogy a forum kap mondjuk 100 kulcsot es akkor mindenki kielheti a szenvedelyet. :)

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 05 pén., 19:24 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Kisebb korrigálás szóval a Lich összes okozott sebzése átadható életerőként a társainkra.
A szellemek most már nem rendelkeznek a Heroes V féle képességgel hogy néha nem találják el őket, valami mást kaptak tehát. Minden lénynek lesz extra képessége ugye.
10 féle artifact szett lesz, és 10 féle harci olyan terep típus, amik erősítik az egyes egységek értékeit vagy képességeit. (ala King's Bounty-Disciples III)
Ja a 4. nép bejelentése vagy november 15.-ére várható vagy decemberre.

http://heroes.ag.ru/h6/video/Heroes_VI_ ... r_full.wmv

Új Heroes VI videó az orosz Igromir játék Showról.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 06 szomb., 19:35 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Az egyik Nekró-szerű Boss-ról infók. Érdekes Boss harcoknak nézünk elébe.

Itt egy kép is róla. Nem találkoznék vele egy utcasarkon. :)
http://img181.imageshack.us/img181/9500 ... mtaru2.jpg


More infos about the fight against Mother Namtaru - still from French PC Games


Mother Namtaru is the incarnation of Asha and controls Death, Time and Space (hence the 3 faces). She's a 4x4 square boss and is followed by hordes of specters that will attack the player's army. These specters are corrupted (plagued ?) by her aura

Each turn, she'll shoot 3 rays of Primordial Magic in 3 directions. She can also jump from one side of the battlefield to the other

She has 2 offensive abilities and 2 defensive ones :
- Her retaliations are poisoned and she has unlimited retaliations
- She can cast a "temporal" web on the battlefield that will block any unit caught in its area (3x3 squares)
- She has an Invulnerability Shield that absorbs 80% of the damage
- She can eat her specter minions to heal up when her health reaches a critical level

When the player will fight her, he will have an artifact that will cancel the Shield for 1 turn every 3 turns

http://img574.imageshack.us/img574/7138 ... rrain3.jpg

http://img230.imageshack.us/img230/7381 ... amtaru.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/262/sousterrain.jpg
http://img263.imageshack.us/img263/2230 ... rrain2.jpg

A halottas Boss és háttérként és térképként láthatjuk végre ha **** minőségben is a földalatti részt. Állati lesz.

A 4. népet ezen a rendezvényen nem mutatják be, majd e hónap vége fele talán.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 06 szomb., 20:08 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Én szívesen összetalálkoznék vele egy sötét sikátorban :lol:

Mindenestre, lehet, hogy engedni kéne a játékosoknak, hogy szint lépésnél még azt is kiválasszák, hogy attack-ot vagy knowledge-t akarnak növelni.
De, ez csak az én véleményem

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 06 szomb., 23:48 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Újabb infók:


- Az Ubisoft dolgozik a mesterséges intelligencia különböző féle viselkedésén. Az helyes és jó AI a toplista elején van, a mit is kell legjobban megcsinálni listájukon.

- A frakciókénti fő skilleknek 4 egyre magasabb erősségű szintje lesz. A nekrók faji képessége a masszív hatású és erejű halottak felélesztése lesz.

- A Gamescomos videóban látható nagy vízi kigyószerűség 2*8 négyzetnyi nagyságú boss lesz.

- A nem kötelező bevezető, tutorial pálya Pavellel lesz végigjátszható, az 5 trónörökös s egyben frakció nagyapja ő, fiatal korában láthatjuk őt e pályán.

- A tutorial pálya után egy prológus térkép következik melyben még egyszer Pavellel játszhatunk, a halála előtti utolsó kalandjában. Ez a térkép felvezeti mind az 5 frakció kampányát. 2 és 5 óra között lesz végigjátszható kb. Míg néhány későbbi kampányos pályatérkép akár 5-6 órát is igénybe vehet majd.

- Kampányonként 2 Boss-al kell majd harcolnunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 nov. 08 hétf., 20:52 
Avatar

Csatlakozott: 2010 aug. 18 szer., 20:54
Hozzászólások: 1037
Az Infernohoz visszatért a Sucubbus is és fejlesztett változata a Tempress.

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... 1184829587


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség