Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 84  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 15:44 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
T-Rex írta:
Az remek, hogy megtartják a szintes lényeket, a saját hős is jó, az is jó, hogy visszatér a régi morál rendszer és úgy összeségében jónak ígérkezik :D , de a nyersi számával nem vagyok megbarátkozva :(

Frechaut: ezeket hol találtad?


Heroescommunityre dobták fel, onnan copy-paste-eltem.
Én szívesebben látnám viszont az init bart, a luckra ráfért a gyengítés.

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 15:58 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Luck az semmit nem er igy. Nyomsz egy blesst es akkor olyan mintha folyton luckolnal. Vagy kiveszik a varazslatot de ezzel billen egy regi egyensuly. Erdekes lesz mindenkepp. Nem mondanam azt hogy jo iranyba fejlodnek a dolgok. :roll:

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 16:08 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Gondolom, ha igy tervezik, akkor kiveszik azokat a spelleket is. :)
Amugy kar, hogy harcrendszerrol bovebben nem kerdeztek, h. olyan lesz mint H3-ban, hogy speed dont sorrendben, vagy ugy, mint H5-ben.
A 4 fele banyat tok jo otletnek tartom, minel egyszerubb, annal jobb es nagyszerubb.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 17:59 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
HÚÚÚÚ ez milyen fontos amit Noname megpendített!!!!

KÖNYÖRGÖM LEHESSEN MÁR TUDNI MELYIK LÉNNYEL MIKOR FOGOK LÉPNI A CSATÁBAN!!!! MERT ENÉLKÜL EGY KALAP KAKSI A CSATA!!!

Persze befolyásolhatja pl. morál,vagy varázslat, de az is legyen kiszámítható, mint a H3-ban!!

El ne kezdje nekem valaki bizonygatni, hogy pedig a H5-ben lehet, mert a lábujjára lépek menten... :P

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Nimbus 2010 szept. 24 pén., 23:22-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 18:05 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Ez igaz :P

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 20:42 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Verekedes lesz abbol, ha olyan lesz mint H5-ben biza! :twisted: 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 21:13 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A heroes 3-ban sem volt initbar, mégis tudtuk, hogy ki jön :wink:
A luckért viszont tényleg kár :cry:

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 21:44 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Luck-ot egyaltalan nem sajnalom, es erre jo ok van. :)
Luck mukodesi elve (legalabbis leirtak alapjan) jobb lesz, mert nem lesz olyan, hogy egy double damage (ami elhanyagolhato egy szerencses maximalis sebzessel szemben ugye..) megol egy full stacket, hanem stabilizalt lesz a sebzesszoras => kisebb lesz a szerencsefaktor a jatekban => kiegyensulyozottabb jatek. De megint, semmi konkretum sajnos... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 22:39 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Ha a szerencsét, mint játék faktort "kiveszik" akkor nem lesz balanszosabb a játék. Én is ennek a híve vagyok, hogy kiegyensúlyozott csaták és játékmenet legyen, de ilyen áron?!
A nyersanyag redukálás meg szvsz nem feltétlenül von negatívumot maga után ez függ, hogy miként alkotják meg és lehet pörgösebbé teszi a játékot makro szinten.
Visszatérve a luck esetre; ezért lehet kövezést kapok, de sztem ha a H4 szerű morál, ill. luck lenne a hatosban, új fent jót tenne vele. A 4-ben is azt szerettem, hogy vannak ezek, de már nem tépem a hajam, mikor az ellenek magas morálja, szerencséje van, ezutóbbi miatt legfeljebb tovább tartott a csata...

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 23:31 
Avatar

Csatlakozott: 2007 nov. 09 pén., 15:59
Hozzászólások: 357
Utrkij Yuzsulaw írta:
Ha a szerencsét, mint játék faktort "kiveszik" akkor nem lesz balanszosabb a játék.

Emelle dukalna egy indoklas is.

Idézet:
Visszatérve a luck esetre; ezért lehet kövezést kapok, de sztem ha a H4 szerű morál, ill. luck lenne a hatosban, új fent jót tenne vele. A 4-ben is azt szerettem, hogy vannak ezek, de már nem tépem a hajam, mikor az ellenek magas morálja, szerencséje van, ezutóbbi miatt legfeljebb tovább tartott a csata...

Most en irom, hogy kovezzetek meg, de hogy volt ott luck es moral, mert mar nem nagyon emlekszem, vagy tul keveset jatszottam vele.
Illetve az Idezetthez az ismeltodo kerdesem: miert? :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 24 pén., 23:52 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Nos, olvastam a neten egy nekro vár leírást, ami most vagy igaz, vagy nem.

Ez alapján a várak úgy fognak kinézni, hogy 3 lény kategória lesz egy várban.
Alap, elit és bajnok. Alap és elit 3-3 lesz, bajnok viszont csak egy. És minden lénynek 1 fejlesztett változata lesz.
Az nekem nem világos, hogy a lény kategóriák esetében beszélhetünk-e a 4. epizód féle döntésről? Remélem nem, mert ez a 3 igen karcsú lenne.
Persze aztán lehet, hogy ez nem is igaz, csak pletyka.

Továbbá nekem ez az 5 nép nagyon karcsú. Oké, hogy üzletileg ez jobban megéri nekik, mert így többen veszik meg majd a kiegészítőket, de akkor is, most így nagyon alap lények fognak eltűnni, mint az Academy népei vagy az orkok....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 25 szomb., 1:35 
Avatar

Csatlakozott: 2010 jún. 30 szer., 5:11
Hozzászólások: 4
noname írta:
Most en irom, hogy kovezzetek meg, de hogy volt ott luck es moral, mert mar nem nagyon emlekszem, vagy tul keveset jatszottam vele.
Illetve az Idezetthez az ismeltodo kerdesem: miert? :)


-10-től +10-ig ment mindkettőnél, morálnál a kör legelején mutatta, hogy kinek van jó ill rossz morálja abban a körben
mínusz morál : legvégén jött a körben
plusz morál : először jött a körben
természetesen ha több lénynek is egyszerre volt jó/rossz morálja, a sebesség rangsorolt ugyanúgy
szerencse : akinek bejött, az kevesebbet sérült fizikai támadástól és néhány direct damage spelltől, ha a balszerencsét kapta meg varázslatból, akkor értelemszerűen többet sebződött

a -10 - +10-ból meg egyszerűen kiszámolható volt a pontos százalékos esély, hadd ne vezessem le :)

valamint a morálnál teljesen pozitív volt az a dolog számomra, hogy ha a sereg vagy csak a stack bizonyos százalékát elvesztette, akkor csökkent a morálja (kivéve ugye ha mirth/jókedv volt rajta), ami azért reális :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 25 szomb., 8:27 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 06 kedd, 19:55
Hozzászólások: 486
Tartózkodási hely: Diósd
Nos jano megelőzött, de pont én is ezért tartom balanszosnak ezt a fajta morál/szerencse faktort. Nem annyira véletlenszerű, mint a H2, H3, H5 esetében. Persze ezek sztem jobb részek, mint a 4-es, csak többször volt olyan, hogy van 30 titánom, ami már csak egy 10 főből álló paraszt seregnek megy neki és akkor luck-ol, előtte meg véletlenül se, pedig +3 volt...

_________________
GL HF! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 25 szomb., 8:49 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 16:52
Hozzászólások: 2535
Tartózkodási hely: BP XIV.ker. Zugló
Arról nem is beszélve mikor -1es morállal 4 embered marad ki az 5ből,az ellennek meg egy se -3assal :)
Szerintem nem rossz ötlet hogy gyengítik a morált/luckot (nem olvastam végig a hosszú hszt bocsi ha hülyeséget írok),mert így valóban balanszosabb lesz a game.Én pedig szeretem a fairplayt.Bár a h4es megvalósítás sem lenne rossz csak kicsit túlbonyolított.Vagy csak én vagyok túl régimódi. :P

_________________
Dave


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 25 szomb., 17:04 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Cervantes-nek:
Nem hiszem, mert amennyire az eddigi interjúkat olvastam, továbbra is a mágikus 7-es számban gondolkodnak lények területén, szóval nyugi, nem tartom valószínűnek, hogy 3 lénnyel nyomuljon 1-1 vár. Hogy belső építményben hogy lesz megoldva, azt nem tudom, külsőnél szinte biztos, hogy kategóriákhoz lesznek kötve, nagyjából úgy, mint a H5ben a military post.
Az 5 nép piszok kevés, ebben kb. minden rajongói fórumon hatalmas az egyetértés.

Luck kérdés:
H5ben a harcrendszer sajátosságai miatt szvsz a létező legerősebb képesség lett a szerencse. Ahogy noname is írta, a dupla sebzés és a bless között ég és föld a különbség az előbbi javára, és ezt az initbar nagyon kihozta. Az persze nem feltétlenül szerencsés, hogy így gondolkodnak, mert ez tényleg egy bless varázslat (ha megmarad, és jó lenne azért, ha valamilyen, legjobb lenne, ha kb. változatlan formában megmaradna)
Azt, hogy a morál és a luck mikor üt be jó lenne befolyásolni, de sajnos nem tudok jobb ötletet, mint ez a fél-randomos megoldás (ha tudod előre, hogy az ötödik támadás unlucky lesz, akkor háromszor meggondolod, hogy ki fogja megtenni, a la befoglaló paraszt esete a négyzeten) Ha bárki tud jobbat, az szerintem szóljon Tekinek, ő majd valahogy eljuttatja a Black Hole-os arcokhoz :D
A H4es luck és morál sokkal realisztikusabb szerintem, csak sokkal kevésbé látványos (előbbi legalábbis biztos)
Amennyire hallottam, a harcrendszerben vissza fognak nyúlni a H3 gyökereihez, aminek itt a fórumon biztos sokan örülnek...

Ki is jön?
... én annyira nem. Átfutottam a manualt néhányszor mire tényleg felfogtam, hogy az init meg az ATB mi és hogyan működik H5ben, és meg lehet érteni. Szerintem. Egy másik dolog, és ebben igazat adok Nimbusnak, hogy több nagyságrenddel bonyolultabb, mint a H3ban (kell hozzá egy jó adag elvetemültség, az fix) Viszont szerintem sokkal több variálási lehetőséget a játékban (pl. a destro magic imádott speckóival), még ha nem is könnyen áttekinthető.

Ui. Még szerencse, hogy párom most vett egy szép adag ragtapaszt, ha Gyömrő felé járok és valami magas, szemüveges pasassal akadok össze, szükségem lesz rá, azt hiszem :P :D

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 25 szomb., 21:20 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Szemüveg már nincs... álcáztam magam. :P

Egyébként pedig az a helyzet, hogy a H3-ban tökéletes rendszert alkottak a lépéssorrendet illetően. Nem tom felfogni, hogy ami jó azt miért kell elcseszni... Kellően bonyolult, ahhoz, hogy magas szintű stratégiákat lehessen harcközben alkalmazni, de mégsem annyira, hogy kiábránduljak belőle, mielőtt megérteném.

Nomeg ha esetleg megértem akkor sem szeretnék számológéppel játszani, ami például egy "Sinetar Lajos" álnevű hősnél elengedhetetlen a H5-ben. Hogy na akkor a következő varázslatnál hová is fogja betenni abba az elcseszett initbarba... :evil:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 26 vas., 3:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
nem kell init bar vagy a rák, legyen egy tulajdonság, ami alapján jön a sorrend, a la H3, ez kiszámitható és gyors is.
Minden más lassitja a játékmenetet, ha ezt nem sikerül felfogni, s kellően "pörgősre" belőni a csatákat, akkor nincs miért a kasszához járulni.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 26 vas., 16:22 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Nimbus írta:
Szemüveg már nincs... álcáztam magam. :P

Egyébként pedig az a helyzet, hogy a H3-ban tökéletes rendszert alkottak a lépéssorrendet illetően. Nem tom felfogni, hogy ami jó azt miért kell elcseszni... Kellően bonyolult, ahhoz, hogy magas szintű stratégiákat lehessen harcközben alkalmazni, de mégsem annyira, hogy kiábránduljak belőle, mielőtt megérteném.

Nomeg ha esetleg megértem akkor sem szeretnék számológéppel játszani, ami például egy "Sinetar Lajos" álnevű hősnél elengedhetetlen a H5-ben. Hogy na akkor a következő varázslatnál hová is fogja betenni abba az elcseszett initbarba... :evil:


Jogos, ezt elfogadom. Sanszos, hogy jó játékosoknál sokat számít az, hogy hová is esik be az ellen, ezért 1. ebből látszik, hogy nem vagyok jó játékos :D 2. igen, ismerem, én is vesztettem már el nem egy lényt azért, mert az init baron picit előrébb rakta az ellent, mint ahogy az nekem megfelelt volna.
Mindezek ellenére ugyanakkor nálam ennyi kiszámíthatóság-csökkenés elfér a komplexitás és ezzel együtt a variálási lehetőségek növeléséért cserébe. De szerintem ezen ne vesszünk össze, ez kb. ízlés dolga.
Mindaddig, amíg ez nem lassítja nagyságrendekkel a játékmenetet pl. multiban (elsősorban lagra gondolok), nem tudom, hogy Adler erről beszél-e.

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 26 vas., 17:08 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Nem! Adler arról beszél, hogy már H3-ban is van olyan, hogy kiélezett helyzetben a versenyeken 5-10 percet is számolgatunk egy lépés előtt. Ha ennél többet kell az már sok. Gyanítom Te még nem találkoztál 2much szintű játékosokkal, akik képesek lennének excel táblákban kimutatni, hogy egy-egy lépés következtében mik a valószínűségek, és éppen ezért mi az optimális (még mindig csak a csatáról beszélek). Persze ez extrém szélsőség, de a lényeg, hogy itt nincs helye már további "változóknak a képletben", mert az egészen egyszerűen 2MUCH!!! :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 szept. 26 vas., 19:48 
Avatar

Csatlakozott: 2008 dec. 17 szer., 10:27
Hozzászólások: 292
Tartózkodási hely: Kispest
Nimbus írta:
Nem! Adler arról beszél, hogy már H3-ban is van olyan, hogy kiélezett helyzetben a versenyeken 5-10 percet is számolgatunk egy lépés előtt. Ha ennél többet kell az már sok. Gyanítom Te még nem találkoztál 2much szintű játékosokkal, akik képesek lennének excel táblákban kimutatni, hogy egy-egy lépés következtében mik a valószínűségek, és éppen ezért mi az optimális (még mindig csak a csatáról beszélek). Persze ez extrém szélsőség, de a lényeg, hogy itt nincs helye már további "változóknak a képletben", mert az egészen egyszerűen 2MUCH!!! :wink:


Való igaz, ilyen játékossal nem találkoztam még és azért nem is célom ilyenné válni, de hát ez is csak a műveletlenségemet mutatja. :wink:
Köszönet az okításért!

_________________
General Tarhás
We want our quicksand back! :D
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1671 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 84  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség