Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 04 szer., 18:34 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Sasukexec írta:
Na, sikerült egy kis időt szánnom arra, hogy végigolvassam az egységlistákat. Bár volt egy-két ingatag elképzelés, de ezek nagyobb részét már az előttem írók kifejtették. Néhány további észrevétel:
- Ami az angyal-arkangyal kérdést illeti - a magasabb szinten lévő verzió lehetne például Szeráf, a változatosság kedvéért.
- A Góg és a Succubus közül én inkább az utóbbit választanám. Bár tény, hogy a Góg a régebb óta szereplő lény, de a Succubus alapjában véve egy emblematikusabb figura, szerintem.
- A Cupid egy érdekes ötlet, kicsit a Song of Peace-re emlékeztet az effektje. Látok benne taktikai lehetőségeket.
- A technika vár faltörő kosa is ötletes - vízágyúval meg pláne - de ha már amúgy is ilyen kombinált gép, én inkább Ostromtorony vagy hasonló névvel illetném.
Hogy őszinte legyek, engem annyira nem zavar a fejlesztések hiánya. Kétségtelen, hogy a fejlesztések is hozzáadnak a taktikai mélységhez, viszont ha a fejlesztéseknek szánt effekteket odaadjuk az alap egységeknek, meggyorsíthatjuk a játék menetét, anélkül, hogy jelentősen veszítenénk a lehetőségekből. És 10 különféle egység fejlesztése váranként amúgy is valószínűsíthetően nyersanyag-gondokhoz vezetne.


Tényleg a szeráf egy jó ötlet el is felejtettem, hogy az angyalok között is van ilyen- és amolyan.
Egyébként eszembe jutott valami: lehet, hogy a természet várban a szamuráj helyére a druida kellene és a szamuráj menne a taktikába a minotaurusz helyére (viszont akkor a szamuráj elég tápos karakter lenne)
A két gólemre van valami ötletetek?
Egyébként a pénz felhalmozással nem lenne gond, lenne mire költeni.
A fejlesztés inkább hagyomány kérdése, mint pénz, szerintem mindenki tudná más épületekre és egységekre (főleg ha tíz lenne) költeni azt a pénzt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 04 szer., 19:10 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
A druida egyértelműen jobban illik a természet lényei közé, mint a szamuráj, ez tény és való, szóval ezzel a cserével teljes mértékben egyetértek. Ami pedig a szamuráj áthelyezését illeti a taktika várba - tektinve, hogy a többi itt lévő egység inkább a középkori Európa hangulatát idézi, némi fantasyvel megboldonítva, attól tartok, hogy az erősen távol-keleti beütésű szamuráj kissé elütne stílusát tekintve, bár nem tudom, ez mennyire lenne probléma.
Ami a gólemek kérdését illeti, mind a kő/vas/acél gólemek, mind az aranygólem mellett felhozhatók érvek. Az előbbiek bizonyos szempontból praktikusabbak - mégiscsak olcsóbb "előállítani" gólemeket kőből vagy vasból, míg az utóbbiak, ahogy mondtad is, indokolhatóak a nemesség "igényeivel" - márcsak státusszimbólumként is gyárthatnának néhányat a gazdagabbak, amellett, hogy képességeikkel is támogatják a többi harcost.
Az anyagiak elosztását valószínűsíthetően nem lenne akkora gond megoldani. A fejlesztések kétségtelenül részei a hagyományoknak, bár bennem felmerült egy olyan ötlet, miszerint az egyes egységekre specializálódó hősök nemcsak statisztikáikban erősítének a kapcsolódó egységeket, hanem ahogy a hős fejlődik, extra képességeket is ad nekik, egy listáról választva - Pl. Számszeríjász specialitású hős eléri mondjuk a 6. szintet, ekkor választhat, hogy az irányítása alatt lévő Számszeríjászok kapjanak vagy dupla lövést, vagy a távolsági büntető megszüntetését. És így tovább, bizonyos számú szint után újabb választás. Ennek a kiegyensúlyozása viszont nem lenne könnyű feladat, elismerem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 04 szer., 19:40 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Ez nekem tetszik, ez főleg taktikásoknak és vadászoknak nagyon hasznos lenne.
Mondjuk akkor az aranygólem mégis csak maradhatna nemességben, akkor a kő-acél gólem lenne a varázslóké. Az arany meg indulhatna bronzként. Én őszintén csak akkor látom értelmét és indokoltságát két (illetve ha van fejlesztés négy) gólemnek ha külön várban vannak és külön kultúrát képviselnek.
A szamuráj elüt, de ne felejtsük el, hogy eddig az egész játék hanyagolta a keleti kultúrát leszámítva a H3 Rampart varázstornyát és a H4 ninja hősét. Szóval a szamuráj bár elütt, valjuk be minden régi várban elütne, viszont az újaknál se állná meg a helyét, mert ők teljesen mást képviselnek.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Cervantes 2010 aug. 04 szer., 20:10-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 04 szer., 20:06 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Pontosan. Akárcsak a sárkányok esetében, a gólemeknél is csak abban az esetben van értelme külön a két verziónak, hogyha arra jogos érv van - és remélem, hogy az általam adott elképzelés megfelelő indoklás az aranygólemek esetében. A kő- illetve vasgólemek meg a régi stílusban mehetnek tovább.
A szamurájjal kapcsolatban pedig végső soron igazad van. A keleti kultúra, mint olyan, különleges eset, külön ilyen környezetre alapozó várnak pedig már értelemszerűen nincs hely. Ennek megfelelően az általad hozott döntés teljesen elfogadható.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 05 csüt., 18:37 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Persze, ha nem az én rendszeremet követjük akkor van neki hely.
Kicsit off de annak idején, volt a Heroes online-nal egy olyan felvetés, hogy csinálnak egy olyan várat ami a kínai kultúrára és a japán kultúrára épül. Ergo lett volna Japán részéről ninja, szamuráj, tengu, Kína részéről meg panda meg kínai sárkány. Azzal a várral most mi lett?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 05 csüt., 22:29 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Tényleg szó volt egy ilyen koncepcióról, nekem tetszett, de sajnálatos módon nem tudom, hogy mi lett a sorsa. Ha jobban belegondolunk, a japán folklór és hitvilág bőven nyújtana elég lehetőséget ahhoz, hogy egy teljes várat feltöltsünk kapcsolódó lényekkel (még ha a 10 kreatúrás esettel számolunk, akkor is). Bár a 2x6-os felállásba már nem fér be, de önálló gondolatnak nem rossz. Kíváncsi lennék, hányan támogatnák ezt az ötletet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 10:24 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Elégé sokan szerintem. Ezt a világot kevesen használják sajnos a játékvilágban. Őszintén szólva nem is láttam sok helyen japán mitológiát használni.
Ha kitudnánk találni egy újabb might és egy újabb magic ágat ami még nem eröltetett akkor abba beleférne egy kínai-japán koncepció is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 16:05 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Sajnos might várra most nem akad ötletem, de a japán/kínai vár lehetne a 7. magic vár, melynek alapképzettsége a Spiritualizmus lenne. Egységötletnek még a korábbiakon kívül a kövekezők merültek fel:

- Miko (sintó papnő, azt hiszem a magyar fordítása "Szentélyszűz" vagy valami hasonló. Erejét tekintve olyan középső szintű lénynek gondolom.)
- Oni (nagydarab japán démon hatalmas bunkóval. Magas szintű lénynek értelemszerűen.)
- Kitsune (rókaszellem mágikus képességekkel, közép-magas szintre)

Hmm... alacsony szintű lényekre nem nagyon jut eszembe semmi, majd próbálok még utánanézni valami használható lénynek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 17:50 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
A Kitsune és az oni nekem is eszembe jutott de a Miko-ról még nem hallottam. De jó ötletnek tartom.
A Kitsune róka formában, vagy ember-róka formában jelenne meg?

Alacsony színtű lénynek gondoltam a harcművészt, hiszen a harcművészeteknek legalább 65-70% japán vagy kínai eredetre vezethető vissza (nem az összes csak a többség!), aztán ott a Kappa aki egy béka szerü lény. És ott van még a Makura a párnatolvaj szellem (ezek gonosz szellemek voltak, akik az alvó emberek feje alól lopták ki a párnát néha párnacsatáztak vele, de olykor lelket is loptak).
Egyébként én még a Tengu-t illetve a kínai sárkányt látnám szívesen ebben a várban.
Majd szólok a might-ra eszembe jut valami. Majd írok új lény listát, hogy módosítottam a lényeket.
Ui: taktikába új ötlet- Huszár
Már minden kultúrából van, hát akkor mért a saját történelmünket és hitvilágunkat hagyjuk ki, nem igaz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: ÚJ VÁR!
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 17:56 
Avatar

Csatlakozott: 2010 feb. 14 vas., 16:06
Hozzászólások: 9
Tartózkodási hely: Debrecen
találtam egy web oldalt ahonnan a heroes III-hoz le lehet tölteni egy új várat
csak kell hozzá a wog és utána lehet telepíteni!

aki kipróbálná itt van:

http://www.grovetown.acidcave.net/download.php?lang=en


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 18:08 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Jól néz ki, egy kicsit sötételfes de nem rossz a lény kínálat. :D Köszi, hogy megmutattad. Lehet kipróbálom.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 18:46 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
A Kitsune esetében az ember-róka formát preferálnám, tekintve, hogy az emberi forma felvétele is hozzátartozik a képességeikhez.
A harcművész valóban adja magát, nem is tudom, miért nem jutott eszembe előbb, a Kappa szintén jöhet. A Makura viszont kicsit furcsán hat ebben a felállásban, az alapján, amit írtál - korábban nem hallottam még róla. Így némi utánaolvasás után még amik felmerültek bennem:
- Nekomata (kétfarkú macska, mondjuk elképzelhető, hogy még egy állat alapú lény talán sok lenne...)
- Kodama (fában lakozó szellem - mondjuk én is a Wikipedia-ról egészítem ki az ezzel kapcsolatos ismereiteimet)
- Yuki-onna (hóasszony)
A Huszár hozzáadása a taktika várhoz pedig brilliáns ötlet! Érdekes ellenpárt mutatna a nehézlovas Bajnokkal szemben.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 20:40 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Jó kis lények ezek is.
Közben már kapizsgálom, mi lenne a 7. might vár. Valami "művész céh" kellene még, ahol toborzható lenne a bárd mondjuk. Illetve ide kerülhetne a gladiátor is, vagy a baba-jaga (szláv mitológia, kannibál boszorkány) a Szépasszony (magyar mitológia, gyönyörű nő, de ló lábai vannak) meg ezek.
Na csinálok egy új listát. A kappa nem mehetne esetleg a mocsárhoz? Szerintem passzolna a gyíkemberekkel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 21:17 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 30 hétf., 10:54
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: nem város, falu
Nincs valakinek kedve segíteni nekem csinálni egy új homm3-as várat mert terveztem egyet és el is kezdtem készíteni de nemtudok programozni ezért csak a rajzokat készítem.

_________________
Ide elsősorban azért kell aláírás, mert azt is tudok.
Jók a nekrók, de én jobb vagyok náluk. a cristal dragonokat pedig rakd bányába!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 21:22 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
A grove-val egy gond van, hogy kiveszi a fortress-t. A HC-s fejlesztők már csinálják a javítást, ami a WoG 3.59-be fog bekerülni, mellesleg egy-két bug akad még a Grove-ban.

Ez a japán vár nekem is tetszik, mostmár csak a fejlesztőkhőz kell ezt eljutattni :D

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 22:19 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jún. 04 vas., 12:31
Hozzászólások: 71
Cervantes írta:
Jó kis lények ezek is.
Közben már kapizsgálom, mi lenne a 7. might vár. Valami "művész céh" kellene még, ahol toborzható lenne a bárd mondjuk. Illetve ide kerülhetne a gladiátor is, vagy a baba-jaga (szláv mitológia, kannibál boszorkány) a Szépasszony (magyar mitológia, gyönyörű nő, de ló lábai vannak) meg ezek.
Na csinálok egy új listát. A kappa nem mehetne esetleg a mocsárhoz? Szerintem passzolna a gyíkemberekkel.


Ez a céhes dolog tetszik - különösen, hogy ez számos új lényt hozna be a játékba - bár jó kérdés, mi lenne a kapcsolódó képzettség. Bár a hőstípus nevére van egy ötletem - Szabadúszó (Freelancer). A Kappa pedig, mint folyókban élő teremtény, valóban illene a mocsári népekhez.

T-Rex írta:
A grove-val egy gond van, hogy kiveszi a fortress-t. A HC-s fejlesztők már csinálják a javítást, ami a WoG 3.59-be fog bekerülni, mellesleg egy-két bug akad még a Grove-ban.


Tapasztaltam én is egy két sajátos dolgot. Az egyik egység - azt hiszem a 2. fejlesztése - dupla ütés képessége nem működik rendesen, a Pókkirálynő idézési specialitása meg sajátosan változik a szintlépései során (egy szint után drasztikusan lecsökken).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 06 pén., 23:28 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Meg azon kívűl a lény hangok sem kapcsolódnak az új lényhez. :?

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 07 szomb., 9:46 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 30 hétf., 10:54
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: nem város, falu
Szóval nincs segítség.

Amúgy a grovenak megvolt egy régebbi veziója amibe még nem idézett a pók királynő nemtudom mit idéz most, de ha azokat a kicsi pókokat amik már voltak nekemis akkor figyelmeztetek mindenkit pályaszerkesztésnél azok hatos szintűek és random 6-os szintűt teszel le és mondjuk megjelenik 10 ilyen a várt helyet és nem mindegy, hogy 10 feketelovag [képeségeit ismerjük] vagy 10 ilyen pók [támadó 1 védelem 2] :shock:

_________________
Ide elsősorban azért kell aláírás, mert azt is tudok.
Jók a nekrók, de én jobb vagyok náluk. a cristal dragonokat pedig rakd bányába!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 07 szomb., 13:58 
Avatar

Csatlakozott: 2010 júl. 30 pén., 18:35
Hozzászólások: 220
Szia polo56!
Én szerintem rossz helyen keresed a segítséget, mivel ide (sajnos) kevesebben írunk.
De szerintem kérdezd meg a többi topikban is, illetve, van egy honlap, azt hiszem jatekfejlesztes.hu ahol sok fejlesztő és programozó van, plusz egy kis tananyag is (én próbálkoztam Dark Basic-el, de még nagyon-nagyon-nagyon gyerekcipőben járok a témában) szóval a többi helyen is kérdezd meg.

Nos akkor azt hiszem még se próbálom ki ezt a mod-ot, szeretem a Fortesst nem fogom lecserélni. :lol:
A művész céhseknek arra gondoltam, hogy nekik a szerencsére, morálra mennének a képességeik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2010 aug. 07 szomb., 14:12 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 30 hétf., 10:54
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: nem város, falu
Kösz a tanácsot ha akarod segíthetek mer énekem is csak tervek vannak és csak az első lényt készítem aminek még csak a 23-dik képénél vagyo, pedig átlagba 55 képből álnak.

_________________
Ide elsősorban azért kell aláírás, mert azt is tudok.
Jók a nekrók, de én jobb vagyok náluk. a cristal dragonokat pedig rakd bányába!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 217 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség