Lesz második része is
Ati: Erről a seregről elsőre a gusztustalan szó jut eszembe

Nem elég, hogy a veremurak brutálisan varázsolnak, mivel hatodik szinten vannak, ezért a kisebb lényeket letarolják, a nagyok ellen meg marad a csonkolás. Sajnos azonban ennyiben bízhat ez a sereg, plusz a mágiaellenállásban. Meg a gatingben. Az impek jók ágyútölteléknek, de komoly manát nem fognak lenyelni, és a világon semmi ereklye. Magas szintű sötét mágusok előnyben, szerencsére nem sok van most.
Bic: Egy halállovagos csapat valahogy mindig előkerül. Ha ehhez még hozzávesszük a főnixet is, kellemetlen párosítást kapunk, nem is beszélve a mázli képességről (különösen jól jön lefelezésnél), és a nagyon erős gyorsító varázslatról. HPjük nincsen sok, az tény és való, de ha kettévágnak valakit, akkor nem is nagyon lesz rá szükség.
Dani: Amikor először megláttam ezt a sereget, csak tátottam a számat. Vadászok mindenféle védelem nélkül? Aztán azért rá kell jönni, hogy nem ilyen egyszerű ez, támadás és védekezés is keményen megtámogatva, és ami még inkább számít, a morál és szerencse dettó. A lassú seregek rémálma, a baj az, hogy most relatíve kevés lesz belőlük. Nem is beszélve arról, hogy mágiaellenállása csak Ossir eredendője van. Szerencsére fel!
Dragon: Mire már megörülne valaki, hogy ezek nem tudnak zuhanórepülést… hogy a hősnek az a speckója? Aztamindenit. Ezt a csapatot csak összerakni volt nehéz, egyszerű, de nagyszerű. Gyorsak, moráloznak, mákolnak, annyiszor ütnek vissza, ahányszor csak akarja az ellenfél. Szétlőni szintén nem lehet őket, és a hősnek még mágiaellenállása is van. Kevés ellenszert lehet ennyire sokoldalú seregre kitalálni.
Dreegar: A másik griffes. Ő legalább tényleg nem támad fentről, viszont nagyon, de nagyon masszív, amellett, hogy mint a jó griffek, fene gyors is, még ha nem is száll olyan messzire. Fűrészelni nagyon nem ajánlott. A varázslatok egy master képességgel tökéletessé tehetők (ha egyáltalán szükség van rá), a harci ereklyék pedig tovább fokozzák az ütőerőt. Egyetlen gyengéje, hogy a vakításon kívül minden hat rá.
Jou: Varázslók kampeca. Az egyetlen baj, hogy nem sok van belőlük, de aki próbálkozik bármi ilyesmivel, az nagyot fog koppanni. A sötét varázslatok legalább ennyi idegesítő percet szerezhetnek az ellenfeleknek, a több részre osztott seregeket pedig majd megőrjítik a succubusok. Ha képes ütni (főleg szerencsével megspékelve), mielőtt kibelezik a fél manógárdát, akkor erős lesz.
Kiki: Van itt minden mi jó. A crossbowman hordákat úgyis minden épeszű ember kerüli, ha játszik, de hát ezt itt most nem lehet. A fal viszonylag vékony, közepes seregek is leszedhetik egy ütéssel, de lehet, hogy feltartásnál többre nincs is szükség. Nála extra morál, extra támadás (mintha nem lenne elég Dougal vezérletével a lövöldözőké) az ellené meg csökkenjen csak. Mágiaellenállás nincs, de legalább megtisztítás van. Lassú seregek rémálma 2. felvonás.
LordShaba: BB-n Magix volt az, akit sokan pokolba kívántak a bivalyerős láncvillám miatt. Most Shaba fogja ugyanezt eljátszani, annyi különbséggel, hogy a manából sokkal lassabban fog kifogyni, varázsló lévén nagyon erős lesz a spellpower, a gargókat meg szedje le, aki tudja, ha már varázsolni úgyse lehet rájuk szinte semmit. Ilyenkor imádkozna az ember legszívesebben egy elemi immunitás rúnáért

Az egyik favoritom lesz ez a csapat.
Magix: Tetszik, nagyon átgondolt. A rohamozó összeesik, ha rászállnak, de hát az ellen le van lassítva, van morál, azaz kapumester, szerencse, azaz svárming, és a ló amúgy is a játék egyik leggyorsabban jövő lénye. 15% ellenállásban lehet bízni, de különben is elszívnak egy adag manát az impek, tudatlanok kíméljenek jeligével. Ja, és még menekülni se tud az ember. Félelmetes.
_________________
General Tarhás
We want our quicksand back!
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!