H3 elemzés, vol 2.
Kiki: Itt is a sebesség lehet a kulcs. A taktika, légmágia, gyorsítás elég kemény hordázóvá teszik ezt az összeállítást, a krómozás már csak hab a tortán. (az előző klónos csapattal kapcsolatos kétségeim mondjuk itt is fennállnak) Személy szerint egy ilyen izomerőre építő csapathoz képest gyengének érzem az ereklye felhozatalt, de azért inkább nem állnék be a 700-at sebző villám alá
Lord Shaba: Izomerő rulez, továbbra is. Csaba komoly mágikus arzenál ellen készült a piros gömbbel, ami sajnos viszonylag ritka, így sokszor bizonyulhat holtsúlynak. Az íjászok ellen még velóval se túl gyors, az izomcsapatok ellen meg gyorsan összeeshetnek a nem éppen túlélőtúrára tervezett veremlakók. Az első ütés kérdése halmozottan fennáll.
Magix: Csak nem tud leszállni a famulusokról, mondjuk, 1800-tól könnyen fekszik meg az ellenfél, főleg, ha még beüt a szerencse is. Ha pedig életben maradnak… ja, hogy ezeknek tűzpajzsuk is van. Varázslatokkal jól felszerelt, a kérdés itt is a sebesség, lelassítva szétlőhetik őket. Nagy taktikai csata szemtanúi lehetnek, akik Magix meccseit nézik.
Pumpás: Érdekes kombinációs ötlet. Az íjász az egyik legzsengébb lény az egész játékban, és még csak nincsenek is elsöprő tömegben. A lándzsás tökéletes megvédeni őket – már amennyiben gyalogos sereg az ellenfél. Előzetes varázsvédelem elég alacsony, így muszáj lesz utólagos gyógyításra hagyatkozni. Sajna a gyorsaság se nagy erőssége, főleg, hogy szinte mindenkinél van valami sebességváltoztató eszköz.
rt: Na, ez itt Pista csapatára hasonlít nagyon, annyi csak az alapvető különbség, hogy jobban készült a lícsek védelmére (bár alig valamivel, nem az a 3 vámpírúr váltja meg a világot), és inkább a mennyiségre hajtott, bár az ereklyék elég jók. (viharmadarak nagyon örülni fognak a seregnek) Picit strapabíróbb, ugyanakkor a lövéspontosságbeli hiányosságok visszaüthetnek.
Sorceress: Ismételten a piros gömb, ami jó pár embernek okozhat fejfájást, azzal együtt is, hogy a tábor csapatai inkább izom jellegűek. Aki viszont nem készült varázslatokkal, az viszonylag könnyen préselheti be ezt a gárdát. Az ifritek tipikus kamikaze lények, ha nekik esnek, nem fogják sokáig bírni a folyamatos csapásokat. A harci tárgyak nem a legjobbak, nagyon sok múlhat a képességek megfelelő felugrásán.
ssth: Meglepően sok az 1. szintű lényekre épülő csapat, ez is közéjük tartozik. A harci ereklyék jók, a precision aljas kis varázslat, de minden tápolással együtt sem ér fel egy arany íjjal mondjuk. Taktikai szempontból fontos lehet, hogy a harci gépekkel és a vízköpőkkel hogyan barikádozza el a koboldokat, illetve (mint szinte mindenhol), hogy kit fog tudni sebességben megelőzni. Mágiaellenállás zéró, úgyhogy befigyel egy vakítás, aki tud.
_________________
General Tarhás
We want our quicksand back!
Lesz még a Putrid Lamasu-tanya!