Adler írta:
nem kellene buherálni a mappokat,biztos nem véletlenül van pack Black dragon ott ahol van,s nem several.

mert ugye aki átmegy,az nem szedegetni indul,ezt most elárulom
Erről asszem lemaradtál: Előző táborban Vologya ugynevezett Anti-Boti csapatokat tett az 1v1 térképekre, 20 db 7-es lényt hogy a játékosok el legyenek egymástól választva és tul hamar ne ronthassanak egymásra. A pálya közepére pl szerencsepatkonál középre homokoránál is külön, battle for honor-on is, minden pályán, plusz talán az utópiák őrsége is meg lett erősitve plusz a refugee camp-ek elé is be lett nyomva pár 7-es lény. Az eredeti pályákon nem voltak ilyenek. Erre mondtam hogy vagy az eredeti TOH-osokon kéne játszani vagy csak kisebb határőrséggel

Adler írta:
idő: de bizony el kell az idő limit, ha valakinek wc ni kell elugrik amig a másik lép,vagy csat közpen megállitják a dolgot,esetleg későbbre halasztja a hugyozást.
4perc/kör az normális,akkor is belefér ha adod veszed a unitokat,a
2vs2 nál pedig elég a 2 perc/kör,mert ha jol tudom medium mappon megy majd a game.
Viszont ha 4-percbe az unit-adogatás is belefér és normálesetben amugy is hamar lelépjük akkor épp ezért felesleges szerintem. Max ha valaki hajlamos sokáig lépni, azzal játszva be lehet állitani de amugy nemigen lesz tőle gyorsabb a játék.

Adler írta:
Sorsolás:
damagepy:ezt egyedül találtad ki,vagy olvastad valahol
sokkal egyszerübb módszer, hogy valamelyik goré egy kalapból kihuzza a neveket,mondjuk egymás után. lehet kicsit egyszerübb,de még én is értem
Ilyesmi volt az offline támadásban. Azért jó ez, mert ha mi sorsoljuk ki akkor lehet kit szidni, ha mások huzigálják akkor lehet hogy mások huzzák ki a jó csapatokat és a végére eleve nem lehet annyi közül választani, igy meg mindenki magána választ mindenki ugyanakkora eséllyel. És ez gyorsabb is, jelentkezéskor végülis csak egy számot kell bemondani mindenkinek aztán progival 1 sec alatt kiszámoljuk a párokat. Persze ez csak ötlet, a kalapbol való sorsolás is jó ötlet.
Amugy egy példa rá:
125 460 461 ezeket a számokat adja meg 3 játékos.
A képlet pl.: x*123456 majd veszem az utolso 5 szamjegyet:
125 * 123456 = 15432000 --> utolso 5 jegy: 32000
460 * 123456 = 56789760 --> utolso 5 jegy: 89760
461 * 123456 = 56913216 --> utolso 5 jegy: 13216
látszik hogy az egymás utáni két számból is tök más szám jött ki igy a sorrend is más lesz (a kijött számokat teszem emelkedő sorrendbe, és a párok igy alakulnak ki 1-2 3-4 5-6 stb...) persze a képlet bonyulultabb lesz benne gyokvonás meg ilyesmi is

Az egyetlen szabály hogy 1-től bármeddig kell egy egész számot mondani, és két azonos számot nem mondhat senki
Adler írta:
Filmek:
van nekemis vagy 40-50 darab (s nem mind porno) elvigyem én is?
Legutobb is volt film/zene csere, a háló birja, bár sok filmet eleve mobilrack-on másolgattunk (főleg).
Még annyi javaslat hogy 2v2-nél mivel a párosoknak eleve beszélniük kell egymással szóban (uzengetve nemigen jo foleg ha lesz időlimit) akkor hogy ne hallják egymást az ellenfelek, egymás mellett illetve a csapatoknak egymással szembe kéne elhelyezkedni. Bármit meg lehet beszéni vagy megdumálni ki merremenjen, de a csatákba ne lehessen beleszólni.