Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 19 szer., 11:59 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
jav. : a h3-hoz hasonló felosztással ...
Szóval az XP befolyna egy központi "kasszába", és ott lehetne szintlépéseket/ skill fejlesztéseket venni az XP-ken.
Új skill felvételekor az ár függne a már megszerzett skill-ek számától, és a vett szinttől, plusz a skill elemek szerinti besorolásától.
pl. rampart: föld elem-> föld mágia olcsóbb rampart-os lovagoknak.
És természetesen egy warrior hero olcsóbban kapná a harcos skilleket minden elemnél, mint egy varázsló lovag.
Így a földmágia pl. a föld elemhez tartozó varázsló hősöknek kerülne a legkevesebbe (Rampart, ?), és a levegő harcos besorolású lovagoknak (Tower, alchemist) a legtöbbe.
Én leginkább a 6 elem + Antimagic+FullMagic+Közép-> 9 vártípus mellett vagyok.
A skillfejlődés hasonlíthatna a Diablo-éra. Lehetne pl. olyan skilleket adni, amihez előfeltételt kell teljesíteni. Hasonlóan a H4-hez.
(Igen, vannak jó újítások a H4-ben. Csak az 1.0 kicsit el volt *%*)
(Lehet, hogy patchelés után megint előveszem?)
Más.
Az antimagic skill-nél én %-os védelmi esélyek helyett azt javaslom, hogy ...
(to be continued...)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 19 szer., 12:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
... korábban már írtam a spell upgrade-ről.
Fejlesztve lehetne varázslatokat venni a Mage Guild-be.
Magic skill fejlesztéssel +szintet kapnánk a hozzá tartozó varázslatokra.
Varázslatra specializálódva +szintet kapna a lovag
Artifact-okkkal is lehetne emelni , és
A resistance/Antimagic skill MÍNUSZ előjellel számítana ellenséges varázslatokra.
pl. veszek egy power up 2-es slow-t az M.G.-ben. A lovagomnak van master (4) earth magic-je, és slow speckója(pl. 3-as szint). Ez összesen
2+4+3=9-es szintű slow lenne, de az ellenfélnek adv.(2) resistance-e van, és a megcélzott unikornisok speckója a Lev.3 resistance, ez összesen 2+3=5 védelem, így végülis a slow 9-5= 4-es szintű lesz.
Ha a csata cursed ground-on megy, és ez mondjuk 5-ös resistance-t ad alapból, akkor a mérleg 9-5-5= -1, a Slow nem fog működni az unikornison.
Semmi véletlen nem lenne, előre lehetne tudni, hogy a varázslat működni fog-e, és milyen szinten. Az AI sem csalhatna a %-okkal.
:?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 19 szer., 12:15 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
doom3d írta:
jav. : a h3-hoz hasonló felosztással ...
Szóval az XP befolyna egy központi "kasszába", és ott lehetne szintlépéseket/ skill fejlesztéseket venni az XP-ken.
Új skill felvételekor az ár függne a már megszerzett skill-ek számától, és a vett szinttől, plusz a skill elemek szerinti besorolásától.
pl. rampart: föld elem-> föld mágia olcsóbb rampart-os lovagoknak.
És természetesen egy warrior hero olcsóbban kapná a harcos skilleket minden elemnél, mint egy varázsló lovag.
Így a földmágia pl. a föld elemhez tartozó varázsló hősöknek kerülne a legkevesebbe (Rampart, ?), és a levegő harcos besorolású lovagoknak (Tower, alchemist) a legtöbbe.
Én leginkább a 6 elem + Antimagic+FullMagic+Közép-> 9 vártípus mellett vagyok.
A skillfejlődés hasonlíthatna a Diablo-éra. Lehetne pl. olyan skilleket adni, amihez előfeltételt kell teljesíteni. Hasonlóan a H4-hez.
(Igen, vannak jó újítások a H4-ben. Csak az 1.0 kicsit el volt *%*)

(to be continued...)


Misda? Úgy gondolod, minden várban legyen egy University, ahol tanulhat? Hát ez nem túl Heroes-szagú. Inkább RPG jelleg.
És mit szólnál ehhez:
Alapskillek minden várnál más, erre lehet ráhúzni a másféléket, amikhez kell esetleg több alap ismerete.

_________________
"To all things comes an end...
We are no more than a character in a story, our lives easily extinguished by an arrow or a stone..."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 19 szer., 12:32 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Egyetlen várban sem kellene university.
A lovag kapna egy listát a megszerezhető skill-ekről ,ezek egymásra épüléséről, és a megszerzésük áráról.
Csak éppen nem pénzzel, hanem tapasztalati ponttal kellene fizetnie!
XP itt eXperience Point, azaz tapasztalati pont.
Nyersz 10 csatát, kapsz 5000 TP/XP-t.
Veszel belőle két szintlépést, ami csak primary skill-t ad meg a szinttől függő speckók (pl. logistics) az új szintnek megfelelően változnának.
Meg a maradékból veszel mondjuk egy földmágia upgrade-et akciósan, ( pl. adv.->exp.) mert föld mágus besorolású lovagod van.
Aztán mész csatázni...
Skill-ek egymásra épülése: pl. archery és tűzmágia megszerzése után szerezhetsz kiegészítő skill-t, ami extra tűzsebzést ad az íjászaidnak.
Master tűzsebzéshez legalább master archery és master fire magic kellene.
Hasonlóan földmágia+logistics-> extra sebesség az egységeknek, nevezzük pl. speed skillnek.
Levegő mágia+ artillery-> pontosabb, nagyobb hatótávolságú katapultok.
Gondolom, a h5-ben mozgatható katapultok lesznek.
Még nem dolgoztam ki, gondoltam írtok ötleteket.
Mér' baj az, ha picit rpg-s?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 19 szer., 12:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Természetesen az alapskillek - Saját elemhez tartozóak- lennének alapból adva a várhoz tartozó lovagnak, és ezek lennének a legkevésbé XP igényesek. 1vár-1 elem, +Barbár, Ősmágus, Conflux a függőleges tengelyen. Barbár- harcos skillek, Ősmágus-mágiák, Conflux- amit oda szavazunk lenne olcsóbb/alap. ld. FENTEBB.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 19 szer., 12:42 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
doom3d írta:
A lovag kapna egy listát a megszerezhető skill-ekről ,ezek egymásra épüléséről, és a megszerzésük áráról.
Csak éppen nem pénzzel, hanem tapasztalati ponttal kellene fizetnie!
XP itt eXperience Point, azaz tapasztalati pont.
Nyersz 10 csatát, kapsz 5000 TP/XP-t.
Mér' baj az, ha picit rpg-s?


Nekem tetszett az előző Heroes-ok megoldása: nem tudhattad, hogy mit kapsz, ezért plusz agymunkába került hogy kihasználd. A másik ami jó ahogy van az a csaták utn a megvert lények hp-jából számolja a tapasztalati pontokat. Ennyire ne újítsunk sztem. De azért fejtsd csak ki, hátha kisül vmi értelmes belőle...

_________________
"To all things comes an end...
We are no more than a character in a story, our lives easily extinguished by an arrow or a stone..."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 19 szer., 13:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Az 5000 XP-t csak példaként mondtam.
Szóval PONTOSÍTOK:
Kapsz csatákban HP-k után (+sikeres Várostrom+elesett ellenséges hero, ld.H3+amiért még akarod) XP-t, tegyük fel véletlenül pont 5000-et.
Tegyük fel, hogy pont úgy alakult az árlista, hogy egy leve1-es föld mágus besorolású lovagnak, aki történetesen épp basic földmágiával és basic armorer-rel érkezett, tudsz az 5000 XP-ből venni +2 szintet Defense-zel és egy basic->advanced earth magic upgrade-et, és a maradék XP több fejlesztésre már nem elég, újabb fejlesztéshez újabb csata/XP-s ládikó/XP-s event/XP pandora's box-ban/ skillfejlődést segítő artifact/university/hut/.. kell. Az XP->primary és secondairy skill advancement konverzióhoz nem kell bemenned a várba.
Az újítás az, hogy nem kell a hajadat tépned skill választáskor, és nem jársz úgy mint én a H3-ban- Dessa-nak (barbár!) level 18-on NEM volt pathfinding-ja, pedig logistics s.a.+exp. pathfinding-ra gyúrtam, és direkt azért barbárral mentem, mert náluk a legnagyobb az esély pathfindingra!
Nem az adja a stratégiai mélységet a heroesban, hogy nem tudod, hogy a *.* lovagod milyen hülyeségeket fog összetanulni a nehezen megszerzett XP-ből. Én játszottam már level 20-as witch-csel vízmágia nélkül, barbárral pathfinding nélkül, vezettem tower-t wisdom nélküli lovaggal, és nem tetszett.
Úgyhogy választható skilleket ,kaszttól függő XP-ért!
Legyen olcsóbb az attack a barbárnak, a defense a mocsárlakóknak,
a földmágia a rampartnak ,de légyszi én választhassak!
Elég véletlen van a csaták alatt a sebzés/luck/morál miatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 19 szer., 13:16 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Amúgy is, ha másra épülő skill-ek is lesznek (skill tree) és specializálódni is lehet skillekre, akkor egy véletlenszerű skill advancement procedure tönkrevágja az egészet, és marad belőle annyi, hogy örüjjé', mer' maj' kapsz vmi speckókat is (bár fogalmad sincs, hogy mit).
Legyen egy rakás alap skill, ezek kombinációira épüljön egy másik rakás extra skill (amiknek egy része h4-ben megvan), és lehessen irányítani a lovagjaim fejlődését. A pontos irányítás skillfejlesztő stratégiák kidolgozását teszi lehetővé. :!:
A véletlenszerű előrehaladás csak (majdnem)fehér zaj.
Hogyan szerzel grandmaster earth magic powerup10-et, ha véletlenüla basic earth magic-et sem kapod meg?? Pedig erre (earth m. +slow speckó+ slow fejlesztés az M.G.-ben) starégiát lehetne alapozni, ugyanis elég magas szintű SLOW 0-ra csökkenti az ellenség sebességét, azaz ő nem lép sehova (dispell/cure nélkül). -> 1:0 igen nagy valószínűséggel.
logout


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 19 szer., 17:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 02 szomb., 16:26
Hozzászólások: 79
A Heroes 5 hasonlítani fog a XIII című játékhoz (a grafikára gondolok)?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 21 pén., 5:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 08 vas., 20:53
Hozzászólások: 84
Tartózkodási hely: Hehehe: Bugyi
doom3d írta:
Nem az adja a stratégiai mélységet a heroesban, hogy nem tudod, hogy a *.* lovagod milyen hülyeségeket fog összetanulni a nehezen megszerzett XP-ből.
Úgyhogy választható skilleket ,kaszttól függő XP-ért!


Ám legyen. Meggyőztél. Bár ami azt illeti, ez nem stratégiai mélység kérdése, hanem a türelemé. Nyugi, én is téptem már a hajam emiatt, de ebben meg az a stratégia, hogy van egy (újabb?) gyenge pontod, amit kénytelen vagy valahogy ellensúlyozni, például azzal, hogy okosabb vagy, mint a gép...

DE HA MÁR A SKILLEKNÉL TARTUNK: Egyszerűbb és jobb megoldás, ha nincs köztük "hülyeség"! Arról meg ugyebár... khm... NEM MI TEHETÜNK.

Fantom írta:
A Heroes 5 hasonlítani fog a XIII című játékhoz (a grafikára gondolok)?


Might and Magic XIII ra gondolsz?

_________________
"To all things comes an end...
We are no more than a character in a story, our lives easily extinguished by an arrow or a stone..."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 21 pén., 8:07 
Avatar

Csatlakozott: 2003 szept. 29 hétf., 12:34
Hozzászólások: 7
Fantom írta:
A Heroes 5 hasonlítani fog a XIII című játékhoz (a grafikára gondolok)?


Nem hiszem,hogy hasonlítana rá, már ha arra a rajzfilm szerű FPS-re gondolsz.Ezek csak vázlatok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 21 pén., 11:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Remélem, hogy nem.
A rajzfilm szerűség nem nagyon illik a Heroes-hoz.
Valahogy nem tudnám úgy elképzelni.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 21 pén., 13:04 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
[quote="TeoZ"][
DE HA MÁR A SKILLEKNÉL TARTUNK: Egyszerűbb és jobb megoldás, ha
nincs köztük "hülyeség"! Arról meg ugyebár... khm... NEM MI TEHETÜNK.

Hülyeség alatt azt értem, hogy nem illik a választott startégiádhoz.
pl. nem akarok egyszerre morálra és nekromanciára gyúrni, száraz pályán navigationre,
Ballistás várban first aid tent-re, Fortress-nél nem erőltetem az archery-t, Towerrel meg
nem akarom kihagyni...
És elég hülyén néz ki egy csigatempóban araszoló barbár 32-es szinten pathfinding
nélkül.
Persze, a skilleket úgy kéne beállítani, hogy a megfelelő várral,l ovaggal és stratégiával
mindegyik ütős legyen.
Ne úgy, mint pl. az eagle eye vagy a learning a H3-ban.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 21 pén., 13:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 02 szomb., 16:26
Hozzászólások: 79
csabesz írta:
Fantom írta:
A Heroes 5 hasonlítani fog a XIII című játékhoz (a grafikára gondolok)?


Nem hiszem,hogy hasonlítana rá, már ha arra a rajzfilm szerű FPS-re gondolsz.Ezek csak vázlatok.


Ja , gondoltam , hogy vázlat. 8) .Igen arra a "rajzolt" 3D-s játékra gondolok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 22 szomb., 19:39 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 29 hétf., 16:34
Hozzászólások: 154
Tartózkodási hely: Budapest
A kszííível :D (XIII) már jáccottam, szerintem elképzelhetetlen lenne az engineje, mint heroes motor!
Még jó, hogy vázlat....

_________________
"Always look on the bright side of life!" :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 22 szomb., 20:36 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 02 szomb., 16:26
Hozzászólások: 79
Csak a csata lesz 3D-s?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 24 hétf., 8:33 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Ujabb otlet, ezuttal ekezetek nelkulk.
Ha egy kocka lapkozepeit osszekotjuk, oktaedert kapunk.
Ennek az oktaedernek 6 csucsa van, paronkent egymassal szemben.
A kockanak meg 8 csucsa szinten parokban, es a kocka minden csucsaval
3 csucsa szomszedos az oktaedernek. Nem volt idom lerajzolni, ld.
negyjegyu fuggvenytablazat.
Ennek mintajara 6 elemi magia lehetne, es 8 var. Minden varban harom
"szomszedos" magiatornyot lehetne felhuzni. Minden varban a szomszedos 3 elemhez tartozo lovagok lennenek megvehetoek.
A lovagok kasztja az elemi besorolas mellett az indulo vartol is fuggne.
Minden lovag abban a varban jelentkezik, amelyik a " legkozelebb all
hozza". Ez igy osszesen 8*3=24 kasztot adna, illetve a varazslo-harcos felosztassal egyutt 48-at. Minden 2ndairy skill szet lenne osztva az elemek
kozott. A lovagok a sajat elemhez tartozo skilleket tanulnak a legkonnyebben, a varhoz tartozo masik ket elem skilljeit baratsagos aron
(XP-ben ertve) , a 2 baratsagossal szemkozti 2 elem skilljeit baratsagtalan
aron, es a lovag sajat elemevel szemkozti, ellenseges elem skilljeit a legnehezebben (vagy sehogy).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 24 hétf., 8:43 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
folytatas ...
Az elemi besorolason kivul eso, alapveto skillek a kocka-oktaeder rendszer kozeppontjahoz tartoznanak. Itt a legosibb, legkevesbe differencialt es specializalodott lenyek laknanak elemhez kerules elotti , primordialis allapotban. Duzzadnak az oserotol, sajatjuk az osszes elemi besorolas elotti, osi kepesseg, de faragatlanok es nem szeretik a betuvetest, nehezen baratkoznak barmivel, ami elemekhez tartozik.
Igen ok lennenek a 9. nep, a 9. varban- a barbarok.
Mivel korabban javasoltam, hogy a lev.1 spellek magiakepzettseg nelkul
is hasznalhatoak legyenek, ezert azt szeretnem, ha a barbar varban minden elemi magiahoz epitheto lenne max. 1-es (!) szintu mage guild.
szoval sajat kepzettseg -ami kozepre lesz sorolva
minden elemhez sorolt kepzettseg- magikus-baratsagtalan/nem magikus-baratsagos.
Es igy osszesen 9 var, 6 elem lenne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 24 hétf., 21:14 

Csatlakozott: 2004 máj. 16 vas., 21:20
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Eger city
Csákó mindenki! Nekem 1 kérdésem lenne, mégpedig az, hogy tudja-e vki mikor jön ki a hero 5.

Mert kíváncsi vagyok, hogy mit újítottak azon kívül, amit már tudok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2004 máj. 25 kedd, 8:57 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
Ti még mindig ott tartotok, hogy ötleteltek? A H5 már fejlesztés alatt van. Arról nem is beszélve, hogy az ötletelésre van másik topic - több is!

DiLaen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség