Hali!
Csizu:
Köszi, máskor is állok rendelkezésre, ha mapjavításról van szó

...
Én is teszteltem párszor, sőt még nekünk is van egy meccsünk, mikor akarsz elverni?
A vizes térképekkel nincs semmi gond, lehet rusholni is, megtervezett taktikával pedig nagy különbség alakítható ki az ellenféllel szemben...
Ahogy ígértem, átnéztem a mapokat, sorban lebontva:
Struggler:
Across the desert:
Azok az artikat amiket fixen megkapunk, lehet érdemes lenne kitiltani, a 2 saját terepen lévő library elé fix lvl6-ot tenni
Battle for Power 2:
Mindkettő imp csak agressive-re állítva (alvilág, 2.várak mellett), ha jól látom Jeddite, Alamar, Thant nincs tiltva, miközben animate, resu nem lehet a tornyokban, mindkettő kezdővárnál spyglass arti, csak középen kaphatsz érte valamit, szerintem ez nem a legjobb megoldás
az 5all melletti reliket 10 black őrzi, de egyben, szerintem túl nehéz lenne leverni így őket
Invader:
Th írta

Más: Invader mapon, bal alul a szigeten csata nélkül nem lehet bevenni a fabányát és az ércbányát, míg a jobb felső szigeten a másik játékos be tudja venni csata nélkül. Szerintem ez így nem jó...
Az én meglátásom:
5-5 szürke maci nem tudni mégis mit véd a havas terepen...
A kék játékos csata nélkül is látja a reliket, míg a narancsnak meg kell küzdenie érte.
A kéknek van kezdőhőse, a naracsnak nincs.
A garrisonba pedig jó lenne varázsolni, anélkül nem könnyű beverni, főleg ha még rossz artikat is kapsz

.
Keepers of the Relic:
Nem biztos, hogy itt szerencsés kivenni az 5all és a 6all artit
Nemesis:
30 madár soknak tűnik a vízen 2 arti megvédésére, szerintem kevés 43 küklopsz, 10-zel többet tennék oda (megítélés kérdése), csak Gem a börtönben (mást nem kell betenni?) nekem jobban tetszett, hogy a bányák előtt lvl2es szörnyek vannak több okból is
Two Islands, Two Kingdoms:
Soknak tűnik 25 madár 1.2.1re, de megoldjuk

, a skorpiók mellett a lvl3 artit 16 green őrzi, mire fel? , alvilágban szerintem a 24-24 red sari nem jó megoldás, mert itt elég sokáig kell azért gürcölnöd, mire bevered őket (szvsz nem ad lehetőséget arra, hogy gyorsabban átmenj ellenfeledhez)
Végső csata:
30 lvl6 szerintem sok a tomb elé, mivel növekszik az efreet sultan, 3.hétre 64, 4.hétre meg 70 lesz, ami azért elég sok...
Utopianism:
A nagy menetelés:
2 aranybánya saját terepen, egyiknél 30 lvl5, másiknál nemtudnimennyi vámpír áll, ez nem jó szvsz
Tudom a cél, a nekró ellensúlyozása, de ha resu bent van, akkor az animate miért nincs?
Erők csatája:
Középen szabad refuk, már első héten egyenlőtlen feltételek lehetnek...,
ez egy open map, a 30 illetve 20 lvl5-öt ki kell venni, blokkolják a sivatag felé vezető utat, kéknél mercury bánya őrző agressive (lehet én nyomtam félre

)
Harc a mélyben:
Úgy tűnik, Jeddite, Alamar Thant jöhet, de a resu animate tiltva,
Továbbra sem tetszik, hogy oldalt átjöhetsz 10-10 black-en, plusz még reliket is kapsz...
Locked Underground:
Aranybánya előtt túl sok 4db lvl7, legyen középen 2 utópia mint rége, kiegyenlítettebb lenne tőle a map, Jeddite Alamar megint jöhet, resu engedélyezett a várakban
Survivor:
Kicsit szívatás a két event, xp-t adnak, mást nem

, csak Gem börtönben, Jeddite...bezárni őket

, bányákat gyenge lények őrzik
Utak:
Nézd át a várakat, egyikben lehet resu, animate, másikban nem..., 1 darab hős nincs börtönben,
You vs Me:
Túl erős a 15 ark, mindenki alvilágban fog középre menni, középen csak 1 library, kettőt javasolnék hogy mindkét játékos felvehessen egyet-egyet
Water Based
Conflict over Atlantis:
Bányák előtti monster-ek teljes zavara, hol 20 fixen, hol random, illetve többi mapon menekülhettek is, sőt az összes többi lvl2-lvl3 is menekülhet más mapokon, és Th írta:
A Conflict over Atlantis mapon alul a köklopszos szigetnél (ahol egy pandora van meg két ládikó más semmi) az egyik láda a vizen van. Szerintem azt a szárazföldre át kéne tenni.
Dueling Islands:
Alig van arti, és folyamatosan hajókázhatsz a szigettek között, értékek terén elég gyenge hőst is össze lehet hozni, ami nem biztos, hogy lever 30 m.gorgont, majd 30+ skorpiót...
Incoming:
Nehéz a bányákat bevenni, plusz gold kellene alapterepre szerintem, sok lesz 40 lvl6 library elé, főleg, hogy a másiknál random mennyi lvl6 jön szembe, 8 ancient tomb előtt? , lvl5-ös spellek nem egyformán tiltva a várakban, túl sok a relik
Side by Side:
Bányák elöl menekülhessenek a lények
The Conquest:
Szerintem legyen fix, hogy hány lvl6 őrzi a küldiartit (alvilágban bird of perception és stoic watchman ) 1 reliket 4 gold sari leveréséért kaphatsz, gyenge elsőre, Jeddite és ... nincsenek börtönben, resu, animate viszont nem lehet várban
Anno július 8.:
Hi!
Amihez már hozzányúltatok mapok, 7-9 nem tudom mennyi pontosan, azokhoz én nem nyúltam, de 35-öt átnéztem az előző 4 napban ezen szempontokat figyelembe véve:
- Bánya őrző lények savage, nem menekülhetnek (akármilyen szintűek)
- Ha lvl2, lvl3-mas szörny véd valamit, savage és menekülhet (ha küldiartit, akkor nem menekülhet, vagy ha fontosabb épületet, akkor sem utóbbi nem nagyon fordult elő)
- Minden szörny tüzetes átnézése, ami legalább lvl4, és savage nem menekülhet beállítás
- Minden mapon Mage guild lvl5 építésének tiltása, kivéve Merlin próbatétele (ezen változtatni alkalmazásakell)
- Eagle eye artikat tiltottam
- Haste, slow kivétele a várakból
- Tomb mindenhol lvl6os őrzőt kapott, 10 darab, és növekszik
- Több mapon utópia helyett mást raktam be, próbáltam kreatív lenni, nem tudom mit szóltok hozzá, garrisonokat is átalakítottam
- Minden mapon kivettem a vízi menekülteket, illetve több helyen kettőt benthagytam, 10db lvl6os monster őrizetében
- 6,5,4 all tiltása, plusz ahol pl fixen bent van a 2all, akkor azt is
- Nekró csizma tiltása
- Pandora helyett pótoltam a "bevétel kiesést", 1-1ingyen láda, plusz lvl2 és lvl3 monster (2 - 2 mindkét oldalon) által őrzött 1 láda és 1 nyersi
- Tiltott hősökhöz nem nyúltam hozzá
Más most nem jut eszembe, ha van még leírom. Elég sok órámba telt a javítás, remélem volt értelme!
Volt néhány map ami egyenesen katasztrófálisan nézett ki, igyekeztem a legjobbat kihozni (kritika saját magammal szemben, tavaly is én javítottam a mapokat

), EGYET pedig kihagytam (Over the Hills and far away) ezt a mapot nem tartom alkalmasnak a táborra (magánvélemény).
Plusz még néhány 2vs2 mapot is átjavítottam, ezek után én nem érzem azt, hogy ne tettem volna meg mindent, hogy minél jobb mapok legyenek a táborban! Azt hiszem, eleget segítettem
