Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 383 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 09 vas., 8:40 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Süni írta:
A garrisonba pedig jó lenne varázsolni, anélkül nem könnyű beverni, főleg ha még rossz artikat is kapsz :).


Ha lehet benne varázsolni, akkor Süni elver. Szóval maradjon csak így csillogóan :lol:

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 09 vas., 12:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Kinek van zsetonkészlete? Én nem szándékozom levinni az 1000-es készletünket. :)

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 09 vas., 14:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
nekem van 500as, de én csak az 1v1-re megyk...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 09 vas., 17:20 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:35
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: Budapest
Magix és Chab hoznak 1 db 500-asat. :wink:

_________________
saludo hombre de combatiente:
Sorceress


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 09 vas., 17:25 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 23 szomb., 10:26
Hozzászólások: 377
Magix tudja pontosabban, hogy hány darabos. Én csak tippeltem. 6-7-en is simán, kényelmesen eljátszhatunk vele.

_________________
Üdvözlet minden nagyon bátor harcosnak!
Lord Shaba


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 09 vas., 17:42 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Hali!

Csizu:

Köszi, máskor is állok rendelkezésre, ha mapjavításról van szó :) ...
Én is teszteltem párszor, sőt még nekünk is van egy meccsünk, mikor akarsz elverni? 8)
A vizes térképekkel nincs semmi gond, lehet rusholni is, megtervezett taktikával pedig nagy különbség alakítható ki az ellenféllel szemben...




Ahogy ígértem, átnéztem a mapokat, sorban lebontva:

Struggler:

Across the desert:
Azok az artikat amiket fixen megkapunk, lehet érdemes lenne kitiltani, a 2 saját terepen lévő library elé fix lvl6-ot tenni

Battle for Power 2:
Mindkettő imp csak agressive-re állítva (alvilág, 2.várak mellett), ha jól látom Jeddite, Alamar, Thant nincs tiltva, miközben animate, resu nem lehet a tornyokban, mindkettő kezdővárnál spyglass arti, csak középen kaphatsz érte valamit, szerintem ez nem a legjobb megoldás
az 5all melletti reliket 10 black őrzi, de egyben, szerintem túl nehéz lenne leverni így őket

Invader:

Th írta :arrow: Más: Invader mapon, bal alul a szigeten csata nélkül nem lehet bevenni a fabányát és az ércbányát, míg a jobb felső szigeten a másik játékos be tudja venni csata nélkül. Szerintem ez így nem jó...
Az én meglátásom:
5-5 szürke maci nem tudni mégis mit véd a havas terepen...
A kék játékos csata nélkül is látja a reliket, míg a narancsnak meg kell küzdenie érte.
A kéknek van kezdőhőse, a naracsnak nincs.
A garrisonba pedig jó lenne varázsolni, anélkül nem könnyű beverni, főleg ha még rossz artikat is kapsz :).

Keepers of the Relic:
Nem biztos, hogy itt szerencsés kivenni az 5all és a 6all artit

Nemesis:
30 madár soknak tűnik a vízen 2 arti megvédésére, szerintem kevés 43 küklopsz, 10-zel többet tennék oda (megítélés kérdése), csak Gem a börtönben (mást nem kell betenni?) nekem jobban tetszett, hogy a bányák előtt lvl2es szörnyek vannak több okból is

Two Islands, Two Kingdoms:
Soknak tűnik 25 madár 1.2.1re, de megoldjuk :) , a skorpiók mellett a lvl3 artit 16 green őrzi, mire fel? , alvilágban szerintem a 24-24 red sari nem jó megoldás, mert itt elég sokáig kell azért gürcölnöd, mire bevered őket (szvsz nem ad lehetőséget arra, hogy gyorsabban átmenj ellenfeledhez)

Végső csata:
30 lvl6 szerintem sok a tomb elé, mivel növekszik az efreet sultan, 3.hétre 64, 4.hétre meg 70 lesz, ami azért elég sok...

Utopianism:

A nagy menetelés:
2 aranybánya saját terepen, egyiknél 30 lvl5, másiknál nemtudnimennyi vámpír áll, ez nem jó szvsz
Tudom a cél, a nekró ellensúlyozása, de ha resu bent van, akkor az animate miért nincs?

Erők csatája:
Középen szabad refuk, már első héten egyenlőtlen feltételek lehetnek...,
ez egy open map, a 30 illetve 20 lvl5-öt ki kell venni, blokkolják a sivatag felé vezető utat, kéknél mercury bánya őrző agressive (lehet én nyomtam félre :) )

Harc a mélyben:
Úgy tűnik, Jeddite, Alamar Thant jöhet, de a resu animate tiltva,
Továbbra sem tetszik, hogy oldalt átjöhetsz 10-10 black-en, plusz még reliket is kapsz...

Locked Underground:
Aranybánya előtt túl sok 4db lvl7, legyen középen 2 utópia mint rége, kiegyenlítettebb lenne tőle a map, Jeddite Alamar megint jöhet, resu engedélyezett a várakban

Survivor:
Kicsit szívatás a két event, xp-t adnak, mást nem :P , csak Gem börtönben, Jeddite...bezárni őket :) , bányákat gyenge lények őrzik

Utak:
Nézd át a várakat, egyikben lehet resu, animate, másikban nem..., 1 darab hős nincs börtönben,

You vs Me:
Túl erős a 15 ark, mindenki alvilágban fog középre menni, középen csak 1 library, kettőt javasolnék hogy mindkét játékos felvehessen egyet-egyet

Water Based

Conflict over Atlantis:
Bányák előtti monster-ek teljes zavara, hol 20 fixen, hol random, illetve többi mapon menekülhettek is, sőt az összes többi lvl2-lvl3 is menekülhet más mapokon, és Th írta:
A Conflict over Atlantis mapon alul a köklopszos szigetnél (ahol egy pandora van meg két ládikó más semmi) az egyik láda a vizen van. Szerintem azt a szárazföldre át kéne tenni.


Dueling Islands:
Alig van arti, és folyamatosan hajókázhatsz a szigettek között, értékek terén elég gyenge hőst is össze lehet hozni, ami nem biztos, hogy lever 30 m.gorgont, majd 30+ skorpiót...

Incoming:
Nehéz a bányákat bevenni, plusz gold kellene alapterepre szerintem, sok lesz 40 lvl6 library elé, főleg, hogy a másiknál random mennyi lvl6 jön szembe, 8 ancient tomb előtt? , lvl5-ös spellek nem egyformán tiltva a várakban, túl sok a relik

Side by Side:
Bányák elöl menekülhessenek a lények

The Conquest:
Szerintem legyen fix, hogy hány lvl6 őrzi a küldiartit (alvilágban bird of perception és stoic watchman ) 1 reliket 4 gold sari leveréséért kaphatsz, gyenge elsőre, Jeddite és ... nincsenek börtönben, resu, animate viszont nem lehet várban


Anno július 8.:

Hi!
Amihez már hozzányúltatok mapok, 7-9 nem tudom mennyi pontosan, azokhoz én nem nyúltam, de 35-öt átnéztem az előző 4 napban ezen szempontokat figyelembe véve:
- Bánya őrző lények savage, nem menekülhetnek (akármilyen szintűek)
- Ha lvl2, lvl3-mas szörny véd valamit, savage és menekülhet (ha küldiartit, akkor nem menekülhet, vagy ha fontosabb épületet, akkor sem utóbbi nem nagyon fordult elő)
- Minden szörny tüzetes átnézése, ami legalább lvl4, és savage nem menekülhet beállítás
- Minden mapon Mage guild lvl5 építésének tiltása, kivéve Merlin próbatétele (ezen változtatni alkalmazásakell)
- Eagle eye artikat tiltottam
- Haste, slow kivétele a várakból
- Tomb mindenhol lvl6os őrzőt kapott, 10 darab, és növekszik
- Több mapon utópia helyett mást raktam be, próbáltam kreatív lenni, nem tudom mit szóltok hozzá, garrisonokat is átalakítottam
- Minden mapon kivettem a vízi menekülteket, illetve több helyen kettőt benthagytam, 10db lvl6os monster őrizetében
- 6,5,4 all tiltása, plusz ahol pl fixen bent van a 2all, akkor azt is
- Nekró csizma tiltása
- Pandora helyett pótoltam a "bevétel kiesést", 1-1ingyen láda, plusz lvl2 és lvl3 monster (2 - 2 mindkét oldalon) által őrzött 1 láda és 1 nyersi
- Tiltott hősökhöz nem nyúltam hozzá
Más most nem jut eszembe, ha van még leírom. Elég sok órámba telt a javítás, remélem volt értelme!
Volt néhány map ami egyenesen katasztrófálisan nézett ki, igyekeztem a legjobbat kihozni (kritika saját magammal szemben, tavaly is én javítottam a mapokat :) ), EGYET pedig kihagytam (Over the Hills and far away) ezt a mapot nem tartom alkalmasnak a táborra (magánvélemény).

Plusz még néhány 2vs2 mapot is átjavítottam, ezek után én nem érzem azt, hogy ne tettem volna meg mindent, hogy minél jobb mapok legyenek a táborban! Azt hiszem, eleget segítettem :)

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 09 vas., 20:26 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Köszönöm mindenkinek az észrevételeket, javítottam valamennyit. Holnap este 20:00-kor elküldöm Vologyának a végleges verziókat, amelyeken már nem változtatok, azokon fogunk játszani.

Üdv

Csizu

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 0:34 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 14:43
Hozzászólások: 384
Tartózkodási hely: Miskolc
Aki gépet hoz, elosztót is hozzon!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 0:41 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 15:43
Hozzászólások: 584
Az Invader című mapon NE lehessen varázsolni a garrisonban! Szerintem így sem lehetetlen küldetés, max buksz lényeket. Ha lehet varázsolni nyomsz egy mass slowot és nagyon egyszerű. Ne könnyítsük ennyire szerintem, Süni azért bukott ennyit mert fogalma sem volt h nem lehet varázsolni, szóval ha okosabban játszik, simán megvan :)

locked underground: szerintem nem sok a 4 db lvl7 lény. Maximum nem vered be hamar, nem az a pályának a célja. Peched van ha valami erősebbet kapsz, így jártál :) Szerintem a mapon Gundula és Tazar elég gyengus a többihez képest. Nyomsz egy mass slowot és nagyon gyengék. Több lényt kéne nekik adni szerintem. Középen az utópia előtt minek van 25 db lvl7??? Hogy ha bemegyek és gyors vagyok, akkor ne legyen belőle előnyöm, mert ott van 25 gold dragon? Szerintem aki hamarabb ér be az megkapja az utópiát. (eddig mikor játszottam ezen a mapon, hamarabb értem be mint az ellenfél, egyszer ark volt, egyszer meg gold, nyilván nem tudtam leverni őket, sok értelme nem volt hogy bementem)

utak: vannak garrisonok ami mögött van egy random relic meg egy lvl3-as arti. A garrisonban meg egy akkora sereg van ami túlzás. Még a 20 dreadet is nehéz leverni ezen a mapon. Felőlem ott maradhat, de senki sem fogja kivenni, csakúgy mint a szandált.

dueling islands: szerintem itt nem sok a 30 mighty gorgon, nagyon okosan kell taktikázni, így jó ez a map, jó nehéz

más: szerintem nem túl okos dolog ilyen 2000 lényeket rakni az eventekbe, csak azért hogy az emberek nézzék a mapot és ne menjenek arra. Valahol van 2000 horned démon egyben, meg 2000 griff is van valahol. Ezekkel az a baj hogy odamegyek 3 archdevillel és leverem őket simán. Így meg az event nem éri el a célját szerintem.

Titi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 6:01 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Az event azért van, h ne menj át. Az a hely csak és kizárólag a főcsata helyszínét adja, nem átkelő a másikhoz. Azt pedig nem hiszem h leveresz 2k lényt 3 devillel, úgy sem fogod megpróbálni :)

event helyett lehet border guard is, ezt még elképzelhetőnek tartom.

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 8:05 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
3 devillel démont lazán, maximum eltart 60 évig, de megéri az a 70k xp... vagy 5 AD vel, mégbiztonságosabb, ha van slow ( elég a sima skillmentes is), meg vagy 100-200 mana meg vagy 10-20 power, még a griff is belefér a dologba...

Sőt, Force Field+íjászokkal is beverem neked, ha kéred, csak vinni kell ammo cartot is, meg kazal mannát :D

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 10:11 

Csatlakozott: 2005 okt. 06 csüt., 12:50
Hozzászólások: 3289
Tartózkodási hely: Sünfalva
Hi
Az Invader mapon igenis legyen lehetőség varázsolni a garrisonban, hogy legyen lehetőség meglepni a másikat! (Nem azért buktam, mert ott behalt néhány emberem, hanem mert sok más hibát vétettem!)

Az Utak mapon pedig most nézem, hol 12, hol 20 dread az ellenfél, a szandálhoz pedig elég kb 20-25 giant, a garrisonban max a titánokból érdemes levenni...

A dueling islands mapon kapsz 2db lvl1es, 1db lvl2es, 1 db lvl3mas artit, mielőtt ütöd a gorgont, szerencsétlen esetben elég szánalmas skillek is kijöhetnek ebből, ezért bátorkodtam javasolni a változtatást!

A Locked Underground mapon pedig, mivel úgy egyeztünk meg, hogy max 2 db lvl7es szörny esetén lehet random beállítás, ha 2nél többet állítunk valahova már fixen ki kell jelölni, hogy pl giant védi az aranybányát, ezért érthető ami írtam...

És mégegyszer nyomatékosítom, ez sem az a verseny, ahol csak a legjobbaknak kell kedvezni...

Továbbá jó az a francos event a mostani állapotában is, az 1vs1 kezdetén elmondjuk, mi a célja, mindenki megérti, aki ezek után ezt nem fogta fel, magára vessen, ne másra! :P

_________________
Online Toplista:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/hop.htm
Online mérkőzések:
http://hommm.hu/letoltesek/egyeb/meccsek.htm


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 12:52 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Idézet:
5. View Town bug:

Ha az ellenfél jön lépésre, akkor ha beleklikkelsz a váradba, majd a váron belül jobb oldalon lévő SCROLL TOWN list iconra JOBB egér gombbal klikkelve láthatod az ellenfél vártípusát (nyilván ez 2., 3. stb várnál érdekes), fejlettségét (fort, citdalel, castle), és az ellenfél várának garrisonjában lévő lényeket, illetve azt is, hogy az ellenséges garrisonban van-e hős vagy nincs.

Most komolyan, miért akartok diszkvalifikálni? :D Erkölcsi kötelességem nézni a másik várát, különben meghalnék az unalomtól amíg nem én jövök :(
Még wcl-en is lehet, hadd nézhessem máár :D :D

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 13:08 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Csizu!

Ha még belefér!
A You vs Me mapon a piros lenti refuját random monster lvl5 védi. (64:28-nál)

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 16:18 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
ssth írta:
Csizu!

Ha még belefér!
A You vs Me mapon a piros lenti refuját random monster lvl5 védi. (64:28-nál)


Köszi, javítom!

Titi, Jou: nem fogjátok beverni a 2k démont, hiába van elméleti valószínűség rá, gyakorlatilag nem fogjátok megpróbálni, mert túl sokáig tart és elég 1 hibát véteni a több száz kattintás közepette és lever, mint vak a poharat. A játék célja pedig nem ezen eventek leverése, mint már említettem, megvan a célja és pont.

Invader: garrison marad anti-magices, mert eredetileg így találták ki és taktikázásra ad lehetőséget. Ha nem akarsz ott harcolni, nem kell odaállni, ennyi. Nem kötelező ott harcolni. Egyébként pedig kevés olyan map van, ahol anti-magic garrison lenne (hirtelen 2 ilyen jut eszembe), miért kéne elvenni.

Üdv

Csizu

_________________
"Fix pályán játszani olyan, mint végigmenni ugyanazon a labirintuson többször" - angelito_HC


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 16:40 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Ha azt akarjuk, h valahol ne tudjanak átmenni, bemenni, akkor miért nem rakunk oda egy követ, vagy fát? :? :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 17:16 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Mert arról nem lehet vitatkozni :D

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 18:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Sőt tegyetek be egy garrisont 999 Black-el és hajrá üthetitek. :) Természetesen a csatára ki lehessen venni. :)

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 10 hétf., 22:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Nimbus írta:
Ha azt akarjuk, h valahol ne tudjanak átmenni, bemenni, akkor miért nem rakunk oda egy követ, vagy fát? :? :lol:


ezt mi, akik 30 felett vagyunk már nem vágjuk, lehet oda kell figyelned, meg nekem is, mert még neki vezetnek mineket a falnak.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 aug. 11 kedd, 20:29 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 15:43
Hozzászólások: 584
Kérdés, javaslat: nem lehet-e a 2 vs 2 mapokat is hard fokozaton játszani? Szerintem úgy érdekesebb, és nagyobb szerepet kap a kereskedelem a játékosok között. Vélemények?

Titi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 383 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség