Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 255 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 19 kedd, 18:54 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 20:59
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Budapest
Oké, majd lehet hogy visszacserélem a régi scripre, vert nekem nem nagyom tetszik, hogy csak 4 szintenként ajánl fel újat(vagy meghekkelem :))

Amúgy a hibaüzenetre tudsz valamit mondani?
"ERM syntax Error.
File: erm
Line: 2012
Reason:
"!!UN:U"-cannot find more objects."

Volt már valakinek hasonló problémája?
Amúgy hogy csak félig wogifikáltam, és ennek örömére nem jött elő a hibaüzi, így is néha kifagy, leginkább csata közben, egy szép hosszú ERM kóddal :(
Random pályánál, és eleve wogos pályánál(amit ugye nem wogifikáltam még egyszer) nem volt ilyen, tehát feltételezem hogy nem telepítési probléma

_________________
"Sok jó ember, kis helyen is elfér !" - mondta a darabolós gyilkos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 20 szer., 20:09 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A szkriptemben %4 jelöli a 4-gyel való osztás maradékát. Azt cseréld ki %1-re. Fagyás ellen tölts le egy mentést a WoG versenyesek közül, és másold ki belőle az opciókat. (save game-> wog options-> save options gomb) Ezekkel a beállításokkal nekünk nem fagy.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 21 csüt., 13:10 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 20:59
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Budapest
Oké, midkét javaslatodat ki fogom próbálni, bár visszaraktam a sima 3.58f+script updates wogot. Az eredeti 8+2 rejtett skilles cucc úgy működött, hogy ha az összes slot megtelt, csak akkor ajánlott fel rejtett skillt, minden szinten. Nálad viszont 12. szintől kínálgatja a rejtett sklilleket, még akkor is ha van szabad slot: ennek következménye, hogy a felkínált skill nem lesz rejtett. Amúgy tetszik a mod-od csak ez az egy a sarkalatos része a dolognak. (Vagy csak elcsesztem a telepítést és nálam csinálja ezt)
Ha a sript01-ben a "function to handle giving a MORE skills to a hero going up a level" résztől kicserélem a régiben található 2 rejtett sklillesre, akkor az úgy menni fog?
Van egy olyan bug az alap 3.58f-ben, hogy ha kirakod terepre az egyik stack-edet, akkor újracsatlakozáskor nullázódik a tapasztalata, és a nála lévő warlords banner is eltűnik. Az a mod-ban ki lett javítva?

_________________
"Sok jó ember, kis helyen is elfér !" - mondta a darabolós gyilkos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 26 kedd, 22:21 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A kirakott egységek xp-je nullázódik emlékeim szerint. Teszteld le.
A script 01 átszerkesztése megoldja a másik bajod.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 28 csüt., 21:48 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Mikor lesz már végre 3.59?

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 28 csüt., 21:59 

Csatlakozott: 2009 máj. 08 pén., 11:22
Hozzászólások: 686
Tartózkodási hely: Szeged
Magyarul nincsen?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 29 pén., 19:41 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Mi nincs magyarul? Kicsit nézzél már körül, mielőtt megszólalsz! :evil:

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 31 vas., 18:47 

Csatlakozott: 2007 feb. 05 hétf., 15:44
Hozzászólások: 20
Sziasztok!
A http://www.maps4heroes.com/heroes3/maps ... ze=&sort=3 oldalon találtam egy mapot(nem rég tették fel; tömörítve 34 M). A pályához updatelni kell a WOG-ot. Kiszeretném probálni, de félek, hogy összekubancolja a mostani WOG-omat. Kérdésem: telepítsem újra a wogot egy másik útvonalra vagy estleg van valami más megoldás?
Segítségeteket előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 máj. 31 vas., 21:36 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
@Hellblood: A csapat váltig állítja, hogy dolgoznak rajta. Már csak annyi baja van, hogy nem tudnak új várat hozzáadni.

@BB: A heroes3 mappát másold át valahova. Az egyikben rakd fel az update-et. Nekem a rekordom egyszerre 4 működő h3 változat volt.
(fejlesztői, versenyzős, sima udate, TE)

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 02 kedd, 21:08 

Csatlakozott: 2007 feb. 05 hétf., 15:44
Hozzászólások: 20
Köszönöm a segítséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 02 kedd, 22:30 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 20:59
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Budapest
A bb által említett pályát, ami igazából egy külön wog mod, és több egyéb térképet is tartalmaz, én is kipróbáltam, de sajnos nálam nem működött, pedig piszok jól néz ki. Nálam elindult a map, és rögtön a lose animációval véget is ért. Akinek működik az szóljon, mert kíváncsi vagyok hogy mit ronthattam el telepítésnél !

_________________
"Sok jó ember, kis helyen is elfér !" - mondta a darabolós gyilkos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 05 pén., 12:44 
Avatar

Csatlakozott: 2007 szept. 09 vas., 20:13
Hozzászólások: 4
Csatlakozom Bishop társunkhoz.
Nekem is azonnal a lose animációval indít ez az érdekesnek tűnő map.
Ötlet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 13 szomb., 13:59 

Csatlakozott: 2008 jún. 23 hétf., 16:07
Hozzászólások: 15
Bishop írta:
A bb által említett pályát, ami igazából egy külön wog mod, és több egyéb térképet is tartalmaz, én is kipróbáltam, de sajnos nálam nem működött, pedig piszok jól néz ki. Nálam elindult a map, és rögtön a lose animációval véget is ért. Akinek működik az szóljon, mert kíváncsi vagyok hogy mit ronthattam el telepítésnél !

Szia, kipróbáltam, nekem tetszik, sok extra van benne :D .
Azért kapsz azonnal lose-t, mert a nehézséget KÖTELEZŐ impossible-re tenni :twisted: .


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 18 csüt., 19:47 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 20:59
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Budapest
Remélem van köztetek olyasvalaki, aki keni-vágja az erm-et, és tud válaszolni az alábbi kérdésemre:
Azt akarom, hogy a hős specialitásán jobb klikkelve beiduljon egy esemény, konkrétan az upgrade menü.Én ezt próbáltam:

!?CM2:I118;
!!HE0:D;

A probléma az, hogy a hős képernyőn bárhol jobb-klikkelek előjön, pedig csak akkor kéne neki ha a specialityre(118-as kód) klikkelek.
Feltételezem, hogy változót vagy flaget kéne használni átmeneti tárolónak, de sajnos az angolt nem vágom, így a helpnek nem sok hasznát veszem, ezért kérdezlek titeket, hogy hogy kéne vajon?

Azzal is kísérleteztem, hogyan lehetne hommv stílusúvá tenni a mozgáspontokat: ne függjön a csapat sebességétől, hogy mennyit mozoghat a hős a térképen, szerencsére rájöttem, hogy ehhez mindössze csak egy szövegfájlt kell átírni :) Szerintem így sokkal élvezetesebb a játék ,és nem csak arról szól, hogy minél gyorsabb csapatokkal rohangászunk, és egy csómó lassú de ütős sereget otthon kell hagyni, mert ekkor alig cammog a hősünk.
Ezenkívül átírtam azt is, hogy az összes kaland varázslat szintje a legmagasabb mágiánk szintjét szintjén sütődik el(mint a magic arrow)
Ja és persze kicsit feltoltam a harci szerkezetek hp-jét is, mert utáltam, hogy majdnek minden csata alkalmával lezúzzák a tentemet meg az ammo cartot 8)

_________________
"Sok jó ember, kis helyen is elfér !" - mondta a darabolós gyilkos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 21 vas., 16:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Idézet:
!?CM2:I118;
!!HE0:D;

Ilyen trigger nincs.

!?CM2;

- klikkelés helyének ellenőrzése !!CM alármivel (nézd meg a CM receiver helpet)
- kilépés, ha máshova klikkelt
...

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 jún. 28 vas., 20:56 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 20:59
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Budapest
Be lehet azt valahogy állítani, hogy egy térkép wogosításakor mely SOD-s objektumokat, varázstárgyakat ne cserélje le WOG-os cuccokra?
A VCMI működik együtt a DOOM3D-os mod-dal, és ha igen a telepítési sorrendben hova kell beékelni?

_________________
"Sok jó ember, kis helyen is elfér !" - mondta a darabolós gyilkos


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 12 vas., 19:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Bishop írta:
Be lehet azt valahogy állítani, hogy egy térkép wogosításakor mely SOD-s objektumokat, varázstárgyakat ne cserélje le WOG-os cuccokra?
A VCMI működik együtt a DOOM3D-os mod-dal, és ha igen a telepítési sorrendben hova kell beékelni?


1. Ezt az opciót még nem írtad meg.

2. A VCMI még csak alfa verzió. Elvileg igen. A VCMI a már meglevő WoG-ra települ rá. A VCMI/WoG sorrend mindegy.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 15 szer., 21:55 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Üdv!

Nem tudja valaki, hogy a Horn of the Abyss mikor jelenik meg?

Előre is köszönök mindenféle segítséget!

Régebben volt egy WoG-om, elég régi verzió, és nem volt valami megbízható, de erre a HotA-re nagyon ráizgultam :)
Lesz még pár hülye kérdésem :) de ki szeretném próbálni a "legfrissebb" WoG-ot...

1. Ha ezt felrakom, van egy full (new) WoG-om?
WoG mod by doom3d 137K (1801)
(a letöltések menüből a 2. pont)

2. ill. ez kell még hozzá (gondolom), de más nem?
WoG INSTALL 37.8MB (6609)
(a letöltések menüből a 8. pont)

3. tömörebben: melyik a legfrissebb és / vagy legstabilabb full verzió? (láttam egy rakat WoG-website-ot)

4. ha nem akarok nagyon belebonyolódni a WoG-ba, vagyis csak learning by doing elven :) megtanulni akkor melyik verziót javasoljátok? (értitek: "learning by doing elven"! this is funny! :) hehehehehehehe)

5. az összes új vártípust külön-külön kell telepítgetni, vagy van olyan mod, amiben benne van mind? ha külön kell, akkor van valamilyen sorrend (a stabilitás érdekében)?

Bocs a sok kérdésért, de elolvasva ezt:

http://heroes.hardwired.hu/heroes3/wog/ ... ezeto.html

felötlött bennem, hogy csak kell lennie valami standard package-nek, effélének... (nekem a modokkal nem volt eddig szerencsém, a H4 Equilibrium is hazavágta a progit, úgyhogy újra kellett rakni)


Előre is köszönök mindenféle segítséget!

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Végre...
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 29 szer., 22:56 
Avatar

Csatlakozott: 2008 márc. 26 szer., 12:30
Hozzászólások: 4456
Tartózkodási hely: Felső Jura
Végre sikerült felraknom a WoG-ot egész kól müködik, csak még hozzá kell szokni, pláne a 8-dik lényhez és a lények szétosztásához :)

_________________
T-Rex, Felső Jura egyik bajnoka, az istenük egyik helytartója, a Felső Jurai rendőrség tagja és a Jurai Kerekasztal Lovagrend vezére...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009 júl. 30 csüt., 18:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A WoG Install mindenképpen kell hozzá. Ez a 3.58f verzió.
Erre jön rá a stabilitás érdekében a Script Update. Ez szkript hibákat javít.
Utána jöhet a legújabb WoGmod. Pár új varázslat, egyéb apróságok, előzetes a 3.59-ből.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 255 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség