Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2631 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 132  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 20 hétf., 23:49 

Csatlakozott: 2007 feb. 05 hétf., 15:44
Hozzászólások: 20
Sziasztok!
Doom3d a kérdésedre válaszolva: mardoniusnak támadás:14 véd:17 erő:21. A titánok fejlesztetek ACE szint és expert szintű fire shied és 900 életerőjük van. Nekem 32-es szint 24-21-7. Varázslatok, egyébb képességet expert szinten. Sereg: 53 Arcangel /fekete sari/, 123 lidércmén /pokolmén/, 125 keresztes lovag /silver pegazus/, 505 tűzföldiq mesterlövész /sarkvidéki/ 356 royal griffin, 348 zsivány 141 enchanter /harci szerzetes/ záró jelben amivé fejleszthető . Az első körben van lehetőség varázslásra ée egy lépésre az angyalokkal. Utána ő jön és lelövi gyakorlatilag az angyalokat, a mesterlövészekaet és az enchantereket. A lidércmén egyetlen támadással 8 titánt megsemmisít. De nincs angyal aki a veszteségeket feltámasza. Varázslataim: Hastle, bloodhust, curse, diqspel slow, blind antimagic, teleport, iqnferno, clone,y prayer,y sorrow, protection for, air earth water.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 21 kedd, 12:20 

Csatlakozott: 2008 okt. 21 kedd, 12:12
Hozzászólások: 1
Sziasztok.

Nemet nyelvü HOMM 5-öm van.
Nem tudna valaki egy linket a magyarositasra?

Nagyon meg köszönnem!!


( MAR MEG VAN )!!!!!!!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 21 kedd, 18:18 

Csatlakozott: 2008 okt. 20 hétf., 13:57
Hozzászólások: 4
Helló. Továbrais várom valaki segítségét, a 20 smaragdsárkány megszerzésére. Csak az a baj hogy az obeliszkek nem aktívak, gondolom ezek nélkül eséjem sincs.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 22 szer., 11:01 

Csatlakozott: 2008 okt. 22 szer., 10:51
Hozzászólások: 1
Sziasztok!

Örülök, hogy találtam egy ilyen fórumot, ahol ennyire rajonganak ezért a remek játékért!
Abban szeretném segítségeteket kérni, hogy van egy új, LCD monitorom, ami ragyogó, 1440x900as felbontásban tündököl a Heroes 5 csodásan fut rajta, na de azzal ritkán játszom, mert immáron 6-7 éve, de még mindig a 3. rész az, ami miatt bármikor képes vagyok leülni, hiába, szívem csücske.
Nos, borzalmas felbontást produkál ezen az óriás monitoron. :cry: Nem tudtok valami beállítási, vagy trükkös lehetőséget, amivel kiküszöbölhetném ezt a problémát? Ha más nem marad, hát játszom így, de szemnek nem túl kellemes az óriásra nagyított, szétfolyt térkép és lényrengeteg. F4 megnyomásával ki tudok ugyebár lépni a teljes képernyős alkalmazásból, de a kis ablakon belül már nem tudok grasszálni, tehát az le van korlátozva. Folyton állítgatni a képernyőt pedig nincs értelme, mert még 800x600as felbontáson is ekkora méreteket ad ki. Kérem, akinek volt hasonló baja és orvosolni tudta, az ossza meg velem!
Előre is köszönöm! HEROES FOREVER!!!! És még azon túl! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 23 csüt., 8:44 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jan. 29 kedd, 15:02
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Vác
inza írta:
Helló. Továbrais várom valaki segítségét, a 20 smaragdsárkány megszerzésére. Csak az a baj hogy az obeliszkek nem aktívak, gondolom ezek nélkül eséjem sincs.


Üdv!
Az obelixekkel csak akkor foglalkozz, hamár elfoglaltad a három infernó várat. Ha ezis megvolt elvileg ha rámész megkell mutatnia látnoki kunyhó szerűen egy smaragdsárkány csoportot... Ha nemsikerül csak épísd fel a sylvan váradba a sárkányteremelőt és fejleszd tovább. Megkell várnod míg összejön 20 smaragdsárkány és vége kell, hogy legyen. Ezt is csak akkor tudod megcsinálni ha teljesen ki iktatod a pirosat.

Baráti üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 23 csüt., 12:54 

Csatlakozott: 2008 okt. 23 csüt., 12:48
Hozzászólások: 2
Üdv!
Más fórumokon nagyon nem szoktam válszt kapni a kérdéseimre, de talán itt ez másképp lesz!
Szóval: Kérdésem Heroes V-tel kapcsolatos.Hogyan lehet tudász szerezni? Csak úgy hogy fejlődünk?
Előre is köszönöm a válaszadonak!
Ui.: Bocsi ha valaki már feltette ezt a kérdést!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 23 csüt., 16:08 

Csatlakozott: 2008 okt. 20 hétf., 13:57
Hozzászólások: 4
Köszi, aztán rájöttem. Igazából 1 vár elfoglalására is aktívak lettek az obeliszkek. Csak én palimódon ragaszkodtam a saját váram megvédésemhez, de mint kiderült ez rossz taktika volt. 2 vár elfoglalása után már gyerekjátéknvolt, ráadásul nem is kellet az összes obeliszk hisz a sárkányok 3-4 esével voltak. De azét köszi tényleg. Szerusztok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 23 csüt., 16:10 

Csatlakozott: 2008 okt. 20 hétf., 13:57
Hozzászólások: 4
Köszi Andreaz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 24 pén., 10:26 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jan. 29 kedd, 15:02
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Vác
Üdv!
Szívesen segítek :wink:
Tudást pedig három féle képpen lehet szerezni:
1.: amit mondtál simán csak fejlődsz és kapsz egy random alap képzetséget(támadás, védekezés, varázserő és tudás) Álttalában a varázslő hősöknek (Nekromata, Varázsló, Boszorkánymester) varázserőt meg tudást ad.. de leginkább varázserő jellemző. Egyszer az egyik elfem kapott állandóan tudásat még. A lényeg, hogy fejlődsz és kapod az alap képzetségeket.
2.Skilövelők:
A térképen vannak elszóva álltalában képzetség növelők. Ha belefutsz egy megvilágosodás kristályba(vagy mi az :D , bocs de nememlékszem pontosan a nevére) akkor kapsz tudást. Ha esetleg egy mágikus iskolába, vagy egy könyvtárba szintén kapsz. Az előbbinél kiválaszthatod, hogy mit szeretnél: tudást vagy varázserőt. Egyépként minden skillnövelőhöz levan írva, hogy mit növel.
3.Másodlagos képzetségek
Fogsz egy skillkereket ami letölthető innen az oldalrol és megnézed az adott fajnál, hogy melyik ad tudást. Foontos: csak a megvilágosodás és a boszorkányság az amin belül lehet szerezni mágikus érték növelőket. A megvilágosodás önmagában erre szolgál. Ad véletlen szerű alap képzetséget. Azon belül felvehet az inteligenciát ami 50%-ot ad a manádra. Azaz 1 tudás 15 mana lesz és ez nagy előny, mert minnél nagyobb a tudásod annál nagyobb a bónusz. Remélem mindent leírtam ezzel kapcsolatban...
Baráti Üdv!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 24 pén., 10:43 

Csatlakozott: 2008 okt. 23 csüt., 12:48
Hozzászólások: 2
Nagyon szépen köszönöm szépen! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 24 pén., 14:13 
Avatar

Csatlakozott: 2008 okt. 23 csüt., 16:50
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Paks-Földespuszta
Helló!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a heroes 5 alapjátékban, a végigjátszás/ kampány/ ír olyat, hogy csináljak a seregemből egyes egységeket. Ez nekem nem megy. A háromban volt olyan, hogy lénymegosztás, de itt nem találkoztam ezzel a funkcióval. Ha valaki mégis, kérem válaszoljon! Előre is köszi!

_________________
"felelős vagy azért, akit megszelidítettél"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 24 pén., 16:15 
Avatar

Csatlakozott: 2008 jan. 29 kedd, 15:02
Hozzászólások: 77
Tartózkodási hely: Vác
Lenyomva tartod a Shiftet és úgy huzod át az egyik rublikábol a másikba. Ekkor kijön egy ablak amin megathatod mien arányban akarod megosztani.
Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 24 pén., 17:25 
Avatar

Csatlakozott: 2008 okt. 23 csüt., 16:50
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Paks-Földespuszta
Köszönöm a segítséget!!!!!!!!

_________________
"felelős vagy azért, akit megszelidítettél"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 25 szomb., 9:03 

Csatlakozott: 2008 okt. 25 szomb., 8:57
Hozzászólások: 1
Hi!

Valaki tud nekem segíten: a Tribes of the East - Megmentésre repülve - Lángoló támadás (legutolsó) ott szívok már jó ideje, hogy Freyda megtámadja a második démonvárat, és képtelen vagyok nyerni. Nincs valami tippetek? Már 10szer nekifutottam, de nem megy.... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 25 szomb., 10:46 

Csatlakozott: 2008 okt. 16 csüt., 14:54
Hozzászólások: 2
Hali!

Valamiért mindig kilép egy hibával( hibajelentés küldése-s fajta hibával) a Completem, mi lehet a gond? Játék közben szokott ez előfordulni.

_________________
"Addig nem halhatok meg, amíg nem tudok"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: widescreen
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 25 szomb., 11:24 

Csatlakozott: 2008 okt. 25 szomb., 11:20
Hozzászólások: 1
Sziasztok!
Valószínűleg volt már róla szó, de nem akarok átnyálazni 10000 hsz-t, hogy heroes 3-hoz létezik e valamiféle widescreen patch, amivel modjuk notebookon is tudom nem torzított felbontásban játszani a játékot (1280x800).
Előre is köszi!

Kösz a tippet, de az ablakos nézetes játék nekem nem jön be.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára aldwyn 2008 okt. 26 vas., 19:01-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 25 szomb., 17:23 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Hello!

Ablakos nézetben nem tetszik a játék? Még mást is tudsz legalább csinálni, amíg a másik köre megy.


_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 26 vas., 0:10 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Hali!

Heroes 5: A kelet törzsei (TotE), utolsó kampány, utolsó pálya, 3. várostrom.

A leírás kissé (hmmmm...) hézagos, én is vagy háromnegyed órán (és négy sikertelen kísérleten) át átkozódtam, mert Kujin-nel abszoláte nem sikerült megnyernem a csatát. A gaz enemy 600-asával idézi a démonokat, szóval, reménytelennek tűnt. Végre megvan a megoldás, úgyhogy - annak aki még nem jött rá magától - íme:

Amikor a varázslóval leverjük a 2. démoni sereget a 3. felvonásban, azonnal átvált a mélybe, és a 3. démon város közelében felbukkan Kujin és barbár cimbije. No, ekkor vigyük rá az egeret Kujin kicsilányra, és amikor elindul automatikusan, kezdjünk el vadul kattingatni a vár közelében a terepre. Ha szerencsénk van, Kujin és Gotai megállnak a vár előtt. No, ekkor mentsünk egy jó nagyot. :)

Adjuk Kujin teljes seregét Gotai-nak, plusz ne feledkezzünk meg a varázscuccosokról, gyógysátorról sem. A Gotai-nál lévő 900 küklopsz meg megy cserébe a cuki kiscsajnak. Mielőtt megtámadnánk a várat, Kujin másszon fel a lépcsőn, és a varázslónk közelében fog kilyukadni. Ha minden igaz, még ebben a körben elérjük őkelmét, így megkaphatja a 900 küklopszot (ha nem, az sem baj, amíg nem foglaljuk el a várost, irányíthatjuk a barbárokat). :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

EZ UTÁN támadjuk meg Gotai-jal a várat. Elvileg Kujin kezdő seregével, a morálja és a Rettegjétek... parancs segítségével játszi könnyedséggel leverhetjük a démonokat, ezerszer könnyebben mint Kujin-nel. :) Ezek után meg ugye irányíthatatlan már a két barbár, de hát a dolgukat elvégezték... (900 küklopsz, jeeeeeeee!!!)

:!: :!: :!: :lol: :lol: :lol: :!: :!: :!:


Jah, és még valami. A leírás elfeledkezett arról, hogy a 2. rész vége felé, amikor a 2. portál közelében általkelünk egy hídon, nagyon észnél kell lenni, mert az úton egy akkor még legyőzhetetlen piros hős téblából, és azonnal elindul utánunk, amint a híd közelében ácsorgunk (és ki is nyír rendesen). Én sok mentés után tapasztaltam csak ki, hogy melyik az az indulási pont (a hegy lába közelében), ahol az előző körben még nem lát minket (és nem ver le), de ahonnan a következő körben tudunk Zehirrel annyit mozogni a hídon át a portál felé, hogy már nem ér utol. Mondjuk expert logistic nélkül nem tudom, hogy sikerült volna, így is egyetlen lépéssel mögöttem állt meg a kis mocsadék. Kissé para volt, bár lehet, hogy erre is van más, cselesebb megoldás... :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 26 vas., 9:21 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Üdv!

Először is meg szeretném köszönni a frappáns kampány végigjátszási leírásokat, mely rengeteg ősz hajszálam kitépésétől mentett meg. :) Az alábbiakban csak pár apróbb pontosítást szeretnék eszközölni, illetve személyes véleményemet idepötyögni... :lol:


Globálisan, az összes kampányra vonatkoztatva.

1.) Bármelyik ilyen-olyan szuper szettnél jobbak azok a varázstárgyak, amelyek morált (kivéve élőholtak), illetve kezdeményezést :!: adnak. Szinte az összes pályán megszerezhető (található, vagy varázstárgy kereskedőnél megvehető) a +20% kezdemény minden seregednek gyűrű, illetve kistesója, ami +10%-ot ad. Ezt kombinálva még néhány egyéni cuccal (pl. +5% kezdemény a nagy lényeknek), illetve a jó öreg Zehír esetén a minden lényre aggatott varázstárgy +16% bónuszával, olyan frappáns csatákat lehet vívni, ahol az ellenség szinte alíg kerül sorra. Egy két lassítás, morálrombolás, azután az alsó sávban csak a te egységeid mosolyognak. :) A nekró kampány utolsó, elég brutkó összecsapását (ahol az ellenséges arcnak 9-es morálja és 9-es szerencséje van), ilyen összeválogatott szettel játszi könnyedséggel nyertem meg.

2.) A hősök skilljei döntő fontosságúak a végső összecsapásoknál, épp ezért "életmentőek" a memória mentorok. Az én felfogásom szerint a hős alap skilljén túl mindenkinek létfontosságú a logisztika, a harci szerkezetek, valamint a támadás skillek megléte. Az első a nyomkeresés + a halálos menetelés, a második a katapult, balliszta és tripla balliszta, a harmadik pedig a taktika miatt elengedhetetlenül szükséges ahhoz, hogy sokkalta kisebb veszteségekkel tudjuk az elénk tornyosuló enemyket lenyomni. (Mondjuk az sem hátrány, hogy nem hat hónap, míg a hős elvánszorog egyik városból a másikba... :lol: ) Ötödik skillnek egy tetszőleges mágiát szoktam választani (kivéve ugye a jó öreg barbár). Egy bőven elég, hiszen a hősünk csak ritkán kerül sorra, van rajta kívül 7 féle lénye is. :) A legújabb varázslatokkal elég jól kiegyensúlyozták az összes mágiát, mindenhol lehet csemegéket találni. Én a magam részéről a sötét és fénymágiára esküszöm, mindkettőben vannak igen brutkó varázslatok. Zehír apó fénymágiával bírt nálam csupán, de a első körben a várba beteleportáló 900 küklopsz látványa azt hiszem feledhetetelen vicsort facsart Biara arcocskájára. :) :) :) Hatodik skillnek meg olyat érdemes adni, amit jól lehet kombinálni a többivel. Én a védekezés-hadvezetés-szerencse trióból szoktam válogatni.

3.) A gépi automata harcok általában jóval nagyobb veszteséggel járnak, mint ha te játszanád le (ez gondolom nem volt újdonság :lol: ), én még is használtam, mert a csicska lényeket így nem kellett únalmas kűzdelembe lenyomni. Az azonban tény, hogy sokszor nem kell minden lényt lerakni a harcmezőre (most nem a végső, fő összecsapásokra gondolok). Ha az íjászok lelövik sok lövöldöződet, hagyd őket otthon, és csak a legerősebb lényeket pakold le. Majd ők, meg a ballisztád a hősöddel szépen kicsinálják a kis huncuftokat. (Íjászok ellen egyébként a varjú a király! :) )


És akkor most a kampányleírásokhoz...


1.) Asha Végakarata

Sajnos hiába Ornella számomra az összes H5 kampány legszimpatikus főhősnője (megelőzve ezzel Markalt, Freyda-t és a félelmetes beszólásairól híres Zehirt), az utolsó pályán pusztulnia kell, úgyhogy a 4. pályától kezdve nem érdemes őt fejlesztgetni túl sokat. Arantir sajna meg sem közelíti Markalt szimpátia szempontjából, de vele ki ne hagyj egyetlen hőstápoló helyet sem, és növeld a szintjét a lehetséges maximumig, mert különben szívás van a végső harcnál. Lehet, hogy ez triviális volt, de nekem ezért kellett újra kezdenem a 4. pályától... :oops: :oops:


3. Az égből kapott segítség kampány

A második küldetés leírása így fejeződik be: "A 9es pontnál vagy és Freydát és Duncant irányítod. A kérdésre hogy át kívánod e adni Asha könnyét Duncannek, válaszd hogy nem; Zehirnél jobb helye lesz. A 10es helyőrségből ki tudod venni a lényeket, és velük könnyen kitakarítható a pálya. Az összes tapasztalati pontot Freydára koncentráld, Duncannek a későbbiekben sem lesz nagy szerepe. A térképen sárga betűvel jelöltem a csatlakozó seregeket.

A C várost foglald el, amilyen gyorsan csak tudod. Hamarosan szert tehetsz két varázstárgy szettre, amik nagyon hasznosak lesznek a későbbiekben neked. (U pont) Körülbelül három heted van, addig hogy a D városban lévő hatalmas inferno sereg kitörjön és lecsapjon rád. Ennyi idő alatt bőven időd felvenned a varázstárgyakat és meglátogatnod a skill növelőket. A harc meglehetősen egyoldalú lesz, Grok nem jelent igazán nagy kihívást. Ha úgy érzed végeztél a pályán minden teendővel, menj és vedd be a D várost és a pálya véget ér!
"

Ez így igaz, ha betartod az alábbiakat (szintén egy újra kezdés utáni "bölcsesség" :oops: ): Foglald el a legelső aranybányát, az út mentén. Mindkét hőssel látogasd meg az összes eléd kerülő mozgáspont adó ojjektumokat (zászló, istálló), de mást ne nagyon. Menj el szigorúan a kőúton maradva az útkereszteződéshez, és anélkül, hogy letérnél bármerre, Freyda vágtasson északnak, Duncan meg délnek. Freyda beveszi az északi inferno várat, közben Duncan "átállítja" a kékeket. Innentől Freyda ezerrel tűzzön az új vár felé, Duncan vegyen fel csak "piros", fejlesztett seregeket, foglaljon el mindent, amit ér (bányák, aranybánya keleten, és pénz-pénz-pénz), lehetőleg kapjon logisztikát (amivel Freyda sajna nem rendelkezik), miközben az új, harmadik hős vágtasson a fejlesztő toronyhoz, és minden nem "piros" lényt fejlesszen fel azzá. Eközben építs a várban azt, amit csak tudsz (nem sok minden lesz, de alap lények még beleférnek). Mire Freyda bekocog a várba, minden hős legyen ott, és adj oda Freyda-nak MINDEN "piros" egységet. A három hősnél, a kapuban lévő, és a váradban termelt seregekkel (no meg a lerombolt városból elszedett szettel) együtt már jó eséllyel le tudod győzni a Grokot. E nélkül azért nem mondanám kihívást nélkülözőnek a harcot... :) Ez után oszd meg a seregedet, Freyda-nál legyenek a nagy lények, a kisebbek meg mehetnek Duncan-hez. Ez utóbbi őrködjön a démon város környékén, és kapja el a piros hősöket, a lovag csajóca meg szép kényelmesen derítse fel a pályát és tápoljon-tápoljon ezerrel. :)


A harmadik pályán a törpével foglaljunk el mindent, odalenn, amit érünk, Zehírrel meg tűzzünk fel, és építsük meg a városunkat, majd foglaljunk el mindent odafenn is. Az északi sárga várat hamar be lehet venni (ehhez nem árt Zehírt visszahívni, hogy valaki védekezni is maradjon), de eljő az a pillanat, amikor a bevehetetlen sárga vár ocsmány főhőse folyamatosan teleportálgat, elfoglalja a bányáinkat, majd hazatér a városába, illetve csicska hősök özönölnek a kapun át. Én a tőrbecsalás nemes trükkjét használtam, a törpével beálltam az első városba, de csak viszonylag kis sereg volt nála, mert a lényeket nem vásároltam fel. A csicska hősök elrettentésésre jó volt ez is. A főhős amikor nagy elánnal elindult felém, hogy bevegye a várost, megvettem mindent, és lerohantam szegényt. :) Így járt. Sajna a csicskák áramlása ezután is kissé idegesítő, mivel fenn is, és lenn is jöhetnek... Használjuk ki azt, hogy Zehír az Asha könnye lelőhely közelében állva a fenti fővárosába teleportál vissza. Én az ő városába is felépítettem Asha könnyét, így a végső harcot egy vegyes brigáddal vívtam meg, erőből. :)


A negyedik pályához még annyit, hogy talán Ylaya csatája a legnehezebb mind közül. Én beálltam a kapuba a regenerálódó hidráimmal, a többiekkel meg szétszóródtam, hogy a tűzlasztik minél kisebb pusztítást végezzenek. Ylaya az első körben pár földrengéssel megdorgálta a falakat, majd a mélyfagyasztás varázslatot alkalmaztam a succubuszokon, illetve a főördögökön. Más nem is kell. A végére ugyan csak 60 orgyilkosom maradt, semmi más, de elsőre megvolt a harc. :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára Beorn the Shapeshifter 2008 okt. 26 vas., 10:13-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 okt. 26 vas., 9:32 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2007 aug. 08 szer., 13:13
Hozzászólások: 803
Tartózkodási hely: Debrecen
Dragon92 írta:
Sziasztok lenne 1 kérdésem a heroes 5 tel kapcsolatosan azt kérdezném hogy a vándor kampánynál én már a 3. hónapban járok de nem jön az infernó sereg hogy lehet ez?(a heroesom eredeti)


Ez a kérdés eltévedt, így áttettem ide.
Üdv! Dragon

_________________
"Nem buktam el. Csak találtam 10.000 másik utat ami nem működik!"

Thomas Edison


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2631 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 132  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség