Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 409 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája: @Gyrhos
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 05 hétf., 21:49 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Az új játék menüben jobb oldalt felül nyomd meg a wogosítási opciók gombot..
Ott tudsz majdnem mindent beállítani.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 07 szer., 22:29 
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 04 csüt., 18:16
Hozzászólások: 5
Üdv!
Lenne egy kérdésem, bár valószínű, hogy nem csak a WoG, hanem az alap Heroes3 is küszködik ezzel a problémával.
New scenario illetve multiplayer menüpontok alatt találtam magam szembe vele: "Cannot create Random_map.h3 in data directory."
??? Egyedül pályaszerkesztőben tudok random mapot generálni, ott viszont nem igazán pakol ki WoGos toborzó helyeket és bestiákat. Mondhatni egyáltalán nem, nekem legalábbis úgy tűnt. Ötlet?

Semmi sem írásvédett, nincs ékezet az elérési útvonalban...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 07 szer., 23:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
wogosítási opciók-> épületek cseréje wogosra?

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 07 szer., 23:36 
Avatar

Csatlakozott: 2007 okt. 04 csüt., 18:16
Hozzászólások: 5
Az végülis működik, de ez a random map generálás továbbra is csípi a szememet... Főleg hogy alap Heroes3ban (illetve Completeben) sem működik. No mind1.

_________________
"Nothing is true, everything is permitted..."


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 08 csüt., 22:37 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Új MoD, ezúttal lengyel. Béta verzió!

http://beholder.republika.pl/wog/download/Rebalanced%20Creatures%20II.zip

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 nov. 09 pén., 18:29 
Avatar

Csatlakozott: 2006 dec. 29 pén., 14:39
Hozzászólások: 40
Tartózkodási hely: Zeta-city
Igen átállitottam!

_________________
Mindenkinek sok MORÁL és SZERENCSE


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 05 kedd, 19:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Programozóknak egy kicsiny, de elszánt csapata nekiállt nyílt forráskódú Heroes3 klónt fejleszteni. A tervek szerint kompatibilis lesz a RoE, SoD, AB, és WoG mapokkal.
Előzetes: http://www.antypika.aplus.pl/vcmi/pics/?M=D

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 06 szer., 15:51 
Avatar

Csatlakozott: 2007 júl. 02 hétf., 17:09
Hozzászólások: 130
Tartózkodási hely: Tata
És ezt mikor lehet letölteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 06 szer., 19:44 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Egyenlőre csak a tech. demo kész. A csaták pl. még nem működnek.
Az 1.0-t 2009 elejére ígérik, a nyilvános demót idén nyárra.
Újraindult a 3.59 fejlesztése is, de 2009 előtt nem lesz kész.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 08 pén., 14:55 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
doom3d írta:
Programozóknak egy kicsiny, de elszánt csapata nekiállt nyílt forráskódú Heroes3 klónt fejleszteni.


Tulajdonképpen ugyanaz lesz mint a Heroes, csak nyílt forráskóddal?

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 09 szomb., 18:52 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Igen. Heroes3, forráskóddal. GPL licensz. Valószínűleg portolják Linux-ra és MacOs-re is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 11 hétf., 21:39 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 01 kedd, 8:37
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Budapest
Üdv!
Ez egy nagyon naiv kérdés lesz, bocs érte, de szenvedek vele nagyon. Kérdés: hogy tudok 8. szintű lényeket kreálni? Minden fel van húzva (Castle), van egy csomó mitrilem, külső dwelling nincs a pályán (cheat-tel megnéztem), az ellennek sincs, mégis 8-as szintűekkel jön ellenem. Én meg fűbe harapok. Az elején kell beállítani ezt az opciót?
Üdv:
Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 12 kedd, 20:26 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Többféleképpen lehet 8-as szintű lényed. Beállításoktól függően automatikusan fejlődhetnek a fejlesztett 7-es szintűek 8-as szintre, Hill Fort-ban pénzért upgrade-elhetsz 8-as szintre, várban fejleszthetsz 8-asra vagy csatlakozhatnak hozzád a pályán (diplomáciával).
A verseny beállításokkal az az eset valósul meg, amikor hill fort-ban és külső dwellingben tudsz hozzájuk jutni.
Ha letöltesz egy első napi mentést, elindítod, és rámész a mentés menüre, akkor ott a wog beállításokba lépve megnézheted a beállításokat, ill. el is tudod menteni.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 15 pén., 15:13 
Avatar

Csatlakozott: 2004 nov. 22 hétf., 12:05
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Siklós
hmm eddig nem is néztem hogy ilyenszintű fejlesztés történik magyar oldalon is. Király.
grt fiuk. Ha végre meglesz az új gépem (mer most nincs :S) akkor beszállok én is, de csat tesztelés szinten. a többihez nem értek :D

meg ha eszembe jut valami remek ötlet jelzem, hátha megvalósítható


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 17 vas., 19:38 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 01 kedd, 8:37
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Nyíregyháza-Budapest
Szia doom3d!
Köszönöm a tanácsot, most már csak az nem megy hogy a várban megépítsem a 8. szintűeket termelő helyet. Ha be van állítva, akkor az Upg. Portal of Glory-t tudom úgymond tovább uppolni? Mert ezt nem engedi.
Üdv:
Z


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 17 vas., 23:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Megfelelő beállítások mellett: ha elfoglalsz egy 8-as szintű, a vártípusodhoz tartozó külső dwelling-et, akkor megveheted a lényeket bent a várban. Jobb kattintás a lvl7 dwelling-re, vagy a lvl7 lényre a lényvásárlás menüben. (ha jól emlékszem)

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 21 csüt., 0:32 

Csatlakozott: 2007 feb. 05 hétf., 15:44
Hozzászólások: 20
Halihó!
Ha valaki tud segíteni, jó lenne. Az Ötödik elem kampányról lenne szó. Elöször is gratulálok a pálya készítőjének! Nagyszerű a pálya
Játékaim során már rá jöttem, hogy ha egy bizonyos tárgy kell a gyózelemhez, akkor az objektum helyettesítést ki kell kapcsolni (elég sok lehetöség elveszik az AI csalásainak kiküszöbölésére), de mit kell még kikapcsolni , hogy az azúr sárkányok (kénytelen voltam megnézni a pályát mapeditorral). az általuk örzött tárgyat adják át és ne a hadvezér logót!

Ui: Szeretem a WOG-ot /ha be lehet tölteni, pl: the lone knight ERM hibával kilép/, mert a másik topicban szerepló "szemét" pályákat is végig lehet vinni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 22 pén., 22:30 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Érdekes. Talán kapcsold ki a hadvezér lógóját. :)
Passz.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 25 hétf., 0:00 

Csatlakozott: 2007 feb. 05 hétf., 15:44
Hozzászólások: 20
halihó!
Mire gondolsz doom3d, hogy érdekes?
Az ötletedet kiprobálom, úgy látszik működik (igaz nem járok még az azúr sárkányoknál).
Lenne még egy kérdésem. A varázs kútnál a képek (pl: csizma, horgony )mit jelentenek?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 feb. 29 pén., 14:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A kutaknál azok csak dekorációk.

_________________
Tuning eredmények:
https://picasaweb.google.com/doom3do/La ... directlink


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 409 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 21  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség