Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2530 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 127  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 29 kedd, 0:01 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 29 csüt., 3:19
Hozzászólások: 712
Tartózkodási hely: Budapest
olvasgatva itt a kétféle lebonyolítási rendszert, úgy gondoltam hozzászólok...

Tény hogy az ömlesztett móka az lebonyolítását tekintve egyszerű, ugyanakkor ****** sok munkát ad a szervezőknek és rengeteg idejébe kerül a versenyzőknek is... csak számoljátok ki ha minden csatára 20 percet szánsz...Ennyire senki sem időmilliomos...
Meg szerény véleményem szerint nehéz is pl 35 induló esetén 34 meccsre ugyanúgy odafigyelni és a maxot kihozni...

Ami a csoportos lebonyolítást illeti, na itt már lehet variálni...

Pl ha van mondjuk 30 jelentkező, lehet csinálni 3db 10es csoportot, az 9 ellenfél fejenként. A 3 csoport végeredménye alapján felállítunk egy abszolút ranglistát a veszteség% alapján, és ez alapján újabb 3db 10es csoportot alakítunk ki (legjobb 10, kevésbé jó 10 , leggyengébb 10), és mehet tovább a derbi a végső helyezésekért...

Mondjuk a többkörös játékkal az a baj (saját bőrömön tapasztalva), hogy ha valaki varázsló csapatot indít az elején és tovább jut (mint én nem is olyan rég), utána könnyebben készülnek fel ellene és esélye sincs már hogy beleszóljon az első helyért folyó harcba...feltéve hogy az adott sereget kell tovább építeni

Arra gondoltam hogy ha a többkörös rendszer mellett döntünk, akkor az első kör után, amikor kialakult a további 3 db 10-es csoport, TELJESEN új sereget KELLJEN csinálni...
és itt akkor megint bejöhet a taktika hogy ki hogyan okoskodik, hogy tud túljárni a másik eszén.

Vagy olyanra is gondoltam, hogy előbb késztjük el a csoportbeosztást, mindenki látja ki-kivel van egy csoportban és csak utána kell beküldeni a csapatokat...így megint csak lehet taktikázni hogy ki ismeri jobban a másikat, ki mivel operálhat...

Azért írtam le ezeket az ötleteket, mert én is azt vettem észre hogy kicsit kezdünk gépiesedni és hátha 1-2 új dologgal fel lehetne dobni a versenyeket...

Várom a hozzászólásokat, kérdéseket, véleményeket!

csak bátran!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 29 kedd, 0:13 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Nekem személy szerint tetszenek az ötletek,kivéve azt,hogy ha tudom kivel vagyok egy csoportba akkor sejtem h mivel lez és ezalapján csinálok sereget.Hát nekem gőzöm sincs ki mit talál ki,ergo előny azoknál akik jobban és/vagy személyesen ismerik egymást.De lehet félreértettem :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 29 kedd, 0:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
Közelítvén az igényeket és színesíteni a játékélményt: Predátor játékforma.
Kertics figyelj !

X játékos csoportokba osztva. Mindenki játssza saját játékát, ahogy megszoktuk. Új elem: a sajátján felül le kell játszani valaki más játékát is (annak a másnak lesz a predátora), és persze másnak is le kell játszania a mi csapatunk játékát (az a más a mi predátorunk). Minden csapatnál végül 2 %-os eredmény lesz: a sajátunk és másé. Ha a sajátunk a nagyobb, akkor jutalom (mínusz % pontok, pl. -50%-a a mi eredményünknek), ha a másé, akkor bünti (pl. +50%-a a mi eredményünknek). Így alakul ki a csoportokon belüli végső sorrend.
Minden körben mindenki játszik, csak a "kiesők" helyosztóznak.

Előnyök:
- a szervezőre nem ró sok extra terhet (csak a kiértékelés a plusz) úgy, hogy a játékosok dupla élménnyel gazdagodnak,
- összemérhető tudás, (random helyett érdemes lenne ranglista alapján párosítani)
- lehet előre fosni a predátorunk eredményétől, másfelől jó élmény predátorként sokkolni az áldozatunkat
- többszörös ösztönzés van a játékosokon:
1. optimalizálni kell saját játékunkat, hogy jobbak legyünk a predátorunknál
2. predátorként optimalizálni kell áldozatunk csapatának játékát, hátha sikerül rontani az áldozat eredményét


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 29 kedd, 8:38 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 feb. 18 szer., 16:38
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Sziasztok!

Tetszik Morphose ötlete, mert nagyobb szerepet kap a tudás.

(És így minden optimális: Nincs túl kevés meccs a csoport miatt, viszont nincs annyi munka a szervezőknek.)

Jó. Jó. Jó...

Üdv. Zsolt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 29 kedd, 9:34 
Avatar
ISTEN

Csatlakozott: 2005 aug. 08 hétf., 9:30
Hozzászólások: 1096
Tartózkodási hely: Pécs
sziasztok!

morphose felvetese nem rossz, az elozo h1 tamadas versenyen hasonlo tortent, csak nem 1 "predator" volt, hanem n-1. szerintem izgalmasabba tette a versenyt, es kiderult, hogy nincs tokeletes jatekos: senki sem tudta ugy vegigvinni a csatait, hogy ne lett volna legalabb 1 harca, amit egy masik ember jobban teljesitett (ld. old school topic).
bozso felvetese is megfontolando, legalabbis a csoportokon beluli letszamnoveles.
en mindkettot tamogatom.

kiki


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 29 kedd, 10:40 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
morphose írta:
Közelítvén az igényeket és színesíteni a játékélményt: Predátor játékforma.
Kertics figyelj !

X játékos csoportokba osztva. Mindenki játssza saját játékát, ahogy megszoktuk. Új elem: a sajátján felül le kell játszani valaki más játékát is (annak a másnak lesz a predátora), és persze másnak is le kell játszania a mi csapatunk játékát (az a más a mi predátorunk). Minden csapatnál végül 2 %-os eredmény lesz: a sajátunk és másé. Ha a sajátunk a nagyobb, akkor jutalom (mínusz % pontok, pl. -50%-a a mi eredményünknek), ha a másé, akkor bünti (pl. +50%-a a mi eredményünknek). Így alakul ki a csoportokon belüli végső sorrend.
Minden körben mindenki játszik, csak a "kiesők" helyosztóznak.


Az elv és az ötlet jó, csak próbáld úgy belőni h a -% os rendszerből végül ne a 0%-kok tömkelegét állítsd elő. 1 dolog van, ami változthatja ezt, a H3 az nem H4, remélhetőleg itt ez a rendszer jobb képet fog majd mutatni...

Egyébként ellenvetésem nincs...
Annyi javaslat lenne, h ne fixen választott legyen, hanem vagy sorsolt, vagy vmi kalkulációs elv alapján kerüljön kiosztásra...

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 29 kedd, 10:50 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Sziasztok!

Valóban izgalmas volt a h1 tamadás ezen újítása. Én is támogatnám a "predatort" avagy "n-1"-et :). DE Bozso ötlete is tetszik. Meg lehetne oldani esetleg a kettő keverékét? Illetve mennyi lenne a max fő, ami megoldható lenne egy csoportban? Én is kíváncsi vagyok, hogy mit szól ezekhez Kertics.

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 29 kedd, 15:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 aug. 29 pén., 13:40
Hozzászólások: 548
Tartózkodási hely: Pécs
Ébrednek a gondolatok... Van értelme nyafizni :D

_________________
Levko


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 29 kedd, 21:56 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
Jou írta:
Az elv és az ötlet jó, csak próbáld úgy belőni h a -% os rendszerből végül ne a 0%-kok tömkelegét állítsd elő.

Nem fordulhat elő, legalábbis a rendszer miatt nem. Ugyanis, ha valaki 0,22%-ra hozza magát és jobb a predátoránál is, akkor nem abszolút értékben csökkenne a százaléka mondjuk 50 %-kal (0%-ra), hanem relatíve 0,22 felére (0,11%).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 30 szer., 20:29 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 9:19
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Győr
Üdv,

Mint írtam, az már eldőlt, hogy többkörös verseny lesz. Ti szavaztátok meg, erről nem nyitok "vitát".
Olvasgatva a hozzászólásokat, én is elgondolkodtam kicsit a feldobott ötleteken (morphose ill. Bozso84).
Érdekes mind a két módszer. Személy szerint én inkább Bozsó ötletét támogatom, így minden körben játszhatna minden résztvevő.
De lássuk, mit szól a többség:

Mostantól számítva 2 héten keresztül lehet szavazni, hogy Predator (morphose), Többcsoportos (Bozso84), avagy Hagyományos versenyt szeretnétek!

Néhány gondolat:
1. Predator verseny esetén mindenkinek csak 1 predatora lesz, tehát NEM n-1.
2. Többcsoportos verseny esetében sem vezetjük be az új kör/új csapat szisztémát.

_________________
Maradok tisztelettel:

Kertics

***Good luck!***


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 30 szer., 20:51 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 15 szer., 11:08
Hozzászólások: 225
Tartózkodási hely: Sárkeresztes
Predátor esetén, hogyan lenne eldöntve, hogy kinek ki a predátora?

_________________
Everytime I rise, I see You falling.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 30 szer., 21:01 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 9:19
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Győr
Reflen írta:
Predátor esetén, hogyan lenne eldöntve, hogy kinek ki a predátora?


Sorsolás.

_________________
Maradok tisztelettel:

Kertics

***Good luck!***


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 30 szer., 22:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
Kertics írta:
Személy szerint én inkább Bozsó ötletét támogatom, így minden körben játszhatna minden résztvevő.

Szerintem nincs különbözőség.
Tegyük fel van 4 db. 6 fős csoport. Abból a nyertesek (mindenhol az első három) és a vesztesek is alakítanak 2x6-os csoportokat és így továbbra is lehet játszani mindenkinek. Csak a vesztesek a helyosztókat játszák, míg a nyertesek a döntőket.

Erre jön még a predator szisztéma.

Nekem tetszik a predatorosdi. :) 1 szavazat mellette.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 30 szer., 23:37 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Örülök ha a saját meccseimre lesz időm, nemhogy még a másikéval is szórakozzak. Én nem támogatom a predátorosdit. Hogy legyen helyosztó, azt természetesen igen.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 31 csüt., 10:00 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 12 szer., 14:03
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Balkány
Sziasztok,

ez a predatoros okosság egy probát megér.

Nekem egyetlen kérdésem lenne ezzel kapcsolatban.
Tegyük fel, hogy egy 6 fős csoportban van 2 jó, 2 közepes és 2 először induló gyengébb játékos. A sorsolás azt hozza ki, hogy a 2 legjobb lesz egymás predátora, ill. lesz két db. közepes-gyenge párosítás.
Szerintem így a 2 közepes játékos biztos továbbjutó ill. a 2 legjobból egy biztos kieső, mert míg azok simán verik a predátort és a saját seregükkel sem csinálnak rossz eredményt ezek közül az egyik biztos mínuszos lesz.
Ezzel mégsem az igazi erősorrendnek megfelelő eredmény jön ki.

Vagy rosszul látom?

Legjobbakat:
ubul

_________________
"Nincs káros anyag, csak káros mennyiség"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 31 csüt., 10:51 
Avatar

Csatlakozott: 2006 szept. 09 szomb., 22:13
Hozzászólások: 269
Tartózkodási hely: Győr
Szerintem jól látod,de hozzá kell tenni,hogy éppúgy kerülhet össze alap esetben egy csoportba több közepes a másikba több erős és akkor is esik ki erős mig a másikba olyan jut tovább akit ő megvert volna.
Ez a lényege a sorsolásnak,véletlenszerűen rakja össze az erősorrendet.

Vészmadár


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 31 csüt., 11:13 
Avatar
ISTEN

Csatlakozott: 2005 aug. 08 hétf., 9:30
Hozzászólások: 1096
Tartózkodási hely: Pécs
sziasztok!

en tamogatom a predatort es az emelt csoportletszamot is. a veletlenszeruseget pedig kompenzalhatni lehetne egy kiemelessel pl. a mindenkori offline h3 tamadas toplista alapjan, igy pech miatt nem eshet ki egy elmeletileg jobb jatekos.

kiki


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 31 csüt., 11:30 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 12 szer., 14:03
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Balkány
Igen, csak ezt azért kérdem, mert akkor már egyszerűbb nem predátorozni. A hagyományos többfordulósba továbbjutna a 2 legjobb meg egy közepes és kalap.
A predátorossal szerintem akkor lehet jól megállapítani a valódi erősorrendet, ha n-1 predátor van. Amúgy csak a sorsolás szeszélye.

ubul

_________________
"Nincs káros anyag, csak káros mennyiség"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 31 csüt., 11:44 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 aug. 28 csüt., 16:32
Hozzászólások: 1563
Tartózkodási hely: alapítottam már egyet :P
Sziasztok!

Én is támogatom a predátort és az emelt csoportlétszámot.

_________________
Üdv!
KTibsza


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008 jan. 31 csüt., 17:44 
Avatar

Csatlakozott: 2004 aug. 13 pén., 14:43
Hozzászólások: 251
Tartózkodási hely: Bp.
Szerintem Ubul felvetése elméletben megvalósulhat, de reálisan nézve nincs sok esélye.

Arról van szó, hogy van egy csoport:
eros1, eros2, kozep1, kozep2, gyenge1, gyenge2

Eredmények sima játék alapján:
eros1 0,22%
eros2 0,29%
kozep1 4,11%
kozep2 4,89%
gyenge1 14,20%
gyenge2 17,49%

Nomost eros2 predatorkent lenyomja eros1-et. Kozep1, meg Kozep2-t.
eros1 0,22% + 0,11% (ez a buntije, az 50%) = 0,33%
eros2 0,29 + 0% (őt ugye nem nyomta le eros1) = 0,29%
kozep1 4,11 + 0% (őt ugye nem nyomta le kozep2) = 4,11%
stb...
Látható, hogy ilyen különbségeknél csak egyform képességű játékosok cserélhetnek helyet.

Lehet még ezt a predatorosdit finomítgatni, hogy esetleg, aki predatorként lenyomja áldozatát, az kapjon valami bónuszt. Hisz az áldozatok amúgy is ösztönözve vannak a saját csatáik optimalizálásában. A predatorok résszel úgy, ahogy a példában írtam, csak a többiek eredményét lehet rontani.

Én inkább Ubullal ellentétes dologtól félek. Ha random választunk predatort, akkor a rutintalanabb usereket lenyomják a profik és még annyi esélyük se lesz, mint egyébként. A random helyett jobb lenne valami irányított random dolog. Ranglista alapján.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2530 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 127  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség