Beorn the Shapeshifter írta:
...
Tehát: a varázslatokat szerintem olyan szintre kéne feltornázni, mint a H5-ben, azaz egy mass meteor zápor az tényleg nagyot üssön! Ezzel szemben a mágikus hős semmiképp ne varázsolgathasson orrba-szájba (bocs

), azaz egy spell / kör.
Nem látok jelentős különbséget 5x 10manás gyenge meteor zápor, és egy 1x50 manás nagy zuhé közt. Kivéve, hogy az utóbbit csak később lehet birtokba venni, a mana igény miatt. Ez a might oldalt tápolná.
Ha az alap sebzést megtízszerezem manaigény növelés nélkül, akkor meg sokan felhördülnek.. én is.

De van más út is. ld. lentebb.
Beorn the Shapeshifter írta:
...
Jó lenne valahogy megoldani, nem tudom, lehetséges-e, hogy a hősnek legyen egy saját kezdeményező értéke, és ő csak akkor jöjjön, amikor tényleg sorra kerül (szintén a'la H5), és ne a legelső, leggyorsabb szörnyénél röppenjen el a spell. Persze késleltethet kör végéig, ha akar (pl. feltámasztás miatt).
Megoldható. De mi van akkor, ha át akarom vinni a varázslási lehetőséget a következő körre? Ez több kombinációs lehetőséget ad.
A hős "sebessége" lehetne mondjuk 9. Mint a ghost heroknak.
Beorn the Shapeshifter írta:
...
A kezdeményezés függjön: a hős szintjétől, az elsődleges tulajdonságának értékétől, és attól pl., hogy van-e logistics-je, avagy nincs. Vagy ilyesmi.
A logistics-ot kihagynám. Jelenleg két dologra is használom az alap elsődleges tulajdonságok összegének négyzetgyökét. Így nem szkill függőek, nem lehet varázstárgyak pakolgatásával trükközni, és nem kedveznek might-nak vagy magic-nek.
Beorn the Shapeshifter írta:
...
Mindenképp meg kell különböztetni masszívan a csicska kezdő varázstudót, az ősmágustól: azaz a varázslat ereje nagyobb mértékben függjön a spellpower-től! Ez mind a sebző, mind az áldó varázslatokra igaz. Egy ősmágus sima kőbőr varázslata legyen ténylegesen nagyon erős védelem, míg a kezdőé csak valami kis "izé".
Korábban megírtam, hogy Beholder távozásával megöröklöm a szkript ötletét.
Ezek szerint a tényleges sebzés a spellpower 3/2-ik hatványától függne.
Kérdeztem is, hogy mit szólnátok hozzá. Ezek szerint támogatod?

A tuning megoldható az egyéb spellekre is. Egyedül a slow/haste páros nehéz kérdés. Bár a fő probléma a sebző spellekkel van. A többinek az ereje együtt nő a sereggel. Valószínűleg megírom.
További lehetőség, hogy adunk a hősnek egy "karizma" értéket. Ez határozná meg, hogy mekkora sereget tud "vezetni". A korlátnál nagyobb seregnél kisebb attack/defense bónuszt adna, kisebb seregnél meg extra bónuszokat.
Ez alkalmazható lenne a nem sebző spellekre is.
Mindig is furcsállottam, hogy egy lvl1-es hős lazán megáld/levakít 10 Supreme arkangyalt.
Beorn the Shapeshifter írta:
...
Bocs a belebrummogásért.
Végre valaki ismét hozzászólt. Köszönöm.