Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 05 kedd, 19:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Connylg írta:
Még egy kérdés: van értelme annak, hogy egy csak számítógép által vezérelhető játékos hőseinek nevet és életrajzot adok? El tudja őket olvasni az emberi játékos?


Ha legyőzik valamelyiket csatában, akkor utána előfordulhat a Tavern-ben, ahol esetleg felbéreli egy emberi játékos.
Addig csak a neve lesz olvasható.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 07 csüt., 9:39 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Ezt persze kiküsszöbölheted némi munkával, mert nem mindig célszerű, ha a jól feltápolt enemyt a játékos fel tudja fogadni.

a.) totális megoldás: nincs sehol kocsma, így a játékos csak a játék elején megkapott hősökkel garázdálkodhat
b.) be lehet állítani a Tools/Map Specipications/Heroes menüben egyenként, hogy az egyes hősöket ki tudja felfogadni (melyik szín), és ki ne
c.) enemyknek is érdemes életrajzot írni ennek ellenére, a vájtfülű, map editort nézegető embereknek... :lol:

Lehetek szerénytelen, és ajánlhatom szerény munkámat, az alant letölthető Map Editor Codexet? :oops: :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 11 hétf., 17:10 
Avatar

Csatlakozott: 2006 aug. 25 pén., 18:14
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Vecsés
Kösz a tanácsot! (a mapeditor kódexből megvan a v2.21-es, és ki is van nyomtatva.)

_________________
http://s5.bitefight.hu/c.php?uid=36721
http://www.travian.hu/?uc=hux_17511


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 18 hétf., 15:48 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Kedves Fórumozók!

Most lettem kész egy L-es pályával és szerintem jóra sikerült!Nagyon de nagyon kevés benne a szöveg.Majd idővel emgcsinálom a szöveges változatát is.
Címe:1.War of Independence(A következőekben WoI)
Majd elküldöm Hell-nek hogy tesztelje és ha jónak tűnik neki rakja ki.
Még nem teszteltem épp most akarom végrehajtani ezt a műveletet.

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 18 hétf., 16:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Hali, Fifi!

Egy jó tanács: csak akkor küld el Hellnek (hogy kiméljük azért a hivatalos teszterünket is), ha már Te úgy érzed, ennél tökéletesebb nem lehet! Azaz ne küldj neki félkész, általad át nem nézett pályát szegénynek. De gondolom ez meg sem fordult a fejedben.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 18 hétf., 17:46 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Sziasztok!

Most teszteltem és vannak benne hibák!Azokat kijavítom újbol tesztelem és ha megint van hiba kijavítom és megint tesztelem...

És ha már teljesen jó a map akkor küldöm :mrgreen:

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 08 hétf., 23:56 

Csatlakozott: 2005 dec. 12 hétf., 23:41
Hozzászólások: 1
Hali !
Heroes V-höz hogyan lehet pályát szerkeszteni?
Ha vmi progi kell hozzá azt honnan tudom leszedni?
Előre is köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 16 kedd, 18:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
mrtrent írta:
Hali !
Heroes V-höz hogyan lehet pályát szerkeszteni?
Ha vmi progi kell hozzá azt honnan tudom leszedni?
Előre is köszönöm!

Van hozzá pályaszerkesztő, csak az alapjátékban nincs benne, patch formájában már kijött hozzá! :wink:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 17 szer., 9:49 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Egész pontosan az 1.1 + 1.2 + 1.3 patch kell hozzá.

http://patches.ubi.com/heroes_might_magic_5/

De nem hiszem, hogy hülyeséget állítok, hogy a kiegészítő is felpakolja (ami egyébként a hivatalos 2.0 patch is egyben).

Mondjuk ne fűzz hozzá túl sok reményt, egy egyszerű pályaismertető szöveget is szkript formájában kell berakni. Persze van hozzá manuálé, potom 2×87 oldalon magyarázza el a szkriptelés rejtelmeit ékes angol nyelven... 8)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 17 szer., 18:50 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
És Nem fogsz készíteni ahhozis egy életmentő magyar leírást? :) Vagy még nem érdeklődsz annyira a H5 térképszerkesztője után! :lol:

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 17 szer., 19:40 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 28 vas., 16:10
Hozzászólások: 1675
Minimum 90 oldalban.:):):)

_________________
Csendesek lennének az erdők, ha csak a legjobbak énekelnének.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18 csüt., 10:01 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Ha valaki lefordítja, hajlandó vagyok minden szutyadékságot kipróbálni benne és letesztelni. De annyira nem tudok angolul, hogy belevágjak egyedül... :oops: :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 jan. 18 csüt., 14:56 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 27 szer., 18:58
Hozzászólások: 19
Tartózkodási hely: Baja
Heroes 3 és 4 mapokat bármikor hajlandó vagyok tesztelni, csak a készítő küldje el e-mailben. Ha túl nagy akkor valahova töltse fel. (pl. ide :D)

Angolul is tudok, szóval ha angolul írjátok nem gond, de magyarnak jobban örülnék.

E-mail címem: tokkerona@citromail.hu

(Biztos, hogy nem csak dicséretet kaptok mapért, erre készüljetek fel :D)

_________________
üdv:
Drehilnv N. Bizder zu Capet IDO (röviden: DemoLong)

Szerintetek melyik a jobb? A citromos nyalóka vagy a pálinka?

Vigyázz vándor. Ellenem nem sokat érnek a fegyvereid! A mágia pártfogoltja vagyok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 27 kedd, 11:42 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 27 kedd, 11:30
Hozzászólások: 5
Raon írta:
Halihó!

H3 pályát szerkesztek, magyar nyelvűt, sztorival és kellene egy kis segítség. :-)

A kérdések:
- meg lehet oldani, hogy bizonyos egységek csak bizonyos feltételekre (mondjuk egy adott hőshöz, vagy csak a hősnél lévő artifact hatására) csatlakozzanak, de egyébként harcoljanak?

Szerintem NEM!



- több pályán találkoztam már olyannal, hogy egy adott ponton megütött egy sereg, ami nem láccott. Ezt hogy lehet beállítani?


Event-et kell behelyezni egy adott mezőre, és properties... Az event egy kék kör formájában található az összes szárazföldi objektum végén.

- lehet feltételhez kötni a várban a Buildokat? Mondjuk le van tiltva a Town Hall, de ha a hős bevisz a várba egy bizonyos artit, akkor onnantól már lehetőség lesz felépíteni. :-)

NEM lehet!


- a H2-ben az adott lények/emberkék gyűjtőjében szépen összegyűlt a heti llétszám és így ha két hónap múlva mentem oda, egész szép kis csapatot lehetett gyűjteni. Úgy láttam, a 3-ban nincs ilyen, csak a heti adago lehet kivenni. Valami trükk? :-)

Nincs trükk, hacsak az nem, hogy egy HERO állandóan csak gyűjtöget. Sőt, ami a várban gyűlik, az is eltűnik, ha a PLAGUE hét van.



Köszi,
Raon


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: patrol
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 27 kedd, 14:29 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 27 kedd, 11:30
Hozzászólások: 5
Heroes 3
Valaki kitapasztalta-e, hogy milyen hatással van a Patrol menüben a RADIUS értékek beállítása a játékmenetben. Pl. börtönben elhelyezett hősnél is lehet beállítani, és akkor mi van ?!?!?! Nem bírtam rájönni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: patrol
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 27 kedd, 15:32 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Syrena írta:
Heroes 3
Valaki kitapasztalta-e, hogy milyen hatással van a Patrol menüben a RADIUS értékek beállítása a játékmenetben. Pl. börtönben elhelyezett hősnél is lehet beállítani, és akkor mi van ?!?!?! Nem bírtam rájönni.


Az a CPU tuljadonosú hősöknek ad mozgási értéket, hogy ha úgy akarja a tisztelt készítő, egy bizonyos területről ne mászkáljon el, maradjon 1 átkelési pontban stb dolgokra, akkor ezt kell neki beállítanio Stand Still, 1,2,3... értékekere, s akkor abban a hatókörben tud mozogni csak, vagy pedig egyhelyben állni! Human player esetén nincs értelme patrolt állítani, úgysem hat olyankor!:)

_________________
Üdv. Jou!

"Ha legközelebb újra megszületek, vadon élő ló szeretnék lenni. Szabadon nyargaló, büszke, örömittas széljáró! Nem akarnám, hogy valaha is befogjanak, felnyergeljenek, még akkor se, ha jól bánnának velem." (Vavyan Fable)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: patrol
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 27 kedd, 18:42 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 27 kedd, 11:30
Hozzászólások: 5
Jou írta:
Syrena írta:
Heroes 3
Valaki kitapasztalta-e, hogy milyen hatással van a Patrol menüben a RADIUS értékek beállítása a játékmenetben. Pl. börtönben elhelyezett hősnél is lehet beállítani, és akkor mi van ?!?!?! Nem bírtam rájönni.


Az a CPU tuljadonosú hősöknek ad mozgási értéket, hogy ha úgy akarja a tisztelt készítő, egy bizonyos területről ne mászkáljon el, maradjon 1 átkelési pontban stb dolgokra, akkor ezt kell neki beállítanio Stand Still, 1,2,3... értékekere, s akkor abban a hatókörben tud mozogni csak, vagy pedig egyhelyben állni! Human player esetén nincs értelme patrolt állítani, úgysem hat olyankor!:)


Ha jól értem, akkor fölöslegesen hagyták benne a human beállításnál. De ha az említett börtön példát veszem, a gép is elviheti a hőst ... Nem olyan hősökre vonatkozik, amelyeket csak úgy a terepre kirakunk? Lehet senkihez sem tartozó hősöket elhelyezni a terepen?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 28 szer., 11:36 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 21 pén., 12:25
Hozzászólások: 204
Tartózkodási hely: Veszprém
Üdv!

Syrena írta:
De ha az említett börtön példát veszem, a gép is elviheti a hőst ...


Jou messter éppen erről beszélt. Ha a sittest a gép szabadítja ki, akkor ugyebár "CPU tulajdonosú" hőssé válik, és amennyiben be van neki állítva mozgáskorlátozottság, az életbe lép. Legalábbis elvileg, hogy műxik-e a dolog, azt nem tudom, sose próbáltam.

Kivagyoq


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 feb. 28 szer., 20:04 
Avatar

Csatlakozott: 2007 feb. 27 kedd, 11:30
Hozzászólások: 5
kivagyoq írta:
Üdv!

Syrena írta:
De ha az említett börtön példát veszem, a gép is elviheti a hőst ...


Jou messter éppen erről beszélt. Ha a sittest a gép szabadítja ki, akkor ugyebár "CPU tulajdonosú" hőssé válik, és amennyiben be van neki állítva mozgáskorlátozottság, az életbe lép. Legalábbis elvileg, hogy műxik-e a dolog, azt nem tudom, sose próbáltam.

Kivagyoq


No, ezt ki fogom próbálni ... (Gondolatom szerint a gép is elviszi a hőst ...) Valaki próbálta gyakorlatban?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007 ápr. 11 szer., 13:25 
Avatar

Csatlakozott: 2007 ápr. 10 kedd, 21:56
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Hát én a fórumon új vagyok, de HOMAM sorozat fanatikus már régóta. Most épp egy H3 XL-es pályát szerkesztek, és szerintem eddig egész jó. Mivel eddig ez az első hohymondjam: valamit érő map ami kezeim által születik, szeretném majd be is küldeni. Kérlek hogyha valami nem stimmel, ne haragudjatok. Amugy le is fogom tesztelni mind a 8 játékos szemszögéből, hogy biztosan jó-e. A pályának van kisebb sztorija is, de nem nagy durranás. És maga a map is olyan hogy nincsenek benne szűk helyek ahol egy bizonyos népnek tuti event lesz. Szóval szerintem ugy olyan 65%-os lesz. De nbem fogok leállni, és tovább csinálom majd a pályáimat. Ja mégvalami: nekem nyugodtan küldhettek pályákat, mert én szívesen letesztelem azokat. Éjjel-nappal képes vagyok játszani. E-mail címem: nekromanter@citromail.hu
Előre is köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 455 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség