Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 22 kedd, 20:27 

Csatlakozott: 2003 ápr. 08 kedd, 19:43
Hozzászólások: 3
Zardoz írta:
Üdv !

H4-ben van Town Portal és Teleport is. A Town Portal (mint minden varázslat) két formában áll rendelkezésre. Az egyik tanulható varázslat, a másik a 'tekercs', melyet artifact-ként viselhetsz. Mindig a legközelebbi várba visz, ha elállod a várad négy bejáratát lényekkel, akkor a második legközelebbi-be visz. A Teleport ugyanúgy használható, mint a H3-ban. Minkettő az Order vár harmadik szintű varázslata.
Water walking a Dimension Door-hoz és a Fly-hoz hasonlóan valóban nincs (csizma sincs). A vélemények nagyon megoszlanak, hogy hiányoznak-e vagy sem. Valószínűleg megvoltak az indokai a kihagyásuknak (kiegyenlítettség ?)


Hello!
A town gate-et igy valoban lehet használni de mivel 8 hely van összesen ezért ez csak annyira jó h egy várat kihagyhatok. Messze nem olyan jó, mint ahogy a H3 végéfelé körbejártam a 15 váramat egy XLes pályán. A teleport pedig csak csatában jó adventure map-on nem (vagy ha van vmi trükkös mód akkor az elg kellemetlen számomra így 1 év játék után :) ) Azt nem tudtam h van ilyen artifact formában is !? Még nem láttam.
Kiegyenlítettség? Mire gondolsz? H gyengék a barbárok a mágusokhoz képest? Hát akkor erősítsék öket (lehetne mondjuk több lépéspont v vmilyen spec képesség). Vagy h a gépet túl hamar meg lehet verni? Hát akkor írjanak jobb AI-t, kevesebb díszletet! (Egyébként Homm2ben a gép elég jól használta a town portalt) H nem jó h varázslatokkal érdemes győzni nem sereggel. Van másfajta játék is.
Emiatt a játékmenet nagyon hosszú. Szeretnék egy pályát "eggyültömben" lejátszani. Heroes-t szeretnék játszani és nem civilization-t vagy simcity-t amik kétnaposak.
No mind1.
Helloztok!
Balázs


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 22 kedd, 21:39 

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 21:14
Hozzászólások: 6
Sziasztok!

Szamos jo otlet hangzott el, leirnam ezekrol a velemenyemet:

1) Lenyek fejlesztese
3 szint kulon vedelem es tamadasra (a lenyek keveredese elkerulendo, ezert minden fejlodik)
A fejlesztes szabalyozhato kulon repulo, nyilas, magus vagy gyalog seregre.
2) Csata:
A terep alapfontossagot kellene kapjon
pl.
magaslat, volgy
fuves, mocsaras, kodos, stb..
magiat szabalyozo tereptargyak (pl. a villammagia kove meletti egysegek 60%-os vedelmet elveznek)
3) Varak, varosok:
Varos is ad penzt de egy varak kiepeiteni komoly osszeget jelentsen.
Ennek megfeleloen a var vedelme fontos kellene legyen.
Pl. Benne van a kincstar jo resze !!! (elsosorban arany)
Az egyszeru varosok elfoglalasa keves penzt hoz alapbol (keves a lakossag megtakaritott penze)
4) Varostrom:
Tobb oldal elvileg jo lenne, csak tudjak megvalositani
Automata faljavitas nem jo!!!
Belso epuletek maradhatnak de egy lerombolt fal az le van rombolva
Lenyek kitamadasa falon at jo, de kell a 3-asbol a katapult es lovegtorony is
Ostrom taktika: elvezetni a varfal koruli mocsar vizet, stb...
Egy nap alatt nem kotelezo a csata vege, legyen mondjuk 24 turnus/nap.
Ezutan elvileg johet erosites vagy felmetosereg.
5) Magiak:
Jobb a h4 mint a 3-as, de nem kiegyenlitett
Tul eros a kulonbozo magiaosztalyok kombinalasi lehetosege.
Ket sima varazslat 1 korben jo otlet, amennyiben Master szintu a hos minden hasznalt magiaosztalybol.
Kulso, palyan szerezheto, es egyik alap magia osztalyhoz se tartozo varazslatok meglete jo dolog lenne.
Sok a relative gyenge, es emiatt nem hasznalt varazslat.
Tervezett fejlesztes jo otlet, de azzal a megszoritassal, hogy mondjuk mocsar meletti var olcso mereg varazslatot ad, de draga villamot.
6) Lenyek:
Kisse gyengek egy jo hoshoz kepest
7) Magia- ero
Magia tul eros a nyers ero ellen a h4 ben
8) Specialis lenyek (idezhetoek lennenek nehezen megszerezheto varazstargyak birtoklasaval). Pl. aladin csodalampaja egy specialis dzsinnt varazsol kb. 600hp 50pajzs 200 manna es 10-20 dzsinn varazsereje
Egy nap csak 1 szer idezheto meg, nem csatankent!!!
9) Varazslatok tanulasa igenyeljen 1-2 napot a hostol. Meggondolod megeri-e megtanitani. Esetleg keruljon penzbe is.

Kb. ennyi hirtelen

U.I: Es ami a legfontosabb hogy a h4 meg most is szamos bugot tartalmaz, ami bizonyos palyakat teljesen elvezhetetlenne tud tenni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 23 szer., 8:42 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
Üdv !

Ceegee:

A rövid tekercseket a pajzs helyén lehet viselni, de szerintem már biztos használtad. A Dimension Door valóban nincs, vagy én sem ismerem a játékot.
A H3-ban és a H2-ben is voltak olyan pályák, melyek hosszabbak voltak. Az április kéthetes versenypályák egy este lejátszhatóak (főként az első), általánosságban elmodható, hogy az S és M méretűek egy este lejátszhatóak. Ez alól nem kivétel az XL-s 'Lords Of The Rings' pálya sem, mert mindössze két hónap van a győzelem kivívására. A játékidő növekedésében nagyon jelentős szerepe van a mozgó lényeknek. Ha valaki a pályáját jócskán megszórja velük, akkor két forduló között nyugodtan magad elé vehetsz egy könyvet is. Az opciók beállításával azért egy kicsit javíthatsz ezen.
A kiegyenlítettségen azt értem, ha a H3-ban Expert Earth (Town Portal, Resurrect, etc.) és Expert Air (Fly, Dimension Door, etc.) tudásokra szert tettél, s váraid tartalmazták a megfelelő varázslatokat, akkor nagyon hamar kivívhattad a győzelmet. A H4 ebben lényegesen lassabb játékmenetet diktál. Az AI viszont nagyon gyenge, azért itt is vannak lehetőségei a térképkészítőknek ('Vital' beállítás, induló helyzetben erősebb hősök, kiépített várak).

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 23 szer., 12:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:03
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Budapest
Szilvi hozzászólásából jutott eszembe, hogy lehetne olyan, hogy megépíted a lényt (pl goblin) és utána VÁLASZTHATSZ, hogy hogy fejleszted tovább, pl lenne kétféle, íjász, vagy erős közeli. vagy az egyik fejlesztés (-->Szilvi) lenne +10 attack, a másik +15 defense... és ilyenek. A halflingnak két fejlesztése lehetne, az egyik a slayer(persze kicsit tápabb... mondjuk az eredeti sebzés 300%-a...), a másik (netán ha tudod, hogy úgyse fogsz 4szintű lényekkel találkozni) lehetne dupla lövése... és így tovább...

_________________
credo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 27 vas., 1:37 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:36
Hozzászólások: 216
Na, emberek, régen dumáltam már bele, de most hogy tanulmányoztam kicsit a M&M 6-ot is, megosztok néhány ötletet(vagy inkább átmentést)
Szóval mágiarendszer: Ha jól emlékszem, ott kilenc mágiacsoport van. Bizonyos hősök viszont csak bizonyos mágiákat használhatnak, tehát jó lenne egy olyan megkötés, ha pl. paladint választok magamnak akkor lemondok az elementális mágiáról. A máguscéhek egy várban öt szintet érhetnének el, de külön meg kéne építeni minden egyes mágiaosztály tornyát is. Mindenhol elérhető lenne a négy elementál céh, de némelyek csak bizonyos helyeken: így body magic mondjuk a castle-ben, dark a nekróknál, persze jó drágán és bizonyos előzetes feltételeknek is meg kéne felelni: mondjuk a dark magic feltétele lenne az ötös szitű mágiatorony+minden elementál céh kifejlesztése :shock: ... A varázslatokat pedig vásároltatnám! Így kivédhető lenne, hogy esetleg akinek nincs kedve egy lightning bolt kedvéért órákig bolyongani a pályán, az azért ne forduljon el eleve a leendő H5-től(bocs, de biztos nem egy ember volna vele így)! Négy jártassági szintet szeretnék látni minden egyes mágiánál, (sőtt mindenhol és jártasság nélkül az adott mágia be sem szerezhető)mondjuk: basic, advanced, expert, master, ezek elsősorban az effektivitásukat volnának hivatottak elősegíteni(mondjuk a master 50 százalék sebzés bónuszt kap) és persze meghatározhatnák, hogy az adott mágiát milyen gyakran lehet alkalmazni...
Fejlődés: A négy jártassági szintet már említettem ehez még annyit, hogy itt is a skílpontos rendszert alkalmaznám mondjuk így: basic: 1-5 szint, minden egyes fejlesztés 1 pont, advanced 6-10 fejlesztésenként 2 pont, expert 11-15 fejlesztésenként 3 pont, master 16-X, 5 pont. Persze ha valaki túllépi az adott szintet, akkor a fejlesztés automatikusan többe kerülne akkor is, ha még nem vitte fel az illető az adott szintre. Szintenként minden hős 5 pontot kapna, ebből gazdálkodhat, de ezeket automatikusan megkapná, mégiscsak röhejes lenne, hogy ott állok a várad előtt és hazarohanok a tréning centerbe, mert most vertem le 10 fekete sárkányt és biztosabb a győzelmem, ha még két szintet rápakolok a hősömre... :D.
Csata: Ez a négyben egyszerűen baromság! Képzeld el ezt a helyzetet: én vagyok a gyorsabb, balta van a kezemben és megütlek vele. Nehogymár azt mond, hogy előbb visszaütsz és csak utána halsz meg :evil: ! Mellesleg, ha mindkét lény egyszerre üt, mi a franc értelme van a first strike-nek?! Azt is elkéne érni, hogy végre számítson, hogy hol ütöm meg a lényt, végre had üssek már nagyobbat, ha hátba támadom!
Na mára ennyi, hív az ágy... de nem csak ennyi volt!

_________________
http://discipleshun.suddenlaunch3.com/Magyar Disciples fórum


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 27 vas., 2:18 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
Zardoz írta:
Üdv !

A H3-ban és a H2-ben is voltak olyan pályák, melyek hosszabbak voltak. Az április kéthetes versenypályák egy este lejátszhatóak (főként az első), általánosságban elmodható, hogy az S és M méretűek egy este lejátszhatóak. Ez alól nem kivétel az XL-s 'Lords Of The Rings' pálya sem, mert mindössze két hónap van a győzelem kivívására. A játékidő növekedésében nagyon jelentős szerepe van a mozgó lényeknek. Ha valaki a pályáját jócskán megszórja velük, akkor két forduló között nyugodtan magad elé vehetsz egy könyvet is. Az opciók beállításával azért egy kicsit javíthatsz ezen.

Szerintem az a baj, hogy, ha időre megy egy játék, nem lehet az egész pályát bejárni, ha hamar akarsz végezni. Akkor minek az xl-es pálya? Ha egy úton végigrohanni a stratégia? Csomó jó cuccot el sem lehet érni, mert akkor nem tudod időben teljesíteni a feladatot.

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 27 vas., 2:26 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
gezsa írta:
Csata: Ez a négyben egyszerűen baromság! Képzeld el ezt a helyzetet: én vagyok a gyorsabb, balta van a kezemben és megütlek vele. Nehogymár azt mond, hogy előbb visszaütsz és csak utána halsz meg :evil: ! Mellesleg, ha mindkét lény egyszerre üt, mi a franc értelme van a first strike-nek?! Azt is elkéne érni, hogy végre számítson, hogy hol ütöm meg a lényt, végre had üssek már nagyobbat, ha hátba támadom!
Na mára ennyi, hív az ágy... de nem csak ennyi volt!

Szerintem is!!! Ez óriási baklövés! Azonkívül disznóság, mert, ha a jóval erősebb lény ráfúj az ellenre, mire az kidöglik, akkor ő ugye meg sem sérül, legalábbis így logikus. És ez érvényes a visszalövésre is.

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 29 kedd, 21:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Gyerekek ne bonyolítsunk!!
Egy jó strat. játékot akarunk nem?
Némely ötleteket érdemes lenne megfogadni, de már tulságosan merész dolgok is előjödtek.
Mellesleg Gezsának írom, hogy ami a M&M-ben bevált, az nem biztos, hogy jó a H5-be.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 30 szer., 8:39 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
kazakh írta:
Szerintem az a baj...

Üdv !

Nem tudom, hogy ismered-e az említett pályát, annak ellenére, hogy csak két hónap áll rendelkezésre, szinte bejárható a teljes pálya,bár nem minden szerezhető meg. Természetesen ez egy nagyon kiélezett helyzetű pálya. Több hőssel indul a játék, s így helyből szétoszthatod őket, ráadásként Frodó a tolvaj klánhoz tartozik, a fejlődéséhez szükséges objektumok rendelkezésre állnak, így gyorsan elérheti a szükséges szintet. Legnehezebb a Barad-Dur előtti kapuban az ördögök legyőzése. Sauront nem kell legyőzni a pálya teljesítéséhez.
A H3-ban és a H4-ben is nyolc csapatot mozgathatsz egyidejűleg, eltérés az, hogy a H4-ben ténylegesen is be tudod rakni a sereget a várba, a másik lényeges fejlesztés a karaván, ami szintén nem tartozik a mozgó csapatok közé. Természetesen egy pályát úgy is el lehet készíteni (H3-ban és H4-ben is), hogy a játékost rákényszeríti a teljes bejárásra.

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 04 vas., 2:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
Zardoz írta:
Üdv !

Nem tudom, hogy ismered-e az említett pályátl...



Bocs, nem arra a bizonyos pályára gondoltam, hanem úgy általában mondtam, hogy vannak ilyen pályák, és nekem ez nem jön be.
Még egyszer bocs, hogy nem fogalmaztam egyértelműen.

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 04 vas., 13:26 

Csatlakozott: 2003 máj. 03 szomb., 14:34
Hozzászólások: 16
Üdv!
Én még új vagyok itt, de persze már évek óta heroesozok, nem vagyok amatőr. Már ami a gép elleni küzdelmet illeti.
Szerintem a first strike pont arra van, hogy te üss előbb,s ha egyből lecsapod a gépet, nem lesz veszteséged.
A cyberes dologról annyit, hogy szetintem jó ötlet lenne, csak kicsit finomítani kéne. A H5-be lehetne egy vár ami a technikát használja(pl. ballista, puskapor, vagy dragon golem szerű építmények...), aztán majd a 6-ban talán tényleg lesznek lézeregyveres titánpajzsos fickók is. Bár ez azért nekem már nem jönne be.
A harcrendszeren tényleg változtatni kéne, nem tudom megérteni miért nem hordhat magánál a hős többfajta embert. Esetleg lennének lények amik utálnák egymást mint a 3-ban, csak azok egy osztagon belül sem férnének meg. Az a lázadós ötlet is jó megoldás volt erre a problémára.
A varázslat vs. erő között nehéz megtalálni az egyensúlyt, mert felturbózod a hőseid 100% mágiaellenállásra, meg esetleg olyan cuccaid vannak amik hárítanak bizonyos varázslattípusokat az egész seregre nézve, akkor az ellen már semmire sem megy a hőseivel, te meg odamész és gyomorbarúgod. Vagy vannak azok a tárgyak, amik megsebzik azt, aki varázsol, vagy éppen a varázstükörrel(ugye még a legharcosabb hős is tanul 1 mágiaképzettséget legalább) kivédünk mindent.
Szerintem több skill kéne, mert a H4-ben nekem nemigazán jött be, hogyha kiválasztottam a harc képzettséget, azon belül megvolt, hogy melyik 3-at kapom. Kéne vagy 5-8 másodlagos képzettség mindenre, mindjárt nemcsak abból állna a hősök változatossága, hogy van egy harcos meg egy varázsló hős.
A pénzhiány nem nagy baj, csak addig zavaró, amíg meg nem építesz mindent, aztán pedig (nekem legalábbis) annyi pénzem szokott lenni, hogy nem tudom elkölteni.
Nem csakhogy hiányzik a H3 lényfejlesztési lehetősége, hanem több lépésben kéne megoldani, akár 4-5 fajta fejlettségi szint is lehetne. Ebből megint ott vagyunk, hogy több slot kéne egy osztagba.
És végül: nem kéne mindent uniformizálni, nem kell minden katonának ugyanannyi fejlesztési lehetőség, a hősnek lehetne olyan tulajdonsága is, hogy hány skillt tanulhat meg, ha minél többet akkor úgyis béna lesz mindenből.
És ami a legfontosabb: ez egy jó strat game, de kell már a vérfrissítés, mert a 2-3-4 ben majdnem minden lény ugyanaz volt, csak épp cserélődtek a várak közt.
Hát, ez szép hosszúra sikeredett, kösz a figyelmet.[/b]


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 05 hétf., 16:43 

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 15:53
Hozzászólások: 6
Erdekes leiras (angol):
http://heroescommunity.com/
/Heroes 5 Altar of Wishes tema
/Heroes V: A New Beginning


Udv:
Andrej


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 05 hétf., 18:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Nincs mit tenni, kell a lényfejlődés!!!!!!
Más:Esetleg a hősnek az 1. hét minden napján választania kellene 20 főképzettség közül.Ez lehet így jellempróba is, hogy ki milyen karakterrel megy.(mágus, harcképzett)
Csak ezután jönne az XP gyüjtés és a másodlagos képzettségek fejlesztése


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 máj. 05 hétf., 19:07 

Csatlakozott: 2003 máj. 03 szomb., 14:34
Hozzászólások: 16
Én olvasgattam a szöveget. Pár dolgot meg is értettem. :) Az eleje bíztatónak indult, de aztán szépen megindokolva ecseteltek egypár visszalépést. Pl városkép, csaták 2d-ben. Tervezik visszavenni a lényfejlesztést 2 szintben, nagyobb csatatér, 6 féle lény váranként, újra marketplatce meg thieve guild, a várak kinézetének, elrendezésének nagyobb eltérése, barbároknál 2. szintig mage guild, mozgóbb várképek mint amikor a H3-ban a fortress sárkányai repkedtek a sziklánál. Erősen gondolkoznak kizárni a hőst a csatából, a csatában a seregeket visszateszik jobb és bal oldalra, ezt is interaktívabbra tervezik. A várnál még érdemes megemlíteni, hogy olcsónak tartották a H4 építési költségeit, és lehet, hogy a vár 3d-s lesz, mintegy hős(vagy akivel épp bementünk) szemszögéből nézve, közelítve, távolítva. Az adventure map-os részt már nem néztem meg. Valaki ecsetelje azt is nagyvonalakban. Lehet hogy rosszul fordítottam, nem vállalom hogy jó amit ide írtam.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 20 pén., 15:15 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 12 csüt., 10:03
Hozzászólások: 4
Tartózkodási hely: Orosháza
Sziasztok!

Én azt szeretném, ha visszatérne a régi világ, és újra felosztanák a lények összeállítását a Heroes II szerint: lennének az emberszerűek, az erdőlakók, az élőhalottak, meg a fantázialények. Ennek legalább történelmi alapja és hangulata van, de amikor a hidrát keverik a sárkánnyal és lesz belőle sárdra, meg hikány, az egy picit gáz. Ettől még szeretettel várom akár Luke Skywalkert is a lények között lézerkarddal a kezében ahogy abálja a buckalakók seregét, vagy Elvis Presleyt, ahogy gitárral üti a marslakókat fekete öltönyben...
Végülis mindegy, hogy ki lesz benne, csak legyen egy jó sztori, mert az mident megold.
Üdv,
KS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 jún. 20 pén., 16:32 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 07 szer., 15:54
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Budapest
King Shaq írta:
Sziasztok!

Én azt szeretném, ha visszatérne a régi világ, és újra felosztanák a lények összeállítását a Heroes II szerint: lennének az emberszerűek, az erdőlakók, az élőhalottak, meg a fantázialények. Ennek legalább történelmi alapja és hangulata van, de amikor a hidrát keverik a sárkánnyal és lesz belőle sárdra, meg hikány, az egy picit gáz. Ettől még szeretettel várom akár Luke Skywalkert is a lények között lézerkarddal a kezében ahogy abálja a buckalakók seregét, vagy Elvis Presleyt, ahogy gitárral üti a marslakókat fekete öltönyben...
Végülis mindegy, hogy ki lesz benne, csak legyen egy jó sztori, mert az mident megold.
Üdv,
KS


Nem akarok kötözködni, de a lények H2-ben volt felosztásának nagyjából annyi köze van a történelemhez, mint a H4 5 osztályának az ezoterikához - bár talán ez utóbbinak sokkal több.

Alapvetően szeretem a H4-et, és nagyon sok értéket is látok benne, amit mindenképpen látni szeretnék az ötödik verzióban is. Ilyen az öt osztály is, illetve a szomszédos, ellenséges osztályok meghatározásának elve, minden gyakorlati szempontból (varázslatok, hős vásárlás, meg a többi). Sőt, szigorítanék is a hősök és ellenséges lények együttműködésének elvein, mert ha már történelembe, meg identitásba kapaszkodunk, akkor elég nehéz elképzelni, hogy az élet összefog a halállal, megakadályozandó a káoszt.

DiLaen


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 08 pén., 0:46 
Avatar
 
 

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 20:59
Hozzászólások: 136
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Mindenkinek !

Szerintem a legnagyobb baja a HMM4-nek a szintlépés volt. Ugyanis hogy az
eddig másodlagos skillek lettek a főskillek, rettentően zavaró, hogy
teljesen kiszámíthatatlan, hogy milyen skillt ajánl fel a gép fejlesztésre.
Amíg csak egy skillcsoportból vagyunk kiképezve(pl. combat és annak
alskilljei), addig nincs olyan nagy gond, de ha már felvesszük mondjuk a
nobility-t is, akkor már teljen kiszámíthatatlan lesz a felajánlott 3 új
skill, ugyanis úgy tapasztaltam, hogy a 3 felajánlott skill közül:
1. - egy már meglévő skill fejlesztése
2. - egy új alskill felvétele
3 - egy új főskill felvétele
Tehát minél több főskillből(és alskillből) vagyunk képzettek, annál nagyobb
az esélyünk, hogy véletlenül se azt ajánlja fel amit fejleszteni akarunk,
sőt van olyan eset hogy csak olyan skilleket ajánl fel, amire egyáltalán
nincs szükségünk. Ráadásul hiába mentek szintlépés előtt, és töltöm vissza
amikor hülyeségeket ajánl fel, miníg ugyanazokat adja.
A régebbi heroesekben jobban meg volt csinálva a skillfejlesztés. Pl. A
HMM2-nél volt egy táblázat, hogy melyik kasztnak mekkora esélye van egy
adott skill felvételére szintlépéskor(pl. barbár volt a legesélyesebb
pathfinding terén, a lovag ballisticot kapott nagy eséllyel stb.)
A HMM3-ban volt a legjobban kontrollálható a szintlépés. Egész egyszerűen
vagy fejlesztettem egy már meglévő skillt, vagy felvettem egy újat.
Szerintem úgy kéne az V részben megcsinálni:
-be lehessen állítani, hogy melyik főskillt fejlessze(és így még midig
valamennyire véletlenszerű maradna a dolog)
-esetleg több választási lehetőséget kapnánk(4-et vagy 5-öt)
-a legjobb megoldás persze az lenne, ha szintlépéskor mi állíthatnánk be,
hogy mit fejlesztünk konkrétan

Még egy két apró bug(?) amit nem ártana orvosolni:

- Ha GM magic resistance-ja van a hősöknek, ne lehessen már rá dispel-t és
cancellationt mondani rá, vagy legalább a potionok hatását ne szüntessék meg
ezek a varázslatok
- Elég butaság, hogy 10 körön keresztül illúziókat hozok létre, és az ellen
meg 1 gagyi dispel-lel megszünteti
- A nem death hősök ne tanulhassanak nekromanciát és idézést, ugyanis
kegyetlenül tudják ezek a lények rontani a morált. Már a HMM2-ben is csak a
nekromata kaphatott szintlépés útján nekromanciát, és így volt a helyes.
- Sok fejlesztett kasztnak semmi értelme nincs: pl. a dark priest hiába tud
elvileg életerőt szívni, ha egyszer a combat lépessége gagyi(mert ha
fejlesszük, akkor meg kasztot vált), vagy a guildmaster is megfelelő sebzés
esetén tud stunning-olni stb..
- a hősökre nem hat a leadership képesség
- a hősök moráljára is hat a sereg "tartalma", és a mivel itt sokkal jobban
rontja a morált a több vártípusból összeállított sereg, nem lehet order
kreatúrák mellé tolvaj hőst tenni. A legegyszerűbb megoldás az lenne, ha
minden hősnek más-más kezdőskillje lenne mint a HMM3-ban(pl. lenne order
hősből olyan, akinek alapból van scouting-ja)
- A Combat csak egy bizonyos értékig növeli a harcértéket. Pl. Ha felvettünk
már néhány defense növelő szafírt és 20-as combatunk van, akkor a basic
combat(15-re növeli a defense-t) már nem ad semmit.
Azért még reménykedek, hogy a WOG csapat a HMM4-hez is ír egy jó kis
kiegészítőt, ugyanis a WOG-ban azonkívül, hogy egy csomó dolgot jobban
megcsináltak mint a HMM3-ban, egy némi angoltudással és programozással
bármit meg lehetett csinálni.

Végezetül lenne egy-két kérdésem:
- a várárokban álló lénynek elvileg feleződik a defense? (mert a manual nem
írja)
- a luck hatással van a sebző varázslatokra is?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 08 pén., 11:22 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 13:35
Hozzászólások: 47
Bishop írta:
Üdv Mindenkinek !

- a luck hatással van a sebző varázslatokra is?


Az nem tudom. De az biztos, hogyha misfortune-t nyomsz az ellenre akkor utána az általad varázsolt sebző varázslatok nagyobbat ütnek 50%-kal. Ezért szerintem fordítva is igaz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 08 pén., 12:33 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Igen, hatással van.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 aug. 18 hétf., 16:10 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 07 hétf., 23:42
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Debrecen
Szerbusztok!


Nos nekem spec. az hiányzik a H4-ből (többek között), ami a H3-ban benne volt: pl. a hősöknek nincs semmi egyedi skilljük. Mind egy kaptafára készült...tökegyforma, attól a kis élettörténettől még nem lesznek eltérőek egymástól :-/

Igazából az sem világos, hogy harc közben miért nincs a hős alatt ott a lova, zebrája (ez nagyon abnormális nekem, a kecskecsontváz is hihetőbb), fakutyája, stb.

Más
Asszem a Celestial Heaven-n volt múltkorában egy szavazás arról, hogy jó lenne-e, ha visszatérnének a H2-s mintájára a hősökről alkotott nagyobb portréra...az igen szavazatok vezettek elég látványosan.

Tudom ezek apróságok, de azámít...nekem legalábbis.

Csiga

_________________
"Jobb egy oroszlántól félni, mint kétszáz patkánytól." /Voltaire/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség