Mugger_ írta:
Sziasztok!
Csizu:
A Blockbusternél az a hatalmas hiba, hogy olyan kupac 7. szintű lény védi az átjárót, amin "normál" képességű player DD vagy Fly nélkül biztosan nem megy át elfogadható időn belül s ezzel bőven túllépnénk a rendelkezésre álló időt!
Ugyanez elmondható a Panicról is, ott viszont akkora a szegénység, a puttosság, nyersanyaghiány, minden kupac resourcest olyan mennyiségű monster őriz, hogy az lassítja le iszonyúan a játékot.
A Midnight Mixnél pedig azért lenne sírás-rívás, fogak csikorgatása, mert néha nem a saját vártípusnak megfelelő földre pakolja a kezdővárat!
Mindenképp olyan template -ek lesznek, amik átlagos játékos, átlagos képességeivel, a rendelkezésre álló időn belül, nagy valószínűséggel megoldható! Tudom, hogy jó választás nincs, - olyan template ami egyaránt fexik profinak és amatőrnek, nem is fog születni - s egyik template sem tökéletes, ennek ez, annak az a baja, épp ezért nem egy hanem 2 template -et választottam, melyek remélhetőleg strong monsteres, L -es beállítással is beleférnek az időbe. Harmadik pedig valszeg nem lesz. Én egyébként már végeztem a generálásokkal, tartalékpályástól, mindenestül, el is küldtem Bogpistának, hogy ejtse meg a szükséges javításokat és anonimizálásokat rajtuk. Úgyhogy a kérdés jószerivel már eldőlt.
Üdv. Mugger
A Midnight Mix az nem önálló template, aminek vannak saját jellemzői.
Abba be van sűrítve egy csomó másik template (eredeti 3 do templatek is!), amiből a gép tetszőlegesen választ egyet, ami lehet akár a Jebus, akár a Panic vagy bámi más. Csak a Sceneario Infoban nem nevezi meg a templatet, hogy a specialisták ne tudják előre, mennyire gazdag a pálya, lesz e több vár vagy lesznek-e relicek, utópiák a pályán. Szóval
a Midnight Mix, az valódi random, csak nagyon sokféle dolgo kiijöhet belőle, ami nehezen megjósolható előre. Lehet, hogy valakinél akár Blockbustert is fog generálni, másnál meg Panicot vagy rossz esetben valami sokat szidott hagyományos templatet (azoknál van az, hogy nem a saját terepen kezd az ember).
Egyébként ha túl erős v túl gyenge a guard, akkor "bele lehet nyúlni", az RMG.TXT-be Excellel és a Zone guard értékeket lehet tetszőlegesen növelni v csökkenteni. Ki kell kísérletezni, hogy milyen értéknél lesz a horde lvl7-ből kis lots, és akkor már játszható.
Elvileg a Skirmish az, ahol lehet könnyen haladni és a szerencsének is van szerepe, tehát gyengébb játékos is verhet erősebbet. Az 3-4 hétnél nem is tart tovább.