Országos Heroes Online Bajnokság
Általános szabályok:
1. Csoportbeosztás várhatóan 8 fős csoportokban.
2. Besorolás az 1. alkalommal az online Toplista alapján.
Aki nem szerepel rajta, az a lista végére kerül,az utolsó csoportba.
Ezt követően új játékos a legalsó osztályban kezd.
Jelentkezéseket folyamatosan elfogadunk.
Idény közben is lehet jelentkezni új csoportba.
Új csoportot minimum 3 fő jelentkezése esetén indítunk.
3. Egy idény alatt az egy csoportban lévő emberek egymás ellen játszanak, ezzel az idény végére eldöntik a csoporton belüli sorrendet.
4. Kiesés, feljutás: utolsó 2 helyezett kiesik (alsóbb csoportba sorolódik), következő csoport első és második helyezettje feljut a helyükre.
Amennyiben a legalsó osztályban csak 3 vagy 4 fős a létszám csak 1 feljutó,kieső van.
Kiesés,feljutás pontegyenlőség esetén:
a.Azonos pontszám esetén egymás elleni eredmény számít.
b.Amennyiben ez nem dönt,a több győzelmet elért játékos a kedvezményezett.
c.Körbeverés esetén (amikor sem az egymás elleni eredmény,sem a több győzelem nem dönt) a toplista dönti el a helyezést.A szezon elején gyengébben álló játékos a kedvezményezett!
5. A sorsolást közzétesszük, a fordulókra a Pályák szezon elejétől adottak.A szezon menetrendjének kialakulása után (pályák,sorsolás,ellenfelek),minden player elküldi, hogy melyik várral lesz adott pályán, és azon variálni nem lehet. 6. Mindenki mindegyik Vártípust egyszer használhatja egy
szezonban. (Castle,Necro,Inferno, Stronghold, Rampart, Fortress, Dungeon)
Amennyiben a létszám ezt szükségessé teszi a Vártípusok elfogyása után újra bármelyik választható,de mindegyik felhasználásáig újból csak egyszer.
7. Minden körben 1 térkép. Győzelem 3 pont, vereség 0, elementálos győzelem 2-1
8. 1 Kör játékideje 2 hét.
Kivételes esetekben halasztani lehet a meccseket,de a szezon végéig be kell pótolni
azokat.
Halasztani csak a szervezők tájékoztatása esetén lehet,a várható lejátszási nap megadásával.
Időpontegyeztetés sikertelensége esetén a szervezők által kijelölt fix időpontban lehet az elmaradt meccseket bepótolni.
A meccseket egymás közti megbeszélés szerint előre is lehet hozni!
Aki 2-nél több meccsen nem áll ki egy idény folyamán, a következő csoportba sorolódik automatikusan a következő szezonra, a szezonban elért eredményei törlődnek a tabelláról.
9. Szezonhalasztás: Egy szezont ki lehat hagyni,amennyiben valaki előre látja, hogy meccseit nem fogja tudni lejátszani. Ekkor eggyel több lesz a feljutó a következő csoportból. A szezon végén viszont eggyel több a kieső az érintett csoportból, akik közül az egyik helyére kerül a halasztást kérő. Egy szezonra egy csoportból csak a 2 halasztáskérést tudunk elfogadni!
10. Egy évre két idényt (szezont) tervezünk.
Heroes Online Magyar Kupa
Általános szabályok:
1. Mint a Országos Heroes Online Bajnokság megkoronázása évente egyszer a két szezon között megrendezzük az Heroes Online Magyar Kupát!
2. A Magyar Kupa verseny eltér az Online Bajnokságtól oly mértékben, hogy itt az összes jelentkező egy „kalapba” kerül és sorsolás útján kerülnek párok meghatározásra.
3. Minden fordulóra 1 map lesz kiadva és mindenki ezen játszik.
4. Aki veszít az kiesik, a továbbjutókat ismét párokba sorsoljuk.
5. Az egyetlen aki minden ellenfelét legyőzi lesz az adott év Kupagyőztese!
6. A fordulók lejátszására itt is két hét áll rendelkezésre!
Játékszabályok:
1.No hit and run : Azt jelenti, hogy az ellenfél hősével találkozva meg kell adni az esélyt az ellenfélnek is a reagálásra. Tehát ha már 1 hp veszteséget okozunk az ellenfélnek az adott körben, akkor már nem menekülhetünk el a csatából addig, amíg az ellenfél szóhoz nem jut legalább egyszer abban a körben. Ha nem okozunk hp veszteséget természetesen elmenekülhetünk minden további nélkül.
2. No red rush,: a hét első napján a kezdő (általában a piros)nem vásárolhatja ki a lényeket, hogy ezzel a lénytöbblettel megtámadva az ellenfelet, jogosulatlan előnyhöz jusson (plusz lény felvétele nélkül természetesen támadhat az 1. napon)
3 No.diplo, Azt jelenti, hogy nem alkalmazható a diplomácia skill. Vagyis ennek
segítségével nem csatlakoztathatunk magunkhoz lényeket. Alapból, ha egy lény a skill nélkül csatlakozik hozzánk, akkor minden további nélkül felhasználható.
4.No log, lvl.4 magic hero. Azt jelenti, hogy a főhősöd nem lehet logistic specialista,vagy 4.szintű varázslatot alapból ismerő hős és Thant.
5. Pálya lejátszása 130% nehézségi szinten , resources kompenzációval, köridő 4 perc
6.Kezdő hős és kezdő bonus random kerül kiválasztásra.Főhős nem kötelező adott várból.
7. A pályák Tábori ,TOH vagy Randomból korrigált, közzétett mapok, melyeken alapból nincs DimDoor,Fly,Armageddon varázslat.
8.A sorsolásnál az elöl lévő játékos kell, hogy a piros legyen (vagy az elől lévő szín).
9. Report tartalma: Forduló, Pálya, Versenyzők, Vártípusok, Eredmény
10. A meccsek eredményei, mivel balance mapok automatikusan az Online Toplistába is beszámítanak.
Jelenleg ez a véglegesnek tűnő szabályzat.Jelentkezési határidő az 1. szezonra 2006.10.31. Az addig jelentkezők a Toplista alapján lesznek besorolva a csoportokba.
A hozzászólást 12 alkalommal szerkesztették, utoljára Lzo 2006 okt. 15 vas., 11:52-kor.
|