Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 427 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 11:00 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
én teszteltem az általad küldött mappokat, azért nyilatkoztam ezt.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 17:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Ezeket a templaket hol lehet beállitani vagy letölteni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 17:09 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Imperátor:

:) :) :)
Ejnye, ejnye, csak nem edzeni akarsz??? :) :) :)
Itt:
http://www.toheroes.com/h3maps/Random.htm

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 17:23 

Csatlakozott: 2005 szept. 26 hétf., 12:03
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Budapest
Lenne egy kérésem. Ki tudnátok mondjuk 3 random mapet tenni valahová, hogy meg lehessen nézni, jellegében milyenek lesznek a pályák ? Ezek természetesen a versenyen nem szerepelnének.

AAnt


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 17:31 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Persze, de ezt még mi sem tudjuk 100% -osan. Amint eldől a végleges
template -ek típusa, beállítása, teszek ki pár használaton kívüli térképet, ide a fórumba!

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 19:16 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Nos, az eddigi jelentkezők névsora:

H3 1 vs. 1:

1. Kertics
2. NG
3. AAnt
4. Titi
5. Adler
6. GJodie
7. Mugger
8. Dreegar
9. Rt.
10. Cat
11. Karesz
12. Sefa
13. Havoc
14. Zolirobi
15. Jou
16. Imperátor
17. TyRoN
18. Hellblood
19. Silver
20. Teklberry
21. Laca
22. Csizu
23. Credo
24. Süni
25. Koko
26. Ssth

H3 Támadás:

1. Kertics
2. Vologya
3. Mugger
4. Titi
5. Cat
6. Karesz
7. Sorceress
8. Havoc
9. Zolirobi
10. Jou
11. Hellblood
12. Silver
13. Laca
14. Csizu
15. Zomi Dudu
16. Levko
17. Ssth

Üdv. Mugger


A hozzászólást 6 alkalommal szerkesztették, utoljára Mugger_ 2006 szept. 18 hétf., 6:57-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 15 pén., 19:29 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
nem felesleges kirakni, bárki tud generálni, s aztán megnézheti
Mugger kb. leirta a paramétereket, M vagy L, no water és under, strong vagy normal monster, 2 player
annyi van, hogy a template file be kell másolni a data könyvtárba, s átnevezni rmg re.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 10:59 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Nagyon örülök, hogy végre teret adunk a randomnak is. Izgalmas, s ugyanakkor más verseny lesz mint eddig.
Mugger: Balance M az túl kicsi, s mivel szegény a template, nagyon nehéz húzni a várakat (már ha lehet), mert kis területre vagy bezsúfolva, ahol adott esetben nincs semmi. L-es méret ugyan hosszű játékmenetet (akár 5-6 órát) is kitehet, de ott fel lehet húzni akár a towert is :).

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 11:19 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Valszeg igazatok van, de az eddigi versenylebonyolítás akkor borul, mert NEM lehet péntek-szombat 3 vasárnap pedig 4 meccset játszani!!!
Ezért szinte biztosan változik a lebonyolítási rend is, mert ebben a szisztémában NEM lehet 6 órás meccseket vívni!

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 13:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Szerintem nem kellenk erős szörnyek és akkor már is jobban lehet haladni!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 14:17 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Igazad van Mugger, sajnos túl sok időt venne igénybe egy L-es map. Adlerral elkezdtünk egy balance M-et, és elég kemény, de ettől (is) jó a random. Nem biztos, hogy a szörnyeket normálra kéne tenni. Ha 100%-os difficulty-n játszunk, akkor elég sok pénz és nyersanyag áll rendelkezésünkre a játék elején, amivel már lehet alkotni. Persze ez csak tanács, ezt tapasztaltam.

Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 14:53 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 29 szer., 18:15
Hozzászólások: 834
Vicces a random verseny, de szerintem kissé túl sok múlik a luckon (pl ha beadja a necro-t az kicsit komoly előny). Mindenesetre alig várom a BB-t :D

_________________
No one can defeat me. The sounds told it too.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 14:53 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
igazolom, már van 51 csontim

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 17:13 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Rusty_Rockfist írta:
Sziasztok!

Igazad van Mugger, sajnos túl sok időt venne igénybe egy L-es map. Adlerral elkezdtünk egy balance M-et, és elég kemény, de ettől (is) jó a random. Nem biztos, hogy a szörnyeket normálra kéne tenni. Ha 100%-os difficulty-n játszunk, akkor elég sok pénz és nyersanyag áll rendelkezésünkre a játék elején, amivel már lehet alkotni. Persze ez csak tanács, ezt tapasztaltam.

Üdv

Épp ez a lényeg nem, hogy alkossunk, :) és gyorsabb legyen a map!
Egyébként a templateket hol lehet letölteni? Hogy ilyen balancos mapokat krealjon a szerkesztöm?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 18:04 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Nos, próbaképp generáltam a Skirmish template -el, L -es, alvilág és víz nélküli mapokat, normál monsterbeállítással (hangsúlyozottan teszt céljára), innen letöltheti, aki esetleg véleményezni kívánná ezt a template/beállítás formát:
http://heroes.hardwired.hu/mugger/egyeb ... normal.zip
Senki NE gondolja, hogy ilyenek vagy ezek lesznek a végső mapok, csak teszt céljaira tettem ki!!! Szeretném, ha aki tudja elmondaná a véleményét róla, hogy kiválaszthassuk a minden szempontból megfelelő megoldást!

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 18:48 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Játszottam néhány gamet balance-n, leírnám mit tapasztaltam. A kiinduló területeden belül van egy másik saját vár (azaz falu, fort nélkül) valamint fa-, kőbánya és higany bánya (elvileg, de van amikor a gép elfelejti). A környező zónákban pedig a többi bánya lelhető fel, de aranybánya nincsen. Általában a pálya közepén van egy sivatagos terep egy necro várral, körülötte artifactok lehetnek. A zónák közötti "átjárást" guard(ok) nehezítik meg. A template igen szegény, szóval nagy a csövezés. Mindezt Adlerral ma megtapasztaltuk:

A map Balance M, Random all volt.
A mostani gamenkben pl. nekem a középre vezető úton pack behemot és throng monks állt. Adlernak lots pegasi volt csak. Így ő ért ki előbb középre, Aislinn-nel (Stronghold várral). Nekem Inferno jutott és Rashka. Elég béna volt a területem, se dwelling, és a környező területeken is csak 1 artifact volt, a +1 health gyűrű.. Itt egy +4 pajzs, vagy +4 attack arti "relik"-nek számít. A fél terepet bejártam, s volt egy arena meg egy +1 spell ojjektum :) . Volt még azonban 2 monolith, amin keresztül a bátor droidok kiváncsiskodtak, s hullottak el. Látván a sok obelisket, elkezdtem gyűjteni őket. Néhány obelisk után egyértelművé vált, hogy az én területemen van elásva. A kezdeti magas fa és kő létszám maga után vonta a másik vár építését is, így elég sok lényre tettem szert a játék végére. A 2. hónap elején kiástam a grailt (a váram előtt volt) és innentől kezdve vártam Adlerra :). Aki jött is menetrend szerűen, de mindent ki tudtam venni, s a várban nem sok esélye volt. Szép számmal gyűjtőtte össze a 700 csontit, amiből 140et elbukott a monkok ellen. Aislinn skillekben fölényben volt, de seregben nem.

Az ideális az L-es map lenne, mert a drágább várak ott tudnak kibontakozni, persze nem egyszerű. Egyetlen hátránya a hosszú játékmenet. Dehát valamit valamiért.
A monstereket személy szerint strongra szavaznék, oda kell finesz. Eddig sikerült megoldani a 3., 4. héten való találkát Les balance-on, M-esen ez különösen igaz. Adlerral a 2. hét végén, 3. hét elején már találkoztunk. A pálya több szegmensében találkozhat a 2 player, nem feltétlen kell leverni lots behemotot a 4. héten.

Mugger: skirmish és balance templatek lesznek?

Üdv

Üdv


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Csizu 2006 szept. 16 szomb., 18:59-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 18:51 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

No, az eljövendő nemzedékek okulásául leírnám hogyan is kell template -ekkel random mapot generálni, hátha valaki ilyen bolondságokra adja a fejét:

Elmész a http://www.toheroes.com/h3maps/Random.htm oldalra, az általad kiválasztott template minimapjára a jobb egérgomb "Cél mentése más néven" opcióra kattintva, letöltehető az adot template txt -fájlja. Ezt át kell nevezni rmg.txt -re s a SoD (Complete) telepítési helyének Data könyvtárába másolni.
Innetől kezdve ha játékindításkor Random mapot generáltatsz, az adott template beállításait fogja használni! Indításkor meg lehet adni, hogy milyen méretű, playerbeosztású, monstererősségű legyen az adott map.
Amennyiben hálózatban generáltatod s az egyik gép RoE -s verziót használ, a generált random map is ilyen verziójú lesz!!! A pálya fizikailag
a random_maps könyvtárba kerül.

Csizu: Ezért tűnik a Skirmish/L/Normal beállítás jobbnak, mert ott nem akkora a csövezés, a várható játékidő is gyorsabb talán. Mennyi volt az össz játékidő?

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 19:05 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2006 jan. 06 pén., 0:40
Hozzászólások: 1087
Tartózkodási hely: Budapest
Mugger_ írta:
Sziasztok!

No, az eljövendő nemzedékek okulásául leírnám hogyan is kell template -ekkel random mapot generálni, hátha valaki ilyen bolondságokra adja a fejét:

Elmész a http://www.toheroes.com/h3maps/Random.htm oldalra, az általad kiválasztott template minimapjára a jobb egérgomb "Cél mentése más néven" opcióra kattintva, letöltehető az adot template txt -fájlja. Ezt át kell nevezni rmg.txt -re s a SoD (Complete) telepítési helyének Data könyvtárába másolni.
Innetől kezdve ha játékindításkor Random mapot generáltatsz, az adott template beállításait fogja használni! Indításkor meg lehet adni, hogy milyen méretű, playerbeosztású, monstererősségű legyen az adott map.
Amennyiben hálózatban generáltatod s az egyik gép RoE -s verziót használ, a generált random map is ilyen verziójú lesz!!! A pálya fizikailag
a random_maps könyvtárba kerül.

Csizu: Ezért tűnik a Skirmish/L/Normal beállítás jobbnak, mert ott nem akkora a csövezés, a várható játékidő is gyorsabb talán. Mennyi volt az össz játékidő?

Üdv. Mugger


Balance-on strong lenne a monster? Elég sokáig nyomtuk, de azért is mert sokat időztem a puzzleval :D Összességében kb. 5,5 óra lehetett.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 21:30 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
én is időztem csak egy picit, a csontik gyűjtögetésével.
Csizu felásta a várát és környékét:)
Én nem huztam a másik várat, valahogy annyi fa és kő nem állt rendelkezésemre.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 16 szomb., 22:20 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:03
Hozzászólások: 70
Tartózkodási hely: Budapest
gyerekek, gáz lenne életemben először BB-n multizni? Nagyon nagy beégés lenne? :):)

_________________
credo


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 427 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség