Kedves Fórumozók!
Az előző hozzászólásokból kivettem néhány dolgot aminek biztos hogy benne kéne lennie a Heroes kártyajátékban:
- maximum egy hős
- maximum egy 4. szintű artifact
- maximum egy 3. szintű artifact
- maximum két-két első és második szintű artifact
- maximum hat varázslat pl.
A varázslás annyit tesz, hogy a játékos elkölti az idézési költséget, és kijátssza az asztalra a kezében lévő lapot (lapokat).
A sebesült lények a forduló végén meggyógyulnak.
A támadás után (közben, előtt) még az aktuális játékos varázsolhat, ha van varázslata
A lövöldöző lények speciális segítséget nyújthatnak, ők is mennek a támadóval együtt, de nem kézitusáznak, hanem belelőnek az egyik védelemre kijelölt lénybe, és sebeznek rajtuk. Őket csak varázslattal, vagy egy ellenséges lövöldöző egységgel lehetne megsebezni vagy repülő egységgel.
- ne kelljen hozzá millió lappal rohangálni (ezt akartam megcélozni a minden kártyából egy maximalizálásával)
- a krátyákat többféle képpen lehessen kombinálni egymással
- a játékmenet legyen viszonylag gyors, de kelljen benne kellőképpen kombinálni a győzelemhez
Kártyákat kirakja két sorba: lesz egy közelharcos sor, és egy íjász sor.
A csatát a legmagasabb sebességű lény kezdi, ha két lénynek azonos a sebessége, akkor mindig a támadó lény a gyorsabb; ha több, azonos sebességű lény van, akkor először a támadó választ egy tetszőlegeset közülük, majd a védő, majd megint a támadó...
Repülő lény támadhatja az íjászsorban lévő lényeket is. A támadó lény belesebez a megtámadott lénybe, aki elveszít annyi életpontot, amennyi a támadó lény damage értéke.
Ha az túléli: visszatámad (sebez a támadóba annyit, mint amennyi az ő damage értéke).
Ha íjász egység jön sorra, akkor ő belelőhet az egyik ellenséges lénybe (sebez annyit, mint az ő damage értéke, de nincs visszatámadás)
Amint a védőnek elfogytak a lényei vagy a másik játékosnak nem maradt lénye akkor a lény nélküli vesztett.
Ezek a varázslatok melyeket Beorn írt de nem tudom melyik verzió legyen.Ez vagy az enyém:
Példa a varázslatokra:
- lighting bolt 1 manáért 3-at sebez egy tetszőleges lénybe
- manalövedék 1 manáért csak kettőt sebez, de bármilyen elemtipusként elmondható, így az elsetleges immunitásokat meg lehet vele kerülni (pl. efreet tűzimmunitása, dzsin levegőimmunitása...)
- tűzabda alapköltsége 1 mana, és ahány manát rááldozunk még, annyit sebez egy lénybe (azaz 5 manáért 4-et); ráadásul újabb két-két manáért ugyan ezt a sebzést még egy-egy lénybe bele lehet pumpálni (pl. 7 manáért két lénybe sebzünk 4-et)
- cure semmissé tesz 1 manáért bármely forrásból származó 4 sebzést egy lényen
- haste egy lény sebességét növeli meg 3-mal
- precision egy lövő lény távolsági sebzését duplázza meg
- clone egy illúziólényt kreál, amelyik elnyel egy tetszőleges forrásból származó (lény támadása, varázslat) sebzést, majd eltűnik
- teleport segítségével a harcossorban lévő lény is támadhatja az íjászsor lényét
- fly hatása ugyan ez (egy lény repül a csata végéig)
- a különböző protection varázslatok counter-elnek egy bármilyen, adott elemi varázslatot, illetve a lénynek ilyen elem ellen védelmet adnak a harc végéig stb... stb...
Halott lények a temetőbe kerülnek
Innen csak a Halottélesztés varázslatal lehet egyet visszahozni közülük (olyannak számít, mintha megidéztük volna), de a varázslat lapja rajta marad, jelezve, hogy ő felélesztett lény, és ha a varázslatot Dispellel leszedik, akkor meghó' a lény is.
Ez is jó ötlet(Beorntól) de ki kell dolgozni:
Hősképességek: minden játékos előre választ egy hőst magának, aki amolyan enchantmenként működik,: a különleges képességét (specialitását) felhasználva. A hős nem jelenik meg kártyaként, de be kell jelenteni, hogy kit választottunk. Pl.:
- az offense képességgel rendelkező hősök egy-egy csata során egyetlen lényünk sebzését növelhetik meg 1-gyel (a csata kezdetekor, de már a támadók és védők felállásakor kell bejelenteni, hogy melyiknek) -> taktika!
- az armored képességgel rendelkező hős hasonló mód egy lény életpontját növeli egyel
- a logistic-os hősök egy lény sebességét 1-gyel
- az archery skilles hősök egy lövő lény távolsági sebzését 1-gyel
- az intelligenciával bíró spec. képességű hősök +1 manát kapnak körönként (ez lehet, hogy túl durva, majd kiderül a gyakorlatban)
- a sorcery speckójú hősök +1-et sebeznek a varázslataikkal
- az first air-os hősök egy lényen gyógyíthatnak 2 életpontot
- a ballista skillel rendelkező hősök minden harcban ellőhetnek egyszer mondjuk egy 4-es sebességű 1-et sebző távolsági támadást
- az egyes varázslatokra specializált hősöknek az a varázslatuk kétszeres hatással jönne létre, ráadásul az elmondott varázslatkártya egyszer visszavehető a kézbe a felhasználás után
stb... stb...
Ezekhez kéne hozzá adogatni néhány más szabályt akár újabb ötleteket akár még az én kártyaszabály ötletemből szablyokat.
_________________ Üdv. Fifi
 R.I.P.
BordoMavi!!!
|