Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 13 vas., 19:17 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
Kedves N!
Nagyszerű dolog, hogy egy számítógépes játék ilyen indulatokat képes kiváltani az emberekből, de szerintem egy kicsit fogalmazhattál volna finomabban is. Én úgy tudom, hogy ez egy rajongói oldal, és nincsenek jogi megkülönböztetések, hogy t.i. "aki az egész heroes univerzumot ismeri". Személy szerint én is csak a 3-tól ismerem a játékot, de nem érzem úgy, hogy ne lenne jogom véleményt alkotni róla, netán ötletekkel előállnom a folytatáshoz. Nem vagyunk egyformák, és ez a világ lényege, mert pl. képzeld el, mi lenne, ha mindenki olyan lenne, mint te, vagy én, hát nem szívesen élnék olyan világban, ahol mindenki olyan, mint én.
A sárkányölésről annyit, hogy az általam ismert (nem sok) fantasy hős sosem sereggel győzte le a sárkányokat, hanem karddal, igaz, ehhez rengeteg előzetes tapasztalat kellett, mégis megsérültek,és utána sokáig lábadoztak, de EGYEDÜL győztek. Persze lehet, hogy szerepjátékban ez másképp van, sosem játszottam olyasmit sajnos.
Mindent összefoglalva az indulatok jók, de a durvaságot el kéne felejteni.
Üdv:

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 9:29 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 13:35
Hozzászólások: 47
Én ezeket az egység szintlépéseket nem támogatnám. Nekem ne tetszen az, hogy mondjuk a brigádomban ott figyel 2 db 1.szintű, 2 db 2.szintű meg egy darab 3-as szintű sárkány. Most, hogy leírtam átgondoltam. Mégiscsak tetszik. Ott kellen izgulni, hogy fejlődjön a sárkány, mert akkor már pl. 2 egységet tudna egyszerre támadni meg vigyázni kéne rá meg ilyesmi. De azzal egészíteném ki, hogy ezek az egységeket nem normál várban vehető egységekként szerpelnének, hanem egyéb helyen amiért komolyan meg kell harcolni és borsos árat kéne értük perkálni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 15:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Látom a 3 szintlépés megosztja a véleményt. Szerintem egy próbát megérne...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 19:04 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 07 hétf., 23:42
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Debrecen
Hi!


Én annyira nem támogatom ezt a "szörnyek is lépjenek szintet" gondolatot.

Spec amikre én gondoltam azok nem valami nagyok, de...

Szal amikor először láttam a heroes IV-ben a karavan budit, azt hittem, hogy a vár és a hős között mászkálnak, de nem (vagy legalábbis nem tok róla). Nos ezt lehetne módosítani.

A fizikai sérülésre lefedett monszta (pl. szellem) tényleg nem rossz elképzelés.

Nem tom varázslatnak miért nem teszik be a tűzfalat - de ne olyat, mint a II, III-ban volt, mert az béna, hanem amit alcseszel az ellenfélnek és addig sebez, amíg benne áll.

Aztán. Nem ártana ha a monsterekhez lenne egy skill, hogy egy kis puhapocs lvl 1 csákó azért ne szaladgáljon 30 black dragonnal.
Ezt úgy gondolom, hogy pl. (ez most hasból lesz):

ha nincs ilyen skilled: 50%, hogy téged is megtámad a lvl 4. monszta (Persze ez a hős lvl.-től is függne. Egy Lvl 30 as hőst már nem támadna meg a saját cucca, attól függetlenül, hogy nincs neki ez a skill)
basic: 30 % esély
advanced: 15 % esély
expert: 0 %
master 10 % esély, hogy a hősöd elleni sebzést ő szenvedi el*
grand master 20 % u.a. mint az előző...vagy mittomén

*oly mértékben ragaszkodik hozzád a jószág, hogy az életével védelmezi a hősöd:) vagy valami egyéb bónusz ekkor bújjon elő.

Amire már régóta gondoltam. Minden szörnyhöz lehetne tenni ilyet, amit majd írok, és ultramonszterek. Nagyon ritkák, nincsen dwellingük és nem upradelhetőek (de nem is kell).
És hogy mégis honnan lehet őket beszerezni?

Pl.:
Van a barrack vagy cathedral. Alapból ez termeli a crudasereket. Hetente termel vagy 4-et. És mondjuk minden 80. szülött Grand Templar legyen (a név most tökmindegy, lehetne Paladin is).
Ez annyiban térne el a Crusadertől, hogy minden alaptuladonság x10 (life, dmg, def, att, stb.) és még:
- védett ártó varázslatok ellen
- +200 % dmg az élőholtak ellen

"szal az a ritka lenne, de durva" kategóriába tartozhatna

Legyen megint minden hősnek valami egyedi képessége

Ja és sztm a 3ban sokkal feelingesebb volt a várak belső nézete is, mint a 4.ben. Itt főleg a necro és rampartra gondolok.


Egyelőre ennyi

Üdv!

Gonosz Csiga

_________________
"Jobb egy oroszlántól félni, mint kétszáz patkánytól." /Voltaire/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 14 hétf., 20:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Hi!

Az ötletek jók, de ami problémám még (de hülye vagyok), hogy a várakban a zene szörnyen Sz*r. Nyomába se ér a H3 zenéinek. :cry:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 9:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
DonJanvari írta:
Hi!

Az ötletek jók, de ami problémám még (de hülye vagyok), hogy a várakban a zene szörnyen Sz*r. Nyomába se ér a H3 zenéinek. :cry:


Ezert volt jo a Heroes III mert ott meg ha meguntad azt a jo zenet akkor meg mindig meg volt a lehetoseged arra hogy kicsereld arra amire akarod. Mivel az egesz egy kulon konyvtarban volt es mp3 kiterjesztessel. A IV-nek ezt a reszet is elkurtak :cry:

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 12:35 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 13:35
Hozzászólások: 47
Egy bosszantó hiba jutott eszembe a 4-ből, amit mindenképpen orvosolni kellene az 5-ben. Vannak olyan pályák, várak, kikötők, ahol vennik kell vagy 5 hajót mire végre az egyikbe be tudok szállni...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 13:02 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 07 hétf., 23:42
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Debrecen
Zed111 írta:
Egy bosszantó hiba jutott eszembe a 4-ből, amit mindenképpen orvosolni kellene az 5-ben. Vannak olyan pályák, várak, kikötők, ahol vennik kell vagy 5 hajót mire végre az egyikbe be tudok szállni...



Ez nem H4, hanem pályaszerkesztési hiba. Ilyen volt a H3ban is

Üdv!

Csiga


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 15 kedd, 13:27 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
A Csiga ötletei szerintem nagyon jók, főleg, hogy a hősnek vmi skill segítségével lehessen magánál tartani a monstereket (ezt jól megaszontam). Én úgy képzeltem el, hogy pl. magával viheti az egyes szintű kiscsákó a 30 blackdragont, de ilyenkor mondjuk 70% az esélye, hogy a sárkányok otthagyják az első csatánál (dezertálnak a seregből). Vagy mondjuk képtelen támadni velük, csak védekezni tud, vagy hazafutni. Ez olyan morálféle képesség, amire gondolok. Vagy kiváltható lenne estate-tel, hogy pl. az a hős, aki napi x összeget termel, az ezzel, mint fizetéssel (tehát akkor nem vándorol be a lé a kasszába) bizonyos számú és szintű szörnyet/lényt tud magánál tartani. Mondjuk (hasszámokkal) ha napi 1000 aranyat hoz a házhoz, akkor ezért 5 blackdragont tarthat magánál morál nélkül, alacsonyabb szintű lényből arányosan többet. Ha viszont van morálja, minél magasabb, annál kevesebb pénzzel, illetve ingyen tudja vezetni a lényeket.

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 16 szer., 1:03 

Csatlakozott: 2003 ápr. 08 kedd, 19:43
Hozzászólások: 3
Én még mindig nem vagyok megbékélve a H4,H5 kifejlesztési stratégiájával pl. a Homm3 kieg-jei mekkora "durranások voltak" SOD, AB: új vár, új tápos lények . A H4 kiegjei meg tulajdonképpen csak új pályák(jó azért a megadragon szép nagy) és lassan meg már hozzák ki a h5-öt ?! Minek annyira rohanni?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 16 szer., 11:56 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 28 pén., 14:48
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Debrecen
ceegee írta:
Én még mindig nem vagyok megbékélve a H4,H5 kifejlesztési stratégiájával pl. a Homm3 kieg-jei mekkora "durranások voltak" SOD, AB: új vár, új tápos lények . A H4 kiegjei meg tulajdonképpen csak új pályák(jó azért a megadragon szép nagy) és lassan meg már hozzák ki a h5-öt ?! Minek annyira rohanni?


1., Mert valoszinuleg erzik hogy nem nagyon jott be a vasarlokozonsegnek a jatek.

2., A heroes V meg nem holnap jelenik meg az biztos. Ugy tudom kezdeti stadiumban van az egesz. A H3-ra a H4 3 ev mulva jott. Egy evvel a H3 kijovetele utan lehetet hallani infokat a H4-rol , de csak meg 2 ev mulva jelent meg a jatek. Szerintem szinten ez lessz a helyzet. 1 ev eltelt. Hireket lehet hallani a H5-rol, de szerintem lesz meg vagy 2 ev mire megjelenik. Addig meg vagy 4-5 kieg meg napvilagot lat a H4-hez :)

_________________
Udv:
LacUS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 16 szer., 12:49 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 07 hétf., 23:42
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Debrecen
Hi

Kicsit az az érzésem, hogy a heroes fejlesztői (mivel már gőzöm sincs, hogy kik azok) is kezdik átvenni a Blizzard-os feelinget: A játék megjelenése előtt 1000 évvel elkezdik az infómorzsákat szórni a népnek. És mikor 2-3-4 év múlva megjelenik a várva várt játék, a fanatikusok annyira ki lesznek már éhezve a játékra, hogy szinte mindegy mennyire bugos csak jönne már. És ugyan sokak lehet csalódni fognak, úgyis azzal fognak játszani, mert múltiban a legtöbb barátjuk az újban nyomul.
A másik, ami abszolút megfigyelhető, hogy amit eleve az alapvető játékba bele kellett volna tenni - és amúgy hiányolsz is belőle rendesen - azt a küldetésbe CD-be teszik bele, ezt is vegye meg a sok, jó, hűséges fanatikus. Ez van.

Bár sztm az V. grafikailag szebb, mint a IV. Csak a grafika (jó persze a hangulatos grafika sokat számít, de) nem minden.


Üdv!

Gonosz Csiga

_________________
"Jobb egy oroszlántól félni, mint kétszáz patkánytól." /Voltaire/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 16 szer., 15:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:35
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Elsőként az olyanokhoz szólnék akik a durvább, de a játékhoz még illő (syberheroes azér télleg durva) újításokat is ellenzik! Szal maradjatok meg a H3-nál, akkor nem kell gépet sem fejleszteni, meg használni a kis bucitokat! Ha nektek az jó, hogy gondolkodás nélkül 10-15 varázslat használatával végig tudtok menni egy pályán, akkor már kitalálták a kedvenc játékotokat!

Miért is fáj az valakinek, hogyhamár stratégiáról van szó, hogy bonyolult legyen? Épp az lenne a lényege egy ilyen játéknak, hogy trükközzél ezerrel, és ne sémákban gondolkodj, nem?
Nem emlékszem a nevére, de valamilyen Angel jópár hozzászólással ezelőtt említett víz alatti várakat stb. Na az már valami! De ilyet sajna majd a H17 környékén raknak bele, mert a népnek szokni kell az apró módosításokat is. Újtásokról topikot mostmár télleg nem ártana kezdeni...

Az H4 AI-ről meg annyit, hogy primitívebb, mint egy földigiliszta, ez igaz, de lehet hotseatelni már a kezdetek óta lehet. Szal nem muszály a gépet laposra verni, mindig is izgalmasabb volt az élő ellenfél, nem? Akkor meg mi a gáz? Nem kell szerencsétlen gépet bevonni a játékba, azt annyi!

Na 1elöre ennyi, adios:

Sorceress


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 16 szer., 15:33 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:35
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: Budapest
Hi!

Már megin én! Szal megnéztem: HauntingAngel volt az akiről beszéltem.

Na csak szobatisztának lenni!

Sorceress


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 17 csüt., 8:23 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 16:15
Hozzászólások: 54
Tartózkodási hely: Debrecen
Szerintem a Heroes 1 - 2 között legalább akkora (ha nem nagyobb) változások voltak, mint a 3 - 4 között. Amikor megjelent a 2 vagy a 3 a régit mindenki elfelejtette, tehát nem a változtatásokban van a hiba.
A gondolkodásról pedig annyit, hogy azt a 10-15 varázslatot meg is kell szerezni. Nem hiszem, hogy egy jó XL-es pályát gondolkodás nélkül rutinból végig tudnál vinni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 17 csüt., 10:15 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 07 hétf., 23:42
Hozzászólások: 6
Tartózkodási hely: Debrecen
Sztm a Town Portal egy kicsit azért túlzás volt.
Úgyis tudja mindeki mire gondolok.
Azt nem bánom annyira hogy kivették. De mondjuk a teleportot és a waterwalkot miért kellett kivenni? Ott is max. 4-et lehetett egy körörn belül portálni. Nem tom az miért fájt nekik.

Mind1.

Üdv!

Csiga


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 17 csüt., 13:34 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
Üdv !

H4-ben van Town Portal és Teleport is. A Town Portal (mint minden varázslat) két formában áll rendelkezésre. Az egyik tanulható varázslat, a másik a 'tekercs', melyet artifact-ként viselhetsz. Mindig a legközelebbi várba visz, ha elállod a várad négy bejáratát lényekkel, akkor a második legközelebbi-be visz. A Teleport ugyanúgy használható, mint a H3-ban. Minkettő az Order vár harmadik szintű varázslata.
Water walking a Dimension Door-hoz és a Fly-hoz hasonlóan valóban nincs (csizma sincs). A vélemények nagyon megoszlanak, hogy hiányoznak-e vagy sem. Valószínűleg megvoltak az indokai a kihagyásuknak (kiegyenlítettség ?)

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 17 csüt., 15:42 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 01 kedd, 12:06
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Fehérvár
Üdv!

N kolléga! Benned kit tisztelhetek, hogy ilye klasszikusokat idézel, mint Kávéfőző és Varshi mester? :-)

Az eddigi értekezésekkel kapcsolatban annyit, hogy voltak jó ötletek, de szvsz nagyon a részletekbe mentetek bele és senki nem szedte össze a lényegi, stratégiai elemeket.
Ezek nálam a következők.

- várak, vártípusok ok. Bár szvsz a 3-ban elég jól eltalálták a lények helyét, a hajamat téptem, amikor kedvenc lényeim átmentek más hősökhöz.
Amin lehetne fejleszteni: a hős várakon kívül lehetnének olyan várak is, amelyekkel nem lehet játszani, de el lehetne foglalni. Pl. egy ősi város, amiben spec. varázstárgyak vannak. Esetleg spec. egységek. Esetleg spec. képességek tanulhatók. Lehetne (csak itt) több varázstorony, egyedi varázslatokkal. Lehetne kitalálni olyat, hogy a vár nem szisztematikusan x összeget ad, hanem a különlegesek mást is (egyéb nyersanyagot, jobb harcértékeket, varázserőt).

- vannak lények. Ok. A 3 utána legnagyobb gondom az volt a fejlesztésekkel, hogy az új lények elég gyengék lettek. Francnak sem kell a sok töltelék (kivétel az Azure Dragon, mert az nagyon király :-) ). Meg kellene határozni, hogy minden lénynek legyen valami előnye. Vagy legyen olcsó, vagy gyors... stb, vagy legyen különleges képessége - DE NE LEGYEN TÖK FELESLEGES TÖLTELÉK!!!
A lények szintlépése jó ötlet volt, csak az volt vele a gond, hogy a gyengébb szart sem ért az erősebb mellett, plusz joggal felmerülő kérdés volt, hogy nem lehetett őket vegyíteni. Szvsz nem is kell, ez kiváltható, ha nem csak 8 hely lenne.
A 3 szint jó ötlet - talán kiváltaná, hogy ne legyenek felesleges egységek. Egyvalami viszont totál gáz, ezt pedig a wog-sok követték el - az ottani 8. szintű lények annyira elszálltak, hogy hihetetlen. Volt olyan pálya, ahol a harmadik hét végén hetven szellem behemóttal nyomultam. :langol: Csak viszonyításképp írom, hogy egy ilyen dögnek tizenötezer hp-ja volt... szóval lehessen fejleszteni, de nem kellene a félisteni szint fölé menni. :D
Az Azure Dragon, mint 10. szintű lény teljesen jó viszonyítás (jajj, de durva, amikor az ellenfél félelmében kimarad a körből!!!).

Ja, lények, még egy - egyes dögöknek meg kellene találni a normális, fantasy hagyományokhoz méltó helyét!

- hősök. Leírtátok, ok. Hősökből sok kell. Egyéniségek legyenek, ne sablonok. A 4-ben a fejlődés része már jó. Szvsz itt is bevezetném, hogy legyenek faji jellemzők, plusz a 3 jól megszokott kis speckói (+2 speed übertápoktól kímélve!)

- varázslatok. No igen. A legnagyobb gondom mindig az volt, hogy a varázslatok jó részének nem volt értelme. Ki a franc használt tűzmágiát a villám helyett? Meg fagyot? (na jó, ha nem volt elég mana, én is). Volt egy vagy két lény, amit csak bizonyos varázslatokkal lehetett kinyírni (gólem felezte a villámot), de ez így mindig is igénytelen gagyi maradt.
Ami kellene:
- átgondolt mágiarendszer. A mostani ágazat felosztás első lépésnek elmegy.
- Szvsz kellene varázslóknak egy olyan képesség, hogy hányat tudnak varázsolni. Hogy ne legyen übertáp, természetesen lekorlátozva. Pl. minden képesség szinten lehetne egyet varázsolni. Ez azt jelenti, hogy grandmesteren elsülhetne öt varázslat, de úgy, hogy egy db 1. szintű, egy db 2. szintű... és ha a támadó és védővarázslatok, a sima és mass változatok között meg lenne találva az egyensúly, nem táp lenne, hanem hangulatos dolog. Pl egy körben lenne értelme a remove obstacle meg a stoneskin dolognak az implosion helyett. :-) Plusz amúgy is a hideg kirázott már, amikor expert waterral prayer, oszt hent, és veszteség nélkül kapitulált az egész pálya.
- amit nagyon hiányoltam mindig is, az a rendszer a varázslatok között. Felépíted a tornyot oszt megvárod, mi lesz benne. Marha nagy taktikai repertoár. :-( Szvsz az kellene, hogy meghatározott összegekért lehetne kifejleszteni varázslatokat. Pl nekem kell egy lighting, oké, de ezért kell fejleszteni ezt meg ezt. Végül is, ha meggondoljátok, sok varázslat a lényeket helyettesíti, miért ne lehetne használni rájuk is ezt a rendszert???
- ami mégjobb lenne, ha lehetne KERESNI varázslatokat a terepen. Lennének infok, hogy ez meg ez az ősi varázslat itt meg itt van. Oszt lehetne taktikázni, hogy megéri e megszerezni. A véletlen ki lenne kapcsolva a rendszerből!!!

- varázstárgyak. Hát igen. A plusz száz mindenre dolgokat sürgősen ki kellene venni a rendszerből!!! Így egy idő után semmi értelme nincs a fejlődésnek. A kevesebb néha több elvet itt alkalmaznám a leginkább. Plusz vannak jó elképzelések a sodban a kombó artifactokra, csak ez így kevés. A nekromanták istenek lettek, a semlegesek kaptak egy szutyok angyali szövetséget, ami nem sokat ér, a jók meg semmit. Ha már elv, akkor minden oldalnak meg kell teremteni a megfelelő körülményeket.

- térkép. Szvsz itt kellenének a legnagyobb változások. Az első gond, hogy semmit nem lehet védeni. A kapu megoldás nem rossz, a wog őrtornyot is csinált belőle, de szart sem ér, mert nem lehet akkora sereggel ellátni, ami komoly veszteséget tudna okozni az ellenfélnek. Illetve lehet, csak nem érdemes, mert az ilyen sereg úgy is a hősnél lesz.
Szvsz a megoldás az lenne, ha lehetne a terepre KIHELYEZNI dolgokat. Pl kaput építeni, hogy ott védhessük meg a birodalmunkat, ahol mi akarjuk! Mert így csak az volt, hogy a bányák és a várak cserélgettek gazdát. Terület és egyéb dolgok védelme nem volt megoldott.

- várostrom. Na ez valami olyan gagyi lett a 4-ben, hogy remélem azóta is csuklik, aki kitalálta. A 3-ban megkezdett utat kellene folytatni. Lehetne több torony. Több katapult. Az, hogy ne csak egy irányból lehessen támadni, szintén jó ötlet. A lényeg, hogy a VÁR az egész játék lelke, basszus, ne lehessen könnyen adni/megszerezni!!!
- ehhez kapcsolódó dolog, hogy én nem helyeznék el ennyi várat egy térképen. Lehetnének városok, kisebbek, nagyobbak és csak kevés vár. Tudom, egy jó pályaszerkesztőben itt is le lehet tiltani dolgokat, de az igazi az lenne, ha volna némi különbség a városok között.

No, hirtelen ennyi jutott eszembe, de még jövök.
A'frad, harcosok!
Raon


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 17 csüt., 16:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
Hi!
Szerintem az eddig elhangzott egyik legnagyobb ötlet, hogy a varázslatok egyedileg lehessenek kikutathatók, megadott feltételek alapján. Elég ****** dolog, hogy pl. (most háromról mondom) az egyik hősöm, aki már elég tápos, expert wisdom, expert earth és water magic, nem tud semmilyen varázslatot, amivel ezt a képességet kihasználhatná (értsd: pl. earth magic tudománya a stoneskin meg a slow, azt csá).
Persze, a varázslatokat azért legyen nehéz kifejleszteni, mondjuk tartson X napig, meg kelljenek hozzá cuccok, pénz, stb. és esetleg egy egy ütősebb varázslathoz speckó tárgy is, vagy mittudomén. Vagy egy feladat elvégzése, mondjuk valamilyen varázslatot csak akkor tudsz kifejleszteni, ha egy hősöd már leölt X darab lényt, és ez a hősöd épp a várban tartózkodik. Mondjuk chain lightning, vagy valami ilyesmi akkor lehetséges, ha a hősöd már leölt 5-10, vagy akármennyi fairy dragont, fizetsz valamennyi lóvét, meg kristályt, és ez a hős mondjuk 3-4 vagy akármennyi napig a várban tartózkodik, akkor kifejleszti a chain lightningot (esetleg valamennyi villámcsapós varázslatot).
A várakkal pedig szerintem MUSZÁJ a fejlesztőknek valamit csinálni, mert krimi, ami ostromkor történik. Ostrom- illetve harci gépeket is lehetne fejleszteni, mondjuk kőhajító-gépből is lehetne még kihozni dolgokat. A vár 4-beli kapus rendszere béna, hajítógépet akarok, falakat rombolni, és azt, hogy a lerombolt épület ne legyen már meg, amikor elfoglalom a várat. Mindenki tudja, mire gondolok, mondjuk a háromban is, egy hosszabb csata során lezúzom a kaput, a falakat, az összes tornyot, és amikor beülök a várba, akkor ezek ott vannak készen újra. Ez tök logikátlan.
A másik a kiegyenlítettség. Szerintem kéne, hogy mindenkinek legyen egy Achilles-sarka. A lényeknek és a hősöknek is. Jó, némelyiknek van, és van, amivel sebezhetőbb, van, amire rezisztens, de igazán nagy bravúrt, úgyértem, taktikai bravúrt nem túl gyakran lehet csinálni. Tápos hős, vagy bazinagy sereg, oszt adjneki. Ott van például a kis parittyás izé a 4-ben. Aszondja, dragonslayer, vagy mi a szösz, extra damage-e van ötösszintű lények ellen. Oké. De ez alig látszik. Az igazság az, hogy hatszáz ilyen kis szart egyszerűen ellehel egy blackdragon (persze ez hőstől is függ).
Bocs a szóf*sásért.

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 20 vas., 23:48 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 22:28
Hozzászólások: 28
Tartózkodási hely: Veszprém
Ma mikor a kupapályát csináltam eszembejutott egy számomra nagon bosszantó dolog a h4-ben. Mégpedig mikor megnézem az obeliszkeket és a végén kirajzolja a térképet gyakran rakja olyan helyre az x-et ahol nem is lehet látni(persze lehet csak énvagyok ilyen pehhes:) ) és egy évig kell szórakoznom mire végre megtalálom hol van...
A többiekhez képest eléggé szerényes kis megfigyelés, de minek ismételjem meg a már leírtakat nem?:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség