Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 14 pén., 11:26 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Nagyjából hasonló szinten voltunk, eléggé a játék elején történt az ügy. NEm értem... :roll:

Amit írsz a Teleport Assaultról, eléggé bugnak hangzik, nálam pl. nem történt ilyesmi.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 14 pén., 11:34 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Levin Malma írta:
Van valami, amit ismét nem értek a játékban, bár lehet, hogy csak alulinformáltságból kifolyólag.

Mi befolyásolja azt, hogy a hős csatában mekkora sebzést visz be az ellenfél szörnyeinek? :roll:

Csatáztam sylvan-ként egy nekróval, és azt tapasztaltam, hogy míg én olyan 30-40-es sebzést csináltam az ő szörnyein, ő 133-asat csinált az enyéimen. Nekem 3-as attack skillem volt, neki 2-es, a defense pedig megegyezett. Gyakorlatilag egyesével szeletelgette a Treant-jeimet, minden lövés egy halál. Hogy csinálta ezt? Van olyan artifact, ami a hős sebzését növelné? (Nem tudok róla.) Van olyan necro képesség, ami növeli ezt a fajta sebzést? (Erről se tudok.) Nem voltunk különleges körülmények közt sem, egy hídon zajott a csata, váraktól távol.
Szóval hogy csinálta ezt? :?:

Ahogy Mcgee is írta, a hős szitjétől függ.
Hero Damage
Hero default damage depends on the hero’s level, the target creature’s level, and some hero skills abilities.
Creature level A level 1 hero kills (K1) A level 31 hero kills (K31)
1 2 12
2 1 9
3 0,8 6,5
4 0,5 4,5
5 0,3 3
6 0,2 2
7 0,1 1,5
Th e damage depends linearly on hero level and can be calculated:
Damage = trunc [hit points × [K1 + (K31-K1)/30 × (hero level – 1)] – 0,01]
Ez a Celetial Heavens manualból való, érdemes leszedni, sok hasznos infó van benne. :)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 14 pén., 12:45 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Ezekből a számokból egy mukkot sem értek (csak egy felet 8) ) de a tapasztalás az, hogy magasabb szintű hős többet sebez, illetve magasabb szintű lénynek megint csak többet. Olyan 10-xedik szint körül már sanszos, hogy legalább 200-at sebzel 7ik szintűnek a hőssel, míg első szintűnek ilyenkor úgy kb. 30-50-et. Én két skillt tudok ami ezt befolyásolja: Avenger a Rangernél (Favorite enemy-nek) illetve Counter Attack Knightnál (visszatámadáskor).

u.i.: jöhetne már a map editor


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 14 pén., 13:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 ápr. 15 pén., 19:40
Hozzászólások: 146
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
silver: Poetice hsz-ében a számok jelentése:
1. szám: A célpont lény szintje
2. szám: Egy 1. szintű hős ennyit öl meg az adott szintű lényből. A képletben K1 jelöli
3. szám: Egy 31. szintű hős ennyit öl meg az adott szintű lényből. A képletben K31 jelöli
Alatta a képlet:
Sebzés = trunc*[Lény életpontja* X [K1 + (K31-K1)/30 X (a hős szintje-1)] - 0,01]
*=Ez mit jelent?
*=Gondolom a lényé...

Matematikus módra vegyünk egy példát :) Legyen ez a Gremilin és 3. szintű hős:
trunc[5 X [2+(12-2)/30 X 2] -0,01]
trunc[5 X [2+10/60] -0,01]
trunc[5 X 0,2 -0,01]
trunc X -0,01 = Sebzés

Fent leírt okokból nemtom befejezni :?

_________________
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 14 pén., 13:08 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
A trunc (truncation) egy nagyon egyszerű matematikai művelet, annyit jelent, hogy a tizedesvessző utáni számokat elhagyni. Nem összetévesztendő a kerekítéssel, itt csupán elhagyod a tizedeseket, amik nem befolyásolják az egész szám értékét. Pl: trunc(1,99999)=1
Üdv: zolirobi

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 14 pén., 21:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
kössz... szerintem akkor azért nem csak a grafikával foglalkoztak... :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 14 pén., 22:27 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 05 szomb., 23:58
Hozzászólások: 34
Tartózkodási hely: Bp
07.13.06 Heroes V 1.1 D2D Patch Released

mi ez a direct2drive?

http://patches.ubi.com/heroes_might_mag ... d_1.01.exe


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 14 pén., 23:14 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
manci_hu írta:
07.13.06 Heroes V 1.1 D2D Patch Released

mi ez a direct2drive?

http://patches.ubi.com/heroes_might_mag ... d_1.01.exe

Azt nem tudom, hogy mi a D2D, de azt írták hogy ugyanazt orvosolja ez a patch, mint a m már korábban megjelent 1.1-es patch

Ui: Amúgy ezt találtam, rákeresve a direct2drive-ra:Link. Valami direktbe letöltős oldal, de csak Észak-Amerikában működik.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 15 szomb., 11:33 

Csatlakozott: 2006 júl. 15 szomb., 8:20
Hozzászólások: 3
Hi
Nem tudja valaki, hogy szintlépésnél mitől függ h melyik primary skill-t kapjuk? Teljesen random, tehát 25% az esélye mindegyiknek, vagy fajspecifikus?
Az ultimate skillhez pedig: rendben hogy azért ultimate mert nagyon jó, és ne rohangáljon mindenki ilyen táp hőssel, de ha elérhetetlen akkor mi értelme van? Alapból minden fajnál egy, max két heronak van egyáltalán esélye megszerezni, többieknél alapból kizárva. Emellett ha szinte lehetetlen, akkor inkább neki sem állok arra gyúrni. Személy szerint még egyszer sem sikerült, de tegye fel a kezét akinek már igen:) nem hiszem h sokan lesznek.
Előre is köszi a választ.
Üdv: Maxiqa


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 15 szomb., 13:45 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
ez a d2d patch valószinüleg az automata patch keresés és letöltés, amit az európai verziók 1.1-es patche alapból tartalmaz :), de az amcsi verzióból valamiért kimaradt :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 16 vas., 10:07 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Maxiqa írta:
Hi
Nem tudja valaki, hogy szintlépésnél mitől függ h melyik primary skill-t kapjuk? Teljesen random, tehát 25% az esélye mindegyiknek, vagy fajspecifikus?


Nem, fajfüggő. Valamelyik oldalon - Age of Heroes? - láttam is a %-os valószínűségeket, pl. wizard tán csak 15%-os valséggel kap logistics-et.

Egyébként nekem egyszer sikerült egy ranger ultimate-et megalkotni, nagyon brutális, de amúgy egyetértek veled: szinte lehetetlen megszerezni és épp ezért kissé hatásvadász és értelmetlen az egész ultimate skillesdi ebben a formában.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 16 vas., 10:10 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Ha kijön a pályaszerkesztő, tuti fogok olyan hőst csinálni, akinek alapból meglesz ez az ultimate skill. Már csak azért is, hogy fajonként kipróbálhassam, mi mindenben több, jobb egy sima másban tökéletes hőssel szemben. Minden oldal benne lesz, fejenként egy ultimate hőssel. Aztán lehet választani, és start game... :)

Ezért is várom már nagyon a pályaszerkesztőt. Ötleteim vannak szép számmal.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 16 vas., 10:21 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Egyébként a játék tovább süllyedt a szememben: az AI valami olyan szinten buta, hogy ettől egy csimpánz is jobban játszana, ha csak a billentyűket csapdossa is. A Warlords pályát szoktam tesztelni; hát annyit csinál, hogy jön. Akár ott állok az útban egy 10-szer erősebb sereggel, akár nem. Ő jön. És ha ott fogy el a mozgáspontja, ott áll meg az orom előtt a hattyú seregével. Szánalmas... Most játszottam nosztalgiából a Heroes 1-gyel, nos: pontosan olyan okos az AI, mint abban a játékban. Csak közben eltelt 11 év, ami a Nival-nál úgy fest, nemigen tűnt föl senkinek.

Egyet tud viszont a játék: csalni, rohadásig. Most is volt egy csatám, többször lejátszottam. A 18-as initiative-vel rendelkező Blood Fury-m szokott lépni először (van egy artifact-om, ami boostolja az initiative-et); legalábbis akkor, ha ennek nincs különösebb jelentősége. Azonban összefutottam egy hőssel, akivel csatázva azt tapasztaltam, hogy az ő 16-os ini-vel bíró Nightmare-e hamarabb lép, mint a 18-as Blood Fury-m, természetesen odaér egyből és legyakja a fél bandát.
Mármost hadd tegyem föl a kérdést innen a monitor elől, hogy miképp is lehetséges ez? Megnéztem a két szörny adatlapját csata közben, és ott áll ékes betűkkel: 18 (zölddel, special effekt) és 16 (barnával, tehát no special effekt), semmi további bónusz nincs.
Továbbra is tartom a véleményem, hogy egy stratégiai játék, ami ilyesmiket enged meg magának, az nem stratégiai játék, hanem max. rulett, vagy póker.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 16 vas., 10:25 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Freemy írta:
Ha kijön a pályaszerkesztő, tuti fogok olyan hőst csinálni, akinek alapból meglesz ez az ultimate skill. Már csak azért is, hogy fajonként kipróbálhassam, mi mindenben több, jobb egy sima másban tökéletes hőssel szemben. Minden oldal benne lesz, fejenként egy ultimate hőssel. Aztán lehet választani, és start game... :)

Ezért is várom már nagyon a pályaszerkesztőt. Ötleteim vannak szép számmal.


Freemy, ezt most is kipróbálhatod, egyszerűen be kell irogatni a megfelelő skilleket egy hőshöz és meg lehet nézni, mi mennyit ér. Én már megtettem, elárulom: egyedül a ranger's luck-ért érdemes izzadni, a többi kb. kuka. Vagy legalábbis nem éri meg az idegeskedést, hogy megkapod-e vagy sem, 23-24 szinten át.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 16 vas., 12:05 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Pontosan mit kell beírni és hova?

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 16 vas., 14:33 

Csatlakozott: 2006 júl. 15 szomb., 8:20
Hozzászólások: 3
Levin Malma írta:
Nem, fajfüggő. Valamelyik oldalon - Age of Heroes? - láttam is a %-os valószínűségeket, pl. wizard tán csak 15%-os valséggel kap logistics-et.

Egyébként nekem egyszer sikerült egy ranger ultimate-et megalkotni, nagyon brutális, de amúgy egyetértek veled: szinte lehetetlen megszerezni és épp ezért kissé hatásvadász és értelmetlen az egész ultimate skillesdi ebben a formában.


thx, de a primary skill az attack, defense, spell power meg a knowlegde :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 17 hétf., 14:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 17 vas., 9:14
Hozzászólások: 26
Hello!

lenne egy olyan hülye kérdésem hogy a Heroes V-ben meddig egy kör a csatában? Mert van olyan lényem ami már legalább 2-szer 3-szor lépett valamelyik meg még egyszer sem? (a kérdés onnan adódik hogy pl. az ancient treant-nek van egy olyan tulajdonsága hogy gyökeredzés, 1 kör kihagyás után korlátlan visszatámadás 1 körig, és nem tudom hogy amikor az ancient treant jön az a kör vége felé van-e és érdemes-e kihagynom a körből hogy a következőben visszatámadjon mindenkinek)
remélem érthetően írtam le :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 17 hétf., 14:53 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 04 szer., 17:25
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: In da gamez!
létra írta:
Hello!

lenne egy olyan hülye kérdésem hogy a Heroes V-ben meddig egy kör a csatában? Mert van olyan lényem ami már legalább 2-szer 3-szor lépett valamelyik meg még egyszer sem? (a kérdés onnan adódik hogy pl. az ancient treant-nek van egy olyan tulajdonsága hogy gyökeredzés, 1 kör kihagyás után korlátlan visszatámadás 1 körig, és nem tudom hogy amikor az ancient treant jön az a kör vége felé van-e és érdemes-e kihagynom a körből hogy a következőben visszatámadjon mindenkinek)
remélem érthetően írtam le :)

Nos, a Blood Fury aktivitása (kezdeményezése), pontosan 16,ezért eléggé sokszor van a köre. Pl. vannak lények akiknek nagyon alacsony az aktivitásuk (kezdeményezésük). A lassítás varázslattal hátralökhetjük a kiválaszott lény körét, vagyos csökkentjük az aktivitását (kezdeményezését). Erre gondoltál? :wink:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 17 hétf., 17:07 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Maxiqa írta:
Hi
Nem tudja valaki, hogy szintlépésnél mitől függ h melyik primary skill-t kapjuk? Teljesen random, tehát 25% az esélye mindegyiknek, vagy fajspecifikus?


Üdv!
Itt egy doc fájl, hogy melyik faj, hogy fejlődik, mit "szeret" megtanulni, és mi az amihez nem fűlik a foga. (Sorry, de per pillanat nem tudok képet szerkeszteni, remélem doc fájlban is megfelel annak, akit érdekel a dolog)
Link

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 17 hétf., 17:56 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 17 vas., 9:14
Hozzászólások: 26
Havoc írta:
létra írta:
Hello!

lenne egy olyan hülye kérdésem hogy a Heroes V-ben meddig egy kör a csatában? Mert van olyan lényem ami már legalább 2-szer 3-szor lépett valamelyik meg még egyszer sem? (a kérdés onnan adódik hogy pl. az ancient treant-nek van egy olyan tulajdonsága hogy gyökeredzés, 1 kör kihagyás után korlátlan visszatámadás 1 körig, és nem tudom hogy amikor az ancient treant jön az a kör vége felé van-e és érdemes-e kihagynom a körből hogy a következőben visszatámadjon mindenkinek)
remélem érthetően írtam le :)

Nos, a Blood Fury aktivitása (kezdeményezése), pontosan 16,ezért eléggé sokszor van a köre. Pl. vannak lények akiknek nagyon alacsony az aktivitásuk (kezdeményezésük). A lassítás varázslattal hátralökhetjük a kiválaszott lény körét, vagyos csökkentjük az aktivitását (kezdeményezését). Erre gondoltál? :wink:


igen ezt értem, de pl. az ancient treant ha kimarad egy körből akkor a következő körben mindenkinek vissza üt, de nem tudom hogy hol van egy-egy körnek a határa, mikor van vége az egyiknek és mikor kezdődik a másik, vagy itt nincs olyan meghatározott kör mint a 3-ban? ahol akkor van vége a körnek amikor mindegyik lény lépett, mert ugye az 5-ben nem beszélhetünk olyan körről mint a 3-ban, mert nem minden lény lép ugyanannyit a különböző kezdeményezések miatt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség