Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 17 szomb., 14:08 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Sziasztok!
Sokan írták, hogy nem találnak meg nyersanyagokat vagy artifactokat a 3D-s játéktéren. Viszont úgy néz ki senki nem vette még észre azt a könnyítést a készítők részéről hogy mindent amit fel tudsz venni fénykörrel öveznek, ami azért elég jól látható (tudom most jön az hogy az nem elég feltünő és hogy jó lenne egy olyan beállítás ahol erősebb fényű és nagyobb kör lenne körülötte). Csak azért írtam le hogy ezzel a 3D-sség hibájával foglalkoztak a készítők.
U.i.: Volt aki azt mondta hogy semmivel sem lehet a harctér egyik végéből a másikba eljutni egy támadással. Erre szeretném reagálni hogy a paladin képes rá, ha 4 kockás az ellenfele. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 17 szomb., 14:41 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Eardog írta:
Ami legjobban bosszant(ami nem bug elvileg) hogy a szellemnek van esélye, hogy átmenjen rajta az ütés(miss), de persze ha én le akarom gyakni, akkor ruri 3szor egymás után nem jön össze, hogy eltaláljam, és persze ha lefantomozom az egyik creature-öm, akkor azt tuti elsőre lekaják...hol itt az igazság????

Ez nem feltétlen igaz, egyszer lefantomoztam a Titánjaimat, de nem vettem észre, hogy fog lőni a vár, aztán enyhe öröm fogott el, mikor mindkét lövése miss volt. :mrgreen:
Beorn the Shapeshifter írta:
Egyetlen hibául a játékban azt látom, hogy logistics nélkül a hős halott. De hát legalább lehet izgulni, hogy megkapja-e a szintlépések során... :lol:

Sajnos ez tényleg így van, az első adandó alkalommal ajánlatos megszerezni. :P
Misa írta:
A Disciplesben is volt random a kezdeményezésnél.Ott is előfordult, hogy a "lassabb" hamarabb ütött. Igaz, hogy ritkábban mint a H5ben. Ott kissebb volt ez a random szorzó, a H5ben nagyobb! Mindenki eldöntheti, hogy ez tetszik neki, v nem, de ez attól még így marad! :lol:
Minden háborúban nagy a káosz és a zürzavar. Ezt próbálták lemásolni, több kevesebb sikerrel.

Szerintem ez a probléma, hogy nagyon véletlen... De még mindig jobb, mint a sablon harc. :wink:

A legspeckóbb képesség elérése szerintem jó, így NAGY szerencse kell az elérésehez, és ettől igazán speciális. :wink:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 17 szomb., 19:24 

Csatlakozott: 2006 jún. 17 szomb., 19:07
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Coradiel írta:
U.i.: Volt aki azt mondta hogy semmivel sem lehet a harctér egyik végéből a másikba eljutni egy támadással. Erre szeretném reagálni hogy a paladin képes rá, ha 4 kockás az ellenfele. :)


Na igen, szerény véleményem szerint ezt csúnyán elbaxták :evil:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 17 szomb., 19:44 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Skynetsim írta:
Coradiel írta:
U.i.: Volt aki azt mondta hogy semmivel sem lehet a harctér egyik végéből a másikba eljutni egy támadással. Erre szeretném reagálni hogy a paladin képes rá, ha 4 kockás az ellenfele. :)


Na igen, szerény véleményem szerint ezt csúnyán elbaxták :evil:

Ez nem így van, csupán más taktika kell, és felértékelődnek a lövészek! :wink:

Ráadásul vannak azért olyan lények, akik bizony elérnek az ellenfélhez, ha csak előre mennek. A szemköztit megtámadni azért több tud!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 17 szomb., 20:26 

Csatlakozott: 2006 jún. 17 szomb., 19:07
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Freemy írta:
Skynetsim írta:
Coradiel írta:
U.i.: Volt aki azt mondta hogy semmivel sem lehet a harctér egyik végéből a másikba eljutni egy támadással. Erre szeretném reagálni hogy a paladin képes rá, ha 4 kockás az ellenfele. :)


Na igen, szerény véleményem szerint ezt csúnyán elbaxták :evil:

Ez nem így van, csupán más taktika kell, és felértékelődnek a lövészek! :wink:

Ráadásul vannak azért olyan lények, akik bizony elérnek az ellenfélhez, ha csak előre mennek. A szemköztit megtámadni azért több tud!


Jogos :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 17 szomb., 21:25 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 04 szer., 17:25
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: In da gamez!
Nekem a Duel Mode tetszik nagyon! Bírjuk fejleszteni a taktikánkat, és még a lények tudását is felfedezhetjük. Mindenkinek megvan a maga tulajdonsága, maga csapata és varázslatai. Egyes hősök nagyon gyengék. Panaszkodok is a Duel Modera, néha beragad. Nálam az ellenfél megy, aki ellen játszok nála pedig én. Szokott ez így lenni. Kevés a H5-ben a hős. :( Ezt nagyon sajnálom, de a játékot még ( remélem ) fejlesztik. :)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 17 szomb., 22:50 

Csatlakozott: 2006 jún. 17 szomb., 19:07
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
hopsz, elírtam :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 18 vas., 8:48 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:36
Hozzászólások: 216
Misa írta:
Balee!

A Disciplesben is volt random a kezdeményezésnél.Ott is előfordult, hogy a "lassabb" hamarabb ütött. Igaz, hogy ritkábban mint a H5ben. Ott kissebb volt ez a random szorzó, a H5ben nagyobb!

A témához csak annyit röviden, hogy azért van benne logika. A kezdeményező érték minden egyes pont után 5% plussz esélyt jelent a gyorsabb lénynek. Minhogy azonos gyorsaság esetén azonos esélyről indulnak, ebből adódik hogy legalább 10 különbség esetén már nincs megelőzés :wink: OFF off..... :D :D

_________________
http://discipleshun.suddenlaunch3.com/Magyar Disciples fórum


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 18 vas., 16:01 

Csatlakozott: 2006 feb. 06 hétf., 19:33
Hozzászólások: 2
sziasztok.egy kis segitség kellenne.2. kampány harmadik pálya.megcsináltam minden feladatot de nem enged tovább a következő pályára.egyedül a "semmisitsd meg a druida mágia forrást"ezt nem csináltam meg mert nem találom nem tudom mit kell csinálni.minde vár minden bánya az enyém mégsem tudok továbblépni.ha valaki tudja a megoldást megköszönném nagyon.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 18 vas., 17:14 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
bendeguz írta:
sziasztok.egy kis segitség kellenne.2. kampány harmadik pálya.megcsináltam minden feladatot de nem enged tovább a következő pályára.egyedül a "semmisitsd meg a druida mágia forrást"ezt nem csináltam meg mert nem találom nem tudom mit kell csinálni.minde vár minden bánya az enyém mégsem tudok továbblépni.ha valaki tudja a megoldást megköszönném nagyon.


Valahol középen van egy kis tisztás, ami egy eléggé eldugott úton közelíthető meg (a térkép felső/jobbfelső részéből, ha jól emlékszem). Ott ácsorog jó pár druida. Mikor megközelkíted egy rövid videó, majd harc következik. Ha legyőzted őket akkor teljesítetted az adott feladatot.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 18 vas., 17:52 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Arra is figyelned kell, hogy ez -a játékban először- dinamikus csata, tehát ha 15 másodpercen belül nem lépsz az egységeddel, elszalasztod a lehetőséget. Kellett egy kis idő, mire rájöttem, hogy miért nem tud a pit lordom varázsolni. Letelt az ideje :P

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 18 vas., 18:17 

Csatlakozott: 2006 feb. 06 hétf., 19:33
Hozzászólások: 2
köszönöm a gyors válaszokat.megtaláltamőket.hurrá!!!mégegyszer köszi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 18 vas., 22:49 

Csatlakozott: 2006 márc. 15 szer., 18:40
Hozzászólások: 23
Én csak most kapom meg és valaki megtudja mondani hogy hány küldetés van?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 18 vas., 23:40 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 29 hétf., 21:24
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Wumpus írta:
Én csak most kapom meg és valaki megtudja mondani hogy hány küldetés van?


Hi!

Szerintem könnyen észre fogod venni, de különben minden néppel egy campaign, vagyis 6, és 1 campaign-ben 5 pálya van.
bye


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 19 hétf., 10:57 

Csatlakozott: 2006 márc. 15 szer., 18:40
Hozzászólások: 23
kösz a választ


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 19 hétf., 14:21 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Ámberek! Help me!!!

H5 elf kampány, első pálya. Feladat: védd meg az átjárókat (legalább 4 legyen mindig a tied), ne menj át a határon, őrizd meg a hősödet.

Az ellenfél nem támadja meg a határállomásokat. Egyiknél kivontam a véderőt, megtámadta, visszafoglaltam, azután ennyi. Állunk, a határ két oldalán, és semmi nem történik már hetek óta! (Hónapok óta). Mi a francot kell csinálni?!?!

Előre is thx

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 19 hétf., 15:02 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Imperator01 írta:
Lavin Malma!
Egy kis utána nézéssel rengeteg negativ, értelmetlen megjegyzést kihagyhatál volna...! Legalább ,aki szidja nézzen már utána miért is van így! A kezdeményezésnél is ilyet beirni hogy csal a gép.... A honlapon van heroes5 leirás olvasgasd! Tárgyaktól kezdve rengeteg minden befolyásolja a kezdeményezést! A kritizáloknak kb amit irtak 10%-án érdemes elgondolkozni vagy mégkevesebb! Nem kéne elvenni másoknak a kedvét az értelmetlen hozzászolásokkal, mert nem néztek utána!


Mielőtt ilyen arrogánsan beszólogatsz valakinek, érdemes kicsit gondolkodni azon, amit írt. Meg azon is, amit te írtál le.
A honlapot én hiába olvasgatom, az initiative olyan definícióját, ami a leírt jelenségekre magyarázatot adna, nem lehet megtalálni sem itt, sem máshol. Méghogy olvasgassam a honlapot...:lol: Mióta csak angol info van a játékról, mást se csinálok. De ezennel felkérlek, hogy add meg az elérhetőségét ilyen infónak, megígérem, hogy elolvasom.
Ha elgondolkodtál volna azon, amit írtam, besétálhatott volna neked, hogy semmiféle tárgy vagy más külső hatás nem befolyásolhatta az initiative-et. Éppen ez a probléma gyökere. Hogy ebben te semmiféle gondot nem látsz a játék tisztességével kapcsolatosan, és leugatod azokat, akik értetlenül állnak az ilyen dolgok előtt, az nem engem minősít, hanem téged.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 19 hétf., 15:12 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Egyébként tovább teszteltem a racial ability-ket, és Sylvannal sikerült összeszedni a permanent luck-ot. Iszonyú durva dolog, gyakorlatilag folyamatos dupla sebzés az összes lénynek. Kíváncsi lennék a többi fajra, hogy mérhető-e ehhez a szuperképességük, mert így elméletben nem vagyok meggyőződve erről... :roll:

A másik dolog inkább kérdés jellegű: ki mennyire találja hasznosnak a Dungeon-féle elemental chains-t? Eleinte lelkes voltam, használtam a láncokat, de ahogy haladt a játék, és egyre komolyabb csatákba keveredtem, szinte automatikusan feledkeztem meg erről a képességemről és csatáztam úgy, ahogy a körülmények parancsolták. Értem ezalatt, hogy pl. 500 Assassinnal nem azt a lényt támadtam meg, akinek ellenkező elementál jellege volt, hanem természetesen azt - főleg lövészt vagy castert -, amelyik a legnagyobb veszélyt jelentette. Vagy ha lehetőségem volt assault teleporttal odarakni a hidrákat valaki elé, akkor az 50 druidát vagy archlich-et választottam, nem pedig azt, akinek a legnagyobb damage-et okozná az elemental chain. Ti hogy vagytok ezzel? Van így ennek a képességnek haszna nagyobb pályán is?

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 19 hétf., 17:17 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 29 hétf., 21:24
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Beorn the Shapeshifter írta:
Ámberek! Help me!!!

H5 elf kampány, első pálya. Feladat: védd meg az átjárókat (legalább 4 legyen mindig a tied), ne menj át a határon, őrizd meg a hősödet.

Az ellenfél nem támadja meg a határállomásokat. Egyiknél kivontam a véderőt, megtámadta, visszafoglaltam, azután ennyi. Állunk, a határ két oldalán, és semmi nem történik már hetek óta! (Hónapok óta). Mi a francot kell csinálni?!?!

Előre is thx


Hali! Sajna én már nem emlékszem rá, hogy pontosan mit is kell csinálni, de azt tudom, hogy nem kellett átmenni. Szerintem figyelmesen olvasd el az objective-eket, és csináld meg mindenképpen a másodlagos küldetést is, ha van, mert van olyan pálya, ahol csak a második küldetésből kapott főnixekkel lehet csak legyőzni az ellenfelet. Sok sikert. Bye


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 19 hétf., 17:27 
Avatar

Csatlakozott: 2006 máj. 29 hétf., 21:24
Hozzászólások: 15
Tartózkodási hely: Budapest
Levin Malma írta:
Egyébként tovább teszteltem a racial ability-ket, és Sylvannal sikerült összeszedni a permanent luck-ot. Iszonyú durva dolog, gyakorlatilag folyamatos dupla sebzés az összes lénynek. Kíváncsi lennék a többi fajra, hogy mérhető-e ehhez a szuperképességük, mert így elméletben nem vagyok meggyőződve erről... :roll:

A másik dolog inkább kérdés jellegű: ki mennyire találja hasznosnak a Dungeon-féle elemental chains-t? Eleinte lelkes voltam, használtam a láncokat, de ahogy haladt a játék, és egyre komolyabb csatákba keveredtem, szinte automatikusan feledkeztem meg erről a képességemről és csatáztam úgy, ahogy a körülmények parancsolták. Értem ezalatt, hogy pl. 500 Assassinnal nem azt a lényt támadtam meg, akinek ellenkező elementál jellege volt, hanem természetesen azt - főleg lövészt vagy castert -, amelyik a legnagyobb veszélyt jelentette. Vagy ha lehetőségem volt assault teleporttal odarakni a hidrákat valaki elé, akkor az 50 druidát vagy archlich-et választottam, nem pedig azt, akinek a legnagyobb damage-et okozná az elemental chain. Ti hogy vagytok ezzel? Van így ennek a képességnek haszna nagyobb pályán is?


Hi!
Gratulálok, hogy sikerült kicsíkarni azt a szuperképesséfet, biztos nagyon durva, talán tényleg az egyik legerősebb a népek között...bár én még elgondolkoznék a Necromata sereg képességén(ellenfélnek -6 moral), ami azért elég jó lehet, hiába sebzel duplát, ha nem kerülsz sorra:D Meg a wizzardnak sem lehet rossz, hogy képes lesz megtanulni a létező összes varázsalot(vagy lehet hogy meg is kapja őket?!), és mindegyiket experten tolja...nekem ez is bejön:)

A dungeon elemental chain-je szerintem se olyan nagy cucc, ugyanaz a véleményem, mint neked. Akkor figyelem én is, ha 2 egyenrangú ellenfelet támadok, akkor azért érdemes azt benyomni. Egész szépen sebez a z is, bár a nagy seregeknél gondolom ez se hasznos annyira...a vicces az elején van, amikor egy db creatureömmel, ami sebezne egyet, leszed több 100 hp-t:D:D Ja, és a szuperképességgel se lesz szerintem sokkal jobb, ami ugye megduplázza az elemental chain sebzést.

Kben most kezdtem újra a játékot, és gondoltam a heaven campaignben megcsinálom a szuperképességet(a szent roham 3-szoros sebzést okoz), de sajnos a gép annyira szarul adta a skilleket és ability-ket, hogy ugyan még volt rá esélyem hogy meglegyen, de végigvittem a campaignt mielött kézhez kaptam volna...hát igen, ciki.

Az sem tetszik a campainekben, hogy nagyon hamar lekorlátozzák a pályákon az xp határt, vagy pedig túl nagy a pálya, mert legtöbbön még csak a felét jártam be, és már elértem a max xp-t!!! Szerintetek is elcseszték???:) Vagy egyedül vok ezzel a meglátással? Bye


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség