Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 19:21 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 15 csüt., 20:42
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest, Óbuda (Időnként Silent Hill...)
nyilasHun írta:
Üdv!
Elakadtam..
Nekromanta kampány első pálya...
Át kéne kelni a folyón, ami így 1. (2.-3.-sokadik) ránézésre 3 helyen lehetséges talán (familiar, vízelementál ill. mage által őrzött helyeken).
Namármost a probléma ott kezdődik, h a narancssárga hős szépen beállt a partszakaszra vezető egyetlen kanyarba, és megtámadni nem szabad..
Mi a trükk?
Vak volnék? :shock:
Előre is kösz!


Nekem is ez a problémám jelenleg.Valaki tudja a megoldást?Most nincs időm H5-özni azért kéne a segítség.Thx!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 20:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Megjelent a Heroes of Might and Magic Complete! Ez ugye az, ahol mind az 5 rész egyben megtalálható!
Kép

Itt, az Amazonnál már árulják is £29.99-ért

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 22:14 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Gyerekek! :shock: Azt, hogy ne érj oda 1 kör alatt direkt csinálták! Pont azért, hogy a lehető legtöbb csatában, ha nincs széles varázslat skálád és jó taktikád, gyors egységed, stb. akkor EGYSÉGEKET VESZÍTS!!! :shock: Már a demo alapján több külföldi oldalon írták, hogy itt nem tudsz csata hegyeket nyerni azzal, hogy nyomsz egy HASTE varázslatot és 2db 7. szintű lénnyel végiggyalogolsz a pályán! :shock: Mint mondottam ez a játék alapjaiban Heroes III, de NEM UGYANAZ A JÁTÉK! :shock: Itt máshogyan kell játszanod, ki kell használnod a lények specialitásait és a hősökét ahhoz, hogy sikeres legyél! :roll: Bízom benne, hogy előbb-utóbb mindenki megtalálja a megfelelő taktikákat, megszokja a 3D formátumot és megbarátkozik az V. résszel... Bocs, ha valakinek belegyalogoltam volna a lelki világába! :roll: Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 0:47 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Én még csak most kezdtem el próbálgatni úgy istenigazából a játékot, de egyenlőre még eléggé hajtépős korszakomat élem. :D Lassan-lassan azért beleszokom (de a grafikával akkor sem barátkozom meg, grrrrrrr :evil: ). De ami most leginkább az őrületbe kerget azok a csaták; annyira átláthatatlan, hogy ki mikor jön! Pl, hiába van egy lényemnek nemcsak nagyobb sebesség, de nagyobb kezdeményezése is, az ellenfél lényei ezt semmibe veszik, és semmi kis lények simán megelőzik. Azt már nem is említem, hogy az ellen lényei közül, eddig legalább 2 mindig simán átért, míg én csak kínlódok az enyéimmel. Valszeg biztos van valami összefüggés, amire nem sikerült még rájönnöm (de majd idővel! :wink: ).

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 3:02 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
én ugy játszom, hogy a zoomot a lehető legminuszosabbra veszem, igy átláthatóbb a terep

ja a spellek anyira jók, hogy nem is használom :x

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 8:54 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Vologya írta:
Üdv Bátor Harcosok!

Gyerekek! :shock: Azt, hogy ne érj oda 1 kör alatt direkt csinálták! Pont azért, hogy a lehető legtöbb csatában, ha nincs széles varázslat skálád és jó taktikád, gyors egységed, stb. akkor EGYSÉGEKET VESZÍTS!!! :shock: Már a demo alapján több külföldi oldalon írták, hogy itt nem tudsz csata hegyeket nyerni azzal, hogy nyomsz egy HASTE varázslatot és 2db 7. szintű lénnyel végiggyalogolsz a pályán! :shock: Mint mondottam ez a játék alapjaiban Heroes III, de NEM UGYANAZ A JÁTÉK! :shock: Itt máshogyan kell játszanod, ki kell használnod a lények specialitásait és a hősökét ahhoz, hogy sikeres legyél! :roll: Bízom benne, hogy előbb-utóbb mindenki megtalálja a megfelelő taktikákat, megszokja a 3D formátumot és megbarátkozik az V. résszel... Bocs, ha valakinek belegyalogoltam volna a lelki világába! :roll: Baráti üdv!


Mint írtam, ezzel az a hatalmas gond, hogy a ranged lények hihetetlenül felértékelődnek, míg a melee egységek haszna erősen megkérdőjeleződik. Én nem csinálok érzelmi kérdést abból, hogy most ez H3 vagy nem H3 - nyilván nem az, ez egy más játék -, én alapból vitatom a helyességét egy ilyen szándékos jellegnek! :!:
Kipróbáltam Academy-vel: a helyzet semmivel sem jobb. Ráksaszát pl. nem is sorozok - ugyan felépítettem, de csak azért, hogy legyen védelem a várban -, egy csatában ugyanis teljesen használhatatlan. Én nem azért költök egy vagon pénzt egy csapatra, hogy aztán ilyen fícsörök miatt szépen elvesztegessem az ultradrága 6-os szintű gyalogosaimat. Inkább megyek mágusokkal és gremlinekkel, s amint lehet, titánnal, körítésnek pont jó az obsidian gargoyle, mert az legalább repül és jól bírja, ha ütik. Gólemet, dzsinnt meg ráksaszát nincs kedvem használni, mert nincs mód arra, hogy megvédjem őket. Mire jó ez, kérdezem én, kinek jó ez?

Kipróbáltam azt is, milyen eredménnyel jár egy haste meg egy slow ilyen csapattal, különféle ellenfelek ellen. Nos: SEMMILYENNEL. Figyeltem a queue line-t: mikor rányomtam pl. a mágusra egy haste-et, hogy kerüljön sorra hamarabb, ez nem következett be; helyette a HŐSÖM került előbbre! No úgy mégis mi a bozsoki szűzmáriáért? :?: Ezt valaki el tudná mesélni világosan, hogy mi okozta? Nem egyedi eset volt, többször is előfordult.
A slow hasonlóan teljesen haszontalannak bizonyult. Nyomhatom én az ellenre a slow-t, attól nem fog kimaradni a körből, de még hátrébb se csúszik; ezt master hunterek ellen próbáltam ki, semmiféle látható eredménnyel. Nyilván expert light meg dark magic kellene, mi? :wink: Csak a játék elején ennek aránylag kevés az esélye, és pont ez az időszak, amikor legérzékenyebben érint a veszteség.
Nincs ez jól átgondolva... :x

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 9:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Freemy írta:
Egyébként ki mire szokott gyúrni? Szerintetek milyen képességek és készségek párosítása az igazi?

Mint már írtam, Logistics alap.
Ezek után a Leadership szintén favorit, szerintem a legmókásabb al-szkillek ezek között van. És az sem rossz móka, hogy a lényeim eszeveszett morálokat dobnak a csatamezőn... :lol:
Harmadik kedvencem a Luck, szintén a mókás al-szkillek miatt, és a mosolyra húzódó orca érzetéért, amikor az előre jelzettnél kétszereset sebez egy lényem. (Legjobb móka a Blood Fury megdobott morállal - egymás után jön kétszer, és kétszer megdobott szerencsével.... :lol: :lol:)
Ez után már sok hely nem marad a karakternél, mivel egy szkillje ugye adott, egyet megkap hozzá ajándékba. Általában valami mágiát válallok be (Summon és Destruction elég mókás, az al-szkillekkel kombinálva nagyon használható!), de nem vetek meg egy Defense (+ életpontok alképesség), vagy egy Offense képességet sem (szintén jó al-képességek).

Ez egyébként a másik nagy sirálmam is. Ha valaki nyerni akar az ellenfél ellen, akkor a Logistics-Luck-Leadership (a három "L" :lol:) triót be kell vállalnia, és így nem igazán lesz egyedi a hős. No mindegy, azért ez nem akkora gond végül is...

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 10:31 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Levin Malma írta:
1. Mint írtam, ezzel az a hatalmas gond, hogy a ranged lények hihetetlenül felértékelődnek, míg a melee egységek haszna erősen megkérdőjeleződik.

2. Ráksaszát pl. nem is sorozok - ugyan felépítettem, de csak azért, hogy legyen védelem a várban -, egy csatában ugyanis teljesen használhatatlan.

3. Gólemet, dzsinnt meg ráksaszát nincs kedvem használni, mert nincs mód arra, hogy megvédjem őket. Mire jó ez, kérdezem én, kinek jó ez?

4. Kipróbáltam azt is, milyen eredménnyel jár egy haste meg egy slow ilyen csapattal, különféle ellenfelek ellen. Nos: SEMMILYENNEL. Figyeltem a queue line-t: mikor rányomtam pl. a mágusra egy haste-et, hogy kerüljön sorra hamarabb, ez nem következett be; helyette a HŐSÖM került előbbre! No úgy mégis mi a bozsoki szűzmáriáért? :?: Ezt valaki el tudná mesélni világosan, hogy mi okozta? Nem egyedi eset volt, többször is előfordult.

5. A slow hasonlóan teljesen haszontalannak bizonyult. Nyomhatom én az ellenre a slow-t, attól nem fog kimaradni a körből, de még hátrébb se csúszik; ezt master hunterek ellen próbáltam ki, semmiféle látható eredménnyel. Nyilván expert light meg dark magic kellene, mi? :wink: Csak a játék elején ennek aránylag kevés az esélye, és pont ez az időszak, amikor legérzékenyebben érint a veszteség.
Nincs ez jól átgondolva... :x


1: Egyáltalán nem értékelődik fel, az íjászok szart sem érnek megfelelő védelem nélkül. Multiban ember ellen jáccva, max egyet (vagy annyit sem) tud majd lőni velük az ember, ha nem védi meg őket, és ha egyszer odaér az ellen, akkor kampó. Ráadásul igen kevés Hpjuk miatt a támadó varázslatok kedvenc célpontjai lesznek.

2-3. Hát fiú van még mit elemezned… A Rakshasa az egyik legbrutálisabb lvl6-os egység. Iszonyat tévedésben vagy… nem őt kell megvédeni, a golemmel együtt igazi brutál védőfalat alkothatnak a lövők előtt. Dzsinnt sem árt kicsit jobban megismerned… neki a legmagasabb a kezdeményezőképessége a csapatban, iszonyatosat sebez ráadásul egy ráaggatott speed növelő cuccal ő az egyetlen a játékban aki képes bármit bárhonnan egy lépésben elérni a csatamezőn.

4-5. Az alap slow 25%-ban csökkenti a kezdeményező képességet. Ha elsütsz egy ilyen varázslatot, pl. egy 12-es kezdeményezéssel megáldott lényre, akkor 9-esre csökken az érték, ami csak abban az esetben jár változással, ha az utána következő lénynek pl. 10, vagy 11 a kezdeményezése, ha ez alatti, akkor nem történik semmi. Míg az alap haste csak 10%-al növeli a kezdeményezést, ami azt jelenti, hogy egy 6-os kezdeményezésből lesz 7-es…
Mindkét esetben a morál befolyásoló tényező. Szerintem nagyon is jól átgondolt! A H3-ban mindig is úgy gondoltam, hogy a haste/slow párosnak min. a 2. szinten kéne lennie, mert brutális. Végre a helyére kerültek a dolgok és egy 1. szintű spell nem dönthet el csatákat!
:!:

Adler: Igen optimista vagyok… de ismersz nem szoktam jókat mondani arról, ami véleményem szerint rossz (érdekem sem fűződik hozzá). Tudod nagyon jól, hogy nem szoktam kertelni, ami rossz, vagy marhaság azt kíméletlenül támadom… Viszont, ha egy játék olyan hatással van rám, amit kizárólag egyetlen játék esetében éreztem (igen a H3), akkor az elgondolkodtat. Nem tudom ki hogy van vele, én sok év eltelte után először érzem, azt a bizsergető és egyben veszélyes feelinget: „CSAK MÉG EGY KÖRT!” A spelleket meg hidd el használni fogod!
:wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 10:35 
Avatar

Csatlakozott: 2004 jan. 25 vas., 23:56
Hozzászólások: 38
Tartózkodási hely: Pécs
Levin Malma írta:
Mint írtam, ezzel az a hatalmas gond, hogy a ranged lények hihetetlenül felértékelődnek, míg a melee egységek haszna erősen megkérdőjeleződik. Én nem csinálok érzelmi kérdést abból, hogy most ez H3 vagy nem H3 - nyilván nem az, ez egy más játék -, én alapból vitatom a helyességét egy ilyen szándékos jellegnek! :!:
Kipróbáltam Academy-vel: a helyzet semmivel sem jobb. Ráksaszát pl. nem is sorozok - ugyan felépítettem, de csak azért, hogy legyen védelem a várban -, egy csatában ugyanis teljesen használhatatlan. Én nem azért költök egy vagon pénzt egy csapatra, hogy aztán ilyen fícsörök miatt szépen elvesztegessem az ultradrága 6-os szintű gyalogosaimat. Inkább megyek mágusokkal és gremlinekkel, s amint lehet, titánnal, körítésnek pont jó az obsidian gargoyle, mert az legalább repül és jól bírja, ha ütik. Gólemet, dzsinnt meg ráksaszát nincs kedvem használni, mert nincs mód arra, hogy megvédjem őket. Mire jó ez, kérdezem én, kinek jó ez?

Kipróbáltam azt is, milyen eredménnyel jár egy haste meg egy slow ilyen csapattal, különféle ellenfelek ellen. Nos: SEMMILYENNEL. Figyeltem a queue line-t: mikor rányomtam pl. a mágusra egy haste-et, hogy kerüljön sorra hamarabb, ez nem következett be; helyette a HŐSÖM került előbbre! No úgy mégis mi a bozsoki szűzmáriáért? :?: Ezt valaki el tudná mesélni világosan, hogy mi okozta? Nem egyedi eset volt, többször is előfordult.
A slow hasonlóan teljesen haszontalannak bizonyult. Nyomhatom én az ellenre a slow-t, attól nem fog kimaradni a körből, de még hátrébb se csúszik; ezt master hunterek ellen próbáltam ki, semmiféle látható eredménnyel. Nyilván expert light meg dark magic kellene, mi? :wink: Csak a játék elején ennek aránylag kevés az esélye, és pont ez az időszak, amikor legérzékenyebben érint a veszteség.
Nincs ez jól átgondolva... :x


Ha téged ennyire zavar, hogy a lényeid nem érnek oda egy kör alatt, miért nem használsz például tactics-ot? Akkor előrébb rakhatnád az egységeidet, és a gyorsabban egészen biztos hogy át is érnének, és blokkolhatnád velük a lövészeket és a varázslókat. De ez csak a legegyszerűbb ötlet, egy Basic attack követelménye van összesen, 2 skillpont az egész. Vagy teleportálhatsz is, van pár lehetőség.

A haste és a slow tényleg más mint eddig, meg kell szokni, de koránt sem hasztalan. Az, hogy rányomsz egy varázslatot egy egységre, és az nem változtatja a helyét, szintén sok mindenből fakadhat, például ha egy olyan egységre nyomod, ami amúgy is hamarosan sorra kerülne, akkor jó eséllyel nem változik a helye, mert pl csak 2 egység van előtte, de azok sokkal gyorsabban jönnének, így nem tud eléjük ugrani. Érdemes inkább a sor végén állókra varázsolni. Úgyanígy a slow-t is időben el kell lőni. Meg aztán azt sem szabad elfelejteni, hogy a hős morálja és a gyorsító/lassító igék együtt határozzák meg a sebessséget, így az is bekavarhat.

Oh, és a hősöd valószínüleg azért került előbbre, mert volt Sorcery-je, és azok a hősök akiknek van, a skill szintjétől függően 10-30%-al hamarabb jönnek újra, ha varázsolnak (míg ha pl lőnek, akkor normális ütemben).

(Na puff, ennyir írok, erre Nimbus mester beelőz. :) )

_________________
Ut leo semper feriatur.
Mindig üsd az oroszlánt.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Loga 2006 jún. 02 pén., 10:40-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 10:39 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Nimbus írta:
Ugyanmár... gondolkozz... a H3-ban odaálltál??? :roll:
A haste itt is használható, ha nyomsz rá egy hastet, és látod hogy még a következő lépése is hamarabb jön majd a lényednek, mint a blokkolni kivánt lénynek, akkor mész, ha nem abban a körben vársz, és a köv körben mész. Gyere el a táborba megmutatom! Ehhh... :wink:

Végre egy ember, aki látja mennyivel jobb ez a harcrendszer mint a 3-omban:)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 10:53 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13 hétf., 19:08
Hozzászólások: 88
Zargul írta:
nyilasHun írta:
Üdv!
Elakadtam..
Nekromanta kampány első pálya...
Át kéne kelni a folyón, ami így 1. (2.-3.-sokadik) ránézésre 3 helyen lehetséges talán (familiar, vízelementál ill. mage által őrzött helyeken).
Namármost a probléma ott kezdődik, h a narancssárga hős szépen beállt a partszakaszra vezető egyetlen kanyarba, és megtámadni nem szabad..
Mi a trükk?
Vak volnék? :shock:
Előre is kösz!


Nekem is ez a problémám jelenleg.Valaki tudja a megoldást?Most nincs időm H5-özni azért kéne a segítség.Thx!


Üdv!
Megoldódott a probléma.
Lassúak vunk :D
Egyből kezdéskor oda kell szaladni, mielőtt a narancssárga odaérne, nem szabad tökölni, meg kóbászolni mindenfelé.
Mondjuk azt nem értem, h ha ez a pálya logikája, akkor minek pakolták tele a pályának ezt a felét mindenfélével, mikor úgysincs idő kihasználni.
Hogy 2X kelljen nekifutni a pályának? Ötletes...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 13:04 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Nimbus írta:


1: Egyáltalán nem értékelődik fel, az íjászok szart sem érnek megfelelő védelem nélkül. Multiban ember ellen jáccva, max egyet (vagy annyit sem) tud majd lőni velük az ember, ha nem védi meg őket, és ha egyszer odaér az ellen, akkor kampó. Ráadásul igen kevés Hpjuk miatt a támadó varázslatok kedvenc célpontjai lesznek.

2-3. Hát fiú van még mit elemezned… A Rakshasa az egyik legbrutálisabb lvl6-os egység. Iszonyat tévedésben vagy… nem őt kell megvédeni, a golemmel együtt igazi brutál védőfalat alkothatnak a lövők előtt. Dzsinnt sem árt kicsit jobban megismerned… neki a legmagasabb a kezdeményezőképessége a csapatban, iszonyatosat sebez ráadásul egy ráaggatott speed növelő cuccal ő az egyetlen a játékban aki képes bármit bárhonnan egy lépésben elérni a csatamezőn.

4-5. Az alap slow 25%-ban csökkenti a kezdeményező képességet. Ha elsütsz egy ilyen varázslatot, pl. egy 12-es kezdeményezéssel megáldott lényre, akkor 9-esre csökken az érték, ami csak abban az esetben jár változással, ha az utána következő lénynek pl. 10, vagy 11 a kezdeményezése, ha ez alatti, akkor nem történik semmi. Míg az alap haste csak 10%-al növeli a kezdeményezést, ami azt jelenti, hogy egy 6-os kezdeményezésből lesz 7-es…
Mindkét esetben a morál befolyásoló tényező. Szerintem nagyon is jól átgondolt! A H3-ban mindig is úgy gondoltam, hogy a haste/slow párosnak min. a 2. szinten kéne lennie, mert brutális. Végre a helyére kerültek a dolgok és egy 1. szintű spell nem dönthet el csatákat!
:!:


Abszolút nem értek egyet veled, és gondolom, ezzel le is zárhatjuk ezt a beszélgetést. Neked tetszik, ami ebben a fércműben történik, nekem meg nem. Pont. Sok sikert és játékélményt kívánok hozzá!

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 13:17 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Loga írta:
Ha téged ennyire zavar, hogy a lényeid nem érnek oda egy kör alatt, miért nem használsz például tactics-ot? Akkor előrébb rakhatnád az egységeidet, és a gyorsabban egészen biztos hogy át is érnének, és blokkolhatnád velük a lövészeket és a varázslókat. De ez csak a legegyszerűbb ötlet, egy Basic attack követelménye van összesen, 2 skillpont az egész. Vagy teleportálhatsz is, van pár lehetőség.

A haste és a slow tényleg más mint eddig, meg kell szokni, de koránt sem hasztalan. Az, hogy rányomsz egy varázslatot egy egységre, és az nem változtatja a helyét, szintén sok mindenből fakadhat, például ha egy olyan egységre nyomod, ami amúgy is hamarosan sorra kerülne, akkor jó eséllyel nem változik a helye, mert pl csak 2 egység van előtte, de azok sokkal gyorsabban jönnének, így nem tud eléjük ugrani. Érdemes inkább a sor végén állókra varázsolni. Úgyanígy a slow-t is időben el kell lőni. Meg aztán azt sem szabad elfelejteni, hogy a hős morálja és a gyorsító/lassító igék együtt határozzák meg a sebessséget, így az is bekavarhat.

Oh, és a hősöd valószínüleg azért került előbbre, mert volt Sorcery-je, és azok a hősök akiknek van, a skill szintjétől függően 10-30%-al hamarabb jönnek újra, ha varázsolnak (míg ha pl lőnek, akkor normális ütemben).

(Na puff, ennyir írok, erre Nimbus mester beelőz. :) )


Köszi Loga a tippeket, és a segítő szándékot is. Néhány gondolat arra, amit írtál:
Azért nem használok Tactics-et, mert a játék eddig nem tisztelt meg azzal, hogy felajánlja... :wink: Arra magamtól is rájöttem, hogy ez a képesség részben gyógyír lehet a bajra, persze csak bizonyos lények esetében. Sajnos a játék, akárcsak a H4, sportot űz abból, hogy ne ajánljon fel olyasmit, amit az adott sereg használni is tud.
Mellesleg teleport varázslatot is csak egyszer kaptam eddig, úgyhogy tényleg várom az alternatív lehetőségeket. :)

Bárhogy nézem is, ez a fajta haste meg slow leginkább akkor hatékony, amikor már nincs rá szükség; olyan lényeket "lassít" le, akiket addigra már szinte megsemmisítek, vagy akkorra "gyorsít" fel valakit, amikorra már rég vége a csatának. Ez eddig 99%-ban így történt, az összes csatáimban. Persze, hogy ez zavar engem, még jóhogy. Legalább annyit csináltak volna, hogy 4-es szintre betesznek egy-egy VALÓDI haste-et meg slow-t, de nem...

Amit a hősről mondasz, teljesen igaz: már besétált nekem is azóta, hogy valóban a Sorcery okozta az előbbresorolását. Persze én voltam a barom: azt képzeltem, hogy egy haste a célként kiszemelt lény kezdeményezését növeli meg, de hát ez nyilván az én hibám... :wink: Legközelebb észben tartom, hogy a H5-tel játszom... :lol:

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 13:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 27 szer., 9:07
Hozzászólások: 38
gallik írta:
Ice írta:
Aragorn88 írta:
Egyszerűen fantasztikus a játék, csak egyszer azon szívtam meg, hogy összekevertem a Dungeon 2. szintű lényét a 6.-ossal és véletlenül 100 gremlinnel rátámadtam az utóbbira. Úgy elkalapáltak, hogy csak na...

Szerintem nem lett gyenge a necro, nekem kifejezetten tetszik.


Akkor jó neked :) azért multiban nem hiszem, hogy nagy sikered lesz a necroval, de sok sikert hozzá.
Kezdek visszapártolni az academy várhoz(homm2).Gremlin-mage-titan elég szépen öl távolságilag :)


Sztem multiban is megállja a helyét a necro, persze pályafüggő is!
Ha akarsz multiban játszani egyet, gyere fel hamachira!
szoba: heroes5hun
jelszó: heroes5hun


Nekem ez nem sikerült eddig :) állandóan tele van pedig szeretném már kipróbálni multiban is :)

_________________
jogállamban a pénz a fegyver
"Kép"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 14:34 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Idézet:
Adler: Igen optimista vagyok… de ismersz nem szoktam jókat mondani arról, ami véleményem szerint rossz (érdekem sem fűződik hozzá). Tudod nagyon jól, hogy nem szoktam kertelni, ami rossz, vagy marhaság azt kíméletlenül támadom… Viszont, ha egy játék olyan hatással van rám, amit kizárólag egyetlen játék esetében éreztem (igen a H3), akkor az elgondolkodtat. Nem tudom ki hogy van vele, én sok év eltelte után először érzem, azt a bizsergető és egyben veszélyes feelinget: „CSAK MÉG EGY KÖRT!” A spelleket meg hidd el használni fogod!


Ebből egyetlen dolog következik, hogy -szerencsére - nem vagyunk egyformák, az egyiknek tetszik, a másiknak nem.
Én szeretném megismerni, de sajnos kb. fél óra alatt megunom, a single pályák kimondottan gyengék - s ekkor finoman fogalmaztam - s ugye kevesek, az AI semmit nem változott évek óta, kampányt probálgatom, de belép a fenn emlitett jelenség.
A csata megszokható, bár marhaság, hogy állandóan rakosgatja, hogy ki mikor jön, pl. high morálnál, nem egyből jön, hanem kicsit később.
Persze más játék, mint a H3, de szvsz multiban ez bukás lesz, mert lassú a játékmenet, s ez nem függ a gépedtől.
Nem tudsz a még elfogadható 3-4 orába beleszoritani egy élvezetes játékot, szvsz.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 14:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 22 szomb., 15:27
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Budapest
ALoha

Adler bátyó. A slow & haste rossz elnevezés meg kell szokni. Nem lesz 4 óra játék után egy mass haste az ellennek és legyalul majd a maradékkal köpködhetsz. Elég sok ilyen csatát buktál el mellettem a táborban. Én a helyedben örülnék hogy ezt az egyenlőtlenséget kivették :) .

Ha feltudnál jönni a ubi.com ra láthatnád hogy égnek a szerverek és megy a game ezerrel és a játék 2. kiadása még csak most van úton.
A gép ellen tényleg uncsi de a multi azért über, ahogy Nimbi mondta..... csak még 1 kört.....

Szotyibácsi

_________________
Szotyi bácsi az ősmágus
Online torna : http://uncleszotyi.freeweb.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 15:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
ezt hogy sikerült, félórával később elküldeni ugyanezt

Idézet:
ALoha

Adler bátyó. A slow & haste rossz elnevezés meg kell szokni. Nem lesz 4 óra játék után egy mass haste az ellennek és legyalul majd a maradékkal köpködhetsz. Elég sok ilyen csatát buktál el mellettem a táborban. Én a helyedben örülnék hogy ezt az egyenlőtlenséget kivették icon_smile.gif .

Ha feltudnál jönni a ubi.com ra láthatnád hogy égnek a szerverek és megy a game ezerrel és a játék 2. kiadása még csak most van úton.
A gép ellen tényleg uncsi de a multi azért über, ahogy Nimbi mondta..... csak még 1 kört.....

Szotyibácsi


értelek főnök, de nincs 15k erre, illetve nekem nem ér ennyit, esetleg ha kapok egy normális verziót, amiben pl. megtisztelnek egy map editorral, engem a csöves vevőt..........
kb. ugyanannyit buktam, amennyit nyertem, tudod ez sose zavart
tényleg mehet a game, bár a ToH-n ( s nekem ennyi év után ez a mérvadó) május 15 óta van 47 meccs...........ugye ez is egy vélemény, s nem az enyém

de lehet öregszem, na, s tényleg olyan vagyok, ahogy Imperator emlitette :lol:

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 15:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
ez a forum b@szakszik velem

még annyit, hogy szeretnék dw-t, gw-t, hg-t nyomni a la h5
de a kedves készitők nem örvendeztettek meg ezzel a lehetőséggel

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 15:49 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 17 pén., 20:09
Hozzászólások: 245
Tartózkodási hely: Dorog
Sziasztok!
Na egy kicsit felkavarom az "állóvizet" :D
Ahogy elnézem az eddigi hozzászólásokat nagyon sokaknak az az egyik legnagyobb problémájuk, hogy a megszokott H3-as taktikáik nem müködnek, mivel megváltoztak a lények, a harcrendszer, a mágiák; és még nem találták meg az új taktikákat amikkel helyettesíthetik a régieket.
Csak persze ezt nem így mondják ki hanem azt mondják, hogy ez milyen vacak és értelmetlen, az mennyire használhatatlan.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 02 pén., 16:10 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Fúúúú, Sylvan utolsó kampánya este van, elég hagulatos holdfényben játszani. 8) :twisted:
Nekem rendkívül tetszik a játék, és egyre több hasznát veszem a varázslatoknak. :twisted: De a gép is. :o Egy várvédekezésnél nem volt "otthon" a főhősöm, és előtte gyorsan vettem egyet. Bár a várban rengeteg egység volt, kb 3-4-szeres túlerő, de mégis alíg nyertem. :o Többek között a mass slow miatt. :wink: Egy nagy csatában sokat érhet... Bár az is közre játszott, hogy az ő hőse 8-as szintű volt. :P

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség