Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 67  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 2:02 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 04 kedd, 3:27
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Budapest
Hát ez a játék brutális :(
Komolyan teljesen el vagyok keseredve. Alig van időm, mégis ezerrel játszok a játékkal. Hajnali 2-ig fent vagyok, úgy, hogy másnap elalszok munkahelyen. És eddig még EGYETLEN PÁLYÁT SEM bírtam befejezni :(

És már komolyan idegesít, hogy beleölök időt / energiát, és egyszercsak megölnek / lejár az időm / stb.... és elbukom a mission-t. Gyakorlatilag szerintem az egyetlen ember vagyok akinek még nem sikerült végigvinnie egy pályát sem... Szerintem valami necromancer nyomott rám olyan curse-t, ami kihatott az életemre is...

_________________
Áldjon meg mindenkit a vattacukros!
Here we go - sleep well ;-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 2:24 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Solana írta:
Nem vélemény, csak egy érdekesség, ami a fejlesztők humorérzékére utal:

a Haven kampány haramdik vagy negyedik pályáján (el kell foglalni egy várat és találkozni Findan elfjeivel) a boots of levitationnel lehet átmenni a lerombolt hídon. De a csizmával baloldalt el lehet menni a pálya felfedezetlen részeire is, ahol van egy cartographer. Ha megveszed a térképet és végignézegeted a mapot, különös tekintettel a bal szélét, láthatod, hogy az erdőben elrejtettek egy TANKOT! Nem tudom, más észrevette-e, a mentés megvan, lehet, h csinálok egy screenshotot. Kicsit meglepődtem, hogy mi az az épület....közelebb vittem a képet, és látom, hogy egy tank..... :D


Csak nem ez lenne az???
Kép
Most találtam rá a neten erre a képre, és mivel én még szinte sehol sem járok a kampányokban ezért nem tudom, hogy ez-e az. Mindenesetre érdekes.

Kijött egy nem hivatalos kis javítás(patch) a játékhoz (persze megint az oroszok ügyködtek :D ), ami a következőket javítja ki:
Fix_ButtonLoadInCombat - engedélyezi a harc megszakítását, és egy elmentett játékállás betöltését
Fix_MonsterAmountsInfo - a lények számát most már nem úgy jelzi ki, hogy "Lots", hanem számmal: 20-49
Kép
Fix_NoFlyAroundTown - a városbalépéskor lejátszódó "városnézés" kikapcsolása
Fix_NoSoundScrollClick - eltünteti a scrollozáskor hallatszó sustorgást
FiFix_NoSoundTooltips - a súgók megjelenésekor jelentkező hangok eltüntetése
Fix_SwapButtonSaveLoadDelete - megcseréli a Load és Delete gombok helyét a Betöltés ablakában; illetve a Save és Delete gombok megcserélése az Elmentés ablakban

Mini-patch (24 Kb)
(vagy innen: Mini-patch)

Telepítés:
1. A kapott rar fájl kibontása
2. A kapott könyvtárakból a pak fájlokat másoljuk be a Data könyvtárba (a txt-ket nem kell)
3. Játék indítása

Ha nem nyerte el valakinek a tetszését a dolog, csak ki kell törölnie a bemásolt pak fájlokat, és a játék visszaáll az eredeti beállításokra.

Forrás: http://heroes.ag.ru

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 9:15 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Szerintem jó nézz ki a Treant, de lehet ezzel egyedül vagyok :roll: :roll:!
Az előző amit kiírtatok az viszont katasztrófa, ami a bétában volt! Azt ti se gondolhatjátok komolyan, mint valami csöves fa!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 10:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Treant nekem is bejön, bár túl gyorsan tép a pályán a faléthez képest... :lol:

Nekem az alábbi gondjaim vannak a gaméval, amit remélhetőleg majd egy (két) patch, és a map editor jelenléte meg fog oldani:

1.) a gépi ellenfél határozottan csal ebben a részben is, mint a többi Heroes-ban, annak ellenére, hogy váltig állították, nem fog. Kicsit érdekes, hogy mikor főseregeink találkoznak, neki minden szintű lényből kb. másfélszer-kétszer több van, mint nekem, és ugyanakkor még a várában is várakozik egy jókora lénycsapat. Hogy is van ez? A Lények megidézése varázslatnak "hála" ugye elvileg ő is csak ugyanannyi lénnyel bírhatna, minta mennyi maximum szaporodott a várában.

2.) így elsőre a very big méretű pálya (is) kicsinek tűnik a H3-hoz képest megnövelt méretű objektumokhoz viszonyítva. Nagyon remélem, hogy lehet majd ennél nagyobb pályát is összehozni, mert egy very bigen nyolc vár és a hozzá tartozó bányák már zsúfoltnak hatnak (két szinten mondjuk 12-t tudok elképzelni), és akkor még hol vagyunk a H3 46 várától?

3.) NAGYON remélem, hogy egyes varázslatok kikapcsolhatók lesznek. Az automatikusan, szintfüggően megkapott varázslatok (Teleportáció) hihetetlenül haza tudja vágni a jól felépített, trükkös térképeket. Hiszen minek kutasson a színes sátor után a játékos, ha át is teleportálhat a tereptárgyak felett? Hasonlóan hátrányos lehet a Town Portal megléte is.

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 10:20 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
jitay írta:
Csak nem ez lenne az???
Kép
Most találtam rá a neten erre a képre, és mivel én még szinte sehol sem járok a kampányokban ezért nem tudom, hogy ez-e az. Mindenesetre érdekes.

Kijött egy nem hivatalos kis javítás(patch) a játékhoz (persze megint az oroszok ügyködtek :D )

[...]

Ha nem nyerte el valakinek a tetszését a dolog, csak ki kell törölnie a bemásolt pak fájlokat, és a játék visszaáll az eredeti beállításokra.

A tank az nagyon durva! Látjátok rajta ti is a csillagot? Bár nem vörös, de nekik "hazai"! Vörösen már nagyon durva lett volna... :lol:

Mi van akkor, ha a pakkból csak bizonyos dolgok lennének jók, mások nem. Lehet ki-bekapcsolni ezeket a dolgokat, vagy csak egészben mehet fel? Engem igazán csak a lények számát kiíró dolog fogott meg. A többi így is jó...
Ha itt nem lehet különválasztani, esetleg külön csak ezt nem lehet letölteni valahonnan?

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 10:24 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
A pak fájlok külön vannak szedve, így ha valakit csak egy bizonyos javítás fogott meg, akkor annak elég a megfelelő pak fájlt bemásolni a Data könyvtárba.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jitay 2006 jún. 01 csüt., 11:37-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 11:31 
Avatar

Csatlakozott: 2006 márc. 13 hétf., 19:08
Hozzászólások: 88
Üdv!
Elakadtam..
Nekromanta kampány első pálya...
Át kéne kelni a folyón, ami így 1. (2.-3.-sokadik) ránézésre 3 helyen lehetséges talán (familiar, vízelementál ill. mage által őrzött helyeken).
Namármost a probléma ott kezdődik, h a narancssárga hős szépen beállt a partszakaszra vezető egyetlen kanyarba, és megtámadni nem szabad..
Mi a trükk?
Vak volnék? :shock:
Előre is kösz!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 13:02 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Beorn the Shapeshifter írta:
Hasonlóan hátrányos lehet a Town Portal megléte is.


Hol van itt Town Portal? csak egy szerencsétlen Town Gate van, az is butítva, akárminek is hívják... :cry: Ez az egyetlen ok, amiért nem hőzöngök a kicsi pályák miatt. De ha editorral nagyobbak is szerkeszthetőek majd, akkor fogok... :D

Számomra most a legdühítőbb és legostobább dolog a Haste és a Slow működése. Az a tény, hogy ezek nem növelik/csökkentik a movement-et, hanem csak az initiative-ot, az egyik legnagyobb vadállatság, amit eddig Heroes-ban láttam, párban azzal, hogy a hősnek ki kell várnia a sorát a varázslással. Ez okozza azt, hogy csatában nem lehet átvenni a kezdeményezést akkor sem, ha gyors lényed és hősöd van, mert nem vagy bolond odalépni a másik lényei elé 3 lépésre, bele a húsdarálóba; inkább nyomogatjuk a W gombot. Borzasztó!

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 13:22 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Levin Malma írta:
Számomra most a legdühítőbb és legostobább dolog a Haste és a Slow működése. Az a tény, hogy ezek nem növelik/csökkentik a movement-et, hanem csak az initiative-ot, az egyik legnagyobb vadállatság, amit eddig Heroes-ban láttam, párban azzal, hogy a hősnek ki kell várnia a sorát a varázslással. Ez okozza azt, hogy csatában nem lehet átvenni a kezdeményezést akkor sem, ha gyors lényed és hősöd van, mert nem vagy bolond odalépni a másik lényei elé 3 lépésre, bele a húsdarálóba; inkább nyomogatjuk a W gombot. Borzasztó!


Ugyan H3-ban is annyi waitet nyomunk mint a fene... a H5-beli rendszer sokkal reálisabb a (slow+haste tekintetében mindenképpen) mint a H3 volt!! Ugyanis az elég vicces volt, hogy egy dög lassú lény átszalad egy lépésre a csatatéren egy haste hatására, inkább léphessen gyakrabban, nem?

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 13:36 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Ismét kicsit csinosabb és átláthatóbb lett a Heroes V. szekció. Felkerült a lények leírásai közül a Haven (köszönet érte Jitaynak), az egyéb menüben pedig az egyéb koncepció rajzokhoz került fel 15 db art. Hamarosan bővül a Hősök leírása, a Kampány leírások és a Lények leírása szekciók is... Dolgozunk gőzerővel! :wink: Addig is kitartás! Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 14:47 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Nimbus írta:

Ugyan H3-ban is annyi waitet nyomunk mint a fene... a H5-beli rendszer sokkal reálisabb a (slow+haste tekintetében mindenképpen) mint a H3 volt!! Ugyanis az elég vicces volt, hogy egy dög lassú lény átszalad egy lépésre a csatatéren egy haste hatására, inkább léphessen gyakrabban, nem?


Nézetem szerint nem. Ugyanis így eleve nem érdekelt a támadó abban, hogy támadjon, ha egyszer - 1-2 lény kivételével - esélye sincs, hogy elérje az ellent. Nem fogok odaállni mondjuk Vampire Lord-dal vagy Ráksaszával a frontvonala elé, hogy aztán a ranged lényeivel jó közelről ledaráljon, meg ráadásképpen odaballagjon a melee egységekkel is... Nincs lehetőség az íjászok blokkolására, mivel a csatamező túl nagy ahhoz, hogy bárki is 1 kör alatt átszelje. Ezzel teljesen eltolódott a hangúly a ranged és varázsló lények irányába, a többiekkel ott rostokol az ember, és imádkozik, hogy az ellenség toljon előre agyatlanul néhány egységet, amit megtámadhat. Ha gép az ellen, ez meg is történik, de ha ember, akkor nem valószínű. :roll:

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 15:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Még egy, az előbbi sirálmaimhoz: logistics-es hős nélkül halott a játék. Vicc számba megy, hogy fél óráig kergettem egy ellenséges hőst, aki ide-oda Instant Travelezett, én meg utána, és sosem értem utol. ÁÁÁÁÁÁ!!! Ezért hagytam abba azt a gémet! Nagyon hervatag!!! Instant Travelt ki kéne írtani!!!!!!!! :evil:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 15:07 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Ugyanmár... gondolkozz... a H3-ban odaálltál??? :roll:
A haste itt is használható, ha nyomsz rá egy hastet, és látod hogy még a következő lépése is hamarabb jön majd a lényednek, mint a blokkolni kivánt lénynek, akkor mész, ha nem abban a körben vársz, és a köv körben mész. Gyere el a táborba megmutatom! Ehhh... :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 15:10 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Beorn the Shapeshifter írta:
Még egy, az előbbi sirálmaimhoz: logistics-es hős nélkül halott a játék. Vicc számba megy, hogy fél óráig kergettem egy ellenséges hőst, aki ide-oda Instant Travelezett, én meg utána, és sosem értem utol. ÁÁÁÁÁÁ!!! Ezért hagytam abba azt a gémet! Nagyon hervatag!!! Instant Travelt ki kéne írtani!!!!!!!! :evil:


Háromszor is: Ugyanmár... H3-ban nem volt dimdoor?? Sőt még durvább is volt mint a H5-ben... Multiban letiltjuk és kész. Logisztikás hős meg úgyis tiltott lenne, akkor meg minek? :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 15:54 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Én eddig minden H5-ös hősömnek adtam logisztikát. Pont azért, mert különben ugyanannyit léphetek, mint az ellen és az életben nem érem utol. Váron kívül verhető, belül verhetetlen volt még akkor. Aztán változott a helyzet! :lol:

Egyébként ki mire szokott gyúrni? Szerintetek milyen képességek és készségek párosítása az igazi?

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 15:56 

Csatlakozott: 2005 ápr. 03 vas., 10:33
Hozzászólások: 62
Nimbus 4 president :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 16:39 

Csatlakozott: 2006 jan. 30 hétf., 9:47
Hozzászólások: 115
Nimbus írta:
Ugyanmár... gondolkozz... a H3-ban odaálltál??? :roll:
A haste itt is használható, ha nyomsz rá egy hastet, és látod hogy még a következő lépése is hamarabb jön majd a lényednek, mint a blokkolni kivánt lénynek, akkor mész, ha nem abban a körben vársz, és a köv körben mész. Gyere el a táborba megmutatom! Ehhh... :wink:


Ez nem érv, az ellenfélnek is van varázslata; ha nem mégy oda, rádnyomja a slow-t és viszhall. Pont az a baj, hogy a kezdeményezést odázzuk el folyton - és igen, a H3-ban egy mass haste után en mentem, vagy ha olyan volt az ellenfél, akkor mass slow után lődözgettem őket. Itt ez nem fog menni.

A haste, mint gyorsítás már csak logikailag is meg kellene növelje a lény SEBESSÉGÉT. Azért gyorsítunk, nem? A több kezdeményezés sokkal ványadtabb dolog ennél, már csak azért is, mert általában NEM jövök kétszer miatta az ellenfél előtt... Ilyesmi még nem fordult elő, mióta haste-eket varázsolok ebben a játékban - ami nem jelent hosszú időt, de azért elég frusztráló ez így is.

_________________
Father, forgive them.
They don't know what they're doing.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 18:22 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Levin Malma írta:
A haste, mint gyorsítás már csak logikailag is meg kellene növelje a lény SEBESSÉGÉT. Azért gyorsítunk, nem? A több kezdeményezés sokkal ványadtabb dolog ennél, már csak azért is, mert általában NEM jövök kétszer miatta az ellenfél előtt... Ilyesmi még nem fordult elő, mióta haste-eket varázsolok ebben a játékban - ami nem jelent hosszú időt, de azért elég frusztráló ez így is.

Had szóljak bele én is!
Nálam pedig már sokszor fordult elő, hogy egy lényem kétszer lépett, míg az, amelyiket lassítottam csak egyszer... (Pl. a griff lecsapott a lényre míg az még meg sem mozdult, pedig tudni illik, hogy a griffet ugye először felrepíted, majd mikor újra jön, akkor csap le. Ő lecsapott, mielőtt még léphetett volna az ellen! :lol: )
Vagy az ellenkezője is előfordult már. Akit gyorsítottam, kétszer lépett, mint aki normális sebességgel jött ellenem!
Sőt! Az ellenfél is tett ilyet velem!
Tehát ez logikailag is megnöveli a lényed sebességét! Olyan is lehet szerintem (bár ezt még nem próbáltam), hogy egy alapból lassú lényt belassítasz, magadat, az íjászaidat felgyorsítod, és akkor akár háromszor is lőhetsz rájuk, mire azok megmozdulnak. Mondom, nem próbáltam, de elméletileg lehetségesnek tartom.
Szóval szerintem ez így tök rendben van. Más taktika kell, de hát a játék is új! Számomra ez nem hátrány, inkább előny!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 18:47 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Nimbus örök optimista
az a baj, hogy igy alkalmazva a slow & haste t nincs sok értelme
ez a két varázslat igen táp a H3 ban, képes csatákat eldönteni, igy meg le van butitva

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 01 csüt., 19:12 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 15 csüt., 20:42
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest, Óbuda (Időnként Silent Hill...)
Freemy írta:

Olyan is lehet szerintem (bár ezt még nem próbáltam), hogy egy alapból lassú lényt belassítasz, magadat, az íjászaidat felgyorsítod, és akkor akár háromszor is lőhetsz rájuk, mire azok megmozdulnak. Mondom, nem próbáltam, de elméletileg lehetségesnek tartom.


Én mindig ezt szoktam (pl) Treantok ellen.Ha pálya lények, hozzám se tudnak érni...

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 1339 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 67  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség