Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 12:18 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Hát igen, nem akarták, hogy agresszív videojátéknak nyilvánítsák... :lol:

Szerk.:

Ma reggel épp a Heroes járt az eszemben, és belémhasított a felismerés: A Heroes V-ben nincsenek törpék! :cry: Azt még elnézem a fejlesztőknek, hogy elf mániájuk van (nálam is előfordul :mrgreen:), de telepakolni elffel a játékot (na jó, eddig még ok :)) és a törpéket meg az orkokat kihagyni... Milyen fantasy játék ez? :evil:

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 12:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A törpék majd valamelyik kiegészítőben lesznek..

4 féle mágiához 8 vár passzol, ha folytatják a H3-H4-es hagyományt, akkor két kieg. lesz, meg néhány küldetéslemez.. 5 éven belül. :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 13:04 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 01 kedd, 12:06
Hozzászólások: 30
Tartózkodási hely: Fehérvár
Sziasztok!

Letöltöttem a demot, szépen felment, de amikor elindítom, alighogy bejön a kép, kijön egy error ablak a tálcán, további üzenet nincs, és ebből csak kilépni tudok. 3200-es Atlon proci, 1 giga ram, nem értem... mondjuk a videókártyám csak egy 128-as Geforce 6600. Lehet azzal van baj?

üdv,
Raon


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 14:21 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Ezen a konfigon simán el kéne mennie, valami más probléma lehet...

Más:

Sikerült huzamosabb ideig játszanom a demo-val, jó lesz ez a Heroes V. :) Azt a bizonyos dinoszauruszlovas hőst simán levertem, egyszerű az ellenszere: be kell várni a várban (hogy ez eddig miért nem jutott eszembe... :? :oops:). Az az egy bajom a várcsatával, hogy túl pontos az ellenfél katapultja a korábbi részekhez képest (bezzeg az enyém... :P), úgyhogy nem nagyon müxik a 'majd a toronyból leszedik az íjászok, én meg elvédekezgetek addig a gyalogsággal' taktika. :P

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 17:29 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Kedves Fórumozók!

Én egy olyan Heroes részröl álmodok(szerintem a wog ilyesmi akar majd lenni) amiben egyfajta lényt további rangos ugyanolyan lénnyé tudom átalakítani.
Röviden:Ha van egy elf-em és elért már mittomén szintet és ekkor lehet választani:Elf őr vagy Elf íjászt szeretnék belőle csinálni.
Vagy:Van egy törpém és lenne iskola itt a törpe a kedvére valót tanulhatja:repülés, lovaglás, íjászat.És ha repülést választja az illető akkor ha van sárkányunk akkor összelehet adni a két lényt így lesz belőle egy sárkány háton repülő törpe.
Szerintem ez jó ötlet.(Hajrá a WOG készítőjeinek)

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 17:42 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Igen, a WoG-ban minden lény Xp-t kap, és képességeket is tanulhat.

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 18:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 15 csüt., 20:42
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest, Óbuda (Időnként Silent Hill...)
Raon írta:
Sziasztok!

Letöltöttem a demot, szépen felment, de amikor elindítom, alighogy bejön a kép, kijön egy error ablak a tálcán, további üzenet nincs, és ebből csak kilépni tudok. 3200-es Atlon proci, 1 giga ram, nem értem... mondjuk a videókártyám csak egy 128-as Geforce 6600. Lehet azzal van baj?

üdv,
Raon


Nekem is ez volt a problémám.Csak töltsd le a directx 9.0c-t és máris tökéletesen fog futni.Amugy nekem 1 hét után sikerült csak beüzemelnem a H5-öt(mocskos xp és egyebek)de amint elkezdtem játszani vele...hát gyerekek ez nagyon állat lesz!Végig vittem a custom game-t de ugy hogy kb a második héttöl mindig azt mondogattam magamnak:na még egy kör aztán befejezem!Na persze...Előre félek, hogy ugye most jön a nyári szünet és nem bulizni fogok hanem H5özni, otthon a szobában gubbasztva...soha rosszabbat :lol:

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 19:52 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
fifi írta:
Vagy:Van egy törpém és lenne iskola itt a törpe a kedvére valót tanulhatja:repülés, lovaglás, íjászat.És ha repülést választja az illető akkor ha van sárkányunk akkor összelehet adni a két lényt így lesz belőle egy sárkány háton repülő törpe.

Repülő törpe? Azt hogy érted, hogy repülést tanulhat? Még a mai világban sem tudnak az emberek repülni, nemhogy repülést oktatni, azt tanulni, legyen az az ember bármilyen probafingó növésű! :lol: :lol: :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 20:00 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
A WoG-ban megtanulhatnak a parancsnokok repülni, csak animációt nem kapnak hozzá, és így csak annyi látszik, hogy elsétálnak a dolgokon. Elég gagyi. :P

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 20:22 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Freemy írta:
fifi írta:
Vagy:Van egy törpém és lenne iskola itt a törpe a kedvére valót tanulhatja:repülés, lovaglás, íjászat.És ha repülést választja az illető akkor ha van sárkányunk akkor összelehet adni a két lényt így lesz belőle egy sárkány háton repülő törpe.

Repülő törpe? Azt hogy érted, hogy repülést tanulhat? Még a mai világban sem tudnak az emberek repülni, nemhogy repülést oktatni, azt tanulni, legyen az az ember bármilyen probafingó növésű! :lol: :lol: :lol:

Nem úgy.Ha nem mintha pilóta akarna lenni csak a repülő helyett sárkányon repül.Vagy valami más nagyobb(testileg) szörnyen.
És ezt nem csak a törpére gondoltam hanem a többi lényre is.

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 23 vas., 21:53 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 07 szomb., 17:00
Hozzászólások: 32
Hát nekem nem tetszik ez a módszer. Esetleg az, hogy választani lehessen két továbbfejlődési alternatíva között. De tanulni ne tudjanak. Arra ott vannak a hősök is.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 24 hétf., 6:34 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Fizban írta:
Sziasztok!
Aranylemezen a Heroes V! Ez azt jelenti, hogy elkezdik a sorozatgyártását, és hogy május 19-ig tényleg megérkezik majd a boltokba! Addig is kellemes várakozást mindenkinek!


Meg aztán csak kiszivárog majd valahogy. Ld. Üvegtigris 2.

Akkor azonnal szólok róla.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 24 hétf., 17:04 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 03 csüt., 20:12
Hozzászólások: 91
Tartózkodási hely: Castle Ironfist
Ezt a több irányba fejlődést egy másik játékban megvalósították, a Disciplesben. Szal aki ilyenre vágyik annak az tökéletes, aki meg heroesozni akar, az meg heroesozzon. (Igen, nem vagyok oda a wogért sem...)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 25 kedd, 13:14 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 02 csüt., 11:06
Hozzászólások: 39
szilike írta:
én már a demo campaignjában egyből elakadtam, egy olyan ellenséges lovag jön, akit egészen egyszerűen nem lehet legyőzni.aki játszott a demoval és legyőzte azt a lovagot, akkor elárulhatná nekem, hogy miként tette ezt. :shock:


A vár mellett van egy torony, abban egy kis bögyös páncélos csibe. Őt szabadítsd ki, sokkal erősebb mint a másik hősöd. vonulj be a várba, ott könnyedén legyőzöd.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 25 kedd, 13:46 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Hali!

Nos, én is letöltöttem a demót, és most szeretném megosztani veletek az észrevételeimet.

Pár dolog előre:
- a Heroes 5 egy jó játék! :lol:
- a Heroes 3 is csak a 2. kiegészítő, és számtalan patch után vált szinte tökéletessé, úgyhogy én bízom ezen game javításában is

A játék taktikai értékelését meghagyom a nálam hozzább értőknek, én inkább magával a játékélménnyel fogok foglalkozni.


Az első, ami megfogja a játékost, az a ZENE! Már a főmenüben is nagyon ott van a muzsika, és a játék során is igen-igen kellemes opera-szerű feelinggel nyomul a hallójáratainkba. Úgyhogy ez csillagos 5-ös!

A játék szép, de ezt már mindenki tudja. Azonban szerintem néhány helyen kicsit "túldizájnolták" a tervezők a játékot, ami egyes helyeken már-már játéklassító, és hosszabb távon szerintem kissé idegesítő funkcióval fog bírni. Nézzük ezeket:

1.) A városok 3D-s megjelenítése szép, de szerintem még sokadik (akárhanyadik) alkalommal is átláthatatlan lesz, ráadásul lassítja is a játékot. Remélem egy idő után kikapcsolható lesz. Ahhoz, hogy megtudjuk, mi is van a városban, rá kell kattintani az építés menüre.

2.) Az építés menü kissé túl egyszerű (egyébként ez az összes menüre igaz -> mintha a menük széppé tételére már nem maradt volna energia). Szerintem kissé gondot okoz az, hogy elsőre nem látható át minden (mi minek a követelménye), hanem csak miután felépít az ember egy-két "ojjektumot", utána kapjuk meg az új lehetőségeket. Természetesen ezek megjegyezhetők egy idő után, de szerintem akkor is egy kicsit gáz... Hiszen ez már a H1-ben is megoldott volt.

3.) A városi ikonok viszont ötletesek, és jól használhatók, bár itt is akad némi "játéklassító túldíszítettség". Nagyon poén, hogy a főikon közepén látszanak az eltelt napok száma!

4.) A hősmenü szerintem egyrészt egy kicsit ocsmány, rengeteg felesleges üres hellyel, másrészt meg játéklassító, és klikkelgető dolog az, hogy csak 6 (!!!) külön lapon tekinthető meg az összes fontos dolog! Könyörgöm, már a H1-ben is egyetlen karakterlapon látszódott minden! Itt külön lap van a seregnek (feleslegesen nagy, üres helyen kicsi jelölők), külön lapon a varázstárgyak, a skill-ek és specializációk, külön lapon az ezekből levezetett képességek, és külön a hős élettörténete. Amúgy is egy kicsit tanulni kell az új, kissé bonyolult szkillrendszert, miért nem lehetett ezeket egy lapra tenni? Ráadásul miért nincs öltöztethető baba?! Olyan jó volt a H3-4-ben huzigálni a figurára a cuccosokat! Szóval a hőslap egy kissé khmmm.... Nagyon nem tetszik. Főleg időkorlátos, versenymeccseken lesz hátrány a sok lapozgatás.

5.) A varázskönyv is túlcsicsázott, a 3 varázslat / lap nagyon kevés, sokat kell benne lapozni, meg nekem így elsőre nem jött be igazán ez a túldöntött varázskönyv-design. Maguk a varázslatok képei aranyosak, hangulatosak, csak könyörgöm, miért nem lehet belőlük jóval több egy lapon, hogy könnyebb legyen átlátni?!

6.) A játék irányítása azonnal kézre állt. Aki már játszott valaha is Heroes-t, az nem valószínű, hogy kezelési gondokkal kűzdene. A kamerakezelést viszont nagyon nem sikerült megszoknom, még sokadik óra játék után is általában össze-vissza nyomkodtam a gombokat... :oops: Arról már nem is beszélve, hogy rendszeresen eltévedtem a térképen, mert nem találtam, hogy merre van felfele, merre lefele... :oops: Mondjuk ez csak engem minősít, és valószínüleg meg lehet simán szokni egy idő után.

7.) Feleslegesnek érzem még a jobb klikkre előhívható bővített infókat is. Ezek alíg valamivel több szöveget tartalmaznak, mint az eredetiek. Miért nem lehetett egyből a bővített infót kinyomni?

8.) A várostromra azt ígérték, hogy sokkalta összetettebb lesz, mint a H3. Nos, ez nem jött be. Aki játszott az Age of Wonders nevű játékkal, az tudhatja, hogy miként kell 3D-ben (vagy akár axonometriában) egy élvezetes, igazán taktikus várostromot megvalósítani, ahol nem mindegy, hogy kiket melyik falszakaszra küldök védeni / támadni, melyik kaput töröm be, hol mászom meg a speckó egységeimmel a falat, melyik egységeimmel bújok el az "ojjektumok" mögé, stb... Szóval a H5 várostroma nem rossz, de semmi újdonságot nem tartalmaz a H3-hoz képest. Na jó, a balliszta sokkal állatabbul néz ki, de én még mindig nem jöttem rá, hogy milént lehet a csatateret várostrom során forgatni (gondolom erre is van gomb), így azután előfordult, hogy egy-két védőt amiatt nem tudtam lőni, mert az irányító ikonok alatt foglaltak helyet nagy taktikusan... :lol:


No, ennyi lett volna így elsőre.

Ja, még számomra gondot okozott néha (sokszor :oops: ), hogy a felvehető / elfoglalható objektumok mellé ment a hősöm, mert nem érződik igazán, hogy mikor is klikkelünk pont rá. Legalább is nekem...


Mindenesetre a H5 szuper lesz, csak még csiszolgatni kell. Én biztos megveszem, amint megjelenik!

ui.: a demo (amit gondolom még tovább fésülnek a végleges játék során, és azután is lesz egy-két optimalizáló patch) 2,4 GHz-es pentium 4-esen, 512 MB RAM-on és egy kissé (?) már elavult Geoforce 4 Ti 4200-es videókártyán közepes felbontásban hasított, mint állat. A hőst max sebességre téve úgy száguldott, mint a goló... Úgyhogy ezzel sem lesz gond szvsz. Max felbontáson is futott, de a játéklassító képernyőkön (városba lépés, kilépés) bántóan megakadt.

Egész pontosan az az érdekes, hogy a sima pályán nem volt vele semmi gond, a kampányban viszont rettentő sokáig ment a gép, valamint kétszer is sikerült kifagynia a játéknak... :(

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 25 kedd, 18:18 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Beorn the Shapeshifter írta:
én még mindig nem jöttem rá, hogy miként lehet a csatateret várostrom során forgatni (gondolom erre is van gomb), így azután előfordult, hogy egy-két védőt amiatt nem tudtam lőni, mert az irányító ikonok alatt foglaltak helyet nagy taktikusan... :lol:


A csatateret ugyanúgy tudod forgatni, mint a kalandtérképet: jobb gombot lent tartva. :wink:

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 25 kedd, 18:38 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Kedves Fórumozók!

Ide Beorn hozzászólásának idézete jönne de nem akrtam hosszú hozzászólást.

Néhány dologban igazad van.De az miért baj ha nem egy lapon van minden?
Ez ílyen volt a Fable-ban is pedig te azt szereted :wink: (én is :) )
Fable jobb lett mint a H5 szerintem.Mert könnyebb volt az irány felismerése(ahogy beorn írta: most fent vagyok vagy lent ) .És nagyon "rpg"-esítették.Minden heroes-ozó tudja hogy a h3-ban a térkép(játéktérképre gondolok) nem a valóság volt.Hanem egy világ lekicsinyített változata.Mert a játékos azt látja hogy ül egy lovon egy ipse és megy.De ez nem így van.Mert ez kicsínyített változat ugyanis a hősnél vannak lények.De ez nem látható.Viszont a h5-ben a tárgyak olyanok lennének mintha az igazi térképről van szó nem a kicsinyített változatról.Viszont még az is zavar hogy mikor megmentettük a csajt(h5-ről van szó) a börtönből és megjelenik egy videó.Itt azt láthatjuk hogy beszélgetnek.De ha lekicsínyített térképről van szó akkor miért ilyen nagyok az emberkék.De ha az igazi térképről van szó, akkor hol vannak a szörnyek?

UI:Ebben a videóban nem mozog a csaj szája mikor beszél

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 25 kedd, 21:53 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 07 szomb., 17:00
Hozzászólások: 32
Ez már nagyon kukacoskodás :) . H3ban meg a lovas volt akkora legalább mint a fa. Az meg hol kicsinyítés? :P Szimplán hozzá kell szokni az újdonságokhoz. Én a H2->H3 -at veszem alapul. Ott is ez volt. Azt se tudtam mi micsoda :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 26 szer., 9:38 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Pár apróság, amin még finomítani kellene:

- a lovag hős betámad a bezárt várba simán (jön a lovagolós mini-videó, sebez, közben a várkapu esetleg még nincs is lezúzva)
- a mentés visszatöltés után nálam az opciók visszaálltak alapértelmezett helyzetbe
- a kampányban sokkal tovább tart a mentés (??? miért ???), és itt már volt, amikor kifagyott a game a virtuális memória keveslése miatt. Sima pályán miért nem? (Mindegy, pénteken beépíttetek még 512 MB RAM-ot, azután valahogy csak jó lesz :lol: ).

Ami viszont nagyon tetszett, az az, hogy a megütött lény néha (de azért jó párszor előfordult) hátrább lép a "tornasorban", gondolom akkor, mikor a veszteségek miatt leromlik a morálja. :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 26 szer., 12:42 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 28 kedd, 20:20
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Beorn the Shapeshifter írta:
2.) Az építés menü kissé túl egyszerű (egyébként ez az összes menüre igaz -> mintha a menük széppé tételére már nem maradt volna energia). Szerintem kissé gondot okoz az, hogy elsőre nem látható át minden (mi minek a követelménye), hanem csak miután felépít az ember egy-két "ojjektumot", utána kapjuk meg az új lehetőségeket. Természetesen ezek megjegyezhetők egy idő után, de szerintem akkor is egy kicsit gáz... Hiszen ez már a H1-ben is megoldott volt.


Itt is megoldott, van jobbra egy pergamen ikon. Ha azt bekapcsolod, akkor látod az összes lehetőséget. ( Én is csak sokára vettem észre. :wink: )

_________________
Asszem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 128, 129, 130, 131, 132, 133, 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség