Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 17:15 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 07 szomb., 17:00
Hozzászólások: 32
Várjátok már ki a végét :) . Amúgy meg mióta kötelező az, hogy a Nekró legyen a legtápabb? :P


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 17:28 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 03 csüt., 20:12
Hozzászólások: 91
Tartózkodási hely: Castle Ironfist
De "Takikám, gyönyörű Takikáááám!" (bocs, ez kihagyhatatlan volt-> nem, nem vagyok buzi, aki ismeri a South Parkot az érti :D) nem azt akarjuk hogy a Necro legyen a legtápabb, hanem, hogy legyen valami esélye. Sz'al az egy fasság hogy minden várat csak felerősítenek ezt meg inkább butítják, remélem érted.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 17:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Taki írta:
Szerintem az építkezés csak azért nem tetszik sokaknak, mert túlságosan hozzászoktatok a H3 rendszeréhez. Ha kicsit nyitottabban fogadnátok, és nem rögtön hasonlítgatással kezdenétek, már a béta is lenyűgözne mindenkit. :)

Egy költői kérdés: 900 MHz-n elfutna? :oops: :roll:


Ha az alfa a régi 750-emen eldöcögött...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 18:02 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Nabunaid írta:
Nem akarok vészmadár lenni, de úgy tűnik a demo alapján, hogy az infernót felhozták használható csapattá, az élőhalottakból pedig ágyútölteléket csináltak. A nekróvár indulhat a leghasználhatatlanabb vár címéért, de én előre megadom neki ezt a díjat. A ubi fórumán indult egy topik, amiben kérik, hogy erősítsék vissza a várat, olyanná ahogy szerettük. Erre néhány bétateszter azon erősködik, hogy míg nem látták a játékot, ne mondjanak véleményt, aztán rendre kikerülik a felháborodott nekro kedvelők kifogásait.

Ahogy végig olvastam a topicok, azt szűrtem le, hogy a cél a vámpír lebutítása volt, mert szerintük eleddig erre épült az egész vár stratégiája és ez mennyire buta dolog, egysíkú stratégia stb. Most meg épüljön a százezer csontváz íjászra az egész? Miért, ez nem egysíkú? Arra a kifogásra, hogy mind a hét lénye gyenge, azzal vágtak vissza, hogy majd a hős speciális képességével erősek lesznek! Ez válasz? Az Inferno lények durvák lettek, mégis ott van nekik a hősük "gating" képessége, amivel megsokszorozhatják a lényeik számát. Szóval a nekro halott, én már eltemettem, ha így hagyják a végleges verzióban is, én köszönöm, de nem kérek belőle. De hát lássuk, milyen indokok csaptak össze ezen a bizonyos fórumon:

Azt írják, a csontváz íjász király dolog, majd lesz belőle sok-sok ezer, ezt még valahogy a rajongók is elfogadják, de én vitatom ezt is. A párbajban 150 csonti íjász 3-4 marksman-t tud leszedni és talán 1-2 huntert... Mi ez, sebzés?

A zombi pusztulat lassú, hármat léphet és gyengíteni tud. A teszterek válasza: jó az védeni a licheket, és jók ágyútölteléknek. Igen? Kár, hogy mire léphetnének, addigra már vége a csatának, egyébként ők fogják védeni a licheket mi?

A leghaszontalanabb lények a játékban a szellemek. Tulajdonságuk az anyagtalanság és az ellenség varázslathasználó lényeinek mana elszívása, majd 1 manapont/1 szellem arányú feltámadásuk. Hát igen, szépen hangzik, csak ez az indoklás ezer sebből vérzik. Az anyagtalanságuk miatt ugye elvétik az ütést, akik őket támadják, de ez szerencse kérdése, nem lehet számítani rá, a szerencse pedig nem stratégiai fogalom. A második dolog, hogy annyira gyengék és kicsi a sebzésük, hogy sosem érnek át a csatatér másik oldalára, ahol ugye a leghátsó sorban vannak az varázslathasználó ellenfelek. A harmadik, és szerintem a legcinikusabb az egészben, hogy ha át is érnének valami isteni csoda folytán, milyen manát szívjanak el? Mert hogy a varázslathasználók, addigra elhasználták a manájukat, lehet hogy éppen arra, hogy őket írtsák ki, lévén a mágia biztosan eltalálja őket, arra nem érvényes az anyagtalanság!

A négyes szintű lény a vámpír. Hát vele csúnyán elbántak, életerejét levitték, a sebzését picit növelték, viszont az okozott sebzésnek csupán az 50%-át fordítják saját életük visszatöltésére, így senki ne számítson arra, hogy bírni fogják az ütközetet, mert nem. Az egyetlen jó dolog, hogy ha már ilyen gyenge, legalább nem ütnek vissza neki. Neki a legnagyobb a kezdeményező képessége, így ő léphet először, viszont kit üssön meg, ha el sem éri az ellenséget, mert ahhoz lassú? :roll:
Ja, és tegnapi tapasztalatom alapján, az Academy vízköpőjére és gólemjére nem hat az életszívás...

Az ötödik lény az arch lich. A sebzése, és az, hogy területre hat, nagyon jó, első látásra, mintha maradt volna a hatékonysága. DE! Mivel 2x2 kockát foglal el, ezért megvédhetetlen, mivel 5 mezőt kéne körülötte megőrizni, amennyiben a sarokban áll, hogy ne tudják blokkolni. Persze blokkolni fogják könnyedén. Mondjatok még egy lövő lényt a titánok kívül, akit ezzel büntettek?TErmészetesen a paladin, rémálom stb. a fentiek miatt elérheti őt az első körben, így már halott is. Ha esetleg mégsem, akkor legalább ott van neki a közelharci büntetése, nehogy már esélye legyen ugye. Hatalmas újítása volt a H4-nek, a varázslathasználó lények bevezetése, és ez a H5-ben is nagy hangsúlyt kapott. Hát a lichnek aztán sikerült összeválogatni a leggyengébb spelleket! Gratulálok, mi volt a cél, szétverni a nekropolist? :evil:

A legnevetségesebb dolog a 6-os szintű lény, a Lidérc. Bár ökörségnek tartom, hogy kivették a helyéről a Halállovagot, és semleges lényt csináltak belőle, de hát legyen helyette a Lidérc. Milyen képessége is van? Erős közelharcos egység, alacsony kezdeményezési képességgel. Speciális támadása a halálos érintés, ami legalább egy ellenséges egységet megöl valamint leszedi az ellenségről a turbózó varázslatokat. Ahhoz, hogy ez a speciális képességet használhasd, ki kell hagynod egy kört. A Pit Lord az Inferno várban szintén tudja a legalább egy halált okozó támadást, csak éppen neki a kardja okozza /Vorpel sword/, így ez csak egy gyilkos bónusz a támadásán felül, ráadásul területsebző varázslatai vannak.

Mikor lehet ezt a képességet használni? Ha már csak 1-2 Lidérced van, és pont mellette álsz egy 6-7. szintű lénynek, akkor mielőtt úgyis elpusztulnál, elnyomod a halálos érintést. Egyébként miért használnád? Pl. van 20 Lidércem, miért használjam, ha sokkal nagyobbat sebzek a sima ütéssel? És kisebb szintű lényekre mikor használjam? Hm?
Úgy tűnik, a topik végére van egy kis megértés a teszterekben is, és belátták, hogy inkább az alaptámadásával együtt illene használni ezt a képességet, én viszont ezt is keveslem. Miért, a Pit Lord varázsolhat is? Miért nem a Lidércek számával van összefüggésben a halálos érintés hatása, mint a Mighty Gorgonnál?
A másik röhejes tulajdonsága a bufferelés leszedése az ellenfélről. Hát ezt a Sylvan várban a tünde lány is tudja /dispelt varázsol/ pedig csak 1-es szintű. Erre előadott az egyik teszter egy szituációt, ahol a nagy csapat angyalra kőbőrt varázsolnak, amitől szinte sebezhetetlen lesz, na és ez ellen micsoda ellenszer a Lidérc! Hamar lehűtötték a srácot, hogy ja, a Lidérc leszedi róla a védelmet és megöl egyet, csak előbb mellé kéne lépnie, de mivel az angyalnak nagyobb a kezdeményező képessége, ezért mindig elég egyetlen mezővel is arrébb lépnie, máris mehet utána a Lidérc. És szépen így kergetheti az egész csata alatt! :roll:

A nekropolis "legerősebb" lénye a szellemsárkány. Csak összehasonlítás végett, a Titán 40-70, az arkangyal 50-et sebez, a szellemsárkány 25-35-öt... Az életereje mint egy hatosszintűnek. Erre a válasz, hogy a többiből 2-őt, ebből meg 3-at lehet toborozni hetente és olcsóbb is. Kérdem én, válasz ez? A speciális képessége az átkozás. Magyarul semmire sem jó, csak gyenge ágyútölteléknek, és feltartani egy kis időre az ellenséget.

Szóval nem hiszem el, hogy ennyire haszontalan képességekkel látták el a nekropolist, miközben a többi vár az amúgy is felerősített lények mellett kapott óriási bónuszokat. Itt érd be azzal, hogy óriási térképen a végére lesz 10000 csontvázad! Igen, és párbajban? Vagy kisebb térképen? Igazuk van a rajongóknak abban, hogy így egyetlen stratégiára kényszerítik a játékost, a hősödet muszáj egy bizonyos szigorú rend szerint képezned, különben kikapsz!

Nagyon elkeserített, amit a topikban olvastam, nem látok rá reményt, hogy a teljes verzióban ezt javítsák. Illetve fogják majd, kb. 2007-ben egy patch-el, addig szívjunk csak a nekróval. Hát én nem fogok, mert inkább kihagyom, köszi. Pedig az Academy mellett ők a kedvenceim, és az 5. részben csodálatosan néznek ki... :cry: :x

Ja, itt a topik:

[/url]http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/6051082334


Hát igen a nekro tényleg cudarul gyengére sikerült. 10 Pit Lord-dal sikerült kinyírnom vagy 5 Shadow Dragon-t, vagy Spectral dragon-t, vagy tudja a jó ég minek nevezik.

ui.:El szerettem volna készíteni a Harry Potter-t Haven vs. Necropolis kampányba. De ahogy a nekróval kitoltak, nem lesz abból se semmi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 18:11 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Nabunaid írta:
Ja, a nagy fórumozásban elcsíptem néhány információ morzsát, talán nem csak nekem volt újdonság! Szóval a Raksasa Raja speciális képessége a Dice, a lény kezdeményező képességét növeli meg, így gyakrabban kerül sorra. A többi 6-os szintű lénynek 10-11 ez a képessége, de neki csak 8, viszont fel tudja tornázni. Azt nem tudom megmondani, hogy többször egymás után is működik-e?

Ezt nem igazán értem. Most akkor esetleg a Dice miatt egy kör alatt akár kétszer is léphet vagy csak arról van szó, hogy esetleg hamarabb léphet a következő körben, mint amúgy léphetne? Nem mindegy!

Más.
Ha valaki megtudja, mikor, melyik újság cd vagy dvd mellékletén jelenik meg leghamarabb a H5 demo, az feltétlen írja le ide! Véletlenül sem szeretnék lemaradni róla, de más lehetőségem nincs arra, hogy beszerezzem. Legalábbis eddig. :(

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 19:10 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 07 szomb., 17:00
Hozzászólások: 32
Petro Mester írta:
De "Takikám, gyönyörű Takikáááám!" (bocs, ez kihagyhatatlan volt-> nem, nem vagyok buzi, aki ismeri a South Parkot az érti :D) nem azt akarjuk hogy a Necro legyen a legtápabb, hanem, hogy legyen valami esélye. Sz'al az egy fasság hogy minden várat csak felerősítenek ezt meg inkább butítják, remélem érted.


Váá pedig az első mondat után nagyon megrémültem :D

Hát jah. Reméljük azért a legjobbakat, hogy a teljes játék elkészültéig sikerül kiegyensúlyozottá tenni a várakat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 20:10 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Hát szerintem a kettő összefügg!

A Raksasa Raja ahogy én láttam, szinte utoljára lép, talán még a gólem is megelőzi. Szóval a Dice használatával előbb kerül sorra, nem hiszem, hogy a 8-as kezdeményező képességet annyira megtolná ez a dolog, hogy kétszer is sorra kerülne egy körben. Egyébként mennyi az egy kör ebben a játékban? Komolyan mondom, főleg a párbajban sokszor átláthatatlan ki és miért következik, a hősöm egyszer az egyik, másszor a másik lény után jön!

Bosszantónak tartom egyébként ezzel a sorrendiséggel összefüggésben, hogy kiszámíthatatlan. Elmondom mire is gondolok. Pl. mikor a nekrókkal vagyok és használom a hipnotizálást /puppet master/ a paladinokon, akkor jó előre megnézem, hogy mikor jön majd, kit fogok vele megütni, a Heaven hős ne tudja levenni róla a hipnotizálást a tisztító varázslattal. És mi történik? Ahogy rányomom, hátrébb kerül 4-5 hellyel, a hőse előbb következik, leszedi róla és fújhatom! Ugyanakkor, ha az angyalokra használom ugyanezt, akkor ők nem lépnek sehová a "tornasorban", így szépen tudom őket az ellenség ellen használni! Hogyan tervezzek meg egy ilyen csata sorsát eldöntő fontos lépést /alig van manám egyrészt, másrészt meg a paladin bármelyik egységet agyonveri.../ ha nem tudom, mikor fog sorra kerülni?

Ezzel a hibával akkor is találkozom, mikor használom a birodalmi griff légitámadását, mert nem fogom tudni, hogy mikor fog lecsapni! Segítsetek, miért akkor csap le amikor? A sorrendi táblázatban nem látni és ennek két hátránya is van. Először nem tudom, hogy mikor tudom majd újra hadrafogni, másodszor mennyit fog sebezni az adott lényen, érdemes-e megütni esetleg egy másik csapatommal is, vagy fölösleges, mert a griff tiszta munkát végez?

Hát vannak gondjaim, mi? :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 20:16 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Aragorn88 írta:
Taki írta:
Egy költői kérdés: 900 MHz-n elfutna? :oops: :roll:

Ha az alfa a régi 750-emen eldöcögött...


Akkor lehet, hogy megpróbálom én is. AMD XP 1700+ , GF4MX440 64MB, 768MB DDR-400.. mondjuk 800*600 low detail :?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 23:38 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 28 kedd, 20:20
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Játszottam a bétával és a demóval is elkezdtem, de elment tőle a kedvem. Elkezdtem játszani a Lovagkampányt, amivel nem is lett volna semmi baj. Csak találkoztam benne Spectral Dragonnal, meg Wraith-szel. Nagyon meglepődtem hogy legyengítették őket, pedig a bétában szerintem kb. még partiban voltak a többi vár lényével. Mindkettőtől elvették az Incorporeal tulajdonságot, pedig ezzel voltak kb. egyszinten és nem is kaptak helyette semmit. Nem egy nagy képesség, de azért volt jó, mert a magas szintű lényeket ütni mindig állat nagy sebzéseket szoktak összehozni. Ha ezekből egy-kettőt elmisszel az ellenfél, akkor kellemetlen meglepetés érheti.

És jó volt a koncepció is. Minden nekró lényt nehéz volt kikészíteni: sárkány, lidérc, szellem Incorporeal, vámpír - az vámpír :D , zombi - sokan vannak, sok HP, csonti - nagyon sokan vannak. Jó, a Lich hullik, dehát az már csak ilyen :wink: .

Ami baj volt a bétában, az az, hogy iszonyú mértékben tudott működni a nekromancia. Nekem valami Pelt volt a kezdőhősöm, Animate Dead-re vagy mire gyúrt. Na a fejlesztgetés után kb. 8.-9. szinten beindult a dózer. Valamiért, az ellenfélnek a jó nagy százalékát hozta csonti íjászba, sokkal nagyobb részét, mint azt a H3-H4-ben megszoktam. Ezen felül a harcban elpusztult lényeim közül is visszavett egy párat, továbbá az Animate Dead nem múlt el a csata végén. Így gyakorlatilag pillanatok alatt úgy felduzzadt a seregem, hogy rossz volt nézni. Ez kicsit erős volt, ezen kellene gyengíteni, hogy ne csináljak a pitypangból is csontvázat, de lehessen már kombinálni a lényeimet, ne a csontvázsereget jelentse a nekrosereg, mint amerre most mutatnak a tendenciák az ubisoftnál.

Szóval gyanús volt, mintha elszúrták volna a nekrókat a béta és a demó között, ezért felmentem a netre dualozni... :oops: :cry: Atyám... Semmit nem lehet kb. kezdeni a nekrókkal. Mondjuk csak Academy, Dungeon meg Infernó ellen játszottam, de ellenük többször is. ( Meg kell azért jegyezni, hogy azért jöttek ilyenekkel, mert a Sylvan és a Haeven vár ellen több esélyem lett volna. Azt mondták...) Az eredmény lesújtó volt. Csak veszítettem. Jó azért az elején bénáztam is kicsit, de sajnos esélyem sem volt. Az ellenfél jön állandóan te csak asszisztálsz neki. Olyan mint valami mozi. Nézem ahogy ütnek. Meg sem tudtam szorítani őket. Még izgalmas sem volt. Minden egységem sokára jön, de legkésőbb az íjászok, addigra már ált. nincs sok belőlük. ( Jellemzően a csontikat soha nem is ütik, olyan gyengék. ) Normális sebző varázslatom csak a Curse of Netherworld van, de olyan ritkán jön a hős, hogy gyakorlatilag a mágiámnak nem is volt szerepe részemről a csatákban. Van mindenféle Mass feketemágiám, ( persze Mass Slow nincs, mert az pont jó lenne... )
de ezek meg akkor érnének valamit, ha közel tudnék érni az ellenfélhez. Ami nem sikerül, mert mire odaérek elfogyok. Többször jönnek: levarázsolnak/lelőnek. Áh... Nincs értelme felsorolni, hogy minden téren jobbak voltak, egyszerűen nem volt esélyem. Kíváncsi lennék, milyen taktikával lehet legyőzni ezt a három várat nekróval. Értem én, hogy egyes fajok jobbak mások ellen, de nem hiszem, hogy ennyire esélytelen lettem volna H3-ban mondjuk egy bármilyen vár ellen bármely másikkal. ( Azzal együtt, hogy kövezzetek meg, de a béta alapján nekem nagyon tetszett a H5, még jobban is, mint a H3. :oops: )

Elolvastam az ubisoftnál kialakult koncepciót is, amit a fórumukról szummáztatok... Nekem minden játékban szimpatikusak az élőholtak, nem tudom miért. Ha viszont így elb....ák a véglegesben is, nem tudom. Nem értem, évekig dolgoznak rajta, a béta szerintem nagyvonalakban jó is, aztán egy ilyen lépés a megjelenés előtt. Hogy teszteltek ezek eddig, és most? Megrendeltem itt a honlapon a játékot, de még az is lehet, hogy lemondom... Ha nem izmosítanak valamit a nekró egységeken. Nem kellene sokat, de így elég égés.

_________________
Asszem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 0:08 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 28 kedd, 20:20
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Nabunaid írta:
...szellem... Mert hogy a varázslathasználók, addigra elhasználták a manájukat, lehet hogy éppen arra, hogy őket írtsák ki, lévén a mágia biztosan eltalálja őket, arra nem érvényes az anyagtalanság!


Nekem a bétában volt olyan, hogy a szellemre ráhajította a Druida a jéghegyet és miss lett. Csak bug lett volna?

Nabunaid írta:
A négyes szintű lény a vámpír...


Szerintem kb. olyan mit a H3-ban csak megváltoztak az arányok körülötte, így kicsit "elveszik a tömegben". :D

Nabunaid írta:
Az ötödik lény az arch lich...


Teljesen egyetértek. Ezt elb...altátzák. :wink:

Nabunaid írta:
A legnevetségesebb dolog a 6-os szintű lény, a Lidérc...


Teljesen ül. Legalább lenne Incorporeal. Vagy ez csak az én rögeszmém?


Nabunaid írta:
Nagyon elkeserített, amit a topikban olvastam, nem látok rá reményt, hogy a teljes verzióban ezt javítsák. Illetve fogják majd, kb. 2007-ben egy patch-el, addig szívjunk csak a nekróval. Hát én nem fogok, mert inkább kihagyom, köszi. Pedig az Academy mellett ők a kedvenceim, és az 5. részben csodálatosan néznek ki... :cry: :x


Sajnos én is erre jutottam... :cry:

_________________
Asszem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 0:21 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 28 kedd, 20:20
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Nabunaid írta:
Bosszantónak tartom egyébként ezzel a sorrendiséggel összefüggésben, hogy kiszámíthatatlan...


Ezzel én is így vagyok. Megütnek egy lényt néha hátracsúszik a listán néha nem, varázslásnál is. Én azt sem tudom megsaccolni, hogy egy lényemmel, ha cselekszem, ki után jön majd legközelebb pedig fontos lenne. ( Ha csak én vagyok láma plz help!!! )

A varázslathatóidők is olyanok, hogy le is írják, meg nem is. Rámegyek egy lényre, megnézem milyen hatások vannak rajta. Ekkor ott van a varázslat mellett, hogy 1.16/3.00. Vagy valami ilyesmi. Gondolom 3.00 időegységig (körig) hat, ebből letelt 1.16. Kösz. Hol van a 2.00? Mennyi 1.00 egység a "tornasorban"? Szóval a lény egy cselekvéséig hat még, de a következőre már letelik? Ez elég körmönfont. Lehetne rá valami egyszerűbb recept. Eddig is csak fikcióztam, hogy működhet.

_________________
Asszem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 8:41 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Hát eldőlt a dolog, arany lemez lett a Heroes 5! :cry:

A nekropolis maradt csontváz halom. :evil:

Tényleg testetlen volt a bétában a Lidérc és a Szellem sárkány? Akkor legalább volt esélyük, most kb. annyit érnek mint a gólemek, jó golyófogók, akikre nem hat az elmemágia.

Egyébként néhány tanács duelhez:

A nekro hősnek ingyenes varázslata a Banshee sikolya, ami leviszi az összes lény morálját, szerencséjét, védelmét és támadását. Ez valóban durva, közel egy szintre hozza őket, az a baj vele, hogy mire a hősöd jön, addigra azért kaptál a nyakadba ezt azt... Inferno ellen pedig szinte csak egy taktika van, miután az impek elszívták a manád nagy részét, a maradékkal annyit tehetsz hogy felejtést varázsolsz a Sucubbusra, amitől az nem tud távolsági támadást indítani, és a visszatámadást is elfelejti, aztán sárkánnyal, lidérccel és vámpírral előre, ja a szellemeket is vidd. Lichcsel pedig a mérgezést nyomd lehetőleg olyan lényre aki többször is léphet és szívós, pl. Pit Lord. Az inferno még megverhető szerintem. A Heavent is már többször megvertem, ott a kulcs a Paladin összezavarása, akikkel aztán vagy a földesurakat - én korábban keresztes lovagoknak hívtam, de ez a hivatalos fordítás - vagy az angyalokat kell agyonütni.
Dungeon is verhető velük, ott a vérnővéreket - blood fury - kell hipnotizálni, mert nekik nem ütnek vissza, így két körig is használhatod őket, a raptor lovasokat pedig gyengíteni, akkor nem élnek sokáig.

A Sylvan is verhető lenne velük, de van egy hatalmas program hiba, vagy szándékos csalás a párbajban. Ugyanis a vadászokra, akik pedig egyetlen lövéssel majdnem az összes sárkányodat agyonlövik, nem hat a felejtés, így akkor is lőnek, ha rájuk nyomtad! Nevetséges.

Én már inkább csak a kiegyenlített harcokat szeretem, Heaven-Academy, Nekro-Inferno, Dungeon-Nekro. Sylvannal nem játszom, mert túl erősre csinálták, minden hülye agyon tud lőni bárkit az íjászokkal és a druidával, a hős ráadásul tudd mass hastét varázsolni, onnan pedig vége a dolognak, sokszor lépnek mire mozdulhatnál! :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 8:51 

Csatlakozott: 2004 ápr. 17 szomb., 21:14
Hozzászólások: 87
Csak egy két megjegyzés a nekrokról: a 6-7 szintü lényektől az incorporal képességet nem vették el ugyanis a bétában nem müködöt náluk. Lehet hogy én voltam csak ilyen peches de amenyit nyomtam nekrokkal ezt kétlem :) .
Vámpirok mindig is csak az általuk okozott sebzés felét szivták el és sohasem az egészet nem is értem hogy erre egyesek miért panaszkodnak.
Szelemek: nálam már a demoban is volt rá példa hogy egy tüske varázs nem sebezte meg öket, viszont ugy tünt kissebb esélyel kerülik el a sérüléseket mint a betában.
A bétában volt két nagyon durva offens skill a frenzy és a cold attack(vagy mi a fene) az első +1 sebzést ad minden lénynek és mindenki által elérhető a második csak a necroknál volt elérhető és miden model után 1hp fagysebzést adott ami 100 cson ijásznál fix +100 sebzés. igy nagy száman nagyon veszélyesek.

Az instat harcról meg csak annyit hogy szerintem nagyon kiegyensulyozatlanok a herok igaz csak betában nyomtam de ez ott nagyon igaz volt. Jó példa erre a haeven hero a maga full warmachin szakértelmével és a 3* lövő ballitájával ami Titánok ellen is 210+ ot sebzet :!: :!: , vagy a dark elf hero a maga rengete varázslatával és 20 manájával mikor a kezdő herok is 10-zel rendelkeznek ez pedig 15-ös szintű volt.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 9:41 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
peacefroggg írta:
kösz a segítséget, tulajdonképpen ugyanaz volt nálam is a helyzet, mint Nebunaidnál, azért nem tudtam továbblépni

most viszont a második kampányt nem tudom folytatni, Godric-ék sokkal gyorsabbak és hiába érek le a föld alá, ott is utolér (ohh, ha lenne egy Instant travelem..)


Hali!

Tegnap kb. 1 óra alatt végigmentem a mapon, ami annyira egyszerű, hogy szinte fáj (no de ne legyünk telhetetlenek, hiszen ez csak demo). Ezen a mapon nem is kell csatázni Isabellékkel (bár tulképp Godric verhető). A kulcs, hogy az elején felvegye az ember a csizmát a papok mögül, mindjárt jobban halad az ember, ráadásul nekem rögtön a 2. szinten beadta a logisticset... Még arra is volt időm, hogy lényeket vegyek fel innen-onnan, ami azért a végső csatában nem árt! Ugyanis a végén egészen meglepő módon egy infernos sereget kell legyűrni és vége is a mapnak. 8)

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 12:09 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 02 csüt., 11:06
Hozzászólások: 39
A skirmish pályát most nyomtam végig heroic fokzaton. Kicsit csalódás volt az MI! 5x akkora serege volt mint nekem, erre kijött a várból és elkezdte visszafoglalgatni a bányáit, amiket előzőleg befoglaltam. Én elfoglaltam a várát amit szinte üresen hagyott, és SZART RÁ!!! Tovább foglalgatta a bányákat és se engem nem próbált meg elkapni, (pedig volt hogy a közelében mentem el) se a várát visszafoglalni. Könyörgöm irjon vki, vmi jót az MI-ről! Nem akarok még egy Heroes IV-es MI-t! Már a HOMM3 sem az MI-ről volt híres, a HOMM 2-ben viszont nagyon kemény a gép. Remélem ezen még javítanak.

De a hangulat és a grafika csodás!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 12:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 07 szomb., 17:00
Hozzászólások: 32
Azért H3ban mikor 20 Black dragonból hirtelen 50et csinált, kicsit leesett az állam :? . Jó ez nem MI, hanem csalás, de akkoris. De legnehezebb szinten H3nál elég jó a gép. Persze élő ellenfél ellen más. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 12:40 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Misa! Erről beszéltem pár oldallal előbb. Ezek szerint igaz a hír. MI nincs, csak a csaták során... :cry: :cry: :cry: Nem baj, akkor is szeretni fogjuk! :lelkesedik: :bizakodik:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 12:51 
Avatar

Csatlakozott: 2006 feb. 28 kedd, 20:20
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Garvey írta:
Csak egy két megjegyzés a nekrokról: a 6-7 szintü lényektől az incorporal képességet nem vették el ugyanis a bétában nem müködöt náluk. Lehet hogy én voltam csak ilyen peches de amenyit nyomtam nekrokkal ezt kétlem :) .
Vámpirok mindig is csak az általuk okozott sebzés felét szivták el és sohasem az egészet nem is értem hogy erre egyesek miért panaszkodnak.


Én úgy gondoltam, hogy biztos, mivel tápos ritkábban jön be magas szintű lényeknél az Incorporeal. Arra nem emlékszem, hogy konkrétan náluk láttam-e működés közben.
A vámpírok meg úgy rémlett nekem, hogy a bétában a teljes sebzést beépítették, de rákerestem a neten, mindenhol felet írnak. Pedig én egészet olvastam valahol, abban a tudatban is játszottam. De tévedtem.

_________________
Asszem...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 13:03 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 03 csüt., 20:12
Hozzászólások: 91
Tartózkodási hely: Castle Ironfist
Ajjajj... Azok alapján amiket eddig olvastam, előre félek hogy mit fognak ezek a Might and Magic 10-el kezdeni... :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 21 pén., 13:13 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 11 kedd, 12:57
Hozzászólások: 12
Tartózkodási hely: Budapest
A rakshasa raja képessége nem Dice (dobókocka), hanem Dash (kb. rohanás, nekirontás), de ez csak kekeckedés :P

Viszont, ha már képességek... vki tudja, hogy az Enrage képesség (vmelyik infernós lénynél láttam) mit tud? esetleg olyan, mint a Bloodlust? Sajnos a játékon belül (és eddig kívűl sem mindenre) nem találtam meg a képességek rövid leírását. Ha vki tud egy jó linket, ami a hiányérzetem megszüntetné köszi.

Szomorúan hallom, h a nekró vár ilyen gyengus, bár én egy ellentétes szempont miatt: nekem H3-ban a Rampart volt "A vár" és bennem a Castle (vagy Haven - és nem Heaven :P) - Inferno ellentét mintájára kialakult egy Rampart - Necropolis ellentétpár is (Élet/Természet vs Halál). Tehát én sem örülök túlzottan, ha a zombiaprítás ezek után majdnem nulla kihívással járna - nem esne jól, ha egy élőholt sem kerülne fel a Favored Enemy-listáimra :P.

A harc menete sajnos nekem sem igen kristálytiszta. Már a H4-től is - egyebek mellett - azért ment el a kedvem hamar, mert nem láttam át teljesen a combat menetét (lehet, h lámaság, igaz nem is töltöttem heteket H4-ezéssel. Például "Wait" parancsnál a lények nem a H3-nál megszokott szisztémában következtek a kör végén. A morál miatti bónusz lépés sem volt számomra egyértelmű (meg volt biztos más rinyálnivalóm is, de ezer éve játszottam H4-gyel, már nem él minden tisztán az emlékeimben).
Nos, ehhez képest számomra a H5 harci szisztémája még kuszább. Ráadásul H3-hoz szokott harcmodoromnak hozzá kell szoknia a "Wait" hiányához is - legalábbis ezzel nem találkoztam a demoban.

Ami viszont tetszeni fog, az a skillrendszer, egész ötletes. Például a H3-ban számomra felejtős Luck itt biztos befigyel majd, a bónusz-skillek miatt :) és egész sok használhatónak tűnő skill van, amiből csak 5öt lehet majd választani, úgyhogy akár 3-4 fő hőst is kipróbálhatok 1-1 XL-es pályán.
Ráadásul sztem optimálisnak tűnik a 48 skillpont (6*3+6*5) a hős kimaxolásához (a H3ban 24 volt (8*3) , a H4-ben 100 (5*4*5).

MÁS,

a rakshasa raja képessége nem Dice (dobókocka), hanem Dash (kb. rohanás, nekirontás), de ez csak kekeckedés :P

Viszont, ha már képességek... vki tudja, hogy az Enrage képesség (vmelyik infernós lénynél láttam) mit tud? esetleg olyan, mint a Bloodlust? Sajnos a játékon belül (és eddig kívűl sem mindenre) nem találtam meg a képességek rövid leírását.
Ha vki tud egy jó linket, ami a hiányérzetem megszüntetné köszi - és bocs a hosszú kommentért :)

és egy abszolút off a végére: pár lappal előbb, Aragorn88 kitett egy linket a demóletöltéshez és vki így köszönte meg a szívességet :"Király vagy Aragorn" :))


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 126, 127, 128, 129, 130, 131, 132 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség