Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 16:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 31 szer., 1:25
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Hi All!
Nem tudni, hogy mikor jön ki a teljes játék? Mert a demo nagyon bejön. Tetszenek a lények, szép minden.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 16:41 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Az eddigi 170 oldalból kb. 100-on felteszik ezt a kérdést... Komolyan nem értem, hogy egy "érdeklődő" nem tud visszalapozni 1-2 oldalt... :roll: :?

A teljes játékra még legalább 1 hónapot biztosan várni kell...

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 16:55 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Nimbus írta:
Bogpityu: Engedd meg, hogy az ellenkező véleményen legyek! 8) Szerintem minden eddiginél jobb lesz a multi a H5-ben. Én az egyetlen problémát egyedül a fajok kiegyensúlyozatlanságában látom, azonban ezt minden bizonnyal orvosolni fogják később. Ne feledjük a H3 a mai majdhogynem tökéletességét, több mint 1 évvel a megjelenés után érte el az 1.4-es patch formájában!

Egye fene. :) Az nem baj ha ellenvéleményed van, végülis ez 1 vitafórum is :) Azért hogy minden eddiginél jobb lesz a multi ezt jelenleg nem látom indokoltnak részedről. Kívánni lehet, de nem ez a realitás. A dinamiklus battle mód valóban gyorsítja a csatát, csak néztem mint a moziba, mikor számolta a másodperceket visszafelé.

Nimbus írta:
Egy napi lépés kellően gyors tud lenni, ha az ember megteszi ugyanazokat a beállításokat, mint amit a H3-al is megtett anno (hős lépés gyorsítás, csata gyorsítás... stb.). Építkezés valóban kicsit körülményesebbnek tűnik, mint a H3-ban volt, de ez csak megszokás kérdése, annak idején mikor a H3-al elkezdtünk jáccani nagyon sok minden új és zavaró volt a H2höz képest, és arról, hogy első héten lvl7-es unitot húzunk álmodni sem mertünk.

Na ja. Az építkezés össze-visszasága az ami kicsit elkedvetlenít, mutatni mutat valami képet, de egyenlőre összefüggéstelen és kicsit túlbonyolított. De talán fejlődőképes. ;)

Nimbus írta:
Hagy tegyem hozzá még azt is, hogy annak idején a H3-al P133-ason kezdtem jáccani, majdnem úgy döcögött, mint a H5 a mostani átlag gépeken. P133-ról PII300-ra váltva a játékidő kb. 2/3-ára csökkent!! Nem kell aggódni eltelik 1-2 év a gépek röhögve fogják futattni a H5-öt és a hibákat is kijavítják. Megtanulunk H5-ben gondolkodni, és nem hasonlítgatjuk folyton a H3-hoz. Még1szer visszamutatnék a H2-H3 közötti váltásra, emlékezzetek mennyien köpködték a grafikát, a játékmenetet... Az alap mindenképpen jó, ezt az eddigiek már bizonytják, a többit szokni kell és tanulni.

A vadi új csilli villi gépemen fut mint az állat ezzel már nincs gond. 1-2 év? Azért annyit nem szeretnék várni arra, hogy tökéletesedjen a rendszer. De a végére csak annyit mondanék: legyen igazad Nimbus testvér és legyen a H5 multi az über alles. De amíg nem lesz az, marad a H3. :lol: :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 18:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 20 szomb., 18:48
Hozzászólások: 5
Sziasztok!

Én is kipróbáltam a H5 demót, és a lovag vár, amikor először beléptem, és forgott körbe a "kamera"... nos nekem nagyon bejött. Szóval a grafikával semmi problémám nincs, elnyerte a tetszésemet. :)

A játékmenetben, építkezésben, hősök skilljeinél, mágiarendszerben szokni kell a dolgokat...

Viszont az már biztos, hogy nekem nagyon hiányozni fognak a H4-ből olyan dolgok, mint a lények mászkálása, és gyűjtögetése a térképen, vagy hogy a hősök egyedül is mászkálhatnak, hogy részt vesznek aktívan a csatában, hogy a kocsmában mind ott vannak, és nemcsak két random közül választhatok...

Biztos sokat fogok játszani a H5-tel is, de a H4-ről nem mondok le miatta... legalábbis egyenlőre így érzem.

Üdv,
szekam


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 19:33 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Nimbus írta:
Sziasztok!


Kedves Fórumozók!

Nem akartam a teljes szöveget idézni.
Teljesen egyetértek veled Nimbus(kivételesen :lol: ).Bár én H3-mal kezdtem(sőt, ez volt az első játékom PC-re).De igazad van.Ha várunk kicsit akkor nem fogja senki hasonlítani az előző részekhez de nekem még is jobban tetszik a h3.

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 20:11 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 31 szer., 1:25
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Nimbus írta:
Az eddigi 170 oldalból kb. 100-on felteszik ezt a kérdést... Komolyan nem értem, hogy egy "érdeklődő" nem tud visszalapozni 1-2 oldalt... :roll: :?

A teljes játékra még legalább 1 hónapot biztosan várni kell...




Tényleg SORRY! Legközelebb nem leszek lusta szétnézni, csak már nagyon régen nézelődtem erre.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 20:57 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 07 szomb., 17:00
Hozzászólások: 32
Szerintem az építkezés csak azért nem tetszik sokaknak, mert túlságosan hozzászoktatok a H3 rendszeréhez. Ha kicsit nyitottabban fogadnátok, és nem rögtön hasonlítgatással kezdenétek, már a béta is lenyűgözne mindenkit. :)

Egy költői kérdés: 900 MHz-n elfutna? :oops: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 21:54 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Taki írta:
Szerintem az építkezés csak azért nem tetszik sokaknak, mert túlságosan hozzászoktatok a H3 rendszeréhez. Ha kicsit nyitottabban fogadnátok, és nem rögtön hasonlítgatással kezdenétek, már a béta is lenyűgözne mindenkit. :)

Egy költői kérdés: 900 MHz-n elfutna? :oops: :roll:

Az a helyzet Taki, ha már egyszer egy sorozat része, akkor hagy hasonlítsuk az előző részhez. 900 MHz-en maximum csak elcsoszog :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 22:28 

Csatlakozott: 2006 ápr. 08 szomb., 14:25
Hozzászólások: 11
heló!

most nyomom a H5 demo első kampánypályáját, jól állok, de egy üzenet szerint egy Nicolai-jal kéne találkozni valahol, de nem tudom h hol, valaki segítsen! köszönöm!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 7:00 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
A beállításoknál mit jelent az anisotrip filter és az antialiasing? Állítgattam, de nem találtam különbséget.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 10:20 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
peacefroggg írta:
heló!

most nyomom a H5 demo első kampánypályáját, jól állok, de egy üzenet szerint egy Nicolai-jal kéne találkozni valahol, de nem tudom h hol, valaki segítsen! köszönöm!


Nos én befejeztem az első pályát, így tudok néked segíteni.

Szal, a lényeg, hogy miután visszaverted az utolsó nevetséges támadást, Godricot el kell küldeni Nicolaiért. A térkép jobb alsó sarkában az Inferno vár alatt van egy kapu azt le kell verni és át kell menni rajta. Itt Godric eltűnik, majd következő körben megjelenik nagy kardcsörtetve Nicolai, ill. a Demon Lord. Aztán Nicolait gyorsan kinyírják, Isabell bosszút esküszik és ezzel vége a mapnak! :lol:

Hagy tegyem hozzá, hogy kicsit nevetséges volt ez a végkifejlet, mivel ekkorra már Isabell olyan erős volt, hogy a Demon Lordot seregestül mindenestül elzavarta volna oda ahonnan jött. Ráadásul az a szerencsétlen Nicolai minden hősködés ellenére simán megburnyál...
Egyébként van egy tervem... megpróbálom leverni a Demon Lordot mielőtt találkozna Nicolaial, ez elméletileg lehetséges, mivel van rá egy köröm, mielőtt csatáznak. Kíváncsi vagyok mi lesz, remélem, nem csak annyi, hogy összefossa magát a demo... :? :lol: :lol:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 12:48 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Én nem tudtam, hogy meg kellene várnom Nicolait, pont ott voltam Isabellel mikor megjelent a Demon Lord, lenyomtam mint a bélyeget, és két körig nem történt semmi. Nem értettem mit kéne csinálni, de aztán mikor léptem egyet Isabellel, akkor véget ért a pálya, és beadta a videót. Szóval az általam két vállra fektetett Démon Lord valahogy mégis legyőzte Nicolait... :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 13:06 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
:shock: :shock:

...de legalább nem halt meg a game, és folytatódott a story! :lol: Erre picit figyelhettek volna, hogy legalább ne lehessen megtámadni a demon lordot, v. valami... ehhez nem kellett volna más csak annyi, hogy belevágnak még vagy 100 Pit Lordot, meg 50 Devilt, és kész, mert ez így kicsit nevetséges. Kicsit olyan érzésem van, hogy a srácok nem igazán feccöltek a demotesztbe energiát, ha többünknek első játékra feltünt, nekik miért nem? :lol: :lol: Na nem mintha ez olyan iszonytató probléma lenne, de pöttyet belepiszkít a storyba... :?

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 13:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 18:12
Hozzászólások: 51
Tartózkodási hely: Győr
Ahogy látom elég sok heroes fant megmozgatott a demo megjelenése. Helyes mert ebből már meg lehet ítélni a játékot, a bétából még nem szabadott. Na de a demo megjelenésével az élet nem áll meg. Mennek az utolsó simítások és újabb hősök készültek el most a Necropolis várból:

Markal A devoted student of all that Necromancy can offer, Markal has risen to the highest heights that one can achieve among the Necromancers -- while still being alive. Formerly the court astrologer and favourite counselor of the Griffin Queen Fiona, Markal established a strong (but secret) base of Death cultists within the Holy Empire. The religious leaders of the Church of the Light became suspicious of his nefarious activities, however, and when Fiona passed away her advisor was exiled.
Realizing that he will no longer circulate freely among the other kingdoms of Ashan once he receives the Kiss of the Spider Goddess, Markal furthers the goals of Heresh through diplomacy and, of course, skulduggery.

Deirdre Deirdre was an overzealous Inquisitor for the Church of Light in the Holy Griffin Empire. She spent many years hunting Demon cultists in the Free Cities of the East on the fringe of the Empire’s territory, “cleansing” innocents and culprits alike, worried that a lapse of her vigilance would allow the corruption to spread. In the end, when she was captured and tortured to death by her enemies, her restless soul was spirited away by Necromancers who coveted her knowledge. Now converted to the Necromancer's cause, it can be argued that no being, living or unliving, knows more about screams than Deirdre.

Kaspar Kaspar was a great doctor and healer who was able to cure even the most terrible wounds. Delving deeper and deeper into the secrets of life and death, Kaspar made a particularly risky experiment that went wrong... and brought him to the realm of the dead. Though he now leads an undead army, his knowledge of anatomy and the treating of wounds remains unparalleled.

Orson Somewhat lacking in charisma and natural authority, Orson realized that he was ill-equpped to lead troops that were capable of independent thought. In order to avoid having his orders questioned or ignored, he has spent years perfecting the creation of obedient Zombie troops. "Anything above the neck is useless" claims this Undead general.

Vladimir Vladimir reasons that with few exceptions, Undead troops will generally be out-thought and out-maneuvered by their living counterparts. As a result, he prefers to mass large forces instead of planning more precise attacks. His specialty, therefore, is in raising hordes of mindless Undead who can overwhelm their enemies through the sheer weight of numbers.

_________________
Petros
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 14:17 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 07 szomb., 17:00
Hozzászólások: 32
bogpista írta:
Az a helyzet Taki, ha már egyszer egy sorozat része, akkor hagy hasonlítsuk az előző részhez. 900 MHz-en maximum csak elcsoszog :)


Egyetértek, csak sztem már kicsit túlzásba viszitek. Sokan meg sem adják az esélyt, hogy bizonyítson :? . De majd időval ők is leborulnak a H5 lábai előtt :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 14:58 

Csatlakozott: 2006 ápr. 08 szomb., 14:25
Hozzászólások: 11
kösz a segítséget, tulajdonképpen ugyanaz volt nálam is a helyzet, mint Nebunaidnál, azért nem tudtam továbblépni

most viszont a második kampányt nem tudom folytatni, Godric-ék sokkal gyorsabbak és hiába érek le a föld alá, ott is utolér (ohh, ha lenne egy Instant travelem..)

egyébként nagyon tetszik a játék, a zene külön hatalmas pirospont, meg egyébként is sok ötlet van benne
marha jó hogy ha a hőst elrejtem a sanctuary-ban akkor kintről nem is látszik, de vajon elrejtőzhet ott egyszerre több hős is? akkor lenne igazán értelme


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 15:11 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 22 szomb., 15:27
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Budapest
Hakunamatata

Na beindult az érdeklődés , pezseg az élet a fórumon. Szerintem el leszünk itt addig míg ki nem jön a full game.

Nimbi, Adler bátyó remélem már tervezitek a saját magyar online meccseket?? És nem csak elhaló próbáink lesznek a H3 tornák után.


GL&HF

Szotyi

_________________
Szotyi bácsi az ősmágus
Online torna : http://uncleszotyi.freeweb.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 15:49 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Nem akarok vészmadár lenni, de úgy tűnik a demo alapján, hogy az infernót felhozták használható csapattá, az élőhalottakból pedig ágyútölteléket csináltak. A nekróvár indulhat a leghasználhatatlanabb vár címéért, de én előre megadom neki ezt a díjat. A ubi fórumán indult egy topik, amiben kérik, hogy erősítsék vissza a várat, olyanná ahogy szerettük. Erre néhány bétateszter azon erősködik, hogy míg nem látták a játékot, ne mondjanak véleményt, aztán rendre kikerülik a felháborodott nekro kedvelők kifogásait.

Ahogy végig olvastam a topicok, azt szűrtem le, hogy a cél a vámpír lebutítása volt, mert szerintük eleddig erre épült az egész vár stratégiája és ez mennyire buta dolog, egysíkú stratégia stb. Most meg épüljön a százezer csontváz íjászra az egész? Miért, ez nem egysíkú? Arra a kifogásra, hogy mind a hét lénye gyenge, azzal vágtak vissza, hogy majd a hős speciális képességével erősek lesznek! Ez válasz? Az Inferno lények durvák lettek, mégis ott van nekik a hősük "gating" képessége, amivel megsokszorozhatják a lényeik számát. Szóval a nekro halott, én már eltemettem, ha így hagyják a végleges verzióban is, én köszönöm, de nem kérek belőle. De hát lássuk, milyen indokok csaptak össze ezen a bizonyos fórumon:

Azt írják, a csontváz íjász király dolog, majd lesz belőle sok-sok ezer, ezt még valahogy a rajongók is elfogadják, de én vitatom ezt is. A párbajban 150 csonti íjász 3-4 marksman-t tud leszedni és talán 1-2 huntert... Mi ez, sebzés?

A zombi pusztulat lassú, hármat léphet és gyengíteni tud. A teszterek válasza: jó az védeni a licheket, és jók ágyútölteléknek. Igen? Kár, hogy mire léphetnének, addigra már vége a csatának, egyébként ők fogják védeni a licheket mi?

A leghaszontalanabb lények a játékban a szellemek. Tulajdonságuk az anyagtalanság és az ellenség varázslathasználó lényeinek mana elszívása, majd 1 manapont/1 szellem arányú feltámadásuk. Hát igen, szépen hangzik, csak ez az indoklás ezer sebből vérzik. Az anyagtalanságuk miatt ugye elvétik az ütést, akik őket támadják, de ez szerencse kérdése, nem lehet számítani rá, a szerencse pedig nem stratégiai fogalom. A második dolog, hogy annyira gyengék és kicsi a sebzésük, hogy sosem érnek át a csatatér másik oldalára, ahol ugye a leghátsó sorban vannak az varázslathasználó ellenfelek. A harmadik, és szerintem a legcinikusabb az egészben, hogy ha át is érnének valami isteni csoda folytán, milyen manát szívjanak el? Mert hogy a varázslathasználók, addigra elhasználták a manájukat, lehet hogy éppen arra, hogy őket írtsák ki, lévén a mágia biztosan eltalálja őket, arra nem érvényes az anyagtalanság!

A négyes szintű lény a vámpír. Hát vele csúnyán elbántak, életerejét levitték, a sebzését picit növelték, viszont az okozott sebzésnek csupán az 50%-át fordítják saját életük visszatöltésére, így senki ne számítson arra, hogy bírni fogják az ütközetet, mert nem. Az egyetlen jó dolog, hogy ha már ilyen gyenge, legalább nem ütnek vissza neki. Neki a legnagyobb a kezdeményező képessége, így ő léphet először, viszont kit üssön meg, ha el sem éri az ellenséget, mert ahhoz lassú? :roll:
Ja, és tegnapi tapasztalatom alapján, az Academy vízköpőjére és gólemjére nem hat az életszívás...

Az ötödik lény az arch lich. A sebzése, és az, hogy területre hat, nagyon jó, első látásra, mintha maradt volna a hatékonysága. DE! Mivel 2x2 kockát foglal el, ezért megvédhetetlen, mivel 5 mezőt kéne körülötte megőrizni, amennyiben a sarokban áll, hogy ne tudják blokkolni. Persze blokkolni fogják könnyedén. Mondjatok még egy lövő lényt a titánok kívül, akit ezzel büntettek?TErmészetesen a paladin, rémálom stb. a fentiek miatt elérheti őt az első körben, így már halott is. Ha esetleg mégsem, akkor legalább ott van neki a közelharci büntetése, nehogy már esélye legyen ugye. Hatalmas újítása volt a H4-nek, a varázslathasználó lények bevezetése, és ez a H5-ben is nagy hangsúlyt kapott. Hát a lichnek aztán sikerült összeválogatni a leggyengébb spelleket! Gratulálok, mi volt a cél, szétverni a nekropolist? :evil:

A legnevetségesebb dolog a 6-os szintű lény, a Lidérc. Bár ökörségnek tartom, hogy kivették a helyéről a Halállovagot, és semleges lényt csináltak belőle, de hát legyen helyette a Lidérc. Milyen képessége is van? Erős közelharcos egység, alacsony kezdeményezési képességgel. Speciális támadása a halálos érintés, ami legalább egy ellenséges egységet megöl valamint leszedi az ellenségről a turbózó varázslatokat. Ahhoz, hogy ez a speciális képességet használhasd, ki kell hagynod egy kört. A Pit Lord az Inferno várban szintén tudja a legalább egy halált okozó támadást, csak éppen neki a kardja okozza /Vorpel sword/, így ez csak egy gyilkos bónusz a támadásán felül, ráadásul területsebző varázslatai vannak.

Mikor lehet ezt a képességet használni? Ha már csak 1-2 Lidérced van, és pont mellette álsz egy 6-7. szintű lénynek, akkor mielőtt úgyis elpusztulnál, elnyomod a halálos érintést. Egyébként miért használnád? Pl. van 20 Lidércem, miért használjam, ha sokkal nagyobbat sebzek a sima ütéssel? És kisebb szintű lényekre mikor használjam? Hm?
Úgy tűnik, a topik végére van egy kis megértés a teszterekben is, és belátták, hogy inkább az alaptámadásával együtt illene használni ezt a képességet, én viszont ezt is keveslem. Miért, a Pit Lord varázsolhat is? Miért nem a Lidércek számával van összefüggésben a halálos érintés hatása, mint a Mighty Gorgonnál?
A másik röhejes tulajdonsága a bufferelés leszedése az ellenfélről. Hát ezt a Sylvan várban a tünde lány is tudja /dispelt varázsol/ pedig csak 1-es szintű. Erre előadott az egyik teszter egy szituációt, ahol a nagy csapat angyalra kőbőrt varázsolnak, amitől szinte sebezhetetlen lesz, na és ez ellen micsoda ellenszer a Lidérc! Hamar lehűtötték a srácot, hogy ja, a Lidérc leszedi róla a védelmet és megöl egyet, csak előbb mellé kéne lépnie, de mivel az angyalnak nagyobb a kezdeményező képessége, ezért mindig elég egyetlen mezővel is arrébb lépnie, máris mehet utána a Lidérc. És szépen így kergetheti az egész csata alatt! :roll:

A nekropolis "legerősebb" lénye a szellemsárkány. Csak összehasonlítás végett, a Titán 40-70, az arkangyal 50-et sebez, a szellemsárkány 25-35-öt... Az életereje mint egy hatosszintűnek. Erre a válasz, hogy a többiből 2-őt, ebből meg 3-at lehet toborozni hetente és olcsóbb is. Kérdem én, válasz ez? A speciális képessége az átkozás. Magyarul semmire sem jó, csak gyenge ágyútölteléknek, és feltartani egy kis időre az ellenséget.

Szóval nem hiszem el, hogy ennyire haszontalan képességekkel látták el a nekropolist, miközben a többi vár az amúgy is felerősített lények mellett kapott óriási bónuszokat. Itt érd be azzal, hogy óriási térképen a végére lesz 10000 csontvázad! Igen, és párbajban? Vagy kisebb térképen? Igazuk van a rajongóknak abban, hogy így egyetlen stratégiára kényszerítik a játékost, a hősödet muszáj egy bizonyos szigorú rend szerint képezned, különben kikapsz!

Nagyon elkeserített, amit a topikban olvastam, nem látok rá reményt, hogy a teljes verzióban ezt javítsák. Illetve fogják majd, kb. 2007-ben egy patch-el, addig szívjunk csak a nekróval. Hát én nem fogok, mert inkább kihagyom, köszi. Pedig az Academy mellett ők a kedvenceim, és az 5. részben csodálatosan néznek ki... :cry: :x

Ja, itt a topik:

[/url]http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/6051082334


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 16:54 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
http://forums.ubi.com/groupee/forums/a/tpc/f/1851065692/m/6051082334

Remélem így már jó lesz... :oops:

Ja, a nagy fórumozásban elcsíptem néhány információ morzsát, talán nem csak nekem volt újdonság! Szóval a Raksasa Raja speciális képessége a Dice, a lény kezdeményező képességét növeli meg, így gyakrabban kerül sorra. A többi 6-os szintű lénynek 10-11 ez a képessége, de neki csak 8, viszont fel tudja tornázni. Azt nem tudom megmondani, hogy többször egymás után is működik-e?

A másik hasznos dolog, hogy lövő vagy varázsoló lénnyel ha még van lövése, de támadni akarsz vele, akkor a ctrl lenyomásával tudod megtenni!

A másik, hogy két jobb klikk egy lényen és látod, hogy milyen átkok vagy áldások vannak rajta!

Talán segítettem. 8)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 20 csüt., 17:10 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
!!!NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!

Az előző h.sz. nagyon elszomorított :cry:
Még a demóban nem játszottam a necróval sajnos de az UBI-t úgy leszidom abba a fórumba :twisted:
Lázadni fogok :twisted:
Mi az hogy a leggyengébnek tenni a necrót?! Ez kész őrültség!!!

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség