Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 10:51 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Kipróbáltam... MINDENT VISZ... :!:

ÜberFrankó, a javítható hibák ellenére is! A H3-as tapasztalatok nagyon jól használhatóak...

Olvastam sokaknak gondot okozott a Heaven campaign... nos én úgy borogatom az ördögöket mint vak a poharat! A lvl17-es Isabell kegyetlen durva! Első hét 4. napján kiszabadítottam, aztán átadva neki a sereget az 5. napon aranybányát foglaltam (Spectre Dargonok támadni sem tudtak!) (A várban capitolra mentem rögtön, h legyen lóvé a trainingre. Godriccal persze meg kell tanulni ehhez a training skillt, és fel kell húzni a training groundot, ill. a kiegészítő épületet, ami 40% csökkenti a kiképzés árát. ) Az első támadást a 2. héten, 5 devil ide vagy oda, simán vissza lehet verni a kezdeti sereggel! Innen már egyszerű a dolgunk... Isabellel elfoglaltam a környező bányákat, majd kb. 150 íjjásszal 20 Inkvizitorral és pár cavarli és crusader kíséretében levonultam az alvilágba fosztogatni és obeliskeket keresni. A legdurvább jelenet az volt, amikor 9 db Hydra 30-as sebzést volt képes bevinni az 1 árva Cavarlimba!!!! :lol: :lol:

Egy szó mint száz... én megnyugodtam... 8) Beorn írta, h csalódott az AIban... szvsz, egy demoban ennél többet nem nagyon kell várni. A csatában pedig egész jónak tűnik az AI, jobbnak mint a H3-ban!

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 11:01 
Avatar

Csatlakozott: 2005 dec. 26 hétf., 20:01
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Nagyszénás(Békésmegye)
Honnan lehet letölteni vagy megszerezni a demo-t?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 12:01 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Fera87: A demó kb. 700MB és pl. innen leszedhető:

http://www.gamershell.com/download_13278.shtml

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 12:10 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nimbus írta:
Egy szó mint száz... én megnyugodtam... 8) Beorn írta, h csalódott az AIban... szvsz, egy demoban ennél többet nem nagyon kell várni. A csatában pedig egész jónak tűnik az AI, jobbnak mint a H3-ban!

Hogy pontosítsak:
Nem én csalódtam, hanem a Gurusok. Őszerintük a csata tényleg nagyon király, a gép jól játszik benne, meglehetősen gonoszul mindig azt húzza, ami nekünk a legnagyobb szívás.
A fő gondok magával a játék IQ-jával vannak (szerintük), ahol az ellenfelek semmit nem csinálnak jóformán, hanem csak ácsorognak egy körzeten belül, és agyonszkriptelt események formájában működnek. Így azután másodjára nekilátva egy pályának mindent tök ugyan úgy találunk: ugyanolyan előre feltápolt enemyk ugyanazt csinálják. Szerintem ez a gáz.

Azt nem írta a cikkíró, hogy ez csak a kampány pályákra vonatkozik, avagy minden, single player pályára is.

Ennek ellenére bztos megveszem a gamét, ha másért nem, a gyűjteménybe... (eredeti Heroes I-V, Might & Magic III-IX, szumma kieg :lol: ).

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 12:31 

Csatlakozott: 2006 márc. 15 szer., 18:40
Hozzászólások: 23
Sziasztok.
amikor letöltöttem a Heroes 5-öt akkor elindítottam és amikor választani kell pályát akkor ezt írja ki:hibaüzenet.
írjatok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 14:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Kedves Fórumozók!

Én is kipróbáltam a H5 demóját.Azt kell hogy mondjam, kellemesen csalódtam az Ubisoftban.Azt hittem túl modernes játékot fog csinálni a heroes5-ből de nem így történt.Űbereli a 4-et de a 3 még mindig a lista első helyezettje.Ha figyeltétek volna hogy ha a nyilassal rálövünk egy szellemsárkányra, a nyíl olyan mintha elmenne a feje fölött de nem.Hanem eltalálja.Ez furcsa és kicsit zavaró.

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 19:50 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Beorn the Shapeshifter írta:
A fő gondok magával a játék IQ-jával vannak (szerintük), ahol az ellenfelek semmit nem csinálnak jóformán, hanem csak ácsorognak egy körzeten belül, és agyonszkriptelt események formájában működnek. Így azután másodjára nekilátva egy pályának mindent tök ugyan úgy találunk: ugyanolyan előre feltápolt enemyk ugyanazt csinálják. Szerintem ez a gáz.

Azt nem írta a cikkíró, hogy ez csak a kampány pályákra vonatkozik, avagy minden, single player pályára is.

Én bízok benne, h max csak a kampányban. Pl. a Haven Kampányban rögtön feltűnik, h a sztori szempontjából, folyamatos támadás alatt van a vár, és ez így is történt. A haladást segítő zászlókon kívül semmibe se lépett, egyből a vár felé veszi az utat. :)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 18 kedd, 23:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jún. 12 vas., 15:41
Hozzászólások: 3
sziasztok!

bocs ah nagyon láme vagyok ,de nem tudnátok megmondani hol találom a demóban azt a spéci cuccot ami kell az uccsó épülethez??? asssze tear of asha a neve! mert ha kimozdulok a vár vonzásköréből egyből letámad az ellen...
előre is thx


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 7:33 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 22 szomb., 15:27
Hozzászólások: 53
Tartózkodási hely: Budapest
hakunamatata

ki kell ásni a földből. hogy honnan? az obeliszkrkrt megnézed és akkor megtudod. ásni full mozgáspontal lehet.

_________________
Szotyi bácsi az ősmágus
Online torna : http://uncleszotyi.freeweb.hu/


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 8:29 

Csatlakozott: 2004 nov. 08 hétf., 12:20
Hozzászólások: 195
Tartózkodási hely: Bp
Tegnap én is felraktam a demót. Nagyon jó benyomást tett a bétahoz képest. A zene óriásit dob a játékon, a grafikában is betartották a poligonszám-emelést. 1280x1024-ben is játszható egy 2.8AMD ATI9800--on (ellentétben a demóval). A demóban tapasztalt töltési idők szinte nullára csökkentek (ott emiatt nem is szívesen mentem a várba, mert unalmas volt mindig kivárni, míg betölti).
A játékmenet is nagyon bejön. Nekem nem tűnik olyan nehéznek a Heaven kampány. Egy kicsit gondolkodva könnyen lenyomható a gép.
Azért amit hiányolok, az az Autosave. Ezt be lehet valahol kapcsolni?
Még az is tetszik, hogy a H3-hoz hasonlóan itt is hibádzik a hős képe a csatában :) -Amikor a csajjal harcolok, oldalt ott áll a csatamezőn, de amikor megcsapatom vele az ellent, akkor már a bádogfejű, teljesen más textúrás lovag robog a csatatéren.
Különben nagyon zavaró hibát eddig szerencsére nem sikerült találni. Az hogy átlő szinte mindenki a falon, azért nem ront az összképen.
A fejlődési rendszert meg meg kell tanulni, mert most csak hasraütésszerűen választok (de még így is lehet nyerni).
Amin jót derültem tegnap, beállítottam a lovagok mozgását a leggyorsabbra. Amikor a gép jött támadni a váramat, visszakanyarodtam felé a tápos seregemmel, erre, mint a nyúl úgy iszkolt visszafelé (hála a beállított sebességnek:).


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 8:36 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 27 szer., 9:07
Hozzászólások: 38
Csak az érdekesség miatt :) meg persze, hogy növeljem a hozzászólásaimat :)

Mint sokan én is szépen leszedtem a demot és nagyot csalódtm mikor kb 10-15 perc után mindig kidobott az asztalra. :( Na itt jön az érdekesség ma reggel nem volt netem és nagy örömömre végre sikerült játszanom a demoval :) simán fut a játék ha kikapcsolom a routert :)

Más:

Olvasgattam a hozzászólásokat de nem emlékszem ki részletezte melyik pár vár milyen erős némelyik pedig gyenge. Ezzel nem értek egyet mert azok a seregek nem tükrözik a vár igazi erejét szerintem. Pl a nekró egységek statisztikailag nem valami erősek ezzel szemben sok speciális képességüg van és a játék elején rendelkezik olyan képességgel az összes hőse ami minden harc után ingyen egységet termel a hadseregébe( ez még a tesztverzióból jön :) ) így sokkal gyorsabban tud haladni mint például a haven vár szerintem. Vagy vegyünk egy másik példát: az academy egységeit erősítő tárgyak amiket készíthet +1 minimum és +1 maximum sebzést adni az alap lényének ami ráadásul távtámadó se nevezném az első héten gyengének :)
Semmi támadó nincs bennem csak gondoltam esetleg aki nem játszott a tesztverzióval vagy a demoval( a tesztben jobban ki lehetett próbálni dolgokat :) ) ne gondolja azt, hogy nincs igazán kiegyensúlyozv a várak hatékonysága :)

Uff

_________________
jogállamban a pénz a fegyver
"Kép"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 12:14 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Sziasztok!

Én is kipróbáltam a demot. A bétához képest ég és föld számomra. Nagyon sok zavaró hülyeséget lejavítottak, úgy látszik hallgatnak a jó szóra. Persze vannak hiányosságok illetve zavaró dolgok. Ilyen a továbbra is lassú játékmenet és a körülményes építkezés. Multiplayerre továbbra is alkalmatlannak tartom, de maga a játék már kezd tetszeni.
felhonek üzenem, hogy az autosavét be lehet kapcsolni. Keresgesd. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 12:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
sajnos a multi igencsak körülményesnek tünik, bár a csatában ki lehet kapcsolni az animációt, ez csökkentheti az időt.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 12:51 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 08 pén., 19:21
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Paks
Sziasztok!

Kedves Ice! :D

Én írtam a nekró csapatról elmarasztaló véleményt, de ez nem magára a várra vonatkozik, mint inkább a párbaj módban kipróbálható csapatra! A neten játszható párbajban előre meghatározott számú egységet kapsz, és a hősödnek is előre meghatározott varázslatai és manapontja van. Tehát a párbaj csapatok közül az Inferno után a nekro a leggyengébb! Csak úgy emlékezetből leírom, hogy kinek mennyi egysége van:

Élőhalottak: 100 fejszés csontváz, 150 csontváz íjász, 60 sima szellem /tehát nem upg./, 60 vámpírlord, 20 arch lich, 15 "kaszás halál" és 8 szellemsárkány. A hősnek kb. 40 manapontja van, olyan varázslatottak mint az megvadítás /frenzy/ és a hipnotizálás /pupett master/ amivel át lehet venni az irányítást az ellenséges egységek felett, aztán van neki élőhalott feltámasztása is, és egy halom átok, valamint tisztító és erősítő varázslatok. A pupett master 12 manapontba kerül, így meggondolandó, mikor és kire alkalmazod, a frenzy esetenként kifizetődőbblévén csak 8 manába kerül.

És akkor itt a két legtáposabb vár:

Sylvan: 50 tünde lány, 20-30 war dancer, 120 hunter, 25 egyszarvú, 60 arch druid, 10 és 12 darabos ősi ent. Namost a hunter a duplalövésével minden ellenséges egységet le tud szedni, legyen az 20 paladin, 15 kaszás, raptor lovas, szóval bárkit. A druida villámot varázsol, de az alaptámadásával is közel olyan durva mint az íjász, és akkor ott az a probléma, hogy a 140-es életerejű fák miatt akik még helyben is marasztalnak, nem tudsz hozzájuk férni, ügyesebb játékosok ráadásul a két távolsági támadót az egyszarvú mellé rakják, így varázslat sem fogja őket, lévén az unikornisnak bődületes mágia ellenállása van!

Academy: 300 master gremlin, 150 vagy 200 sima vízköpő /gargoyle/ 150 acél gólem, 20 dzsinn, 60 ősi mágus, és 8 raksasa a durvábbik fajtából. A mágusnak kb. 150 manapontja van, az összes támadó mágiája megvan, viszont nincs átka és tisztító varázslata sem.

A nekrókkal a legnagyobb gond, hogy nagyon későn kerülnek sorra, a tündék addigra a legjobb egységeket kilőtték, a 60 db. vámpír lord ugyan másodikként léphet, de reménytelen vele elérni az ellenséghez, aztán meg kit ütnél meg vele, a fákat? Mivel sok egységük van, és későn kerülnek sorra, mind az ősmágus, mint az academys hős meteorzáporral akkora rendet vág közöttük, hogy nincs mivel lépjél! :cry:

Majd minden várat kipróbáltam a tündék /Sylvan/ ellen és academy-vel hajszál híján megvertem őket, de valóban legyőzni csak egyszer, a Dungeonnal sikerült. Ezt bevallom őszintén két dolognak köszönhettem. A legfontosabb ok, az ellenfél butasága, a fákat nem rakta a lövő lényei elé, így elérhetőek voltak. A másik ok, hogy a párbaj alapján a leggyorsabb lények a Dungeonban vannak, így mire léphetett volna a vérnővérekkel és a gyíklovasokkal leradíroztam az íjászt és a druidát, utána pedig a boszikkal /matriarch/ megátkoztam az egyszarvút és a fákat aztán támadó varázslatokkal bevégeztem a dolgot. Megjegyzem az ellenfél meg sem várta a végét, inkább kilépett... Gyáva! :D

Szóval kiegyensúlyozatlan a párbajban elérhető csapatok erőviszonya, csak ezt tettem szóvá, egyébként pedig én magam is academy és nekro szimpatizáns vagyok!

Persze ügyes húzásokkal, szerencsével és kicsit ügyetlenebb ellenfél miatt furcsa eredmények is kijöhetnek! A teljesség igénye nélkül néhány párbaj eredmény:
Academyvel győztem már szinte veszteség nélkül nekro, heaven és inferno ellen, kikaptam a Sylvantól.
Nekroval vagy háromszor győztem Heaven ellen, a Sylvantól és Academytől kikaptam.
Infernoval már nem tudom ki ellen voltam, de soha nem nyertem... :roll: Hihetetlen mennyire gyengék!

Dungeonnal győztem Sylvan ellen, de vagy háromszor ki is kaptam, vesztettem Academy ellen is, ugyanis nagyon magas szintű mágia tükrözése van a varázslóknak, és az összezavarástól /confusion/ a láncvillámig, minden rajtam csapódott le, amit bevetettem...

Sylvannal nem játszom, az a gyávák csapata a párbajban, én játszani szeretek nem bosszankodni...
Szóval még nem próbáltam ki minden vártípust minden ellen, de egyelőre ez a benyomásom!

Ja, a legfontosabb! Gyertek játszani, Gabor30 néven vagyok fent, általában azon a csatornán, ahol a legtöbben vannak! :P :wink: :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 14:04 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
bogpista írta:
Sziasztok!

Én is kipróbáltam a demot. A bétához képest ég és föld számomra. Nagyon sok zavaró hülyeséget lejavítottak, úgy látszik hallgatnak a jó szóra. Persze vannak hiányosságok illetve zavaró dolgok. Ilyen a továbbra is lassú játékmenet és a körülményes építkezés. Multiplayerre továbbra is alkalmatlannak tartom, de maga a játék már kezd tetszeni.
felhonek üzenem, hogy az autosavét be lehet kapcsolni. Keresgesd. :)


Hali!

Bogpityu: Engedd meg, hogy az ellenkező véleményen legyek! 8) Szerintem minden eddiginél jobb lesz a multi a H5-ben. Én az egyetlen problémát egyedül a fajok kiegyensúlyozatlanságában látom, azonban ezt minden bizonnyal orvosolni fogják később. Ne feledjük a H3 a mai majdhogynem tökéletességét, több mint 1 évvel a megjelenés után érte el az 1.4-es patch formájában!

Egy napi lépés kellően gyors tud lenni, ha az ember megteszi ugyanazokat a beállításokat, mint amit a H3-al is megtett anno (hős lépés gyorsítás, csata gyorsítás... stb.). Építkezés valóban kicsit körülményesebbnek tűnik, mint a H3-ban volt, de ez csak megszokás kérdése, annak idején mikor a H3-al elkezdtünk jáccani nagyon sok minden új és zavaró volt a H2höz képest, és arról, hogy első héten lvl7-es unitot húzunk álmodni sem mertünk. Hagy tegyem hozzá még azt is, hogy annak idején a H3-al P133-ason kezdtem jáccani, majdnem úgy döcögött, mint a H5 a mostani átlag gépeken. P133-ról PII300-ra váltva a játékidő kb. 2/3-ára csökkent!! Nem kell aggódni eltelik 1-2 év a gépek röhögve fogják futattni a H5-öt és a hibákat is kijavítják. Megtanulunk H5-ben gondolkodni, és nem hasonlítgatjuk folyton a H3-hoz. Még1szer visszamutatnék a H2-H3 közötti váltásra, emlékezzetek mennyien köpködték a grafikát, a játékmenetet... Az alap mindenképpen jó, ezt az eddigiek már bizonytják, a többit szokni kell és tanulni.

Annyi új ötletem van máris, hogy ihaj...

Egyet máris hagy áruljak el: 10 Royal Griffel és a lvl 18-as Izabellel (támadó spell és ressurrect nékül) kinyírtam 25 Hydrát... tippeljetek a mikéntjére! :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 14:46 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Gondolom a griff lecsapás képességével, nem? Felreppen, azután lecsap, amire nem ütnek vissza.

Vagy zsírosbödön? :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 14:55 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
A felreppenés az ok, de ha megtámadtam volna a Hydrákat, köv felszállás előtt lecsaptak volna... Egyszerűen csak felreppentem, és a célpontom egy Hydáktól távoli ÜRES mező volt! Isabell meg szépen lekaszbolta a Hydrákat, ill. nyomta rájuk a slowt, hogy nehogy elérjék a griffeket! :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 15:21 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jún. 12 vas., 15:41
Hozzászólások: 3
szotyi írta:
hakunamatata

ki kell ásni a földből. hogy honnan? az obeliszkrkrt megnézed és akkor megtudod. ásni full mozgáspontal lehet.


Ha megnézem az obeliszkeket nekem mindegyik azt írja hogy: Tear of asha no sign here, vagy valami ilyesmi....:(
valaki segítsen PLS


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 15:28 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
trueplaya írta:
Ha megnézem az obeliszkeket nekem mindegyik azt írja hogy: Tear of asha no sign here, vagy valami ilyesmi....:(
valaki segítsen PLS


Ez azért van, mert az ellenfél már kiásta! No, de ne aggódj nincs semmi sem veszve! Mindössze elfoglalod az ellenfél várát és rögtön tiéd a cucc! :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 19 szer., 15:36 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Hát részemről fantasztikusnak találom a H5-öt, multiban ugyan nem szoktam játszani, de szerintem így is remek. Azonban két dolgot elrontottak benne:

1. Túl gyengék lettek a 7. szintű szörnyek (H4-ban a black dragon-nak 55-110 sebzése és 400 HP-ja volt. Most meg? De ez csak egy példa), ugyanakkor a többit kicsit túltápozták (Assasin 15 Hp-ez már durva).
2. mint azt már többen is mondták, nagy a fajok közti egyenlőtlenség.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség