Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 10 hétf., 19:22 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Ezt nevezem én csata közbeni üzenetnek :lol:

http://www.kepfeltoltes.hu/view/060410/ ... es.hu_.jpg

(bocs az offért :P)

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 10 hétf., 19:40 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Beorn the Shapeshifter írta:
Erre mondanák szerepjátékos körökben, hogy: "Jujj!". Egy ogre bunkót és egy láncos buzogányt egyszerre forgatni, nem kispályás dolog! Olyan improve improve expert kétkezes harc szinten... :lol: :lol: :lol: De nekem nagyon tetszik az ötlet!

Azt nem lehetne valahogy megoldani, hogy néha a harc közben valami szöveget is kiírjon, pl "az ellenfél félve pillant két rettentő fegyveredre...", vagy "az ellenséges hős fülig érő szájjal vigyorog rajtad, hogy egyszerre két pajzs védelmébe húzódsz...". Vagy ne akarjak túl sokat? :lol:


Meg lehetne oldani.. pl. Rettentően agresszívan végigméred ellenfeled a négy pajzs közötti résen.. :lol:
Mondjuk körönként egy random üzenet?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 11 kedd, 11:15 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Csak legyen kikapcsolható, ha már kezd spam-szintű zavarást okozni! :)

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 12 szer., 21:06 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
doom3d írta:
Beorn the Shapeshifter írta:
Erre mondanák szerepjátékos körökben, hogy: "Jujj!". Egy ogre bunkót és egy láncos buzogányt egyszerre forgatni, nem kispályás dolog! Olyan improve improve expert kétkezes harc szinten... :lol: :lol: :lol: De nekem nagyon tetszik az ötlet!

Azt nem lehetne valahogy megoldani, hogy néha a harc közben valami szöveget is kiírjon, pl "az ellenfél félve pillant két rettentő fegyveredre...", vagy "az ellenséges hős fülig érő szájjal vigyorog rajtad, hogy egyszerre két pajzs védelmébe húzódsz...". Vagy ne akarjak túl sokat? :lol:


Meg lehetne oldani.. pl. Rettentően agresszívan végigméred ellenfeled a négy pajzs közötti résen.. :lol:
Mondjuk körönként egy random üzenet?


Vagy egy ilyen üzit dobna ki a gép:

ÚÚ naon behartam a két nagy kardodtóóól Kép
A két pajzzsal védekezel nyavalyás.EZ NEM FAIR :lol:

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoG mod 2.2 előzetes (build 8)
HozzászólásElküldve: 2006 máj. 20 szomb., 20:09 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Szépítgetem az új tesztpályámat. A WoGmod következő verziójában lesz néhány új varázslat (egyenlőre 3-at tervezek), az egyik a hős felderítő képességeit javítja.. Ehhez kellett egy vonalzó a teszpályán, amivel méricskélem a látótávolságot. :D
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 04 vas., 22:26 

Csatlakozott: 2006 ápr. 08 szomb., 0:17
Hozzászólások: 5
Sziasztok!

Nagy bajban vagyok. Tökre szeretem a Heroes 3-at, hátmég a WOG-ot. Csak az gond, hogy csak úgy tudok játszani, ha wogifikálok egy pályát. A kifejezetten WOG pályák nem működnek, előbb-utóbb (általában hamar) errort jelez. A következő:

ERM Syntax error
File: ERM
Line: 6645
Reason: "HE($)" Cannot Find Hero (out of range)
Save all ERM vars to WOGERMLOG.TXT (may take time)

Aztán ha pipára vagy áthúzott körre kattinthatok. Utána meg mindenféle hülye jel: számok meg betűk. Majd a pipára kattintva:

ERM command has a wrong syntax. Skipped.

Régen nem volt installálva az ERM tools. Most installáltam, de most igy ugyanaz a baja, pedig újraindítottam a játékot meg minden.

Nagyon hálás lennék, ha tudna valaki segíteni. Köszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 07 szer., 22:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Kedves Fórumozók!

Lehetséges olyan scriptet gyártani amely a következő funkciót hajtja végre:

Ha bemegyek egy épületbe, egy hőst kirak a pálya tetszőlegesz pontjába, amelyet AI irányít és az ellenség?

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 08 csüt., 18:34 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
fifi írta:
Kedves Fórumozók!

Lehetséges olyan scriptet gyártani amely a következő funkciót hajtja végre:

Ha bemegyek egy épületbe, egy hőst kirak a pálya tetszőlegesz pontjába, amelyet AI irányít és az ellenség?

Természetesen lehet. De mire kell neked ilyen épület?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 08 csüt., 18:42 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
doom3d írta:
fifi írta:
Kedves Fórumozók!

Lehetséges olyan scriptet gyártani amely a következő funkciót hajtja végre:

Ha bemegyek egy épületbe, egy hőst kirak a pálya tetszőlegesz pontjába, amelyet AI irányít és az ellenség?

Természetesen lehet. De mire kell neked ilyen épület?


Egy mapra :lol:

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 09 pén., 20:21 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Fifi, szerintem erre magától biztos nem jött volna rá! :lol:

Utólag feltűnt, hogy nem tudok írni :P

_________________
Kép
Balee / Zsibi


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Balee 2006 júl. 29 szomb., 8:38-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: re: :)))
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 09 pén., 21:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
:lol: Most esett le. Tényleg mapra kell? :lol:
De mire jó egy olyan épület, hogy ha bemész, legyalul az AI random seregekkel. Ha tudom, nem megyek be. ;)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoG mod 2.2 build8 előzetes
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 11 vas., 20:14 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A WoG Mod következő verziója félkész állapotban sincs, ezért a megjelenését elhalasztom. Túl sok ötletem akadt hirtelen. Igyekszem augusztus végéig elkészülni vele. Egyúttal ötleteket is várok a fehér foltok kitöltésére.

ÚJÍTÁSOK a jelenlegi verzióhoz képest :arrow:

Készen van:
- AI resource tuning új verzió
- Army growth módosítás, Hero rész
- Kétkezes harc, kard és pajzs lehet mindkét kézben- HUMAN rész
- H4 peasants és más, kisebb módosítások (learning, mistycism..)

Biztosan benne lesz:
- az ÚJ, saját szkriptek játék közben választható nyelven futnak: Magyar, Angol
- Army growth, Town rész
- Wogifying menü nyitólap átírás
- AI boost 2.
- Kétkezes harc, AI támogatás

Dolgozok rajta:
- Új adventure spell-ek: Dark Ritual(H5 :) ) , Boost of speed, Astral Combat, Magical Cloud, Remove Shroud
- Új harci spell-ek: Gating (H5 :) ), Eternal Commander, Reconstruction, Advanced teleport, Mana Draining, Summon Army
/Várok varázslat ötleteket.. /

- Potion vásárlás a Mage Guild-ben: Potion of Life/ Swiftness/ Poison(Diablo Rulezz :) )/ Mana/ Immortality
/.. Itt még kellene 3 féle../

- Egységek kihagyása csatából, csata közben pihenőre küldés, pihent tartalék csapatok behozása (H5 :) )
- Extended Karmic Battles
- (AI) Town Guards - Minden megtámadott AI várban ostrom előtt toboroznak. Első nap választhatóan emberes várnál is, vagy csak AI.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jún. 12 hétf., 16:02 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 23 szer., 20:07
Hozzászólások: 1099
Tartózkodási hely: Jászapáti/Jászberény
Kedves Fórumozók!

Olyan ötletem lenne hogy minden hőstípusnak külön speciális varázslata lenne.Egy nagyon erős.ami 100 manába kerülne.PL:Dungeon:Egy egész vár lepusztítása.A benne levő hősökkel együtt.Necro:a legyőzött hős közénk áll a varázslataival és varázstárgyaival együtt és kap necromancy-t és 100 csontit.Inferno:megkapja az összes tűz varázslatot és mester tűz varázslatot kap.Castle:állandóan jó a szerencséje és a morálja és eltud pusztítani harc nélkül lényeket.Tower:Megkap minden varázslatot és valami jó kis artit és minden féle varázslat tudása expert lenne.Stronghold:Minden épület felépül a várban és kap minden nyersanyagból 100-at.Fortress:Minden féle terepen maximális lépés szám és jó hangulat mindig.A közelharcban megduplázódnak a lények ütés számai.Conflux:Egy körig hallhatatlanok a lényei él a hősei.Így egy napon mindig ő győz.

Szerintem valami ilyesmi jó jönne.Lehet még ezen csiszolni.

_________________
Üdv. Fifi
KépR.I.P.
BordoMavi!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoG 3.59 előzetes
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 24 hétf., 6:12 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
A WoG 3.59-ben lesznek új varázslatok, kibővített mágiarendszer, és a script file-ok megengedett száma 1000 lesz. A 100 szerencsére nem volt elég a fiúknak.
Idézet:
Rename Scripts Batch File. To convert your 3.58f scripts from script##.erm format to 3.59's script###.erm format, copy this batch file to your 3.59 Data\s folder and run it.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 29 szomb., 8:43 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
fifi írta:
Kedves Fórumozók!

Olyan ötletem lenne hogy minden hőstípusnak külön speciális varázslata lenne.Egy nagyon erős.ami 100 manába kerülne.PL:Dungeon:Egy egész vár lepusztítása.A benne levő hősökkel együtt.Necro:a legyőzött hős közénk áll a varázslataival és varázstárgyaival együtt és kap necromancy-t és 100 csontit.Inferno:megkapja az összes tűz varázslatot és mester tűz varázslatot kap.Castle:állandóan jó a szerencséje és a morálja és eltud pusztítani harc nélkül lényeket.Tower:Megkap minden varázslatot és valami jó kis artit és minden féle varázslat tudása expert lenne.Stronghold:Minden épület felépül a várban és kap minden nyersanyagból 100-at.Fortress:Minden féle terepen maximális lépés szám és jó hangulat mindig.A közelharcban megduplázódnak a lények ütés számai.Conflux:Egy körig hallhatatlanok a lényei él a hősei.Így egy napon mindig ő győz.

Szerintem valami ilyesmi jó jönne.Lehet még ezen csiszolni.


Fifi, ez nem egy rossz ötlet, csak módosítani kellene rajta. Szerintem épp hogy egy kevésbé nagyhatású, de hasznos varázslatok kellenének váranként. 0 manáért, olyasmik, mint a H5-ös csatában is használható ability-k.

Én viszont ilyesmit nem tudok kivitelezni, még segítséggel is nehezen tudok scriptelni. :(

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 júl. 30 vas., 9:33 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Ami kimaradt a WoG 3.58f ERM HTML help-ből:

!!CA0/#:xxx; Az # helyére a vár Town list szerinti számát írhatjuk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: Re: WoG mod 2.2 build8 előzetes
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 23 szomb., 22:20 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
ÚJÍTÁSOK a jelenlegi verzióhoz képest :arrow:

Készen van:
- AI resource tuning új verzió
- Army growth módosítás, Hero rész
- Army growth, Town Guard kiegészítés
- Creature Growth- Dwellingek
- H4 peasants és más, kisebb módosítások (learning..)
- Wogifying menü nyitólap átírás
- AI Power boost
- Masters of Spellcasting 2. -Random verzió

- ráadásként benne lesz: Henchmen és Random hero bug javítás egyenesen a WoG Teamt-ől

- Kétkezes harc, kard és pajzs lehet mindkét kézben- HUMAN rész

Dolgozok rajta:
- Új adventure spell-ek: Dark Ritual(H5 :) ) , Boost of speed, Astral Combat, Magical Cloud, Remove Shroud, Tunneling, Town Gate..
- Új harci spell-ek: Gating (H5 :) ), Eternal Commander, Reconstruction, Advanced teleport, Mana Draining, Summon Army, mérgezés
/Várok varázslat ötleteket.. /

- Potion vásárlás a Mage Guild-ben: Potion of Life/ Swiftness/ Poison(Diablo Rulezz :) )/ Mana/ Immortality
/.. Itt még kellene 3 féle../

- Egységek kihagyása csatából, csata közben pihenőre küldés, pihent tartalék csapatok behozása (H5 :) )
- Extended Karmic Battles
- (AI) Town Guards - Minden megtámadott AI várban ostrom előtt toboroznak. Első nap választhatóan emberes várnál is, vagy csak AI.[/quote]
- Kétkezes harc, AI támogatás
- az ÚJ, saját szkriptek játék közben választható nyelven futnak: Magyar, Angol
- ERM Debugger
- Bitwise packer szkript a bittáblákat használó szkriptek kiszolgálására


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoGmod build8
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 24 vas., 16:02 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Fent van a WoGmod új verziója (build8) a http://doom3d.uw.hu -n.
Egyenlőre csak angol menüvel. A menü patch-en dolgozom..


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoGmod build8
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 24 vas., 18:26 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Elkészült a WoGmod b8 magyar menü patch. Hamarosan itt is fent lesz a cucc. Addig http://doom3d.uw.hu


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: WoGmod b8
HozzászólásElküldve: 2006 szept. 29 pén., 22:15 
Avatar

Csatlakozott: 2004 márc. 10 szer., 14:16
Hozzászólások: 2375
Tartózkodási hely: 60
Hibát találtam a WoGmod b8-ban.
A H4 Peasants opciónál a parasztok mindig a Piros játékosnak adóztak.
Hamarosan elkészül és felkerül a javítás (WoGmodb8p1).
Mivel ezzel készült az Abetment küldetés is, ezért ebből is adok ki javítást.

Ha bárki hasonló hibát talál, szóljon.

UPDATE: Fent vannak a javítások, kivéve a HW letöltések menüben.
UPDATE2: Most már a letöltésekben is friss. :D
Adjunk hálát Gepy-nek, aki usid-et adott nékünk.. :D :D :D

UPDATE3: Elkezdtem a bitwise packer alapfunkcióinak tesztelését..
Ez kell többek közt a Karavánhoz is.
http://kepfeltoltes.hu/view/061001/bitw ... es.hu_.gif

UPDATE4: A bitwise packer tervezett 6 üzemmódjából 3 kész. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 238 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 12  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség