Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 679 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 04 kedd, 19:23 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
Táborban 1 nap alatt egyenes kieséses rendszerben talán megoldható nem? Esetleg 2 nap.
Vagy a nyáron egy Random verseny a "random" szerelmeseinek. :D

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 04 kedd, 19:47 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Adler írta:
megoldhato lenne
kiválasztunk egy template et és hajrá
ésszerűen ugy kéne, hogy a joinolos 1.4 verzioval joinol be
igy valamiért normálisabb mappok születnek, s ki van védve, hogy valaki egyből combo cuccot kapjon, más szerintem nek kell.


Igen ez lenne a korrekt. Csak egy bökkenő van, hogy ha rossz a pálya, vagy halálosan le vagy blokkolva nem odavaló lényekkel, vagy hegyek vannak az úton stb. és ha ez csak ez második, harmadik héten derül ki, nincs idő újat kezdeni mert mások is várnak a gépre. Ezért nem volt hülyeség, amit a ceglédiek csináltak abból a szempontból hogy előregeneráltak és átnzézték, hogy átjárható legyen. Viszont a döntő hiba ott az volt, hogy nem választottak egy sablont ami alapján legenerálnának viszonylag játszható pályákat.

Megdöbbentem én is mikor gondolkodtam mi lehetne az a sablon, ami még a játkidőbe is beleférne (Mugger 5-6 órát szánna egy random game-re) és mindenki számára nyújtana esélyt, de nem lenne ugyanakkor gagyi se. Alig maradt egy-két template a rostán: a skrimish talán az egyetlen erre alkalmas :(. Le lehetne generálni 3-3 pályát mindenfajta vártípus egymás elleni küzdelmére és megsorszámozná vki a pályákat, majd a versenyzők kihúznának egy számot, kisorsolnák a színt és hajrá. Így megvalósulna a Radnom ALL kritériuma és minden vár a saját terepén kezdene, nem úgy mint Cegléden. De ez még csak nagyon elméleti szinten van meg, csak Mugger és az én fejemben. Majd nyitni kellene ennek az ötletnek később egy másik topicot, ne ezt offoljuk szét.

Mugger: Szívesen segítek generálással és tanácsokkal is, olyan sokat azonban még nem tettem, hogy ezért köszönet járna. Csak ötletelünk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 04 kedd, 20:03 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Tényleg még csak embrióformában van az ötlet is, minden képlékeny benne! :) A ceglédi verseny is adott ötleteket (még akár abból is lehet tanülni, hogy mit, miért csinálna másképp az ember), de én a tényleges megvalósításhoz egyedül mindenképp kevés vagyok. ArchConan sokéves multis és template ismerő tapasztalata és segítsége nélkül részemről csak egy kósza ötlet maradna a dolog! De szívesen fogadnánk bármelyiktek segítséget!:)

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 04 kedd, 20:17 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Teki1986: No ennek felettébb ÖRÜLÖK! :D :D :D Akkor mégsem dolgoztam olyan rosszul... :roll: Az eddigi kérések, óhaj-sóhajok, javaslatok javításra kerültek... :roll: Még 9-én éjfélig lehet észrevételeket tenni és utána nem akarok nyavajgást hallani! TESZTELJETEK! :wink:

Mugger, ArchConan: A verseny engem is érdekelne, de szerintem sok víz lefolyik még a Dunán, ameddig lesz random 50-100 térkép, amin a verseny megrendezhető! :roll: De jó munkát a térképekhez, szívesen versenyzek, bármi is legyen a vége! :roll:

Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05 szer., 0:12 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Vologya: A sok víz már folyik (tudom, mert minden napomból 16 órát vesz el... :roll: ) úgyhogy jöhet az allrandom verseny! :)
Mugger: az ötlet teccik, szólj ha segíthetek! (az árvíz után...)
Most megyek >ásít< aludni!

Laca, a homokzsák :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05 szer., 1:23 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
no water, no under, L map
a terepet szerintem hagyjuk........midnight mix template?
minden más rules kilőve

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 05 szer., 6:51 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Megérkezett az első lemondás az 1 vs. 1 versenyre! M3phi$t0 visszalépett a versenyzéstől, így az indulás joga az első számú tartalékot NG -t illeti meg!

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06 csüt., 9:39 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
Skacok!

Az lenne a kérdésem, hogy a Versenyfutás... versenypályán direkt vannak kitiltva az armorer és a offence speckós hősök?
Vagy csak nálam nem választhatók?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06 csüt., 11:33 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
warlock írta:
Skacok!

Az lenne a kérdésem, hogy a Versenyfutás... versenypályán direkt vannak kitiltva az armorer és a offence speckós hősök?
Vagy csak nálam nem választhatók?


Az alvilágban nézd meg a börtönöket és magad is meglátod. Ezt minden pályán érdemes megtenned.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06 csüt., 12:42 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Warlock: Az eredeti pálya szerkesztője KTibsza vette ki ezeket a hősöket a pályából, hogy miért, nem tudom. Talán Őt kellene megkérdezned, biztosan volt valami oka rá! Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06 csüt., 12:44 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
ArchConan írta:
warlock írta:
Skacok!

Az lenne a kérdésem, hogy a Versenyfutás... versenypályán direkt vannak kitiltva az armorer és a offence speckós hősök?
Vagy csak nálam nem választhatók?


Az alvilágban nézd meg a börtönöket és magad is meglátod. Ezt minden pályán érdemes megtenned.


Köszönöm az észrevételt, de magamtól is rájöttem,hogy ha indulóban nem tudom választani, akkor valószínűleg egy börtönben van, ehhez nem is kell végignézni, amit amúgy sem szívesen tennék meg. A kérdés arra vonatkozott, hogy tudtommal a versenyen nincsenek tiltva az armorer és az offence speckós hősök, azaz, ilyetén formában átvitt értelemben jelezni szerettem volna, esetleg egy hibárara bukkantam a versenypályában.

A pályákhoz még annyit, -bár nem mindet néztem át,hogy a legötletesebb pályának a hösök harca pályát találtam. Az egalizáció tetszik, csak van egy olyan érzésem, hogy túl "nagy" a 4 órához, főleg 4 perces köridőkkel.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 06 csüt., 14:15 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
De a logos hősök benne vannak szóval ez érdekes. Ja és 4 utópia + 2 relic fixen az nem sok egy kicsit?????? Van 1-2 pálya ami szerintem nem biztos hogy 4 órába belefér.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 07 pén., 9:41 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Teki1986: A logos hősök minden mappban benne vannak, bár főhősök nem lehetnek... :shock: A 4 utópia és a 2 relic majd kiderül, hogy sok e vagy sem... A gyakorlat megmutatja! :wink: És vajon mely pályák nem férnek bele a 4-4,5 órába? Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 07 pén., 13:23 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Vologya írta:
És vajon mely pályák nem férnek bele a 4-4,5 órába?


Hát az Egalizáció az szinte biztos nem...

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 07 pén., 16:18 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 7:31
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Szolnok
egalizációt én is elég hosszúnak tartom. Keveset lépsz egy körben és sok helyre kell menni. Egyébként még vannak ilyen pályák. Pl. a Hősök harca ami elméletileg be lehet fejezni 4 órán belül de ki az aki a 3. héten átmegy hogy főcsatázzon? Szerintem nem sokan, persze vannak kivételek.

Edit: Még jó hogy egyszerre írtunk Vologyával. :)
Egyébként sok fog számítani azon is hogy 1-1 ember mennyit csatázik mert lehet hogy a 3,5 órából az egyik 2,5 játszik a másik 1 órát. De ez van.

_________________
FEEL THE SUNSHINE!
Music is my life!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Teki1986 2006 ápr. 07 pén., 16:20-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 07 pén., 16:18 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Ssth: Valóban az egyik leghosszabb térkép az Egalizáció... De így lesz izgalmas, mikor 3 óra 40 perc után középre kell menni és kiderül, addigra mit sikerült összehoznod! :wink: Baráti üdv!

ui: Konkrét hiba? Még van 2,5 napotok...

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 07 pén., 17:02 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Én és Rusty kipróbáltuk az egalizációt és nem fért bele az időbe! Persze ez nem gond, ahogy vologya is irta!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 07 pén., 18:49 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
1:20 hoz hogy ezt kapja valaki
nem vészes csak hosszu, majd kiderül mire lehet menni rajta:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 07 pén., 20:56 
Avatar

Csatlakozott: 2004 feb. 06 pén., 22:43
Hozzászólások: 2256
Tartózkodási hely: TATA
Sziasztok!

Az egalizációval kapcsolatban most miután kipróbáltam az a véleményem, hogy kicsit elhamarkodott volt versenymapnak berakni. Nem rossz pálya, lehetett volna belőle igen jó versenymap, de ebben a formában nincs a legjobbak között. A pálya legnagyobb hibája a relicek elhelyezkedése. A felső szigeten lévő kard teljesen kiesik a látőszögből, nincs értelme elmenni érte. És az a tény, hogy ha áttör az egyik fél a másikhoz igen nagy területet kell végigmennie úgy, hogy az ellenfél minden lépését nyomon követheti szintén nem egy túlontúl nyerő ötlet. Ezen kívül vannak következetlenségek a pályán, van ahol lvl6-os monsztra véd 2 resourcest + 1 den of thievest.
Javaslatok: Lehetne olyan quest, vagy doboz a pályán, ami xp-t ad a főhősnek. Ez persze nem kötelező, csak ez is gyorsítaná a játékot. Az átjáró közelébe lehetne 1 monolitot tenni (1-2 napi járásra)
Személyes megjegyzés: A pálya felépítése teljesen alkalmassá tenné egy olyan pályának, ahol nem lenne közvetlen relic elérési lehetőség.(vagyis kivenni a reliceket és az utópiát) Persze mindez teszteléseket igényelne amire most nincs idő.
Ha ez a map elő kerül az egyenes kieséses rendszerben, akkor bizony elhúzódó game várható, mivel azon a napon a döntősök 4 meccset játszanak végig, a verseny elhúzódhat.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 ápr. 08 szomb., 3:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
nincs elhuzodás, hiszen time out van

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 679 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség