Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 679 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 13:40 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
legyen 4 perc, az első nap miatt fontos ez - hetente is - de a max játékidő maradjon

egy map pont ugy lesz unalmas, ha sok mindent tiltunk benne, vagy ha fixáljuk a random artikat és random lényeket, ha mindez random marad, akkor mindig más és más a kihivás.

spellek:
ne vesszünk már össze, ezen, ha nincs lv5, akkor ne legyen lvl1 spell se, mert értelmetlen, rááadásul a lvl5 torony huzása nem valami olcsó, nagyon is meggondolandó, s egyáltalán nem garantált az implo, vagy társai.

hard fokozat and co:
itt az időtényező a lényeg, szerintem felesleges időhúzás a nehezebb fokozat


gondolom addig fogunk ezeken eszmét cseréni,amig ki nem jönnek a mappok, aztán elfogadjuk a játékmesterek elképzeléseit, vagy nem játszik aki nem:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 13:48 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Na megbeszéltem Nimbussal a dolgokat. Sikerült normálisan elmondanom, hogy mire gondolok...

Mugger, hogy korrektek legyünk szerintem a csoportmeccsek alatt ki lehet próbálni a 4perces limitet, mivel aznap csak 3 meccs van és szerintem lesz elég idő, de ha valóban nagyon elhúzodnak, akkor akár az egyenes kiesésre visszaredukálhatjátok 2 percre...
Vagy a 4 óra verseny limitet lehet szigorúbbra venni. Azaz 3 és fél óra elteltével mindenki elindul középre és csatázik... Ilyesmire úgyse nagyon volt példa, nyugodtan lehet újra ezekre hagyatkozni. Legalább ebben az esetben már a vágcsata is egyértelmű...

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 13:51 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Nimbus írta:
Hali!

Ssth: Egy multi meccset, biztosan a pálya tesz nehézzé? Igazán így gondolod? Szvsz, NEM! :!: A map EGYETLEN követelménye számomra a BALLANCE! Komolyan azt gondolod, hogy attól nehezebb, vagy könnyebb egy meccs, ha teszem azt a játékosokon nem centaur balta, hanem sword fityeg?? Őszintén nem tök mind1?! Ha jól jáccik az ellen kis baltával is jól jáccik, ha nem akkor meg mind1…Egyetlen érv a javaslatod mellett a változatosság lehet! :?

Tiltsuk a lvl5 spelleket? OK! Ez esetben viszont kérném a ressurect, animate, chain, meteor spellek tiltását is. Na meg az icebolt, lightning, blind, de tiltsuk már ki az összes necros, az összes resource és egység termelő artifaktot, nem? :roll:


Ha szereted a balance-ot (mellesleg nálam is az az első szempont!), akkor a lvl5 spell tiltása, az hozzájárul ehhez hidd el. Sőt, az se hülyeség, amit írsz h a chaint, meteor showert is lehetne tiltani :). Legalábbis amikor nálam van chain és látom, h azzal simán nyernék, akkor megpróbálok inkább más varázslatot használni, hogy ne legyen rossz érzés az ellenfélben, hogy mi lett volna, ha... Azért az implo, arma, elementál ARÁNYTALANUL erős varázslat mondjuk a villámokhoz képest.

Nyilván a +2 vagy +6 attack nem mindegy. Abban igazad van, h a jók kisebb skillekkel is meg tudják csinálni ugyanazt, de azért az tény, hogy erősebb artikkal könnyebb játszani és gyorsabban megy a játék MINDENKINEK. Egyébként, amit SSTH javasol azzal lehet vitatkozni, (ízlés dolga, ki mit tiltana) de például azzal nem, hogy 100 helyett 130-on játszani, az egy teljesen más világ. Ott nem tudod kiszedni az utópiát a hydrákkal 2. héten és mondjuk az alacsonyabb szintű lények se olyan buták, mint 100-on. A 4 perces körlimit az szinte mindenhol alap, pláne ha 6-8 hőst kell mozgatni. Én megmondom őszíntén el se tudom képzelni, mit lehet csinálni 2 perc alatt...Mastinoval néha a 6 percből is kifutunk a játék vége felé!

De nyilván itt kialakult szabályok vannak, amikkel nem volt idáig gond, úgyhogy ez csak a szokásos elméleti síkú vita :), nem kell ennyire komolyan venni. SSTH-t gondolom az motiválja, hogy azért ne olyanok végezzenek dobogón, akik nem ismerik a játékot, ahogy ez nem rég történt. De gondolom ez nem is volt jellemző idáig egy BB-re sem és most sem lesz ez így. Szabályok ide vagy oda, érzésem szerint ez tényleg egy erős verseny lesz, GL mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 14:07 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Nimbus írta:
Hali!

Ssth: Egy multi meccset, biztosan a pálya tesz nehézzé? Igazán így gondolod? Szvsz, NEM! :!: A map EGYETLEN követelménye számomra a BALLANCE! Komolyan azt gondolod, hogy attól nehezebb, vagy könnyebb egy meccs, ha teszem azt a játékosokon nem centaur balta, hanem sword fityeg?? Őszintén nem tök mind1?! Ha jól jáccik az ellen kis baltával is jól jáccik, ha nem akkor meg mind1…Egyetlen érv a javaslatod mellett a változatosság lehet! :?

Tiltsuk a lvl5 spelleket? OK! Ez esetben viszont kérném a ressurect, animate, chain, meteor spellek tiltását is. Na meg az icebolt, lightning, blind, de tiltsuk már ki az összes necros, az összes resource és egység termelő artifaktot, nem? :roll:

Nimbus ezt te es gonolod komolyan, nem mindegy hogy 6 spell power van vagy 30, és 100 manából kell jól gazdálkodnod vagy 600-ból! Ez pont a balance miatt kéne a reliceket kivenni, legalábbis nagy részét! játszhatsz te jól hogyha 25 spell powerel elnyom egy implot! Nagy taktikai érzék nem kell hozzá! A centaur axeos pálda meg nagyon rossz volt! A mágiák döntötték el a csatát legtöbbször!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 14:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Mugger_ írta:
Nimbus írta:
Hali!
Egy multi meccset, biztosan a pálya tesz nehézzé? Igazán így gondolod? Szvsz, NEM! :!: A map EGYETLEN követelménye számomra a BALLANCE!


Sziasztok!

Én ezzel az állítással maximálisan azonosulni tudok, EZ a verseny lényege, nem az, hogy van -e implo, elementar war vagy se, izgalmas -e egy 10k multimeccset végignyomó emberkének vagy se, van -e relic vagy se!

Hogy őszinte legyek én se értettem a téi olimpián, hogy mi a túró élvezet van az 50 km -es síelésben - még nézni is ritka unalmas volt - de ugyanolyan aranyat osztottak, mint a hokiban!!! EZÉRT VERSENY!

Emellé hozzátenném, hogy ezek a mapok valszeg csak annak unalmasak, akik tízezredszer játsszák, játszották, épp ezért próbáljuk minden BB -n jelentősen növelni a pályalétszámot - most is cirka az eddigiek duplájára -, hogy minél több, mindenki számára ismeretlen map legyen! Reméleg előbb-utóbb eljutunk oda, hogy lesz 30-40 használható map (open meg closed). A NORMÁL játékos számára egyáltalán nem unalmasak ezek a mapok se, - inkább érthetelen, hogy mi a túrónak kellene kitiltani az lvl. 5 -ös spelleket, meg a reliceket!!! - Szerintem....

Próbaképp elképzelhetőnek tartom a 4 perces limitet - bár meggyőződésem, hogy bőven elég a kettő is - de a meccshatár akkor is 4, max. 4,5 óra kell, hogy maradjon. Próbáljuk ki, legyen 4 perces most a limit!

Üdv. Mugger

Sok relikel még a gép se veszít semmit, mi ebben a taktika minden érték 25-felett van! Feleslges 4 perces köridő is végigvittem két mapot quick kombattal nem is veszítettem semmit! (25 gnoll meg 18 wizard warrior)!
viszont ha nektek ez jó! nekem mindegy! Ennyi erővel minden fel lehetne építve a várba, a vár mellett a jó tárgyak és utána mehetne a csata is!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 14:20 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Ssth: Rendben, elvileg kevéske csúszás is belefér (a csoportmeccsek alatt mindenképp), a középdöntőre-döntőre pedig gyorsítunk ha szükségesnek látszik!

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 14:23 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Nem tudom feltünt -e Imperátor, de ezt a versenyt NEM gép ellen fogod játszani, az hogy Te mit viszel végig, hogyan s mikor lényegtelen, ha az ellenfelednek is ugyanolyan esélyei vannak! Erről szól!

Ez már a 4. BB lesz, de még mindig elcsodálkozom milyen marhaságokkal tudtok foglalkozni! :( :( :(


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Mugger_ 2006 márc. 03 pén., 14:25-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 14:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
ArchConan írta:
Nimbus írta:
Hali!

A 4 perces körlimit az szinte mindenhol alap, pláne ha 6-8 hőst kell mozgatni. Én megmondom őszíntén el se tudom képzelni, mit lehet csinálni 2 perc alatt...Mastinoval néha a 6 percből is kifutunk a játék vége felé!

erős verseny lesz, GL mindenkinek!

Szerintem még sose warcraftoztál, ott nagyon számít a sebbeség valaki 1 másodperc allat 10-et kattint! Én simán mozgatok 8 herot 2 perc allat:D Gyakorolj :D A 6 perc az nagyon sok, főleg a vége felé! 6 perc+ még csata az omg! :shock: :shock:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 14:25 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:35
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: Budapest
Az olyan esetek miért nem kerülnek soha elő, hogy emberünk magicre gyúrt, volt 25-ös power & knowlidge felhúzta a tornyait, de csak magic mirrorra futotta??
Olyankor a mightos ellenfél röhög egyet, azt le van rendezve.:lol:
Ilyen is megtörtént már mindenkivel, nem? (persze lehet, hogy elvből nem varázsol valaki, majd megpróbálom őt is megérteni :P)
A magic nagyrészt luck, része a játéknak. Akinek nem tetszik, annak ott a támadás, ott nem kell elementálharctól parázni...

_________________
saludo hombre de combatiente:
Sorceress


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 15:10 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Vitázó Heroes Harcostársaim: Nem értelek benneteket... :? Azt mindig is tudtam, hogy ahány ember, annyiféle igény, de azt tudomásul kell venni, hogy egy viszonylag jól bejáratott szabályrendszerrel üzemelnek ezek a versenyek. Tudom, van akinek már unalmasak ezek a térképek és nem élvezi annyira ezeket a mappokat, ezért próbálunk meg mindig frissíteni, nagyobb választékot biztosítani és reményeink szerint ezen a BB-n kb. 20, a táborban kb. 25, a következő BB-n pedig kb. 30 térkép közül lehet majd sorsolni és játszani! Nem véletlen, hogy a térképek nagyobb többségét már a sok multi meccset megélt játékosok unják, de a többségnek és az egyenlő esélyek biztosításához szvsz így megfelelő! A szabályok módosítgatásával ez a verseny már nem ez a verseny lenne... Egyetértek azzal is, hogy ha mindent fixre állítunk, vagy korlátozunk, kitiltjuk a legtöbb varázslatot, akkor elveszti a varázsát a verseny... Egyébként pedig szerintem mindenkinek áll a zászló, hogy pici szerencsével akár egy jobb képességű, a mappokat már kívülről fújó emberkét is meg tudjon verni! :roll: De ez csak az én véleményem...

Adler: A mappok átnézésére és minimális alakítására azért van szükség, hogy a már elfogadott V. Heroes tábori és 3. BB-re átalakított mappokhoz megegyezőek legyenek... Semmi komolyra nem kell gondolni, csupán fazonigazítást kell rajtuk végrehajtani... No para! :wink: Ha azok a mappok megfeleltek mindenkinek, akkor az átalakítani szándékozott mappok is meg fognak... :wink: Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 16:02 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Imperator01 írta:
ArchConan írta:
A 4 perces körlimit az szinte mindenhol alap, pláne ha 6-8 hőst kell mozgatni. Én megmondom őszíntén el se tudom képzelni, mit lehet csinálni 2 perc alatt...Mastinoval néha a 6 percből is kifutunk a játék vége felé!

erős verseny lesz, GL mindenkinek!

Szerintem még sose warcraftoztál, ott nagyon számít a sebbeség valaki 1 másodperc allat 10-et kattint! Én simán mozgatok 8 herot 2 perc allat:D Gyakorolj :D A 6 perc az nagyon sok, főleg a vége felé! 6 perc+ még csata az omg! :shock: :shock:


Te figyelj csak, te tudod hogy a Heroes az Strategy, amiről meg te beszélsz, az REAL TIME STRATEGY? A heroesban nem az számít gyors játékosnak, aki gyorsan kezeli az egeret...

Ha nem tudod mire kell a 6 perc (meg quick combattal játszol), akkor inkább neked ezt nem fejtem ki. Inkább megyek gyakorolni! LMAO

Tényleg, te legalább ismered a hárpiát? :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 16:47 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
ArchConan írta:
Imperator01 írta:
ArchConan írta:
A 4 perces körlimit az szinte mindenhol alap, pláne ha 6-8 hőst kell mozgatni. Én megmondom őszíntén el se tudom képzelni, mit lehet csinálni 2 perc alatt...Mastinoval néha a 6 percből is kifutunk a játék vége felé!

erős verseny lesz, GL mindenkinek!

Szerintem még sose warcraftoztál, ott nagyon számít a sebbeség valaki 1 másodperc allat 10-et kattint! Én simán mozgatok 8 herot 2 perc allat:D Gyakorolj :D A 6 perc az nagyon sok, főleg a vége felé! 6 perc+ még csata az omg! :shock: :shock:


Te figyelj csak, te tudod hogy a Heroes az Strategy, amiről meg te beszélsz, az REAL TIME STRATEGY? A heroesban nem az számít gyors játékosnak, aki gyorsan kezeli az egeret...

Ha nem tudod mire kell a 6 perc (meg quick combattal játszol), akkor inkább neked ezt nem fejtem ki. Inkább megyek gyakorolni! LMAO

Tényleg, te legalább ismered a hárpiát? :)

Nem játszok quick kombatal csak gépi ellenfél ellen normal fokozaton! Ott se a gyorsaság számít, hanem a taktika!(war3) Látom rosszul fogalmaztam megint vagy az emberek rosszul fogadják a kritikát! (vagy kommentárt) 6 perc kell hogy a seregeket mozgasd az elég sok idő, akkor is) :twisted: :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 17:02 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 28 szer., 19:02
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Monor
Vologya írta:
De azt tudomásul kell venni, hogy egy viszonylag jól bejáratott szabályrendszerrel üzemelnek ezek a versenyek.
A szabályok módosítgatásával ez a verseny már nem ez a verseny lenne... Egyetértek azzal is, hogy ha mindent fixre állítunk, vagy korlátozunk, kitiltjuk a legtöbb varázslatot, akkor elveszti a varázsát a verseny... Egyébként pedig szerintem mindenkinek áll a zászló, hogy pici szerencsével akár egy jobb képességű, a mappokat már kívülről fújó emberkét is meg tudjon verni! :roll: De ez csak az én véleményem...


Egyetértek Vologyával.Ha egyszer ők szervezik a versenyt és fáradoznak vele, hadd diktálják Ők a szabályokat.(pl a fociban se a játékosok hozzák a szabályokat)A varázslatokat se szabad kitiltani akkor a játék is elveszti az értelmét.Nem véletlenül van a nevében,az hogy Might & Magic szerintem.....
Ezzel a változtatgatós dologgal kár lenne megzavarni,ill. nehezíteni a szervezők, amúgyse kis munkáját.

_________________
Üdv:Karesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 17:12 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 28 szer., 19:02
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Monor
Ja meg ahogy Adler mondaná:"Abbol kell főzni ami van" :lol:

_________________
Üdv:Karesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 18:03 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
off
conan már azt hitte, hogy Őt nem lehet meglepni:)
szerintem nem az a menő,aki leggyorsabban klikkelget, de lehet, hogy tévedek, s én mentem el rossz irányba
mi a f@sz az a warcraft3, hogy kerül ide?:)

én teljes mértékben elfogadom a játékszervezők diktálta rulest

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 18:16 
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 20:57
Hozzászólások: 2058
Tartózkodási hely: Gyömrő
Hali!

Imperátor barátunk nem tudom mennyi és milyen minőségben tapasztalt már meg különböző heroes 3-ra kitalált multimódokat... az biztos, hogy Conannak van teljes mértékben igaza abban, hogy a Heroesban nem akkor gyors az ember, ha 10-et kettyint 1 sec alatt. Hidd el, pl. randomon a 6 perc igenis néha kevés (view spellek hasonlók, amiket fix mapokon a büdös életben nem használ az ember). Ellenben bizonyos más szitukban néha még a két perc is bőven elég (anno speedwarhoz - 1 perces limit - is volt szernecsém, tudom miről zagyválok.) Egyébként kicsit fura, hogy Conan írását sikerült általam idézni! :lol:

Ssthval elég parázs vitát folytattam a relic, ill. lvl5 spell tiltással kapcsolatban. Végül is megértettem mit próbál elmondani (bármilyen nehéz felfogású is vagyok :wink: ). Valóban kiegyensúlyozottabb csatákat lehetne vívni, hiszen jelentős mákfaktort redukálnánk le. Viszont könnyen azt érnénk el, hogy pl. én min. 95%-os biztonsággal megtudnám mondani a (ismert) nevek alapján az egyes csaták kimenetelét. Valóban ezt akarjuk? Ezt szerintem Ssth sem szeretné... A savát-borsát nem szabad elvenni a játéknak, még ha néha úgy is érzi az ember, hogy "elsózta"... :wink:

_________________
*HAVE FUN!*

Nimbus


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 18:31 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Imperator01 írta:
Nem játszok quick kombatal csak gépi ellenfél ellen normal fokozaton! Ott se a gyorsaság számít, hanem a taktika!(war3) Látom rosszul fogalmaztam megint vagy az emberek rosszul fogadják a kritikát! (vagy kommentárt) 6 perc kell hogy a seregeket mozgasd az elég sok idő, akkor is) :twisted: :twisted:


De ez az, hogy nem kell kritizálni, ha nem érted miről van szó. Leírok, egy 4. hét első napot, random XL pályán, hogy képben legyél:

Van 8 hősöd, a főhőssel egy utópia előtt állsz, a kémekkel láncba álltál a főáváradtól a főhősödig, és várod az új heti populációt. Eljön 4. hét 1. nap, egy hőst dismisselni kell (vagy berakni az egyik várad garrisonjába), de azért még amit lehet felszedsz vele. Építesz a 2., 3. váradban (mondjuk mindkettőben mage4 guildet), veszel egy új hőst a fővárban, kivásárolod az új populációt. De jó esély van rá, hogy ehhez váltani kell a piacodon. Na, akkor ott számolgatni kell egy kicsit, de mondjuk megoldható fél perc alatt. Átadod 6x a sereget (EGYESÉVEL ugye), tegyük fel jó esetben artifactokat nem kell már vinni a főhőshöz.
A főhős elveszi a sereget az utolsó kémtől és megtámadja az utópia előtti örzöket. Itt megint el kell egy kicsit gondolkodni, h milyen arti meg sereg kell pl lots bone dragon ellen. Lehet, hogy armázni kell és akkor nem kell a sereg, lehet h mass slow és kellenek az íjászok. Ha ez megvan, akkor ugye megint gondolkodni kell, hogy mit vigyél be az utópiába. Mondjuk viszed a lvl7-eket, meg a lvl1-eket csak, akkor megint el kell venni a maradékot az utolsó kémmel. Lehet, hogy artikat is cserélni kell, mert pl. armával intézted el a bonedragonokat és hogy minél erősebb legyen kellett hozzá a dragon wing tabard, de az utópiában a black orb meg a +2 speed köpeny hasznosabb. Akkor némi cserélgetés után tegyük fel megvan az utópia is, visszaadod a lvl7-eket a kémnek, elveszel tőle 1 db gyors egységet. Visszavonulsz valami közeli lassú egység ellen, megveszed a főhőst abban a várban, ahol neked tetsző lvl4 mágia van, a vár környékén keresel vmi lényt, ami ellen visszavonulhatsz, igen ám de 1db lvl1 van nálad, úgyhogy ki kell vásárolnod vmi csapatot, hogy vissza tudj vonulni. A visszavonulás után megveszed a főhőst a fővárban, lecseréled az artikat (azokra pl amiket az utópiából kaptál), úgy hogy a legtöbb manád legyen köv körben vagy hogy a csizma, kesztyű legyen nálad. Berakod a főhőst a garrisonba, veszel egy újat és elküldöd abba az irányba, ahova másnap a főhőssel szándékozol menni. Mindezt egy körben kell megcsinálni, ha nem akarsz kört veszteni!

Másnap a sereget vissza kell hozni (megint 6-szori átadás), a főhőst kiveszed a garrisonból, előremész a nagy blokkig, ami elválaszt az ellenféltől, megint filózol, hogy milyen sereggel, artikkal támadj. A kém megint elveszi a csata előtt, ami nem kell, majd csata után megint mindent elvesz, a főhős megint visszavonul egy lassú egység ellen, megint megveszed a fővárban, a kém a sereget visszahozza és odaadja neki stb.

Ezek például tipikus körök a játék vége felé. Hány kattintás is ez? :) Sokszor nem elég mindent előre eltervezni mechanikusan, hanem el kell gondolkodni, annak függvényében, ha valami váratlan dolog történik. És még a view earth, air, vision használatát meg se említettem, pedig azt is hasznos nézegetni. Na, ilyenekre megy el az idő. Bocs, a szófosásért!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 18:58 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
Sorceress ritkán szól, de jót:)

nem kell xl mapnak lenni, ilyesmi szokott lenni hg-n vagy gw is.

A spellek nem hiába lettek kitalálva, s nem véletlen, hogy egyes várakban nincs lvl4 ill. lv5 torony.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 19:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Connan nem is érted mire céloztam, nem is eröltetném!Legközelebb meg írd is oda hogy xl-es pályán nem elég a a 6 perc, mert a szövegbe nem azt írtad! A versenyen nem lesznek xl-es pályák ugyhogy 6 perc az akkor is sok! Főleg azt nem értem a sok "multis tapasztalt játékos", ha már olyan jó sokat játszott rutinból miért ne tudná megoldani gyorsabban! Nimbus most nem sorolnám fel az összes multis játék tapasztalatomat, mert arra nincs idő és nem is érdekel senkit!
u.i A fociban egyébként a játékosok hátározzák meg a szabályokat! A biró a felét nem is látja mi történik a pályán!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Imperator01 2006 márc. 03 pén., 19:25-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 márc. 03 pén., 19:19 

Csatlakozott: 2005 ápr. 22 pén., 12:28
Hozzászólások: 681
Adler írta:
Sorceress ritkán szól, de jót:)

nem kell xl mapnak lenni, ilyesmi szokott lenni hg-n vagy gw is.

A spellek nem hiába lettek kitalálva, s nem véletlen, hogy egyes várakban nincs lvl4 ill. lv5 torony.


Ja, így van. Ez a forgatókönyv fix pályán is teljesen lehetséges. A random XL-t a távolság miatt hoztam fel, mert ott tutira kell a 8 hős. Fixen talán kevesebből is lehet "főzni".

A spelleken tényleg kár vitatkozni. Ízlés kérdése az egész. Annyit azért a "nem véletlenül van így"-hoz hozzáfűznék, hogy a játékban sokminden van (diplo, dd, necro, combo artik stb), nyilván nem véletlenül, de ezeket attól még nem szeretjük.

Erről egy bolgár jut eszembe, amikor randomot játszott vkivel és első nap lvl10 hőse volt (ez egy bug, ilyen van néha), és nem szólt semmit, majd játék után felrótták neki, hogy ezt mégis hogyan képzelte (ilyenkor restartolni kell normális játékosok között), mire ő frappáns választ adott: "Its part of game!" :) De tényleg ne offoljuk szét a lvl5 spellel ezt a topicokot (is), mert elvileg a BB téma címe és nem tartozik szervesen ide.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 679 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség