Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 21 szomb., 18:23 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Aragorn88 írta:
Na ne már, hétfőig nem fogok várni.

Ahogy gondolod. Miért nem fordítottad le te hamarabb? :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 21 szomb., 18:31 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
Köszönjük a fordítást Kép :wink: Kép ®øþi

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára zolirobi 2006 feb. 09 csüt., 18:00-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 21 szomb., 18:33 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
zolirobi írta:
Köszönjük a fordítást Kép :wink: Kép

Nincs mit. Viszonzásul csak annyit várok, hogy az angol szövegeket ugyanígy fordítsátok majd le! :D

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 21 szomb., 19:23 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Poetice írta:
The open beta will start this Monday at 6PM UK time.
Szal hétfő este hétkor kezdődik a buli...elvileg. Nekem ez a lehető legsz@rabb időpont... :? :(


Sajnos nálam se a legjobb időpont amit kihirdettek :(.
Pár további dolog: az open-beta, biztos hogy multis térképeket fog tartalmazni (viszont miért ne játszhatna ezekkel az ember single-ben :D ) Minden faj el lesz érhető a játék folyamán. A nagysága 1,3 Giga körül fog mozogni.
Azt hogy ezekből meg majd mi is lesz/nem lesz valójában, azt majd a hétfő este után fog kiderülni.
Meg még egy kis érdekesség: az előző hír ("open-beta: jan 19") beharangozója a fórumon egy bizonyos Jinx FD volt. Na itt van pár kép és leírás az adott személyről: Jinx FD (forrás: heroes.ag.ru)
Ja, és inkább nem kommentálnám az adott illető agykapacitásának a hajszínével és hosszával való összefüggését. :D Legalábbis ami a H5 open-betájának beharangozását illeti :D

Freemy: kösz a fordítást

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 21 szomb., 20:48 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 ápr. 10 csüt., 7:33
Hozzászólások: 9411
Tartózkodási hely: Budapest
Üdv Bátor Harcosok!

Nem értelek benneteket... Nem mindegy, hogy a játék/demo mikor jelenik meg??? Nem az a lényeg inkább, hogy a játék JÓ legyen, ne hemzsgjen a hibáktól és játszható legyen, valami csoda folytán jól működő AI-val, izgalmas campaignokkal, single és multi résszel? És vajon miért van az, hogy a Star Force feltörése fontosabb dolog, mint maga a játék??? Nem értem néhányótokat... No mindegy, mindenkinek jó várakozást! Baráti üdv!

_________________
Vologya Mester - A Heroes Team vezetője


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 21 szomb., 21:47 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
With the open beta it is logical to expect a tidal wave of questions and remarks from the new testers.

A small group of testers from the closed beta test has been selected to help everyone around. They'll be able to tell you about the game, what a beta is, where the game is heading. The other closed beta testers are still covered by the NDA they agreed to.

As a note, they receive no compensation in return for this help, they are not paid and have not (or not much) extra knowledge of the development. So dont spam them with questions or PMs - they'll answer on a voluntary basis, meaning if they want to.

Here is the list of people included in this group, and in what languages they can assist besides english :
Angelspit
C_h_u_c_k_l_e_s
chavv (Russian, Bulgarian)
Exeter (French)
HealingAura (Hebrew)
Infiltrator-SF (Serbo-Croatian, Italian)
Kareeah_Indaga
LaBoule-AG (Russian)
Labyrinth (German)
Lord_Crusader (Spanish)
MysticPhoenixDW (German)
NailagCiad
Oakwarrior (Estonian)
socketboy
st14z (Finnish)
Thom19 (German)
Valeriy_HC
Vision_ToL
wimfrits
Zamolxis108 (Romanian, Dutch)
znork (Znorkish)



Ezek a személyek részt vettek a zárt beta tesztelésén, és ők fognak választ adni a nyilt beta megjelenésekor felmerülő kérdésekre. Sajnos, magyar informátor nem lesz :(

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 8:04 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Sziasztok!
Tegnap értem haza a sítáborból, úgy látom nem maradtam le a betáról.
Megjegyzés a nyílt betával kapcsolatban: Mo.-n (ha jól tudom) 19:00-nak felel meg, a UK szerinti 6:00 PM!

Még egy dolog: szterintem a Ubisoftosoknak bvan annyi eszük, és nem FTP szerverekre fogják felnyomni a játékot, hanem torrenttel lehet majd szedni. Ezzel se nem lesz szerver túlterhelés, se nem fog lassan jönni a game. Végülis a S.W.I.N.E.-t is torrenttel tették közzé a Stormregionosok.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 10:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Freemy írta:
Aragorn88 írta:
Na ne már, hétfőig nem fogok várni.

Ahogy gondolod. Miért nem fordítottad le te hamarabb? :lol:

Nem a fordításról, hanem a bétáról beszélek.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 10:54 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
jitay írta:
Poetice írta:
The open beta will start this Monday at 6PM UK time.
Szal hétfő este hétkor kezdődik a buli...elvileg. Nekem ez a lehető legsz@rabb időpont... :? :(


Sajnos nálam se a legjobb időpont amit kihirdettek :(.
Pár további dolog: az open-beta, biztos hogy multis térképeket fog tartalmazni (viszont miért ne játszhatna ezekkel az ember single-ben :D ) Minden faj el lesz érhető a játék folyamán. A nagysága 1,3 Giga körül fog mozogni.
Azt hogy ezekből meg majd mi is lesz/nem lesz valójában, azt majd a hétfő este után fog kiderülni.
Meg még egy kis érdekesség: az előző hír ("open-beta: jan 19") beharangozója a fórumon egy bizonyos Jinx FD volt. Na itt van pár kép és leírás az adott személyről: Jinx FD (forrás: heroes.ag.ru)
Ja, és inkább nem kommentálnám az adott illető agykapacitásának a hajszínével és hosszával való összefüggését. :D Legalábbis ami a H5 open-betájának beharangozását illeti :D

Freemy: kösz a fordítást


Ugyan már, értenek is a nők a Heroes-hoz. Szerintem valami kavarógép munkájának estünk áldozatul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 11:20 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 28 vas., 16:10
Hozzászólások: 1675
Aragorn88 írta:
jitay írta:
Poetice írta:
The open beta will start this Monday at 6PM UK time.
Szal hétfő este hétkor kezdődik a buli...elvileg. Nekem ez a lehető legsz@rabb időpont... :? :(


Sajnos nálam se a legjobb időpont amit kihirdettek :(.
Pár további dolog: az open-beta, biztos hogy multis térképeket fog tartalmazni (viszont miért ne játszhatna ezekkel az ember single-ben :D ) Minden faj el lesz érhető a játék folyamán. A nagysága 1,3 Giga körül fog mozogni.
Azt hogy ezekből meg majd mi is lesz/nem lesz valójában, azt majd a hétfő este után fog kiderülni.
Meg még egy kis érdekesség: az előző hír ("open-beta: jan 19") beharangozója a fórumon egy bizonyos Jinx FD volt. Na itt van pár kép és leírás az adott személyről: Jinx FD (forrás: heroes.ag.ru)
Ja, és inkább nem kommentálnám az adott illető agykapacitásának a hajszínével és hosszával való összefüggését. :D Legalábbis ami a H5 open-betájának beharangozását illeti :D

Freemy: kösz a fordítást


Ugyan már, értenek is a nők a Heroes-hoz. Szerintem valami kavarógép munkájának estünk áldozatul.


Na de fiúk!
Nem vagytok ti egy kissé elfogultak? :roll: Cat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 11:24 

Csatlakozott: 2006 jan. 18 szer., 19:42
Hozzászólások: 3
Tartózkodási hely: Pécs
Hali! Nem tudja vki lehet keverni a hot seat módot a multiplayer-rel? 3 an vagyunk két helyen. :roll: :?: :?:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 12:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Aragorn88 írta:
Freemy írta:
Aragorn88 írta:
Na ne már, hétfőig nem fogok várni.

Ahogy gondolod. Miért nem fordítottad le te hamarabb? :lol:

Nem a fordításról, hanem a bétáról beszélek.

Ja, akkor bocsi, félreérthető volt...

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 12:50 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Vologya írta:
És vajon miért van az, hogy a Star Force feltörése fontosabb dolog, mint maga a játék??? Nem értem néhányótokat...

A StarForce feltörése nem fontosabb, csak most jött fel, mivel más info nem hangzott el a fórumban. Én is szívesebben beszélnék már arról, hogy ez vagy az jó-e a játékban vagy sem.

Volt a fordításomban két rész, ami nekem nem volt igazán tiszta. Talán tudja valaki ezekre a kérdéses dolgokra a választ? Ezekről lenne szó:

1.
Freemy írta:
Ha két sereg találkozik, a lények megtámadják egymást vagy egy várost ostromolnak. Ekkor a gép csatamódba vált, a csatatérkép a sereg nagyságához igazodik (*1).
(*1) Nem erre mondták utólag, hogy mégsem lesz ilyen???

Korábban azt írta valaki, hogy egységes lesz a térképméret. Most akkor mi az igazság?

2.
Freemy írta:
A csatamódban történt grafikailag a legtöbb változtatás. A fegyverek működését kamerautakkal és különféle effektekkel jobban a jelenetekbe helyezték, mint az ezen a téren még inkább merev elődökben, amikben kifejezéstelenül a nézőpontról a történtekre pillantottunk.(*2)
(*2) Ez számomra sem tiszta igazán, de majd a játék kipróbálása után kiderül, hogy pontosan mire is céloztak ezzel.

Valaki hallott már erről?

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 12:59 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Freemy írta:
1.
Freemy írta:
Ha két sereg találkozik, a lények megtámadják egymást vagy egy várost ostromolnak. Ekkor a gép csatamódba vált, a csatatérkép a sereg nagyságához igazodik (*1).
(*1) Nem erre mondták utólag, hogy mégsem lesz ilyen???

Korábban azt írta valaki, hogy egységes lesz a térképméret. Most akkor mi az igazság?


Ha jól tudom az utolsó verzió a csata térképméretére az, hogy egy stabil vmi lesz, ergo nem fog változni a csapatok nagyságától függően. Egy 8*10-es négyzetrácson kellesz lezúznunk az ellen

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 13:11 

Csatlakozott: 2005 ápr. 03 vas., 10:33
Hozzászólások: 62
Vologya írta:
Üdv Bátor Harcosok!

Nem értelek benneteket... Nem mindegy, hogy a játék/demo mikor jelenik meg??? Nem az a lényeg inkább, hogy a játék JÓ legyen, ne hemzsgjen a hibáktól és játszható legyen, valami csoda folytán jól működő AI-val, izgalmas campaignokkal, single és multi résszel? És vajon miért van az, hogy a Star Force feltörése fontosabb dolog, mint maga a játék??? Nem értem néhányótokat... No mindegy, mindenkinek jó várakozást! Baráti üdv!


Ha megnézed a fórum első oldalát, a dátum 2003 márciusa. Most pedig már 2006 van, tehát az első hozzászólástól majdhogynem 3 év a megjelenés, ennyi idő várakozás után szerintem érthető hogy a nagyobb fanok a hajukat tépik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 22 vas., 18:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
Djupha írta:
Vologya írta:
Üdv Bátor Harcosok!

Nem értelek benneteket... Nem mindegy, hogy a játék/demo mikor jelenik meg??? Nem az a lényeg inkább, hogy a játék JÓ legyen, ne hemzsgjen a hibáktól és játszható legyen, valami csoda folytán jól működő AI-val, izgalmas campaignokkal, single és multi résszel? És vajon miért van az, hogy a Star Force feltörése fontosabb dolog, mint maga a játék??? Nem értem néhányótokat... No mindegy, mindenkinek jó várakozást! Baráti üdv!


Ha megnézed a fórum első oldalát, a dátum 2003 márciusa. Most pedig már 2006 van, tehát az első hozzászólástól majdhogynem 3 év a megjelenés, ennyi idő várakozás után szerintem érthető hogy a nagyobb fanok a hajukat tépik.


Bizony ám, és ha még egy szálat kitépnék a hajamból a nagy várakozásban, elmehetnék janicsárnak. :wink:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 23 hétf., 10:53 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Huhh.... jó sokat összehoztatok azóta. :lol:

Egy dolgot felejtettem csak ki a PC Gurus cikkből, ami második végigolvasásra kiugrott. Azt, hogy a producer a riportban külön kiemelte, hogy a március elején kiadandó demó CSAK az egyszemélyes játék kipróbálására lesz alkalmas. Így a szellemmódról és a multiörömökről ezek szerint csak a nyílt bétateszt fog valamit megmutatni... :cry:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 23 hétf., 14:01 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 12 pén., 23:33
Hozzászólások: 1002
Tartózkodási hely: Pécs
Izé én azt olvastam, hogy a béta csak multiplayer módban lesz használtható...

The open beta will be multiplayer only, with most game modes and all factions.
However, this will NOT be polished : this is a beta and not a demo. The idea is to gather more opinions after the closed beta, which is just not possible to do with a demo, as a demo is basically the final game with no more possible changes.


_________________
Heroes 5 producer

_________________
Ssth


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 23 hétf., 15:12 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:51
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Ööööö ez már volt??? :oops:

by Angelspit


Heroes V Beta Test Impressions
or Ten Hot Topics of the Beta
As a beta tester since the first phase of the closed beta test, I have been allowed to share my first impressions of Heroes of Might and Magic V beta by the producer of the game, and I thank him for his confidence. The goal is to inform the fans who will join the open beta test about the current state of the game, so that they know what they are getting themselves into, and to provide some information to the English-speaking fans, who have been neglected by the press recently. It is too early to say whether the game will become a classic like the third game of the series. However, you will be happy to hear that the game will most probably sell well, it will attract a lot of new fans and, as long as critics agree to forget for a moment 3DO's past mistakes (I'm talking to you, Computer Gaming World), it will get good reviews in a couple of months.

Whether you plan to join the open beta or not, here is a list of 10 hot topics of the Heroes of Might and Magic V beta test. Please note that the screenshots are not new.

Graphics. Your first few turns will be a shock, believe me. The screenshots you have seen until today only gives you a vague idea of what it feels like to be moving around the new Might and Magic universe. The 3D heroes and creatures, more than ever, feel like tangible board game miniatures. Thanks to the fact that you are allowed to zoom and rotate the camera around them, they look alive and, in the case of creatures such as the hydra, truly gigantic. I can't wait to see the screenshot that players will share on the Web later this year.
Music. Rob King and Paul Romero did it again. While some of the town themes lack some punch, most of the music is certainly up to the standards of the previous Heroes games. The Haven theme music is particularly impressive. It feels like an ode to the resurrection of the Heroes franchise. It might very well bring a tear to the eye of the most sensible fans.
Interface. The new interface takes some time to get used to (it reminded me of my frustrating first games of Populous, a very long time ago!), but we have seen some improvements from one phase to another. It requires a little more skills with the mouse than in previous Heroes games, but finding a good combination of mouse movements and keyboard shortcuts usually takes you where you want to go. Testers reported various problems about their ability to see things on the adventure map: the underground was too dark, some objects were blocking the view and it was sometimes easy to miss an enemy stack.

Towns. What doesn't take much time to get used to is city management. You will definitely feel in Heroes III territory here, despite the new visuals. The overall balance of the towns also reminds us of Heroes III, where some factions had a clear advantage over another. But again, the vote for the best town seemed to differ from one player to another, so we will have to wait and see how the final game is balanced.
Heroes III. The return of other Heroes III features (weekly growth, the lack of fog of war, and the regular visits to the waterwheel) did not bother me as much as I expected. Having reinstalled the old game on some occasions for a quick hot seat game or a WoG custom map, I still felt at home. The game does feel a little like a revamped version of Heroes III, but as much as I loved Heroes IV, I don't see that as a step back.

Combat. Expect some major changes, from a different turn-based system to a rather small battlefield, which is still the subject of a large debate. The camera close-up effect during an attack loses its novelty after a while, but it definitely adds some atmosphere to a battle. On more than one occasion I found myself swinging an imaginary sword in the air while my creature performed a killing move. I looked a little silly, but I loved it.

Spells and Skills. Again, some drastic changes. I cannot provide any specific detail yet, but I think Nival and Ubisoft realized how critical to the game those components are.

Multiplayer. This is one of the parts of the game that is still under construction. However, what little we could see of the new multiplayer modes was very intriguing. The ghost mode is different from anything you have experienced until now, both with Heroes and other computer games. Ubisoft and Nival are really serious about creating a game that will be popular online.

Missing Content. It should be noted that a lot of content will need to be added to the game before the release. The campaigns, my favorite part of the game, were missing with the exception of some short sneak previews. It has already been announced that the artificial intelligence will not be included in the open beta. Since the game was going to change a lot during the past few months, Nival probably wanted to wait a little longer before starting to teach the computer how to play. The game is also prone to crash, but the number of occurrences decreased with every phase of the beta.

Starforce. I don't think anyone had problems with Starforce during the beta (as discussed here). The copy protection drivers have been on my computers for month without any side effect, although I haven't tried burning anything yet. Even though I'm still concerned about the methods publishers will use to protect their games in the future, I trust Starforce a lot more than I used to.
The team of beta testers has to be commended for their hard work. I won't name anyone, but a couple of players have right from the start identified some problems with the game, found potential balance issues, helped other people get started with the game and probably sent Ubisoft more feedback than it could ever hope for. The forums dedicated to the beta have a great atmosphere and its discussions, despite a couple of heated discussions, remained diplomatic and friendly. When the beta started I expected to see leaks and childish flaming, but the testers proved me wrong. Putting the game in the hands of thousands of players was a risky move for Ubisoft, but the community was well worth the confidence it was granted, and performed top-notch work.

You will hear some complaints during the next few weeks about people who will compare the Heroes V beta to the final version of latest Civ or Age of Empires game, who own a computer that might not be strong enough to run the game, or who expected to get a full game with a 700 MB download. Feel free to listen to them, but also make sure you try to give the game a test drive. If you are ready to accept the limitations of a game that is still several weeks away from being finalized, you will get an opportunity that very few people were granted back in the days of 3DO. You will be able to try a game that was improved greatly since the beginning of the closed beta, and your feedback could make the difference between a good game and a great game.

Watch Celestial Heavens during the next weeks as week bring you coverage of the Heroes of Might and Magic V open beta test


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 23 hétf., 15:13 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 28 kedd, 12:51
Hozzászólások: 164
Tartózkodási hely: Dunakeszi
Mert ez magyarázza miért lesz csak multi... AI nélkül.... :(


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség