Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 07 hétf., 20:13 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 04 pén., 7:08
Hozzászólások: 4
Ahogy már előttem levők is hangszúlyozták, az építésben szerintem is kéne vmi reform. A négyben szerintem nagyon is jó volt ez a választhatóság, mondjuk vannak tényleg olyanok, amiket senki nem választana. Viszont a napi zsé szerintem marhára kevés, nem tudom, hogy képzelték a 3dos srácok azt, hogy a city hall csak ezret hozzon naponta, az aranybánya vagy pénzbehajtó bánya nélkül iszonyú kevés, de ehhez társulva a citadel és castle kiépítése is iszonyat drága. Ez elég nagy gyökérség volt a részükről. A háromban ezért is szerettem a strongholdot, mert mostohább körülmények között is majdnem mindent meg tudnak venni a szaporodás alatt. Ugyanígy a nobility is egy marha jó skill lenne (szaporodás meg minden), de röhej, hogy a grandmaster adoztatás is csak 500at hoz naponta (szerintem legalább 2000et kéne, mivel így azt sem értem, mire mész a +50%os szaporodással, ha azt fel sem tudod venni). Szóval lenne még egy-két javítani való a játékon, ezt mindenki belátja. Azon kívül ez az új varázslási rendszer nagyon tetszett a háromhoz képest, ennek nagyon örültem. Én egyéni újításnak mondjuk azt képzeltem, hogy minden vár különleges lenne valamiről, és mondjuk egyes szörnyek kiépítése könyebb, és kifizetődőbb lenne, másoké viszont hátrányos (pl. a Bucser által kitalált resorce reformot is be lehetne vonni ebbe, hogy mondjuk a szörnyek fenntartására fizetni kéne nyersanyagot vagy pénzt, ilyesmi, remélem értitek mire gondolok). Vagy még lehetne olyanokat is, hogy egyes szörnyek a síkot kedvelik jobban, mások erdős részeket, hegyeket, mocsarat, és így tovább. Ezt például szívesen látnám az ötben.

_________________
Blade Da lake soha nem kertel veled!
Ja, és üdv. mindenkinek!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 08 kedd, 0:14 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
No igen, a hősök fejlődését a 4ben már én is többször bíráltam, egyszerűen ciki, hogy bármit is csinálok, nem jutok sehova :?
A lények fejlődése nagyon hasznos dolog lenne, sőt, szerintem fontos, ha tényleg meg akarják újítani a játékot. Vonatkozik ez a lények számára vásárolt fegyverekre is. Illetve nem csak fegyverek, hanem a hősök számára elérhető egyéb tárgyak is (páncélzat, varázsolni tudó lényeknek managyártó talizmánok, stb.).
A hősök átállításáról: én teljesen kiakadtam, hogy mi a szösznek van a váramban börtön, ha igaziból nem tudok vele semmit sem kezdeni. Ha belegondoltok, elég **** érzés, hogy valaki ott rohad a tömlöcben a játék végéig :)
Bucser külön kasszás ötlete szerintem kicsit túlbonyolítottá tenné a játékot. Jó, jó, ez stratégia, de STRATÉGIA, és nem gazdálkodj okosan, meg "kis közgazdász"-játék :) Szeritnem már így is pitiáner, hogy a 4 elcseszett jövedelmezési rendszere miatt nem azzal foglalkozom, hogy hová és hogyan csoportosítsam át a csapataimat, hanem azon, hogy mit ne építsek fel ahhoz, hogy egyáltalán sereget tudjak vásárolni. Nem mondom, hogy ússzunk a lóvéban, de a két véglet között is lehet állapot.

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 08 kedd, 8:13 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
kazakh írta:
No igen, a hősök fejlődését a 4ben már én is többször bíráltam, egyszerűen ciki, hogy bármit is csinálok, nem jutok sehova :?
A lények fejlődése nagyon hasznos dolog lenne, sőt, szerintem fontos, ha tényleg meg akarják újítani a játékot. Vonatkozik ez a lények számára vásárolt fegyverekre is. Illetve nem csak fegyverek, hanem a hősök számára elérhető egyéb tárgyak is (páncélzat, varázsolni tudó lényeknek managyártó talizmánok, stb.).
A hősök átállításáról: én teljesen kiakadtam, hogy mi a szösznek van a váramban börtön, ha igaziból nem tudok vele semmit sem kezdeni. Ha belegondoltok, elég **** érzés, hogy valaki ott rohad a tömlöcben a játék végéig :)
Bucser külön kasszás ötlete szerintem kicsit túlbonyolítottá tenné a játékot. Jó, jó, ez stratégia, de STRATÉGIA, és nem gazdálkodj okosan, meg "kis közgazdász"-játék :) Szeritnem már így is pitiáner, hogy a 4 elcseszett jövedelmezési rendszere miatt nem azzal foglalkozom, hogy hová és hogyan csoportosítsam át a csapataimat, hanem azon, hogy mit ne építsek fel ahhoz, hogy egyáltalán sereget tudjak vásárolni. Nem mondom, hogy ússzunk a lóvéban, de a két véglet között is lehet állapot.


Üdv !

A hősnél el kell döntened, hogy mire akarsz fejleszteni (természetesen ha szabadon választhatod meg a várat).

MINDIG AZ ADOTT PÁLYÁTÓL FÜGG, HOGY MILYEN TULAJDONSÁGOKAT RÉSZESÍTEK ELŐNYBEN !!!

Egyedül kóborló hős : Combat, Scouting, Tactics + két varázsló tudomány (nekem általában Order és Life)

Célszerű az alaptulajdonságot a lehető legmagasabbra tornászni (min. master, s csak ezt követően indítani a következőt). Egy 40-es szintű egyedül kóborló hős a kisebb seregeket, néha nagyobbakat is (Hypnotize) is meg tud semmisíteni.

A börtön csak arra való, hogy őrizd őket (ki is szabadítható). A H3-ban a megölt hős előbb-utóbb megjelent a 'megvásárolhatók' között. Ez ízlés dolga, hogy mi a jobb a két technika között.

A jövedelmezési rendszer megint a pályától függ. A mostani H4 havi versenypályán több, mint 4.000.000 arany, etc. állt rendelkezésemre a befejezéskor, pedig aranybánya nem sok volt. A Nobilty-s hőssel kicsit fokozható, az Order várakban a kincstár felépítése lényegesen növelheti a bevételeinket (még a H3-nál is jobban), ha tudsz takarékoskodni, akkor a heti 10 %/vár elég sok lehet lehet. A kéthetes pályán viszont kellett üres köröket nyomnom, mert a csapataim nem voltak még elég erősek.

Szerintem a H4 sokkal jobb játék lehetne, ha az AI (a gép mesterséges intelligenciája) agresszívabb volna, de azért lehet találkozni jó pályákkal.

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 08 kedd, 9:23 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 13:35
Hozzászólások: 47
A hősökkel kapcsolatban nekem is lenne néhány ötletem:
Mondjuk a hősnek lennének fő skilljei (3-4), ezek gyorsabban fejlődnének, és eközött lenne minden hősnek egy olyan ami azt befolyásolná, hogy mennyi egységet tudna vinni magával. (Ha úgy tetszik telepatikus úton a hatása alatt tartani. Nem lenne a már leírt 50 db black dragon.) És lennének emelett kiegészítő skillek, amelyek mondjuk csak minden harmadik szintlépéskor választhatók.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 08 kedd, 20:27 

Csatlakozott: 2003 ápr. 08 kedd, 19:43
Hozzászólások: 3
Nekem a H4ben nem tetszik h borzalmasan megnövekedett a játékidő.
Szerintem ez vmilyen üzletpolitikai fogás a 3do-tól h ülj sokat a gép előtt.
Homm3ban akármekkora volt a pálya (XL) és bárhány vár volt rajta le lehetett ülni egy délutánra és lenyomtad. A legnagyobb XL-es pályák amik csurig voltak rakva várral lejátszhatóak voltak 5-6 vagy 7 óra alatt (Solmyrral :) )
A stratégám alapvetően mágia alapú volt mass slow -chain lightning mass stoneskin v implosion. Az előrejutást town portal-fly-dimension door segítette+ skillek. Nem láttam értelmét annak aki seregekkel játszott.
Erre kijött a H4. Az összes logisztikai varázslatot elvették(a town gate használhatatlan) Egy XL-es nekem min 10-11 óra játékidőmbe került ha jól emlékszem de ez még nőhetett is(16-18 ) és ráadásul rengeteg rosszul szerkesztett map-ot töltöttem le a netről ami csak a játék közepe táján derül ki itt a 11óra még jobban megnőtt (könyörgöm nem az a jó map h odarakok 100 black dragont aztán várjál egy csomó időt amíg összejön annyi szörny h átrágd magad a szerencsétlen AI-ig hanem az h vmilyen folytonos fejlődés jellemzi a pályát és tesztelve van)
Az mondjuk h a sebző varázslatokat lecsökkentették hát az szomorú de az még hagyján (max magas szintű chaos mágus tud esetleg kezdeni vmit) .Na mind1 max várhatsz mire a monster pool-ok kitermelnek elég nagy sereget (mintha vmi real time strategy lenne és nem is szerepjáték alapú lenne a Heroes) addig úgysem csinálhatsz semmit hiába álsz rá vmilyen varázslat kombóra v trükkre, stratégiára amit kitaláltál várjál csak az izomra és ne az agyradra.
Persze ettől függetlenül játszottam ezzel is sokat. Persze a campaignok is jó hoszzúak.
Csak az hiányzik h a H3-ban állandóan ment az adok-kapok a géppel és mindig össze-vissza foglalgattuk egymás várát. A h4ben a kifejtett "túl nagy a relatív távolság" probléma miatt ilyen nincs. Itt a környezetet kell leírtani és nem fogják a hátországomba be-be csapni.Ezért mondom h ilyen szempontból érdektelen az AI.
Mondjuk azt meg kell említenem h multihoz nem értek ott lehet h jót tettek ezek a változások.
Nos vmi ilyesmit kellene orvosolni a H5ben h inkább úgy érezzek mintha H3al játszanék és nem a H4el. Van vkinek vmi hasonló feelingje?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 09 szer., 5:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
Bármilyen meglepő, Kazakh hülye, de azért annyira nem. 8) Tudom, hogy a börtönben csak őrizhetem a legyőzötteket, csak sajnálom, hogy nem lehet velük mást is csinálni. :? Vagy, mint valaki már előttem említette, hogy pl. valami váltságdíjért ki lehetne hozni az én legyőzött hőseimet, talán érdekesebb lehetne a játék a többfajta lehetőségtől (hogy pl. aki azt szereti, ha nagyon nehéz, annak nem muszály kiváltania egy jó erős hősét, hanem a hagyományos módon, az ellenfél várának elfoglalásával szabadítsa ki).
Általában én is az első tulajdonságot fejlesztem tökélyre, nyilván, olyan hőst választok, akinek az alaptulajdonságára szükségem van. A problémám csak az, hogy, ahogy Ceegee is írta, megnőtt a játékidő, és mikor több óra alatt végigviszek egy pályát, netán több nap alatt egy nagyobbat (mert ugye az ember nem játszhat egész nap, ráadásul ezzel az oprendszerrel fagyok orrba-szájba, de ez másik topic), a végén a legjobb hősömnek is max 3-4 tulajdonságát vagyok képes tökélyre fejleszteni, ami azért a 3-ban nem volt így. :roll: Persze lehet, hogy a fejlesztők véleménye az, hogy nem lehet mindenki tökéletes, és ha mégis, akkor kevés dologban :lol:
Na meg amit szintén Ceegee mond, hogy izomra kell várni, aggyal nem sokra mész.
Persze, én lehet, hogy rosszul játszom, inkább kötögetnem kéne... :D

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 09 szer., 8:37 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
kazakh írta:
Bármilyen meglepő, Kazakh hülye, de azért annyira nem. 8) Tudom, hogy a börtönben csak őrizhetem a legyőzötteket, csak sajnálom, hogy nem lehet velük mást is csinálni. :? Vagy, mint valaki már előttem említette, hogy pl. valami váltságdíjért ki lehetne hozni az én legyőzött hőseimet, talán érdekesebb lehetne a játék a többfajta lehetőségtől (hogy pl. aki azt szereti, ha nagyon nehéz, annak nem muszály kiváltania egy jó erős hősét, hanem a hagyományos módon, az ellenfél várának elfoglalásával szabadítsa ki).
Általában én is az első tulajdonságot fejlesztem tökélyre, nyilván, olyan hőst választok, akinek az alaptulajdonságára szükségem van. A problémám csak az, hogy, ahogy Ceegee is írta, megnőtt a játékidő, és mikor több óra alatt végigviszek egy pályát, netán több nap alatt egy nagyobbat (mert ugye az ember nem játszhat egész nap, ráadásul ezzel az oprendszerrel fagyok orrba-szájba, de ez másik topic), a végén a legjobb hősömnek is max 3-4 tulajdonságát vagyok képes tökélyre fejleszteni, ami azért a 3-ban nem volt így. :roll: Persze lehet, hogy a fejlesztők véleménye az, hogy nem lehet mindenki tökéletes, és ha mégis, akkor kevés dologban :lol:
Na meg amit szintén Ceegee mond, hogy izomra kell várni, aggyal nem sokra mész.
Persze, én lehet, hogy rosszul játszom, inkább kötögetnem kéne... :D


Üdv !

Elnézést kérek, ha esetleg a lelkedbe gázoltam, sok-sok lejátszott pálya után is mindig fedezek fel valamilyen újdonságot (most pl. azt, hogy a megnyert csata után járó pontszám függ az erőviszonyoktól).

A váltságdíj nem is rossz ötlet. Én nem tartottam jónak a H3 megoldását, ha sok pénzed volt (ami normál jéték mellett hamar összejött), akkor a forrásaid erejéig tudtál hősöket venni, s ha sikerült egy erőst legyőzött hőst megszerezned. Ennél jobbnak tartom a H4-t (hetente egy hős, kivéve a tavernát), abban viszont nem, hogy az egyes ugyanabba a kasztba tartozó hősöknek nincs semmi specialitásuk.
Sajnos a H4 lényegesen lassabb, mint a H3 (ebben jelentős szerepet játszanak a mozgó semleges lények is - H3-ban nem volt). Egy kicsit növelhetitek a sebességet, ha az opciókban max.-ra állítjátok az ellenfél 'sebesség'-ét.
Bár én játszottam olyan H3-as pályával, aminek végigviteléhez szintén több nap kellett.

Izom vagy agy, azt mindig a pálya dönti el. A fekete sárkányok ellen aggyal nem sokra lehet menni (kivéve a megfelelő artifact-ot, vagy sok-sok Immortality), de egy order mágus dzsinnekkel (Teleport és Hypnotize) elég sok kellemetlenséget tud okozni izom nélkül is (ilyenkor nem árt a Tactics - morál), a nekromatáknak kicsit kevesebbet.

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 09 szer., 8:46 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
Üdv !

Próbáljátok ki magatokat a H3-as versenyben is legalább, úgyis kevesen vagyunk.

Sajnos félek attól, hogy a H5 futtatásához már egy erőművi kapacitással rendelkező gép kell majd, ha elfogadható sebességet akarunk elérni.

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 09 szer., 20:11 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 5:08
Hozzászólások: 103
Tartózkodási hely: Budapest
Na ja, tényleg, az is gáz, hogy az egy kasztbeli hősöknek nincs külön specialitásuk. Végülis, csak fajtát választasz, aztán meg max. pofát. A három hősei azért kicsit "egyéniségek" voltak, vagy mifene.
Amig az erőművem meg lesz, addig pedig a háromban edzem magam. :lol:
Tényleg, tud valaki vmi infot, hogy milyen legkisebb kapacitás mellett működött használhatóan a 4? Másoktól is hallottam már fagyásra panaszt. Nem tudom eldönteni, hogy a videokártyám nem szereti, vagy a gép nem bírja (766-os proci, 128 MB SDRAM).

_________________
nimbus írta:

„mi lesz, ha ideérnek a trogodlitidok...”
hát én a heroesos tapasztalataim alapján a legkevésbé attól félek, hogy mi lesz, ha trogodlitidok


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 09 szer., 20:21 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 31 hétf., 17:45
Hozzászólások: 42
Lenne egy ötletem (nem tudom, tetszik e majd vkinek, ugyanis nem szoktak túl sirályos ötleteim lenni): Mi lenne, ha a börtönökben lehetne egy váltságdíj követelést kérni, azazhogy megírni az ellenfélnek, hogy kivégzem a hősét, ha nem ad 3 napon belül 5000 aranyat (pl.), de ha ennek eleget tesz, akkor visszakapja a hősét! Viszont ehhez az AI-t is nagyban fejleszteni kéne. Meg még lehetne mondjuk egy Teleszkópos torony, ami felfedné az ellenséges várak környékét.Kiegészítés az első ötlethez: A hőst kivégezni nem lehetne, csak mondjuk az ellenségnek használatba venni. Esetleg még azt is be lehetne vezetni, hogy a hősökért ne lehessen aranyat kérni, csak egyéb nyersanyagokat!

_________________
Kép


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Lelnet 2003 ápr. 10 csüt., 17:31-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 09 szer., 21:58 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:36
Hozzászólások: 216
Üdv!

Ne haragudj Lelnet, de az ötleted ebben a formában nem épp jó. Képzeld csak el, mi lenne, ha elfognám a főhősödet és kérnék érte mondjuk 50000 aranyat, utána meg a pénzből rád szabadítanék egy csinos kis hadsereget... Őszintén szólva, ezek után az anyagi jólétnek csak a játékos pofátllansága szabna határt. Azt viszont már el tudnám képzelni, hogy X tudásszintű hősért X összeget keljen leperkálni, így szabadítva ki.
Másik ötlet: Nagyon jó, kb abban a formában képzelném el, mint a H3 tower vár hasonló épületét.
Bucser, többiek: lehet kicsit félreértettétek az ötletemet, én amolyan igazi kalandjáték szerű "soha nem tudni, mit lelekre" gondoltam, mint amilyen pl. a Diabló2-ben van. Na persze nem akarom egyszerű használati tárgyá silányítani a varázscuccokat, ugyan úgy megmaradnának mondjuk az orbok,esetleg nem mindenki lenne jogosult mindet használni, ami szintén kalandjáték elem(pl. druida nem használhat kardot, de a barbár sem tudja használni a varázsgömböket).
Persze, ahogy ti értelmeztétek sem rossz, be lehetne vezetni az ércbányákat és le lehetne cserélni a lények alapfelszerelését, így javítva a harcértéküket.
Ja és kérem vissza a hálót a csatatérre és ne számok röpködjenek a levegőben normális, áttekinthető adatok helyett!

_________________
http://discipleshun.suddenlaunch3.com/Magyar Disciples fórum


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 10 csüt., 8:12 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 9:19
Hozzászólások: 387
Tartózkodási hely: Győr
Hali,

Olvasgattam a topicot és felmerült bennem a kérdés, hogy miért is jó a H4? Itt mindenki arról irogat, hogy mit kéne jobbá tenni, meg hogy miért nem vettek át bizonyos dolgokat a H3-ból, amik jók voltak. Ha +jelenik a H5 -és monjuk minden itt felsorolt ötlet benne lesz :wink: - akkor a h4 feleslegessé válik.
Tehát, miért is jó a H4?

_________________
Maradok tisztelettel:

Kertics

***Good luck!***


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 10 csüt., 13:25 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:10
Hozzászólások: 114
kazakh írta:
Na ja, tényleg, az is gáz, hogy az egy kasztbeli hősöknek nincs külön specialitásuk. Végülis, csak fajtát választasz, aztán meg max. pofát. A három hősei azért kicsit "egyéniségek" voltak, vagy mifene.
Amig az erőművem meg lesz, addig pedig a háromban edzem magam. :lol:
Tényleg, tud valaki vmi infot, hogy milyen legkisebb kapacitás mellett működött használhatóan a 4? Másoktól is hallottam már fagyásra panaszt. Nem tudom eldönteni, hogy a videokártyám nem szereti, vagy a gép nem bírja (766-os proci, 128 MB SDRAM).

Üdv!

Nekem sem a legújabb model áll rendelkezésemre (AMD Duron 700 MHz, 256 MB SDRAM, ASUS V3800 videókártya- TNT), de azért egy-két dolog még nem árt (különféle fórumokról összeollózva):

- RAMBOOSTER, egy apró program, ami bizonyos memóriahatár alatt menti a memória tartalmát, s felszabadítja egy részét
- virtuális memória 1 GB
- DirectX-ben a hangkártya hardveres gyorsítása kikapcsolva
- a 2.0 patch (ez kell a versenyhez is), az 1.0-ban levő fagyási jelenségeket az 1.3 verzióval orvosolták

Természetesen a minél több memória sem árt.

_________________
Zardoz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 10 csüt., 17:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 31 hétf., 17:45
Hozzászólások: 42
Idézet:
Üdv!

Ne haragudj Lelnet, de az ötleted ebben a formában nem épp jó. Képzeld csak el, mi lenne, ha elfognám a főhősödet és kérnék érte mondjuk 50000 aranyat, utána meg a pénzből rád szabadítanék egy csinos kis hadsereget... Őszintén szólva, ezek után az anyagi jólétnek csak a játékos pofátllansága szabna határt. Azt viszont már el tudnám képzelni, hogy X tudásszintű hősért X összeget keljen leperkálni, így szabadítva ki.
Másik ötlet: Nagyon jó, kb abban a formában képzelném el, mint a H3 tower vár hasonló épületét.
Bucser, többiek: lehet kicsit félreértettétek az ötletemet, én amolyan igazi kalandjáték szerű "soha nem tudni, mit lelekre" gondoltam, mint amilyen pl. a Diabló2-ben van. Na persze nem akarom egyszerű használati tárgyá silányítani a varázscuccokat, ugyan úgy megmaradnának mondjuk az orbok,esetleg nem mindenki lenne jogosult mindet használni, ami szintén kalandjáték elem(pl. druida nem használhat kardot, de a barbár sem tudja használni a varázsgömböket).
Persze, ahogy ti értelmeztétek sem rossz, be lehetne vezetni az ércbányákat és le lehetne cserélni a lények alapfelszerelését, így javítva a harcértéküket.
Ja és kérem vissza a hálót a csatatérre és ne számok röpködjenek a levegőben normális, áttekinthető adatok helyett!
Kösz, hogy leírtad, mi a véleményed az ötleteimről, ezért most megváltoztattam előző üzenetem, talán így már értelmesebb lesz, de nem biztos. Ja és úgy gondoltam, hogy X szintű hősért X aranyat (vagy mást, lásd kiegészítés) lehetne csak kérni, nem egy 2. szintű hősért 500000 aranyat!

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 11 pén., 12:20 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 11 pén., 12:05
Hozzászólások: 5
A Campaigne-okkal kezdtem. Majd utána próbáltam egy-egy pályát, de baromi unalmas mindig első szintről kezdeni és béna kis ellenfelekkel szórakozni. És mire végre felfejlődsz vége is az egésznek. Egy nagyon jó (magyar fejl.) pályát találtam a környéken GALLION A LEGENDA ez jó volt!
Talán szerencsésebb lenne néhány eleve 10-20. szintű hősökkel induló és jól balance-ozott) pálya a 3DO részéről is.

A IV. tényleg szebb, jobb stb, stb, de a III.-at valamiért nehezebb volt megunni.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 11 pén., 18:58 

Csatlakozott: 2003 márc. 27 csüt., 17:59
Hozzászólások: 3
A heroes5-el kapcsolatban csak annyit mondanék,hogy vissza kellene hozni az upgradelhetőséget,mert a 2-ben is nagy volt a feelingje annak hogy nekem előbb lett blackdragonom mint az ellenségemnek.Továbbá sokkal dárkosabra kellene megcsinálni az 5-t.
-Ne csak két szint legyen hanem 3 :pokol főld és angyalok világa.
-A grail megépítésével lehessen lényeket is fejleszteni,és legyen több fajta grail!
-Legyenek csakis víz alatt megépíthető várak aminek elfoglalására csak bizonyos skill kifejlesztésével lehetne hadjáratot indítani.
-A pályaszerkesztő tartalmazzon olyan lehetőségeket is,hogy magunk álltal kitalált és beállított erősségű lények gyilkoljanak.
-A gonosz várába olyan animációval lehessen bemenni vagy rövid videoval mint a gyűrűk urában az ork bánya jelenet.
-Egy vár elfoglalása sokkal nehezebb legyen mint a 3-ban vagy a 4-ben.
-Ne legyen építhető varázslótorony hanem megtalálható nagyobb hatalommal bíró varázskönyv és ezt különleges helyeken lehessen megtalálni pl:Vértenger közepén amit egy hatalmas sárkány őriz.
Ne nézzetek bolondnak amiért ilyeneket írok de szerintem a mai játékokból a fantázia hiányzik.3do-nak nem a pénzre kellene menni,hanem előbb jo játékra és utána dőlne a lé.
ennyi.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 11 pén., 21:37 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 29 szomb., 17:19
Hozzászólások: 291
Hello!

Szerintem vissza kéne hozni (nagyon) a lények fejlődését. SŐT!!!
Az eddig megszokott 2 helyett 3 fejlesztést is támogatnék.Ez mellett a CITY HALL termelését min. 2000-re (inkább 4000-re) kéne visszaemelni, hogy ezt tudjuk finanszírozni. Talán a lények egymás közti ellentéte is jó lehetne, ha újra elővennék. Jó volt aTitan vs. Black Dragon.....


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 12 szomb., 10:34 
Avatar

Csatlakozott: 2003 ápr. 03 csüt., 20:12
Hozzászólások: 91
Tartózkodási hely: Castle Ironfist
Hali!

Szerintem apró, ám hasznos újítás lenne az, hogy a hősök faja száítana valamit, teszem azt nehogy már egy hobbit és egy ember lord (order) ugyanazt tudja, de ami a legfontosabb könyörgöm ne ugyanúgy nézzen ki grafikailag. Ha már hobbit, akkor legyen pici, ha féldzsinn vagy mi akkor legyen féldzsinn, ne pedig ember grafikájú. Nem tudom ti hogy vagytok ezzel, de nekem ez mindig is szúrta a szememet.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 12 szomb., 12:04 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 26 szer., 10:02
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Debrecen
Sziasztok!
Kicsit az az érzésem elrugaszkodtunk magától a játéktól. Én a Heroes 5-ben egy fantasy körökre osztott stratégiát szeretnék látni, nem pedig egy Falloutos gazdasági szimulátort. Szerintem mindenképpen a lényeg a jó hangulatban, és a fordulatos és érdekes sztoriban van, nem pedig abban, hogy azt számolgassuk, hogy akkor a nyolcasszintű hősnek van két hármasra upgradelt zöld sárkánya, ami már négyesszintű, meg három alap fekete sárkány, ami meg kettesszintű, és melyik a jobb, stb. A lényeket lehessen fejleszteni, rendben. De akkor is elég a két tipus. De hogy egyes ugyanolyan lényeknek külön tapasztalatuk legyen, szerintem nem kivitelezhető. Tegyük fel van egy hatos és egy kettes szintű sárkányod. Csak simán összevegyíted őket, vagy két külön helyet foglaljon a seregben? És mi van a friss, várból vett sárkányokkal? Azokat is mellécsapod, akkor hogy jön ki a szintből származó előny? Átlagolás legyen, vagy a gép számolja egyenként a szinteket? Ez így már nem lenne jó. Én is szeretnék újításokat, de nem egy másik játékot.

Ha valaki még olvassa, akkor szeretnék még pár dolgot szólni. Kazakhnak igaza van, a hősök egyéniségét vissza kellene adni, a negyedik részben akárkiből lehetett akármi. Petro Mesternek is igaza van, egy ördög hős nézzen ki ördögnek. A hősöket szerintem minnél jobban kasztosítani kellene, ne legyen még két egyforma sem, nemhogy az összes. Egy nekromantának az élet mágiához köze se legyen, meg neki szerintem a halott ölő varázslatok nemigazán hasznosak. Meg hát barbár hőssel is lehet tanulni Wisdomot. Egy barbárt személy szerint én azért választok, mert izomkolosszust akarok, nem pedig varázslót. A hősöket meg kellene hagyni a csatában, az egy jó ötlet volt, és igen, egy hat hónapja küzdő, harmincas szintű hős győzzön le három sárkányt, azért hős.
A hősátállítás dolgot pedig nem így képzeltem. A hősnek legyen értéke. Az áldozat alatt én komolyabb dolgokra gondoltam. Péládul egy huszas szitű hősért tessék minimum egy Armageddon's Bladet áldozni vagy hasonlót, ne pedig húszezer aranyat. Mert aranya, meg ásványa lehet mindenkinek. Nem lenne min gondolkozni. Pénzért ne lehessen eleve tizes, huszas szintű hősöket venni. Nem lenne értelme kalandozni. Egy erős hősért tessék csak megszenvedni!
Még annyit, hogy a menekülés lehetőségét sohasem szerettem. Mert mondjuk akit körbezártak egy nagy sereggel, és megtámadtak, kérem szépen ne tudjon csuklóból a térkép másik végébe meneküli SEREGESTŐL! Idegesítő, és igénytelen az a taktika (de szerencsére jobbára csak a gép alkalmazza :) ), hogy azért elmenekülök, nehogy véletlenül az ellennek egy szem TP-vel is többje legyen. Ha úgy játszottam, hogy körbezártak, elkaptak, megtámadtak, akkor legyen csata, ahogy az illik.
Remélem nem bántok meg senkit, nem akarok, de ez a véleményem.
De akármi is lesz a Heroesból, én szeretni fogom! :D

Sziasztok! Gabi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2003 ápr. 13 vas., 3:40 
Avatar

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 23:32
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: New York
Yoo... :mrgreen:

(Ezt a levelemet leginkabb Gabinak szanom na meg persze azokanak akik magukra ismernek.) :twisted:

Kezdjuk.:
"Szerintem mindenképpen a lényeg a jó hangulatban, és a fordulatos és érdekes sztoriban van, nem pedig abban, hogy..."
Orulok neki Gabi, hogy te ilyen szuklataskorrel rendelkezel.
Eleve akkor van hangulatos es fordulatos story, ha a keszitok olyat csinalnak amit meg nem ismerunk.

"De akármi is lesz a Heroesból, én szeretni fogom!"
Te neked ugylatszik tok mindegy, hogy mi lesz az uj Heroes-ba, ha rokabor lesz szebben nyuzva akkor is tokeletesen megleszel vele elegedve.

Megmondom a frankot. A Heroes elvesztette a fonalat a Homm3 AB es SD utan, azok a kiegeszitok meg okesak voltak, de az utana kovetkezo episodok mint siralmasra sikerultek.
Semmi ujitas, semmi fejlesztes.
Ezt probaltak az oroszok kihasznalni a WoG-al. Es valjuk meg egesz jol sikerult.
Nem ugy mint a Heroes 4. resze ami kezdetben okes volt, de az ember a 20. jatek utan rajott, hogy voltakeppen semmivel sem vagyunk elorebb csak a csomagolas lett szebb.
A Falloutos gazdasagi szimulator dolgot magamra veszem es kozlom, hogy a valtozas nem feltetlenul jelent rosszat.
De ezt nem akkarom itt kihamozni megint mert ezt csakis az erti meg aki ismeri az igazi Heroes Universumot.
Nezetek az Upgrade-s dolgok azok elvileg nem rosszak. De nem is olyan nagyon jok.
Mindenesetre a 4. reszben talalhato ujitas, hogy elvileg 2db folenyt lehet fejleszteni a varon belul nem nyerte el a tetszesemet.
Ki az a barom aki Fekete Sarkany helyett mondjuk Hydra-t fog kifejleszteni. :lol:
(minden tiszteletem azoke akik megis csak ezt a jetek stilust valasztjak)
Szerintem viszont az nagyon is jo otlet, hogy a ket legerosebb egysegnek legyen kulon spec tulajdonsaga es ezen belul szintlepest is tudjanak vegezni mint a hosok.
A hosok egyinesege es kasztositasa jo otlet, de annyira ne korlatozuk mar le egy host foleg ne egy varazslot.
A nekromanta az igen is hasznalhason elet jellegu varazslatokat.
A (varazsloi) mágia nem "rasszista" dolog. By Varshi
"A Nekro az nem halalmagiat jelenti, azaz nem gonosz cucc. Csupan az eletenergiat manipulalja. A felhasznalas modja dont. Lasd:atomenergia" By Kavefozo
Ezeken gondolkoz el egy kicsit. Mert mondjuk a Nekromanta jellegu varazslatokat max egy pap kifogasolhatja vagy egy olyan varazslo akinek a jelleme nem engedi az ilyen jellegu varazslatok hasznalatat.
A Barbarok alapjaba veve igen izmos harcias teremtmenyek, de a barbar samanok akiket csatamagusnak kereszteltek el a Homm-ba miert ne hasznalhatna magiat ?
Ja es Gabi a mondanivalodba ez a legbutabb dolog amit olvastam.:
"egy hat hónapja küzdő, harmincas szintű hős győzzön le három sárkányt, azért hős"
6 honap alatt egy szintet sem lephetne egy "hos" nemhogy 30-at.
De meg, ha lep is annyit akkor is eleg ostobasagnak tunik, hogy sarkanyt fog olni egy kardcsapasal.
Mint mondtam a sarkany mint olyan hihetetlenul durva dolognak szamit.
Egy sarkanyt megtamadni egyenlo a halalal.
Az a baj a Homm-al, hogy tulsagosan megkavarja a mar jo ismert szerepjatek szabalyokat.
Tul sok vakmero dolog van benne.
Na most abbahagyom mert meguntam.

_________________
Maradok tisztelettel.:
-N-


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség