Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 676 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 34  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 04 szer., 16:27 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Gratulálok Beorn!!
A WoGoptions-ban néhol valóban láthatóak a beállításaim, de ez nem törvényszerű, mert valahol lekapcsoltam az összeset és úgy mentettem ki, míg máshol átállítgattam a dolgokat.
A Wog Setup leírásba elméletileg belinkeltem a saját beállításaimat (egy dat kiterjesztésű fájl).
Ha egy térképet wogizálsz, akkor az az elején ugye átállítgat mindent. Ha a játékot lemented, akkor az már tartalmazni fogja a WoG-os beállításokat is, és ezért csak WoG-os HOMM-mal lehet megnyitni. viszont betöltéskor simán folytatod a játékot, nem kezd el újra wogizálni semmit sem.
Beorn írta:
Azt is jól sejtem-e, hogy ha betöltöm a WoG opciókat, amiket nagy kínnal beállítgattam, az, amíg ki nem lépek a WoG-ból, addig életben lesz, tehát minden új map azzal az opcióval fog indulni?

Bingó! De ha kilépsz se muszály hogy elveszleggyenek a beállításaid. Le lehet őket menteni. A WoG pedig mindig az utoljára mentett/betöltött beállításokat állítja be induláskor.
Minden ami a 8-as és egyébb ú j lényekkel kapcsolatos:
WoGify Settings,... -> Hard-Coded options -> Level 8 dwellings function as normal
Ha be van kapcsolva, a 8-as szintű lénytermelők, úgy működnek mint az összes többi:
Ugyanott -> Sylvan Centaur creation is allowed
Ekkor a gép minden Elf-jét és Centaur-ját egyesíteni fogja (tapasztalat), és a "szilvákkal" harcol majd, amik jóval erősebbek. Ha nem kell, kapcsold ki.

Map Options and... -> Some Level 3 Monsters replaced with Ghosts
ha kikapcsolod nem igazán fogsz Ghostokkal találkozni
Map Options and... -> Extended Creature Upgrades
ha kikapcsolod nem lehetlesz bizonyos lényeket tovább fejleszteni (mit-mivé lásd a leírást)

Objects and Artifacts -> Level 8 Dwellings
kapcsold be és akkor lesznek 8-as szintű lénytermelők a térképen

Objects and Artifacts -> New Creature Dwellings
ha kikapcsolod bizonyos lénytermelők nem lesznek elérhetőek (leírásban részletezve. pl ha ezt letiltod meg a további fejlesztést akkor nem szabadna hogy beleütközz pl Sánta Gremlinekbe)

na hát nagyjából ennyi, ha kell pontosaban is leírom, de sztem innentől kezdve meg kell hogy találd a leírásban a dolgokat és ott úgy gondolom azért elég jól van részletezve minden (bár ezt azoknak kell eldönteni akik olvassák)

Amúgy meg mi az hogy optimális???
Pl én imádom a Karmic Battle (Map Options) beállítást, holott mikor először megmutatták nagyon nem tetszett
Játszál sokat, próbálgasd, mi mire jó, idővel kialakul mit szeretsz látni egy wogizált térképen

Remélem tudtam segíteni.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 05 csüt., 13:57 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Öhm embörek, felrakok egy képet, ki mit szól hozzá? Érdemes lenne folytatni a dolgot?
Kép
A kép frissítve

vagy ha esetleg már létezik magyarosítás a woghoz, az szóljon rám, ne kínlódjak feleslegesen. Ha pedig nem lenne érdemes-e folytatni?? (Ez csak a beállításokban változtatná meg a nyelvet, ahhoz hogy az egész HOMM : WoG-ot magyarrá tegyem nem terjed ki a tudásom)

Meg egy másik dolog. Találtam egy másik WoG kieg.-et http://www.wog.euweb.cz/DOWNLOAD.htm
Mondjuk, én kipróbáltam (pontosítok: ez még azért folyamatban van), de nekem nem igazán tetszett amit eddig tapasztaltam

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára jitay 2006 jan. 12 csüt., 12:48-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 05 csüt., 16:52 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Jitay Nagymester!

Ha megcsinálod az opciók fordítását (úgy, hogy az alsó magyarázó szöveg is magyar lesz), leborulok a földre, és imáimba foglalom a neved! Már eddig sem semmi amit tettél WoG-ügyben, de ha ez sikerül...

Egyébként a WoG map editor nagyon gáz! Nem tudom, miért nem lehetett a magyarázó szövegeket megírni az új objektumokhoz úgy, mint a régiekhez?! Vagy ne legyek nagyigényű? :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 05 csüt., 17:06 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Hát a fordítással kapcsolatban nem ígérhetek semmit, marha nagy meló ugyanis (és azért ugye az sem mindegy, hogy mit mire fordítok) (de mjad megpróbálom megfűzni az egyik ismerősömet aki angol szakos, hogy fordítsa már le a dolgok egy részét). Meg ezen kívül azért van más dolgom is.
A térképszerkesztő az ilyen szempontból tényleg nagyon sz@r, de erre nem tudok megoldást (esetleg majd kicsit körülnézek a neten)

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 06 pén., 16:21 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Nos.

Végre sikerült pontot tenni azon kérdés végére, hogy vajon a WoG szétcseszi-e az alap Heroest, vagy nem? Köszönet Krityónak a gyors tesztelésért. Tehát a részletek:

1.) a WoG a Heroes 3 könyvtárba települ, de attól független alkönyvtárakba

2.) a WoG mellett továbbra is játszható az alap SoD, megmarad a soD-os map editor is, csupán három apróság változik:

2.1. a kénbánya képe újra cserélődik (hasonló, mint a régi, de van egy kis bányaépület is mellette), szvsz az új szebb
2.2. a SoD pályaválasztáskor megjelenik egy WoG Options menügomb, de ez csak grafikailag van ott, inaktív
2.3. ha betettünk extra fájlokat (pl. az én új hősképeimet), akkor azokat a WoG install berakja egy alkönyvtárba, de innen szépen visszamásolva a Data könyvtárba, továbbra is ott virítanak, mind a SoD, mind a Wog alatt

Mindkét játékot lehet indítani, mindkét map editor külön-külön működik. És a lényeg: csináltam három pályát.
a.) a SoD map editorral megnyitottam egy régi SoD-os pályát, tettem rá pár új cuccost, és elmentettem
b.) csináltam a SoD map editorral egy új (random) SoD-os pályát
c.) csináltam a WoG map editorral egy olyan AB-s pályát, amire csak SoD-os cuccokat pakolásztam fel
:arrow: mind a három pályát Krityó mester a SoD-jával meg tudta nyitni, tudott velük játszani, tehát nincs belekavarás!!! :idea:

Egyedül a WoG mapeditor kicsit gázos, mert:
a.) hiányzanak az új cuccosok magyarázó szövegei (jobb klikk)
b.) amikor AB-s pályát kreálok, nem szürkíti ki a nem AB-s, tehát WoG-os cuccosokat
De mondjuk ez elviselhető. A SoD-os map editor (a kénbányán kívül) semmit nem változott!

Úgyhogy: ámberek, aki még nem tette fel a WoG-ot, itt az idő! Nem veszítetek vele semmit, maximum csak nyerhettek! Hiszen akár az összes WoG-os új feature letiltogatható, és csak a kényelmi funkciókat bennehagyva bátran lehet SoD-feeling-el WoG-ozni! Mindent érdemes kipróbálni, azután az embernek kialakul az izlése, hogy mi tetszik benne, és mi nem. Elvégre van választási lehetőség, bőven: vagy 300 kapcsoló... :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 17:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Sziasztok!

Végre-valahára sikerült a wogot feltelepítenem! :D
Jitay, Beorn: Amit írtam nektek, hogy nem sikerül telepítnem a következő oka volt: A telepítés helyének elérési útjában hosszú magánhangzó volt!!! (hiróz alkönyvtár...) Ezt átneveztem hiroz-ra és egyből sikerült! :) :D
Úgyhogy végre van wogom! :)

Üdv: Laca

Ui: Jitay, esetleg tedd bele a telepítési útmutatóba! Hátha más hülye is van aki idióta könyvtárakba telepíti fel a hirózt! :lol:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 18:06 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Most nem ezért vagy azért, de ott van :wink: : 2. pont első albekezdés:
Idézet:
A Heroes könyvtárának elérési útja csak angol betűket tartalmazhat, tehát ha teszem azt valaki úgy telepítette fel, hogy : \Játékok\HOMM3 - akkor az nagyon nem lesz jó


Amúgy gratulálok, hogy sikerült :D :D

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 10:30 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Üdv!

Tegnap felraktam az új lényeket. Sajna nem sokat nyomultam, ezért még nincs egy sem. De biztos kafák. Gondolom ez az upgrade csak a 3.59 késése miatt lett. A Forgeról tudsz valami újat, jitay?


_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 11:03 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Egyenlőre nagy a csönd a Forge körül, minden infot letitkosítottak, a honlapukon is alig van valami.
Az a kieg, meg ami beteszi azt a pár új lényt, nem a 3.59-et próbálja meg pótolni, mert már egy ideje kész van. Csak egyszerűen pár fan összedobta. Bár igaz, hogy per pillanat, a 3.59-es project körül is nagy a csönd, meg visszahívtak pár infot, ami eddig kinn volt a honlapukon, de ez talán annak a jele, hogy a végső finomításokat végzik. Legalábbis remélem 8)

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 13:57 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 dec. 08 szer., 11:54
Hozzászólások: 2364
Tartózkodási hely: KisNetegyele...
Azt had kérdezzem már meg, érzékeny ez a WoG a Win98-ra? Mert XP simán megy, ott meg még mindig nem akar menni? Hiányol magábol valami filét :shock: !(A halból készített meg nem ízlik neki :D )


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 14:51 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Én felpakoltam 98-ra (SE) is a WoG-ot (területi beállítás átállít magyarra, újraindít).

Nézd meg, hogy nincs-e magyar ékezet a Heroes könyvtár elérési útvonalában!

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 15:09 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Ha meg arra gondoltál, hogy felpakoltad, csak nem megy, akkor így tippre esetleg directx gond lehet. Nálam vígan elfut 98-as alatt, de ha megmondod mit hiányol, esetleg megpróbálhatok utánanézni

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 11 szer., 16:22 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Üdv!

Találtam néhány Wog kódot cheaterek részére:
http://www.cheatbook.de/files/heroes3wog.htm


_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 10:34 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Hali WoG-ozók!

Jitay Nagymester html formátumú remekművéből csináltam egy rövid, öt oldalas, doc-ot:
WoG options rövidített dokumentáció
Ez természetesen nem helyettesíti a Nagymester alkotását, csupán arra szolgál, hogy miután ez könnyen nyomtatható, amaz tanulmányozása közben be lehet rajta jelölni azokat a kapcsolókat, amiket be akarunk majd a game elején kapcsolgatni, valamint a játékba belépve egy gyors segítséget ad a teljes eltévedés ellen.

Remélhetőleg érthető voltam, mit is akartam pömpögni tulajdonképpen... :lol:

2006.01.13.
Azóta javítottam a doc-on, most már a jelen pillanatban érvényes beállításaim vannak kipipálva, illetve kiikszelve. Ahol kérdőjel áll, azon beállításokat csak akkor kapcsolom be, ha épp azzal a várral vagyok, vagy épp másmilyen csatákat szeretnék.

Kép

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Beorn the Shapeshifter 2006 jan. 13 pén., 10:31-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 21:51 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
Beorn, most hogy megvan a WoG, nem akarod kipróbálni a Gyűrű Szövetsége c. pályámat (amiben KTibsza is sokat segített :))? Ha akarod előkeresem, de lehet, hogy eltart majd egy ideig... annyi javított változat készült hozzá, hogy már nem tudom melyik a végleges. :P :lol:

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 13 pén., 13:03 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
No kijavítottam, pár kisebb hibát a telepítési útmutatóban, illetve átdolgoztam az egészet pdf-re. Ha valakinek van valami ötlete mit tegyek még bele, az szóljon, és akkor javítom ha kell:
pdf: WoG Telepítési Útmutató v2

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 13 pén., 16:05 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Ha már így megkérdezted :lol: :
1.) Szerintem a másik link jobb, mert amíg az elsőről nem tudtam feltelepítenia WoG-ot, addig a másik helyről, ami 44 file-ba van tömörítve, igen (Laca is innen rakta fel)
2.) A data könyvtárban lévő cuccosokat a Wog install nagyon intelligensen belepakolja a Data/backup könyvtárba (nálam ezek az új hősportrék voltak), tehát onnan vissza lehet pakolászni. De igazad van: jobb a biztonság... :lol:

Ha ezek után sem tudja senki felinstallálni a WoG-ot, akkor... A html-felületű szebb volt, szerintem inkább azt kéne erőltetni... :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 13 pén., 21:18 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 25 kedd, 16:15
Hozzászólások: 423
Beorn the Shapeshifter írta:
Ha már így megkérdezted :lol: :
1.) Szerintem a másik link jobb, mert amíg az elsőről nem tudtam feltelepítenia WoG-ot, addig a másik helyről, ami 44 file-ba van tömörítve, igen (Laca is innen rakta fel)
2.) A data könyvtárban lévő cuccosokat a Wog install nagyon intelligensen belepakolja a Data/backup könyvtárba (nálam ezek az új hősportrék voltak), tehát onnan vissza lehet pakolászni. De igazad van: jobb a biztonság... :lol:

Ha ezek után sem tudja senki felinstallálni a WoG-ot, akkor... A html-felületű szebb volt, szerintem inkább azt kéne erőltetni... :lol:

Beorn, neked nagyon bejött ez a wog lassan, ki kéne probálnom!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 12:06 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Pár hozzászólással feljebb írtam, hogy nekiálltam a WoG Beállítások menüjének a fordításához. Jelentem, hogy a dolog halad, mivel segítéget kaptam zolirobi-tól, így már ketten próbáljuk fordítgatni a dolgokat.

Az eddig meglévő fordítás innen: http://wakeofgods.uw.hu/wog_forditas.rar letölthető. A két kicsomagolt fájlt (ZSETUP00.TXT és ZSETUP01.TXT) be kell másolni a Data könyvtárba, és innentől a WoG beállításainak menüje már észben magyar lesz.

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 14 szomb., 12:26 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
jitay írta:
Pár hozzászólással feljebb írtam, hogy nekiálltam a WoG Beállítások menüjének a fordításához. Jelentem, hogy a dolog halad, mivel segítéget kaptam zolirobi-tól, így már ketten próbáljuk fordítgatni a dolgokat.

Az eddig meglévő fordítás innen: http://wakeofgods.uw.hu/wog_forditas.rar letölthető. A két kicsomagolt fájlt (ZSETUP00.TXT és ZSETUP01.TXT) be kell másolni a Data könyvtárba, és innentől a WoG beállításainak menüje már észben magyar lesz.

Ez még csak egy-két menüpontot fordit le, és nem tökéletes, de egy ezer mérföldes út is csak egy egyszerű lépéssel kezdődik, nem? :wink:
Mellesleg: ki szavaz arra, hogy egy baromi kemény, pár hónapos munkával leforditsuk az egész WoG-ot? :)

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 676 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 34  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség