Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 09 hétf., 20:59 
Avatar

Csatlakozott: 2006 jan. 04 szer., 17:25
Hozzászólások: 358
Tartózkodási hely: In da gamez!
zolirobi írta:
2008-ra már a Heroes 5 Complete az EVM sorozatban is meg fog jelenni, és a jövendőbeli Heroes fanatikusok már a Heroes 6-7 megjelenését fogják várni.
Kiváncsi leszek, hogy néz majd ki a Heroes team 2008-ban (ha lesz egyáltalán Heroes Team) :? . Vajon ugyanolyan aktiv tagja lesz a fórumnak beorn, hell, laca, kertics, mugger, nimbus,.... :?: Bárcsak tehetnék egy időutazást :( . Nagyon szeretném látni a fórum jövőjét is, nemcsak múltját. Remélem, egy nagyon király weblap-komplexum válik ebből a relativ kicsi oldalacskából :wink: :)

Engemet is érdekel mi lesz ebből az oldalból. Lehet, hogy addigra ebből az oldalából nagyon nagyon nagy oldal lesz, az oldalon pedig (min.) tízezer felhasználó lesz. Zolirobi jól moncta jó lenne egy kicsit az időbe utazni!!! :arrow: :arrow: :arrow: :D 8)

_________________
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 09 hétf., 21:43 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Balee írta:
Beorn the Shapeshifter írta:
És különben is, elég kivárni a 2008-as év Karácsonyát, mert szerintem akkor lesz ajándék játék a Heroes 5 a PC Guruhoz... :lol:

Igaz, addig már megjelenik 2 kiegészítő lemez is, na de ugye... :lol:


Nem olyan biztos az, Beorn, a Warcraft 3 se mai játék, de még mindig nem volt teljes játék egyetlen egy magyar Pc-s újsághoz sem...

A Blizzard nem arról híres, hogy újságmellékletekhez adják a játékaikat! A Warcraft 2 is mikor jelent meg cd mellékletként? Tudjátok-e?
A Warcraft 3 bemutatója előtt egy hónappal és ha jól tudom ez volt az első, amit Pc-s újsághoz kiadtak. Szóval a 3. rész kidaása úgy 10 éven belül várható...

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 09 hétf., 21:45 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Poetice írta:
Úgy olvastam, h telefonon keresztül is el lehet intézni... :roll:

Mi van akkor, ha az illető nem tud se angolul se oroszul, nincs net kapcsolata, de imádja a Heroes-t?
Cumi? :lol:

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 09 hétf., 22:16 
Avatar

Csatlakozott: 2005 júl. 27 szer., 9:07
Hozzászólások: 38
Freemy írta:
Poetice írta:
Úgy olvastam, h telefonon keresztül is el lehet intézni... :roll:

Mi van akkor, ha az illető nem tud se angolul se oroszul, nincs net kapcsolata, de imádja a Heroes-t?
Cumi? :lol:


nem multizik hanem csak a gép ellen fog játszani mint már megszoktuk :)

_________________
jogállamban a pénz a fegyver
"Kép"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 8:25 

Csatlakozott: 2004 jan. 25 vas., 13:05
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Jánossomorja
Aragorn88 írta:
Beorn the Shapeshifter írta:
És különben is, elég kivárni a 2008-as év Karácsonyát, mert szerintem akkor lesz ajándék játék a Heroes 5 a PC Guruhoz... :lol:

Igaz, addig már megjelenik 2 kiegészítő lemez is, na de ugye... :lol:


Ugyan már, ha 10 éves játékokat pénzért árulnak a boltban, akkor mért lenne benne a H5 a PcGuru-ban :?:

a h3-at most is 1990-ért adják, mégis benne volt tavaj májusban a pcguruban:-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 8:34 

Csatlakozott: 2004 jan. 25 vas., 13:05
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Jánossomorja
Beorn the Shapeshifter írta:
16.-án jön ki az új PC Guru, amibe igértek egy eredeti, hivatalos, stb. leírást a játék jelenlegi állásáról. Mivel az ottani arcok nagy Heroes fanok (a teljes játék volt már a H3, meg a H3 AB), gondolom ez eléggé "hivatalos" és elfogadható vélemény lesz.

A lopott / másolt / stb. verzióktól tényleg nekem is kiütésem van, bár igaz, ami igaz, egyszer-egyszer elcsábul az ember. Én a Wizardry 8-cal jártam így, ami Mo-on kb. 1 évre rá jelent meg, miután külföldön kiadták. Thx! (Azóta megvan persze eredetibe is, meg PcGuru dvd-n is :lol:).

Úgyhogy: a demót biztos hipp-hopp kiadják a pc újságok (presztízs, hogy melyik fogja előbb lenyomni), de az is biztos, hogy pl. Adler nem fogja tudni kipróbálni a multit, mert az nem lesz benne... :cry: Mondjuk amit írtatok a Starforce-ról, az elég érdekes: ha nincs netem, nem is tehetem fel a (eredeti és hivatalos) játékot?


az a starforce-os védelem amiről tudunk, az a bétára vonatkozik. valószínűleg azért csinálták meg így, hogy minimális legyen az infokiáramlás a tesztelés alatt.
ha a játéknál ugyazezt a védelmet használják, akkor sem kell megijedni, elég egy telefon a reggeléshez. az is elképzelhető hogy maga a játék menni fog majd reggelés nélkül és csak a multihoz kell reggelni. egyenlőre semmi érdemi info nincsa a témával kapcsolatban


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 10:46 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Prokusz írta:
az a starforce-os védelem amiről tudunk, az a bétára vonatkozik. valószínűleg azért csinálták meg így, hogy minimális legyen az infokiáramlás a tesztelés alatt.
ha a játéknál ugyazezt a védelmet használják, akkor sem kell megijedni, elég egy telefon a reggeléshez. az is elképzelhető hogy maga a játék menni fog majd reggelés nélkül és csak a multihoz kell reggelni. egyenlőre semmi érdemi info nincsa a témával kapcsolatban

Jó, csak nagyon nem szeretném valmi idegbeteg, túlvédekező program miatt szétcseszetni a gépemet! :evil: Úgyhogy valszeg meg fogom várni a vásárlással az első infókat, amiket majd ide írtok... Remélem nem szentségelésekkel lesz tele... :lol:

áááá, ez még sem jó ötlet, úgy sem bírom ki, hogy ne vegyem meg még aznap délután, ahogy kijön az üzletbe... :(

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 11:23 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jún. 02 csüt., 10:50
Hozzászólások: 149
Tartózkodási hely: Szombathely
Hááát igen, nálam (is) spec. el kellett különíteni 25-30 ezret a gyári HEROES5-re, és a nyári DM koncertre... :lol:
De azért, ha lesz lehetőségem én is kipróbálom a gamét vmilyen formában, bár olyan nagyon rossz nem lehet most már... :wink:

-->OFF
Gyorsan, Beorn...
...írj még vmit, és meg lesz az 1K hsz! :D :lol:
-->ON

_________________
Vond


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 12:24 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Beorn the Shapeshifter írta:
Úgyhogy valszeg meg fogom várni a vásárlással az első infókat, amiket majd ide írtok... Remélem nem szentségelésekkel lesz tele... :lol:

áááá, ez még sem jó ötlet, úgy sem bírom ki, hogy ne vegyem meg még aznap délután, ahogy kijön az üzletbe... :(

Én is remélem, hogy jó lesz. Viszont abban biztos vagyok, hogy nem fogom a megjelenés napján megvenni. Még egy hónapra rá sem, akár jó lesz, akár nem. Ha tényleg jó lesz és csakis akkor majd később fogom megvenni, ha már lejjebb megy az ára.

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 12:39 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Freemy: ezzel csak egy a gond, mint ahogy én is szívtam annak idején a Dungeon Siege 1-el, hogy a jó játékoknak nagyon-nagyon lassan megy le az ára (kb. 1 év / 1 ezer Ft), ha meg gyorsan megy le még is, akkor nem érdemes megvenni, mert nem jó... :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 20:01 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
az első Tábor 2000 ben volt.............ehhez képest kell gondolkodni a jövőt illetően, ha a H5 nem jön be nem fogunk kétségbe esni, nyomjuk tovább a 3-at, eddig nem untuk meg, már sose fogjuk:)

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 20:28 
Avatar

Csatlakozott: 2005 nov. 15 kedd, 19:07
Hozzászólások: 181
Tartózkodási hely: Budaörs
zolirobi írta:
Beorn the Shapeshifter írta:
És különben is, elég kivárni a 2008-as év Karácsonyát, mert szerintem akkor lesz ajándék játék a Heroes 5 a PC Guruhoz... :lol:

Igaz, addig már megjelenik 2 kiegészítő lemez is, na de ugye... :lol:

2008-ra már a Heroes 5 Complete az EVM sorozatban is meg fog jelenni, és a jövendőbeli Heroes fanatikusok már a Heroes 6-7 megjelenését fogják várni.
Kiváncsi leszek, hogy néz majd ki a Heroes team 2008-ban (ha lesz egyáltalán Heroes Team) :? . Vajon ugyanolyan aktiv tagja lesz a fórumnak beorn, hell, laca, kertics, mugger, nimbus,.... :?: Bárcsak tehetnék egy időutazást :( . Nagyon szeretném látni a fórum jövőjét is, nemcsak múltját. Remélem, egy nagyon király weblap-komplexum válik ebből a relativ kicsi oldalacskából :wink: :)


Aragorn88 biztos lesz. :wink:

Minden bizonnyal nem lesz egyszerű megszerezni a H5-öt még EVM-ben sem, de én ezt bebiztosítottam: anyukám azt mondta, ha megnyerem a Zrínyi matekverseny megyei fordulóját, megkapom a H5-öt. Márpedig azt a versenyt tavaly (legalábbis a megyei fordulót) holtversenyben megnyertem.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 21:52 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Na, ezt már szeretem: egy ifjú titán a valós életben is bizonyít és egy Heroes lesz a díj! Anyukádnak üzenem, ez tuti jó gyereknevelés! :wink:

Üdv, Krityó

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 22:00 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 13 szomb., 22:42
Hozzászólások: 624
Tartózkodási hely: Budapest/Pécs
Nálunk csak akkor volt vasárnapi ebéd - olyan, amit a gyerekeim rendeltek tőlem - ha nekem is átadták a gépet, hogy én is tudjak Hírózozni... :) ez is gyereknevelés? vagy inkább zsarolás? :) a cél szentesítette az eszközt.

_________________
A három legnehezebb dolog az életben: bízni, hinni, megbocsátani.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 22:49 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2003 márc. 25 kedd, 22:56
Hozzászólások: 379
Tartózkodási hely: Budaörs
Ez is az, bár kissé az "erőfölénnyel való visszaélés" tipikus esetét látom benne! :lol: :lol:
Krityó

_________________
Krityó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 10 kedd, 23:07 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Beorn the Shapeshifter írta:
Freemy: ezzel csak egy a gond, mint ahogy én is szívtam annak idején a Dungeon Siege 1-el, hogy a jó játékoknak nagyon-nagyon lassan megy le az ára (kb. 1 év / 1 ezer Ft), ha meg gyorsan megy le még is, akkor nem érdemes megvenni, mert nem jó... :lol:

Ha jó lesz és nem is megy nagyon le az ára, akkor ősszel megveszem, addig semmiképp, mert nyárig nem lesz pénzem rá, a nyári munkából meg majd erre rakok félre. Remélem megéri dolgozni érte.
Addigra meg is tudom. :D

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája: 1 újszülöttnek minden vicc új
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 1:57 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Lehet, hogy már volt szó róla (bocsi akkor). Sztem bazi jó dolog:

Tuesday 11.29.05 HoMM V Unique Racial Abilities
by Fabrice Cambounet, producer.

In Heroes of Might and Magic V, each race has a unique ability: heroes of each race have a specific "prevailing" class-related skill which defines the orientation of their RPG development. Also, in each race's town there are special structures supporting this racial ability and corresponding the heroes' skills. These structures can only be used by heroes of the same race. Sometimes racial ability may coincide with class skill (Sylvan, Academy, Inferno, Necropolis), in other cases both of them will be used at the same time (Haven, Dungeon). We created these abilities to reflect the characterisitcs of each faction in the way it is played.


HAVEN
Counterstrike
This skill can be upgraded. Depending on its level, the creatures under the hero’s control will deal more damages on retaliation strikes. This reflects the fact that Haven troops and heroes belong to a faction that is well organized and structured in combat, and also might-oriented.

Training
Humans can train low-tier creatures to become high-tier ones (Peasants to Archers, Archers to Squires, Squires to Clerics, Clerics to Cavaliers). Training can be performed only in Haven towns where Training Grounds facility exists, and only by Haven heroes. Heroes of other races would not be able to use Training Grounds as they do not have the ability to do so. Creatures of other races can not be trained either.

The cost of this training ability is rather high at first, but can be reduced by upgrading the Training Grounds building or by learning a special skill called Expert trainer.


SYLVAN
Favoured Enemy
Elf rangers have the unique ability to train their creatures to fight a specific enemy. Every ranger begins with at least 1 creature designated as favorite enemy, later in the game this can be changed with the help of the Avenger’s Guild (special building in Sylvan towns) up to the maximum of four enemies per hero (according to the skill level).

Creatures in hero’s army deal more damage against enemy creatures that are currently in ranger’s Favorite Enemy list. Several other special abilities of the ranger take the Favorite Enemies list into account too.


ACADEMY
Artifice
Every wizard is highly trained in artifacts crafting and arcane arts. They are able to create “micro-artifacts” that can be used to equip the creatures in their army thus improving their stats. Depending on the skill level, more complex and powerful equipment can be created.


INFERNO
Gating
Infernal creatures in hero’s army are granted the ability to “gate”, i.e. call for the infernal plane to summon reinforcements to the battlefield.

Level 1 heroes are allowed to gate only low-tier creatures like imps and horned demons, and only a low percentage of the initial stack will join the battle. However, as skill level goes higher more powerful creature can be gated up to Pit Lords and Devils, and in greater numbers. It costs an action – and a turn – for a creature to gate their “brethren from hell”, and the reinforcements would not come immediately either, but you are free to choose where they shall appear (even behind the enemy’s castle walls if you like!). Gating can be improved by upgrading the skill and erecting special buildings in Inferno towns.


NECROPOLIS
Necromancy
This ability already existed in previous Heroes installments for the Necropolis faction. It gave us the idea of creating a special ability that would unique to each race, so you can thank the undead for this feature.

So, necromancers have the unique ability to resurrect enemy bodies as skeletons to enlist in their ranks after a battle. You will only be able to resurrect a low percentage of deceased enemies at first, and you will only be able to generate skeletons. However, as your hero evolves you may raise greater armies and better troops with this method.


DUNGEON
Invocation
Dark Elves have an innate binding to the magical elements of nature, associated with damage and destruction. As opposed to Academy wizards who rely on knowledge and wisdom, they have an instinctive and visceral sense of magic that allows them to improvise creative effects on basic spells.

As a result warlocks have the unique ability to deal increased magical damage to creatures with Magic Proof abilities and even against immune to magic creatures. The amount of damages dealt depends on the skill level.

Elemental Vision
The Dark Elves' connection to the magical elements of nature has other benefits as well. With proper training – and with special buildings erected in Dungeon towns – the Warlock can “feel” what element (fire, air, water or earth) is bound to the given creature and to the terrain segment the creature is battling upon, and use this knowledge to his or her advantage. Attacking enemy creatures with opposing elements will result in additional damage, while positioning your creatures to match the elemental characteristics of the terrain will raise their stats.

This ability works even without conscious application, but if managed correctly it will be a significant bonus power for any Warlock hero.


nekem eddig a training tűnik a legbalf...abbnak, de várjuk még ki a végét. soxor amúgy sem az ár dönt, hanem hogy fel lehet upgradelni a gyengébb egységeket jobbakká...
ha nem túl drága az upg. akkor egy igen tápos tulajdonság is lehet... (feltéve, hogy nincs mennyiség/időbeli korlát)

az artifactos nagyon übertápnak néz ki, de ez is a részletektől függ...

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 2:03 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Wednesday 11.23.05 Heroes V Feature: Trails
By Fabrice Cambounet, Producer.

During the development of Heroes V we were searching for ways to show the influence of the player on the map. Heroes are of course the main force through which you conquer the map and carve your kingdom. This is something that we wanted to highlight.

We came to the idea of adding trails to the Heroes while they were moving around. The idea was really simple at the start: simply mark the path used by the hero. But while working on this new feature, we realized it had a nice potential. The trail could be different from one hero to the next! It could be different depending on the hero’s level, thus providing a pleasant feedback to his growth in the game. It could also be different depending on his race: that would highlight the clash of styles from faction to faction that we introduce in the visuals of Heroes 5.

All of these elements finally combined into a system that leaked into gameplay as well: as heroes are leaving a trail, this could also be used to track them! When you patrol around and come across such a trail, you will be able to know which sort of hero left that, have a fair idea of his level (and know if he is a threat or not), and which direction he left. Now you can chase him down! This idea has also been used in some maps where you need to avoid enemy heroes, and thus trails give you very important information to solve the map.

hmmm... jópofa
nyomkereső és bőrharisnya már van a játékban :)
Incsu Csunna és a többiekkel mi lesz? :)
a játékos meg Old Shatterhand :) ahogy mozgatja az egeret

komolyabban: erre is rá lehet építeni pár skillt. lehet, megint divatba jönnek majd a felderítők :)

Kép

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 11:01 
Avatar

Csatlakozott: 2003 okt. 08 szer., 18:17
Hozzászólások: 3376
Tartózkodási hely: New-Erathia
Bakker! Le tudnád írni a lényegét a bemásolt angol szövegnek? Németes lennék és így gőzöm sincs mik ezek a nagyon jó dolgok. :cry: :( :cry:
Az is jó nekem, ha valaki más megteszi, de jó lenne érteni.
Köszi!

_________________
Kép

Freemy


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2006 jan. 12 csüt., 11:34 
Avatar

Csatlakozott: 2005 okt. 09 vas., 19:49
Hozzászólások: 509
Tartózkodási hely: Behemoth's Lair
bakker írta:
Lehet, hogy már volt szó róla (bocsi akkor). Sztem bazi jó dolog:

Tuesday 11.29.05 HoMM V Unique Racial Abilities
by Fabrice Cambounet, producer.

In Heroes of Might and Magic V, each race has a unique ability: heroes of each race have a specific "prevailing" class-related skill which defines the orientation of their RPG development. Also, in each race's town there are special structures supporting this racial ability and corresponding the heroes' skills. These structures can only be used by heroes of the same race. Sometimes racial ability may coincide with class skill (Sylvan, Academy, Inferno, Necropolis), in other cases both of them will be used at the same time (Haven, Dungeon). We created these abilities to reflect the characterisitcs of each faction in the way it is played.


HAVEN
Counterstrike
This skill can be upgraded. Depending on its level, the creatures under the hero’s control will deal more damages on retaliation strikes. This reflects the fact that Haven troops and heroes belong to a faction that is well organized and structured in combat, and also might-oriented.

Training
Humans can train low-tier creatures to become high-tier ones (Peasants to Archers, Archers to Squires, Squires to Clerics, Clerics to Cavaliers). Training can be performed only in Haven towns where Training Grounds facility exists, and only by Haven heroes. Heroes of other races would not be able to use Training Grounds as they do not have the ability to do so. Creatures of other races can not be trained either.

The cost of this training ability is rather high at first, but can be reduced by upgrading the Training Grounds building or by learning a special skill called Expert trainer.


SYLVAN
Favoured Enemy
Elf rangers have the unique ability to train their creatures to fight a specific enemy. Every ranger begins with at least 1 creature designated as favorite enemy, later in the game this can be changed with the help of the Avenger’s Guild (special building in Sylvan towns) up to the maximum of four enemies per hero (according to the skill level).

Creatures in hero’s army deal more damage against enemy creatures that are currently in ranger’s Favorite Enemy list. Several other special abilities of the ranger take the Favorite Enemies list into account too.


ACADEMY
Artifice
Every wizard is highly trained in artifacts crafting and arcane arts. They are able to create “micro-artifacts” that can be used to equip the creatures in their army thus improving their stats. Depending on the skill level, more complex and powerful equipment can be created.


INFERNO
Gating
Infernal creatures in hero’s army are granted the ability to “gate”, i.e. call for the infernal plane to summon reinforcements to the battlefield.

Level 1 heroes are allowed to gate only low-tier creatures like imps and horned demons, and only a low percentage of the initial stack will join the battle. However, as skill level goes higher more powerful creature can be gated up to Pit Lords and Devils, and in greater numbers. It costs an action – and a turn – for a creature to gate their “brethren from hell”, and the reinforcements would not come immediately either, but you are free to choose where they shall appear (even behind the enemy’s castle walls if you like!). Gating can be improved by upgrading the skill and erecting special buildings in Inferno towns.


NECROPOLIS
Necromancy
This ability already existed in previous Heroes installments for the Necropolis faction. It gave us the idea of creating a special ability that would unique to each race, so you can thank the undead for this feature.
So, necromancers have the unique ability to resurrect enemy bodies as skeletons to enlist in their ranks after a battle. You will only be able to resurrect a low percentage of deceased enemies at first, and you will only be able to generate skeletons. However, as your hero evolves you may raise greater armies and better troops with this method.


DUNGEON
Invocation
Dark Elves have an innate binding to the magical elements of nature, associated with damage and destruction. As opposed to Academy wizards who rely on knowledge and wisdom, they have an instinctive and visceral sense of magic that allows them to improvise creative effects on basic spells.

As a result warlocks have the unique ability to deal increased magical damage to creatures with Magic Proof abilities and even against immune to magic creatures. The amount of damages dealt depends on the skill level.

Elemental Vision
The Dark Elves' connection to the magical elements of nature has other benefits as well. With proper training – and with special buildings erected in Dungeon towns – the Warlock can “feel” what element (fire, air, water or earth) is bound to the given creature and to the terrain segment the creature is battling upon, and use this knowledge to his or her advantage. Attacking enemy creatures with opposing elements will result in additional damage, while positioning your creatures to match the elemental characteristics of the terrain will raise their stats.

This ability works even without conscious application, but if managed correctly it will be a significant bonus power for any Warlock hero.


nekem eddig a training tűnik a legbalf...abbnak, de várjuk még ki a végét. soxor amúgy sem az ár dönt, hanem hogy fel lehet upgradelni a gyengébb egységeket jobbakká...
ha nem túl drága az upg. akkor egy igen tápos tulajdonság is lehet... (feltéve, hogy nincs mennyiség/időbeli korlát)

az artifactos nagyon übertápnak néz ki, de ez is a részletektől függ...

Arról van szó, hogy mindegyik városnak, hősnek van vmilyen speciális képessége, amit fejleszthetnek is.

HAVEN
Counterstrike: több sebzést okoznak a haven lényei visszaütéskor.
Training: a haven alacsony szintű lényei felfejleszthetőek a Training Grounds nevű építményben. Ha a hős ismeri a Training képzettséget, olcsóbban fejlesztheti a lényeit (Peasants -- Archers, Archers -- Squires, Squires -- Clerics, Clerics -- Cavaliers).

SYLVAN
Favoured Enemy: minden hős választhat egy ellenséges lényt (a hős fejlesztésével több lényt is felvehetsz erre a listára, max. 4), ami ellen a saját katonáid nagyobb sebzést okoznak.

ACADEMY
Artifice: a hős varázstárgyakat tud készíteni a saját katonái számára, amelyek fejlesztik a képességeiket. Fejlettebb hősök erősebb tárgyakat tudnak készíteni.

INFERNO
Gating: a hős erősítést hívhat a saját városokból. A gyenge hősök természetesen csak gyenge lényeket hívhatnak, de az erős hősök már akár ördögöket is idézhetnek. Ez egy kört vesz igénybe, de a hős határozhatja meg, hogy hova fognak a lények kerülni (akár az ellenség várának kapujába is :twisted: ).

NECROPOLIS
Necromancy: ez a képesség már létezett az előző Heroes játékokban is, nem hiszem, hogy bárkinek is magyarázni kellene :wink:

DUNGEON
Invocation: a Warlock-ok több mágikus sebzést tudnak okozni mágiavédelemmel rendelkező lényeknek, és még olyan ellenséget is meg tudnak sebezni ily módon, amelyek egyébként teljesen immunisak a varázslatokra.
Elemental Vision: ezt nem igazán értem :oops: . A négy elemmel kapcsolatos, de nem értem, mi a lényege :oops:

_________________
Mindannyian őrültnek születünk. Néhányan azok is maradunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség