Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 201 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 03 csüt., 22:11 
Avatar

Csatlakozott: 2003 máj. 28 szer., 19:02
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Monor
Szerintem az árlistát nem kell átalakítani.Ez egy évek óta kifort lista,ami szerintem tökéletes,már csak finomítgatásra szorul.Ezt bizonyította az idei tábor és BB.
Ha mindenki a saját szájíze szerínt alakítgatná,akkor megint csak káosz lenne belőlle.Utobb is elég kiegyensulyozott mezőny jött össze.Ennek a listának az átalakításával,megint kezdődne előröl minden."Ez nem jó az nem jó".Nem az egyéni taktikákhoz,ill.csapatokhoz kell igazítani az árlistát,hanem a már jól bevált listából kell kitalálni a nyerő seregeket.
Mindenki egyenlő feltételekkel vásárolhat belőle.

_________________
Üdv:Karesz


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 03 csüt., 22:38 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Karesz írta:
Szerintem az árlistát nem kell átalakítani.Ez egy évek óta kifort lista,ami szerintem tökéletes,már csak finomítgatásra szorul.Ezt bizonyította az idei tábor és BB.
Ha mindenki a saját szájíze szerínt alakítgatná,akkor megint csak káosz lenne belőlle.Utobb is elég kiegyensulyozott mezőny jött össze.Ennek a listának az átalakításával,megint kezdődne előröl minden."Ez nem jó az nem jó".Nem az egyéni taktikákhoz,ill.csapatokhoz kell igazítani az árlistát,hanem a már jól bevált listából kell kitalálni a nyerő seregeket.
Mindenki egyenlő feltételekkel vásárolhat belőle.


Mondjuk én, amint az tán hozzászólásaimból is kiderül, nem az árakat akarom/szeretném alakítgatni, hanem ezt a stack dolgot, csak azért, hogy tényleg sereg íze legyen, és ne arról szóljon a támadás, hogy ki üt először, és kinek adja be a moralt v. a luckot. Persze ezek így is fontos tényezők maradnak, meg kell is maradjanak, de talán többet érne a taktika, és a jól átgondolt sereg felépítés...
Meg mindentől függetlenül egy próbát megér, nem?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 03 csüt., 23:23 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 20 vas., 23:14
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Nézzük szép sorjában!

Ami a versenyt illeti, én Bogpistával értek egyet. A jobb igenis verje a kevésbé jobbat, és a mák szerepét csökkenteni kell. A legjobb talán a no lvl5 lenne a varázslatokat illetően.

Ami a szétlövés kiváltását illeti, szerintem a battle arena a veszteség számolásával jó alternatíva lenne. Tud valaki egy ilyen mapot dobni?


A támadás árlista:
- Úgy látszik itt Aant-t pártján vagyok. Igenis lehessen a varis/speckós lényekből is sereget csinálni. Ezekért kisegtő stackonként kellene extrát fizetni. (ez a legújabb változat, szerintem ez már egész jó.) Pl. Ogre magiból veszel 150-et, és egybe teszed őket, azaz ők lesznek a fősereged, akkor nem kell értük fizetni (extrát). Ha úgy akarod használni, hogy 148-1-1, akkor két kiegészítőt kell fizetni pluszban, mondjuk kétszer 200-at.
Tök egyértelmű, hogy a tower M Genie-k nélkül sehol sem lenne pl. a támadásban a mostani árlista alapján.
Valaki kérdezte, hogyan ellenőrzöd, hányfelé osztja a cuccot az ellen. Nos, mi sem egyszerűbb: kinyitod a szemed, és megnézed. (BOCS :lol: ); Ssth is ezen problémázott, de aztán rájött, h feleslegesen.

- Csináltam egy új listát, amiben benne van minden javaslat részletesen, konkrét árakkal. A lények árai még nincsenek meg, csak az irányelvek. A listát elküldtem Muggernak, aki remélhetőleg kiteszi nekünk ide, ha ideje engedi.

- Az életet adó cuccok szerintem kb jó árban vannak.

Üdv,
2much4me


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 03 csüt., 23:45 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Remélem elég gyors voltam! :)

Itt a SenSei féle javított árlista alapváltozata:
http://heroes.hardwired.hu/mugger/egyeb ... a%20v2.zip

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 03 csüt., 23:46 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 20 vas., 23:14
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Budapest
Mugger_ írta:
Remélem elég gyors voltam! :)


Mint a villám, köszi szépen!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 04 pén., 1:04 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Én meg csináltam egy gyorhalál mapot, szétlövés helyett, hátha a BA nem lesz jó, vagy hátha elnyeri tetszéseteket.
Itt a szabály, a mapot meg Muggertől kértem, tegye fel (szegény, mindenki őt zaklatja... :cry: )...

Gyorshalál

Szabályok
1. Mindkét hős hat tetszőleges lényt választhat, minden szintről 1-et, akár több vártípusból is (* minden lény a várának megfelelő 1 heti, castle-ös populáció mennyiségében leledzik).
2. Az induló golemet dismisseli, s ezután következhet az őselem-választás:
3. A négy őselemből egyet választhat a játékos, és megkapja a hozzátartozó golemet, illetve pandora boxot.
3a Az őselemekhez a következő skillek ill. spellek tartoznak:
- levegő -> adv. air magic; adv. resistance// haste; magic arrow; precision
- víz -> adv. water magic; adv tactics// bless; magic arrow; forgetfullnes
- tűz -> adv. fire magic; adv. offense// curse; magic arrow; blind
- föld -> adv. earth magic; adv. armorer// slow; magic arrow; anti magic
4. A hősök a szintlépőbe teleportálnak, itt ellenőrizhetik, hogy ellenfelük nem vett-e ki több pandorát, szintlépés
4a A hősök 4 szintet fejlődnek, tetszőlegesen választhatnak, ill. 2-t kapnak a primarykhoz
5. Artifact választás: a piros hős választhat elsőnek artifactot, 2-őt a hat közül
6. Ezután választ a kék hős artifactot, kék megtámadja pirosat

Egyéb:
- Piros hős alap varázslat: stoneskin
- Kék hős alap varázslat: bloodlust
- Ha nem sikerül eldönteni, ki legyen a piros, ki a kék, akkor kockadobás ;-)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 04 pén., 1:09 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 20 vas., 23:14
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Budapest
Még annyi, hogy ha valaki megköpködi az árlistát, akkor írja oda harmadiknak az ő javasolt árát, lehetőleg magyarázattal együtt!

Üdv,
2much4me


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 04 pén., 1:16 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Ezen kívül rájöttem, nincs is értelme átírnom az árlistát.

Megkérek minden kedves kollégát, hogy legyetek szívesek, 1 vagy akár két csapatot összeállítani az EREDETI HBB3-as árlista alapján (egyenlőre ez a kiindulási pont), a következők figyelembe vételével:
- Legalább 4 stack legyen a csapatban!
- 1 stackre MAXIMUM 5000 aranyat lehet költeni.
- NEM lehet két egyforma stacket venni alapból (viszont ha hagysz helyet, akkor csata előtt leválaszthatsz belőle 1-2t, vagy ketté is szedheted).
Ennyi

Ez nem olyan sok, hogy ne lehetne megjegyezni, szerintem :roll:
A csapatokat ide küldjétek lécci:
cgs@geek.hu ill. ha visszadobja, mert megtelt akkor ide: silvergecco@geek.hu
Hétfőn éjjel dolgozom, tehát akkor össze tudom rakni a csapatokat :lol: és ha vkinek lenne kedve, csütörtökön ugorjon el hozzám, és akkor hot seatben tesztelhetjük a csapatokat, ami azért sokkal jobb lenne!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 04 pén., 9:30 
Avatar

Csatlakozott: 2005 feb. 20 vas., 23:14
Hozzászólások: 219
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Azért, hogy az egész reformból legyen is valami, kell egy irányvonal, amin végigmegyünk, nem pedig csak összevissza kapkodunk, mert abból nem lesz semmi.

Mivel én kezdeményeztem a dologot, ezért én is szeretném ezt végezni. Ez nem mások ötleteinek a kizárását jelenti, hanem azt, hogy mindent a maga idejében tegyünk.

Sorjában:
1. A szétlövés helyettesítésére szerintem elég jó a Battle arena, vagy amit Silver javasolt. Ezt a két mapot átdobná valaki?

2. Ami a no lvl5 szabályt illeti szerintem úgy lehetne kompenzálni a dragonos várak ebből adódó előnyét, hogy ne tudjanak az első héten kastélyt is húzni, azaz ne legyen meg a lvl3 dwell, vagy a mage guild.

3. A támadás. Ez a legösszetettebb, nem intézhető el egy sorban. Nézzük:
Silver ötlete arról, hogy legyen több fő stack jó, csak épp szerintem koránt sem olyan könnyen megvalósítható, túl sok a lehetséges komplikáció. Épp ezért először a lények és cumók árának belövésével kellene kezdeni, aztán a több stack fősereggel, amit először a KÉT stacknál kellene kezdeni.
A menetrend tehát:

a. meghánnyuk vetjük, véglegesítjük az összes cucc árát, leszámítva a lényekét. Ennek a javaslatát már feltettem,nézzétek meg.
b. a lények árát is meghatározzuk.
c. a fő stack kérdéskört is kidolgozzuk. (Ez nem azonos a speckós egységek külön stackba rakásának kérdésével)

Ebben a sorrendben kellene haladni szerintem és szigorúan nem kapkodva mindenfelé, hogy elkerüljük a Mugger által bölcsen említett problémákat.

Üdv,
2much4me


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 04 pén., 10:05 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Silvertől semmilyen felteendő cuccos nem érkezett, ha bármit küldtök a
mugger@freemail.hu -ra tegyétek, ezt a címet több gépről is látom, gyorsabban tudok rá reagálni. Nyugodtan küldjetek csak bármit, szívesen segítek ha tudok.

Nos a slotos 5k fixes problémával kapcsolatban, nekem egy nagy bajom van, méghozzá az, hogy kötelező lenne!!! Én a tiltás, vagy a fix. slotárak HELYETT inkább (s minden más hasonló esetben is) a pozitív diszkriminációt javasolnám, ne erőszakoljunk senkire, semmilyen általunk helyesnek vélt dolgot SEM! Ha valaki egy típusú lényből akarja összerakni a seregét TEHESSE!!! Legfeljebb, ha megfelel a kiválasztott feltételeknek kapjon +akármennyi elkölthető aranyat! Így a helyesnek vélt irányba terelhető a csapatösszeállítás, mégsem marad senkiben olyan érzés, hogy pl. én a "kentaurok szerelmese vagyok s nem lehet tisztán ilyen seregem"!

Üdv.Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 04 pén., 15:17 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 12 szer., 14:03
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Balkány
Sziasztok!

Teljes mértékben támogatom Mugger javaslatát. Az 5 k-val már csak azért is bajok vannak, mert ( a mostani árak szerint ) nem lehetne egyetlen főlényből sem 7-nél többet venni. Azaz ez a szabály szerintem megint csak az aprónépes seregek tervezőinek kedvezne.

A nagyobb variációs lehetőségek kedvéért talán érdemes lenne elgondolkodni a már többek által többször is megemlített lehetőségeken: csökkenteni mindennek az árát, vagy növelni az elkölthető arany mennyiségét. Lehet jó lenne lvl15 helyett lvl20-ig vagy lvl25-ig felvinni a hősöket szintlépéskor: jobban kijönne a speckós hősöknél a specialitás által adott extra tulajdonság és így már érdemesebb lenne elgondolkodni a normal hősöknél 3-4-szer drágább Crag, Tazar stb. megvásárlásán.

Hát ennyi...

Üdv:
ubul

_________________
"Nincs káros anyag, csak káros mennyiség"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 04 pén., 15:32 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
Sziasztok!

Én is Mugger pártján állok, hogy pozitívan diszkrimináljuk azokat, akik összetettebb csapatot építenek, pl. ha 4 féle lényből vásárolnak, és minden lényre legalább 10% aranyat költ, vagy 10%HP-ból áll(pl 10-10-10-70% arany vagy HP), akkor valamilyen pluszt kapjon (plusz jellege, mértéke, azután is ráér, ha elfogadunk egy ilyen javaslatot.)

Mivel szvsz. a lények egymáshoz viszonyított ára+ varázslatokhoz +artikhoz viszonytott ára hellyel közzel jó (kisebb módosításokkal) Én nagyon támogatnám ha mondjuk akár 40-50 ezer aranyból lehetne gazdálkodni. természetesen ezt ki kellene tesztelni, mert elképzelhető, hogy ez megint az aprónép javára billentené a mérleg nyelvét.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 04 pén., 15:42 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Elnézést, hogy én is beleszólok :oops: , a támadási versenyeket abszolut kívülállóként követem, és csak poénból rakosgattam össze magamnak sereget, meg letöltöttem mások mentését (az gép elleni versenyből).

SenSeinek tökéletesen igaza van abban, hogy a védő varázstárgyak kerüljenek kevesebbe, mint a támadók. Hisz a H3-ban nincs visszatámadás, és akit elsőként megütnek, egy támadó varázstárggyal, az hiába rendelkezik hasonló erejű védővel, már kevesebb lénye üt vissza. Szerintem kb. 30%-os árcsökkenés kéne ezeknél a tárgyaknál, úgy már lenne esélye, hogy valaki bevállalja, és a védelemre épít.

A varázstárgyak bónuszával (most a támadó-védő cuccoknál maradva), meg annyit, hogy +1 támadásbónusz ugye elvileg a max. sebzést 1/2-del, a minimális sebzést meg 1/3-al növeli csak meg, tehát a következő szintű varázstárgynak elegendő lenne csupán a másfélszeresébe kerülnie, mint az egyel alacsonyabb szintünek (mondjuk a +2 attackos 300 arany, a +3-as meg csak 450 arany, és nem 600).

Szintén meg lehetne különböztetni a power- és knowledge növelő cuccosokat, bár erre nem ártana készíteni egy előzetes számítást, hogy +1 power átlagba, az ÖSSZES általánosan használt sebzővarázslat sebzésén mennyit növel. Nem tudom, hogy átlagosan hány körig tart egy-egy 1vs1-es támadás, de ha pár kör alatt vége van, akkor a knowledge növelő varázstárgyak árát kb. 30-40%-al kéne csökkenteni a poweres tárgyakéhoz képest, ha viszont jellemzőek a hosszan elhúzódó, hat-nyolc körös csaták, akkor viszont növelni kéne hozzá képest! A power növelő cuccosok árát meg szintén nem duplázni kellene, hanem az átlagos varázslatsebzés-növekedésből kiszámolni egy szorzót.

Huhh, remélem nem írtam eget verő marhaságokat... :oops:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 04 pén., 23:34 
Avatar

Csatlakozott: 2004 szept. 24 pén., 11:01
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Szigetszentmiklós
Hali!

Támadás véleményem: Jó dolog ez a nagy reformálás, de egy dolgot ne hagyjatok figyelmen kívül!!! Ne legyen túlbonyolítva ez a jól kitalált egyszerű és élvezetes játék!!!! Mert jelenlegi álláspont/ötletek szerint nagyon efelé haladunk... :roll:
Beorn: a +3 attack, a +2-nél azért is ennyivel többet ér, mert csak "egy" helyet foglal, szvsz! Magyarán: +3 attackhoz abból egy elég, míg a +2 mellé kell még egy +1-es ami szintén helyet foglal, tehát egy nagyobb plusszos "helytakarékos" is!!! ;)

Laca


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 05 szomb., 10:00 
Heroes Team

Csatlakozott: 2005 jún. 19 vas., 13:34
Hozzászólások: 1408
Tartózkodási hely: Budapest-Soroksár
Sziasztok!

Megtaláltam Gecco levelét, fel is teszem, a map a Battle Aréna helyettesítésére készült, letölthető, innen:
http://heroes.hardwired.hu/mugger/egyeb/gyh.zip
Lehet véleményezni.

Üdv. Mugger


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 05 szomb., 10:28 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
Kissé lassan de felfogtam, hogy ez az online támadáskra vonatkozik, kiváncsi lennék, hogy Laca véleményére, hogy beszélünk-e az offline támadás reformokról is!

Először el kellene döntenünk, hogy mekkora reformokat akarunk. Az biztos, hogy ha ilyen mértékű változásokat csinálunk, akkor legalább megint kelleni fog 3-4 verseny, hogy beálljon, kiforrjon az árlista, bármennyire is okosan csináljuk.

Mindenesetre megnéztem Sensei/2much féle árlista módosításokat.
Első technikai megjegyzés: jó lett volna más színnel jelölni az új árakat, mert elég nehéz áttakinteni a módosításokat.
egyetértek a Neela/Mephala olcsósításával, de szvsz így túl közel kerültek árban a többi hőshöz, tehát túl olcsónak találom őket.
Egyetértek a lvl7 monsták árcsökkentésével, de én az Archdevil, és az Archangel árán nem csökkenteném. A pár magasabb szintű varázslatot pl. clone túl olcsónak találom. varázstárgyaknál is sokat kell finomítani.

Én azt hiszem hogy az advanced skillen nagy részénél a +200 aranyat kevésnek találom, szvsz inkább a +350-500 aranyas intervallumban kellene dolgoznunk.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 05 szomb., 10:48 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Én csak matematikailag érvelek, minden másban abszolut lámer vagyok, úgyhogy ez csak egy ötlet, ami alant következik, meg ami fennen található az is:

No, mert nem akarok olyan lenni, mint a politikusok, akik csak azt hangoztatják, hogy ezt kéne megcsinálni, meg azt kéne megcsinálni, de nem tesznek semmit, otthon megvizsgáltam magam, hogy milyen átlagos sebzésnövekedés érhető el a varázslatokkal, miközben a hős spell power tulajdonsága folyamatosan nő.

A következő varázslatokat vizsgáltam meg: M. Arrow, Lighting B., Chain L., Meteor S., Implosion, Fireball, Inferno, Ice Bolt, Frost Ring. A sebzésnövekedés folyamatos (ezt ugye tudtuk), mindig egy fix számértékkel növekszik. A 9 varázslat 1-es spell powerről 2-esre növelve a varázslatok sebzése a kezdetihez képest, átlagosan 1,5 szörösére nőttek. Így a power növelő varázstárgyak árait is inkább másféllel kéne szorozni szintenként. A legjobb varázslat - ilyen szempontból - a Lighting Bolt és az Ice Bolt, ami a kezdeti sebzés 170%-át adja 1-ről kettőre növelve a powert, második legjobb a Láncvillám (160%), a legrosszabb meg az Implosion, ami csak 130%-os növekedést eredményezett. A többi átlagos növekedést mutat. Ezt a varázslatok árában kell tükrözni!

Mérlegelendő még, hogy a sebzés maga ugyan egyenletesen nő (fix mértékben), de az 1-es és 2-es spell power között százalékban kifejezve sokkal nagyobb a különbség, mint mondjuk a 6-os és 7-es spell power között. Így lehet, hogy a tulajdonságnövelő varázstárgyakat inkább valami folyamatosan lecsengő növekedéssel kéne beárazni, azaz a +1-et adó mondjuk X aranyba kerül, a +2-est adó 1,5X-be, a +3-ast adó (2,25X helyett) mondjuk 2,2X-be, a +4-est adó (3,75X helyett) 3,6X, a +5-ös (5X helyett) 4,8X, és a +6-os (7,6X helyett) 7,3X-be. Mindez persze szigorúan csak matematikai oldalról lett megközelítve, lehet, hogy az okfejtés alapjaiban hibás!

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 05 szomb., 12:25 
Avatar

Csatlakozott: 2004 máj. 12 szer., 14:03
Hozzászólások: 223
Tartózkodási hely: Balkány
Sziasztok!

Igen, szerintem hibás az okfejtés, mert a hős már alapból rendelkezik power-ral és még lép 15 szintet ami további + power-eket jelent. Egy wizard esetén pl. ereklye nélkül is simán lehet egy 8-as power-ed a szintlépések után tehát a +2 power nem 1,5-szeresére fogja növelni a varázslat sebzését a +1-hez képest.
Az ilyen matematikai megközelítéseknek szerintem nem nagyon van értelme a 4 primary skill bármelyikét megnövelő ereklye árának számításánál ( úúúh, ezt remélem mindenki érti. én alig :roll: ), mert az ereklye által adott bónusz értéke nagymértékben függ a választott hős tulajdonságaitól.
Szerintem a legjobb döntés az lenne, ha minden priimary skill-nek adnánk egy egységes árat (pl. u, x, y, z ) és utánna egyszerű összeadás-szorzással megkapnánk minden ereklye árát. (pl red dragon flametongue: 2u+2x ).

ubul

_________________
"Nincs káros anyag, csak káros mennyiség"


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 05 szomb., 12:53 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 20 kedd, 13:10
Hozzászólások: 477
Tartózkodási hely: Budapest
Igen ez a számítás nem jó, és főleg ,hogy nem veszi figyelembe, hogy csak 1 slotot foglal el, ami azért elég szűkös,
és szerintem ahogy most is van exponenciálisan kell megállapítani az árakat, max leeht egy kicsit egymáshoz képest finomítani.
Ubul:
Akkor a te számításai szerint ha a +2-es kard 200 aranyba kerül, és a +2 poweres páncél 300 aranyba kerül akkor a +5all kard 2500-ba?
Azt hiszem te is érzed, hogy bizony nem ugyanaz.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 nov. 05 szomb., 13:11 
Avatar

Csatlakozott: 2003 jún. 24 kedd, 12:02
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Kazincbarcika
Üdv!
Na, végre egy kis reformhangulat. :) Csodálkozok, hogy szinte alig van ellenvélemény. Másfél éve engem ilyen ötletekért még simán hülyének néztek.

Szerintem a skillnövelő varázstárgyak árai jók (tisztelet fentebb említett két kivételnek), nem növekedhet egyenes arányban az adott tulajdonságnövelés az árral. Pontosan a Laca által említett helyigény miatt.
A lények ára függjön a vásárolt darabszámtól. Pl ha valaki csak azért vesz néhány Főnixet, mert úgyis feltámad és lehet kezdeni, akkor akár az 1500 aranyat se tartom soknak elkérni érte. Persze nem ártana több lépcső a darabszám-ár görbére.
Támogatom a vegyes csapatok vásárlására adandó bónuszokat.
A hősök áraiba pedig jó lenne belekalkulálni a spec tulajdonságokat.(meg az induló sec skilleket) Pl, ha Aydennek lesz 10-es knowledge az kb 270manát jelent, ami +17knowledgel érhető el. Mennyibe kerül 17 knowledge? és ezt bele kellene kalkulálni az árba.

_________________
Minden úgy van jól, ahogy van, kivéve, ha nem lehet rosszabul.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 201 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség