Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 134  Következő
Szerző Üzenet
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 11 kedd, 17:48 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 12 hétf., 12:26
Hozzászólások: 2152
single játékokkal tele van a padlás, amig az AI buta és csak csalással képes nyerni vagy jól játszani, nálam nincs se jelene, se jövője.

S ez nemcsak a Heroesre igaz, COD kiegészitő single részébe még bele sem néztem pl.

_________________
Despite what your mamma told you, violence does solve problems.
Annak ellenére, amit anyád mondott neked, az erőszak igenis megold problémákat


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 12 szer., 19:56 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Poetice írta:
Csak poén volt a zúzás...:oops:
silver írta:
Most üdv, irány a rabiga...

Te szegény. :D
Örülök a beszámolóknak. :) Már csak 1et mondj meg, a hős szerepe olyan, mint a 2004-es bétában? :roll: :P Mert sztem az nagyon jó volt. 8)


olyasmi, de a képzettségrendszer azért más, elsőre szokatlan, viszont nagyon jó


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 12 szer., 22:54 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 11 csüt., 13:15
Hozzászólások: 190
Gratulálok!
Na és van benne jó sok RPG-elem? (a hősök fejlődési rendszerében)
inkább H4-re vagy H3-ra hasonlít a szintlépés?
a demo videojában 4 (!) tulajdonság közül is lehet választani szintlépéskor... meg tudod ezt erősíteni? (secondary skills)
Attack skill, D., Spellpower, Knowledge még mindig megvannak? (primary skills)
(hősre értve, mert azért a szörnyeknél csak megvannak... nem? :) )

Sok sikert és jókedvet a teszteléshez!

_________________
... astrologers proclaim month of october
all octobers are DOUBLED!!! :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 14 pén., 0:39 
Avatar
Heroes Team

Csatlakozott: 2004 jan. 06 kedd, 12:03
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Debrecen
Üdv mindenkinek
Az alábbi oldalon http://www.archangelcastle.com/h5/infos_imagesindex.php találtam egy-két érdekes képet amit eddig nem láttam még itt kitéve, hátha valakit érdekel. Konkrétan ezekre gondoltam, ha valakinek nincs kedve ellátogatni a fentebb írt oldalra:
http://www.archangelcastle.com/h5/preview/devellop/HOMM5_Concept_LD_Garrison_Haven.tif.jpg
http://www.archangelcastle.com/h5/preview/devellop/HOMM5_Concept_LD_Garrison_Inferno.jpg
http://www.archangelcastle.com/h5/preview/devellop/HOMM5_Concept_LD_Garrison_Inferno.jpg
http://www.archangelcastle.com/h5/preview/devellop/HOMM5_WIP_Champion_01.jpg
http://www.archangelcastle.com/h5/preview/devellop/HOMM5_WIP_Editor_02.jpg
http://www.archangelcastle.com/h5/preview/devellop/HOMM5_WIP_Programming_05.jpg
http://www.archangelcastle.com/h5/preview/devellop/HOMM5_WIP_Town_03.jpg
http://www.archangelcastle.com/h5/preview/devellop/HOMM5_WIP_Town_04.jpg

Új infot nem adnak, esetleg a mapeditor, csak mint érdekesség tettem ki a linkeket 8)

_________________
WoG leírások, útmutatók +menü magyarítás, linkek...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 14 pén., 9:26 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Az editor egész meggyőző, remélem nem cseszik úgy el, mint a H4-ét, ahol egyrészt nem volt infó a cuccosoktról, másrészt meg simán ki lehetett szedni bármit az elemtárból véletlenül. Ja, a help volt a legjobb szerintem, ami ez utóbbi baleset elkerülését célozta meg: tudnillik, azt ajánlotta, hogy érdemes egy olyan pályát csinálni, ahová MINDEN Heroes 4 tájelemből, bizbaszból kihúzunk egyet, amit véletlen törlés esetén innen vissza lehet másolni. KösssZ!!! :lol:

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 14 pén., 10:47 
Avatar

Csatlakozott: 2003 dec. 19 pén., 9:30
Hozzászólások: 2219
Tartózkodási hely: Wuhan, Kína
Szia, Beorn!

Lassan megelőzöl a Hszekben, kicsit lassíts. :D
Pár hónap alatt ennyi...

_________________
Rebooted bloodline.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 14 pén., 11:17 
Avatar

Csatlakozott: 2005 aug. 16 kedd, 17:06
Hozzászólások: 2137
Tartózkodási hely: Dungeon
Jaj! Most lelepleztél! Igen, ez volt az én nagy titkos célom!!! :P

_________________
Vigyázz, minotaurusszal vagyok, és nem félek használni! :)
Heroes3 map editor Codex v3.0


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 15 szomb., 12:24 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Silver: olvastam a hiv. fórumon, h a bétatesztelők nyomására megváltoztathatják a lények szintjeit, szal vigyétek fel a Hidrát a 6. szintre. :twisted: 8) Mert 7. szintű nem lehet a feketesárkány miatt, pedig megérdemelné... :( Télleg, a bleki hogy néz ki? :roll:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 15 szomb., 17:47 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Na jó, akkor a fórumot nem volt időm átolvasni, 3 oldalnyi hibát és javaslatot írtam le nekik, de elárulok valamit... a lények szintje nem olyan szigorú mint eddig bár be lehet őket osztani, de az értékekből és az újfajta építkezési rendszerből eredően én inkább 3x2 +1, mint 7x1 lényt mondanék... persze ez is váranként eltér, meg tulajdonképpen mindegy hányas a szintje, csak normálisak legyenek az értékek...
A matrona a dungeonban pl uannyi HPval rendelkezik mint a hidra!!! ami kétszer annyi mint minonak. Maradhat a matrona 6.szinten de azért a HPja ne legyen már ekkora!!! Legalábbis sztem; én ezt írtam javaslatnak.
Egyébként a játék 75% - eddig
ha mindent kijavítanak amit muszáj akkor 90% és ha sikerül még néhány extrát odatenni, akár 95% DE FIGYELEM ez NEM lesz H3 (pedig onnan vették át a legtöbb elemet)

Ha nem csuknak le igyekszem még többet írni ide :roll: :twisted:
Már átlépte a screenshotok száma az 1000-et :lol: szal érdemes lesz HBB3-ra jönni :wink:

Alaposan eddig a következőket teszteltem (a % az én mindent1be értékelésem)
academy - 85% - jó lett a hangulata, viszonylag jól játszható
haven - 70% - megint az angyal az 1ik legerősebb:( meg jó minden, meg szép, de nem akkor is kilóg
inferno - 90% - talán a legjobban eltalált hangulatú vár, bár nem igazán erős, de sok lehetőséget és taktikát rejt magában
necropolis - 90% itt ott még hiányos, de hangulatilag tökéletes. Sokan panaszkodnak hogy gyenge lett megint de ez nem igaz, csak az emberek még nem vették talán figyelembe a shadow dr. a wraith és a szellemek kül. képességét!! Rulezzzzzzz

a dungeon egy az egybe nem tetszik (bár a minó állat, a hidra is OK, de ....)
a sylvanról nagyon minimálisak a tapasztalataim, de a fák odavernek!!! :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 15 szomb., 17:49 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Poetice írta:
Silver: olvastam a hiv. fórumon, h a bétatesztelők nyomására megváltoztathatják a lények szintjeit, szal vigyétek fel a Hidrát a 6. szintre. :twisted: 8) Mert 7. szintű nem lehet a feketesárkány miatt, pedig megérdemelné... :( Télleg, a bleki hogy néz ki? :roll:


a dungeon még nem volt főváram és nem jutottam a blekiig (kifagyott..:)
itt hozzátenném, hogy a legerősebb lények épületei, de még a második-harmadik is, főleg az upgrade piszkosul drágák, ami jó, mert végre nem lesz az (bár ez az építési rendszernek is köszönhető) hogy 1 hét alatt egy normal pályán főmuftival szaladgálok...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 15 szomb., 22:47 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Ez a 3x2 +1 jól hangzik. :shock: 8) Kicsit 4, de nem kell választani. 8) Vagyis kell, csak azt kell eldönteni, h melyik legyek először. :)
Akkor reklámáljanak sokan a Dungeon miatt. :twisted:
Sztem is jó 5let, h drágák az erős lények épületei. 8)
Most már igazán várom, h milyen lett. :)
Van még kérdésem :oops: :
A mozgások mennyire kifinomultak?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 16 vas., 16:25 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Mekkora álmom volt. :D
Vhogy egy nagy ajtó volt előttem, és vki azt mondta, h a Dungeon már így marad, és nem fog jobban kinézni, ezért ne reklamáljak, ha nem tetszik. És mikor kinyitotta, ott volt előttem a Dungeon vár "életnagyságban" :shock: :D És én csak csodálkoztam, h milyen jól néz ki. Tök jó volt, csak aztán felébredtem. :( :D
Bocs a fél-offért, de ezt el akartam mondani. :)


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 16 vas., 17:12 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Vissza egy picit a grafikára! Megmondom őszintén nekem csak 2 lény volt problémás a játékban: a gargoyle és a ginie. A ginie csak furcsa volt de a gargoyle meg béna, de azt is meszoktam.
Minden más lény amelyiket én már láttam (ez úgy a 90%-a az összesnek) animálva vagy jól néz ki, vagy nagyon jól, legalábbis az én véleményem szerint.
És itt térnék rá Poetice kérdésedre, ami alatt gondolom az animációkat értetted. Szóval mégegyszer elmondom, iszonyat jók. A gólem darabos mozgása, a zombi vonaglása, a vámpír halála mind nagyon jó. Sőt egyes lényeknél megfigyeltem, hogy nem csak 1féleképpen támad, mint pl. a nájtmér, ami legtöbbször a szavával bök, néha meg rúgkapál. Anagyon jók közé sorolnám minotaur sebzéselszenvedését!
Sok helyütt még hiányos a hangeffekt de általában azok is nagyon jók: szörcsögnek, nyihognak, bömbölnek a lények rendesen...
A Haven zenéje egyre jobban tetszik, most is beléptem a várba, hogy hallgathassam :)
Már kevesebb, mint két hét... :)
Üdv


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 16 vas., 20:02 

Csatlakozott: 2005 ápr. 03 vas., 10:33
Hozzászólások: 62
Poetice írta:
Mekkora álmom volt. :D
Vhogy egy nagy ajtó volt előttem, és vki azt mondta, h a Dungeon már így marad, és nem fog jobban kinézni, ezért ne reklamáljak, ha nem tetszik. És mikor kinyitotta, ott volt előttem a Dungeon vár "életnagyságban" :shock: :D És én csak csodálkoztam, h milyen jól néz ki. Tök jó volt, csak aztán felébredtem. :( :D
Bocs a fél-offért, de ezt el akartam mondani. :)


nem flame-elni akarok, de ez már milyen egy buzi álom?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 16 vas., 20:02 
Avatar

Csatlakozott: 2005 jan. 01 szomb., 15:12
Hozzászólások: 353
Tartózkodási hely: Bp. XVIII. ker.
Aha, arra gondoltam, köszi a válaszokat. :)
Ez a Már kevesebb, mint két hét... mire utal? :o Annyi van már csak hátra a bétatesztből? :roll:
Kövi kérdés (:)):
Az undeadek is véreznek, mint a videókban? :? És többet télleg nem kérdezek, nehogy vmi baj legyen... :oops:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 16 vas., 20:24 
Avatar

Csatlakozott: 2004 okt. 11 hétf., 11:12
Hozzászólások: 771
Tartózkodási hely: Pellérd City
silver írta:
Vissza egy picit a grafikára! Megmondom őszintén nekem csak 2 lény volt problémás a játékban: a gargoyle és a ginie. A ginie csak furcsa volt de a gargoyle meg béna, de azt is meszoktam...

...A Haven zenéje egyre jobban tetszik, most is beléptem a várba, hogy hallgathassam :)
Már kevesebb, mint két hét... :)
Üdv


A gargoyle tényleg olyan mint egy kályha? :lol:

A Haven zenéje az, ami a bétában volt, vagy más?

Üdv,

_________________
Kép
Balee / Zsibi


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 17 hétf., 6:02 
Avatar

Csatlakozott: 2003 júl. 13 vas., 16:10
Hozzászólások: 260
Tartózkodási hely: Szeged
Az a "vér" amit láttunk a képeken, azt sztem ugyanaz, mint a robbanás a támadáskor, ami mindenütt bekövetkezik, csak éppen azon a képen vérnek látszik.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 17 hétf., 21:12 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Amíg a gargoyle nem mozog addig még okés, ha vkinek kályhára hasonlít ám legyen, az animációja elég gagyi...

Nem tudom mi volt a bétában a Haven zenéje, már nem emléxem... de szerintem nem!

A kérdéses lények véreznek, sőt a kályha is..:) de ezek apróságok, amiket szerintem már a következő fázisban javítva találunk... remélem!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 17 hétf., 21:17 
Avatar

Csatlakozott: 2004 ápr. 14 szer., 18:59
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest XIII.
Fizban írta:
Az a "vér" amit láttunk a képeken, azt sztem ugyanaz, mint a robbanás a támadáskor, ami mindenütt bekövetkezik, csak éppen azon a képen vérnek látszik.


Nem, a robbanás más effekt, a golem pl. nem vérzik!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
  Offline
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2005 okt. 18 kedd, 15:33 

Csatlakozott: 2005 okt. 17 hétf., 8:13
Hozzászólások: 4
Hali!

Nem lehetne néhány képet post-olni a bétából? Helyszínek, várak, csaták, stb.? Screenshot-okra gondoltam...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 2672 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 134  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Imperium - Modified by Rey phpbbmodrey
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség