Gyerekek, az hogy itt baromkodtok a fórumon nem használ nektek sem meg a többieknek sem. Próbáltam kiszűrni az érdekes információt a hozzászólásokból, de Connan random template-ek magyarázatán kivül mást nem igazán találtam. Most komolyan titeket az éltet hogy melyik tudja jobban fikázni a másikat? Elvész a játék lényege ha ilyenbe kezdünk belemenni.
Visszatérva a random és fix mapok közötti külömbségre, mind a kettő lehet élveztes, persze nem annak aki kisújból rázza hogy melyik pályán melyik hőssel, hanyadik nap x-ik lépésében kell felszedni a soron következő relicket, vagy bevenni az ellenfél várát.
Én nem játszottam sok random mapot, talán ha két pályát játszottam végig, és még vagy 1-2 -őt nem fejeztem be. De azt nem mondom hogy nem szeretem a random mappot mert én szeretem a heroes-t mint játékot és a pálya annyira nem fontos a számomra, viszont a random mapon a sok megkötést nem szerettem, ugyanúgy mint a fix mappon a táborra átírt pályákat sem annyira, bár azért ott az egy fix relic mind a két oldalon nem volt rossz dolog meg a könyvek kivétele sem.
A baj az, hogy ezzel a sok megkötéssel meg szerencse faktor kiszedésével elveszitek a játék szépségét, és az esélyt egy gyengébb játékostól, hogy legyen esélye nyerni egy jobb ellen. De ha sakkot akkortok csinálni a játékból akkor inkább azt játszunk, bár abban Connan ellen nem igazán lenne esélyünk (hogy miért talán majd elmondja Ő ha akarja, és ez most nem istenítés de komolyan jól sakkozik a fiú, nekem már volt szerencsém játszani velle).
Én nem vagyok egy jó online játékos kb. 50-50 % ban nyertem vagy vesztettem meccseket, és nem is játszottam nagyon sok online meccset talán ha 100 összejött az 5 év alatt amióta neten is játszottam a játékkal, a heroes-ról sem tudok mindent, még a mostani táborban is volt mit tanulnom, bár azért emelje fel a kezét az aki tudta hogy 2v2-ben két infernó vár között nem működik az átjáró a várak között

, persze nem egy embernél volt a két vár hanem 1-1 a két társnál. Erre a dologra majdnem rá is fizettünk Megamikorral mert azért nem kevés pénzbe és fa+kő -be került felhúzni a kapukat.
Nem értem, hogy minek kell egyes pályákat annyira bemagolni - kivesézni hogy a végén már szinte robot munka az egész. A végén csak lefuttatunk egy kis scriptet és a gép lelépi helyettünk a kört legfeljebb a harcot majd mi lejátszuk.
Volt itt szó arról hogy random map jó mert nem tudjuk mi van a mappon, meg nem lehet nézni a térképet, mire kiderült hogy vannak template-ek amiket a "profi" randomozók kivülről fújnak, mert mondjuk az a kedvenc random template-jük, mondjuk csak éppen azt nem tudják milyen lények védenek ezt vagy azt, de mivel 90% -ban ki van szedve a szerencse faktor kb. ugyanennyi az esély arra, hogy az fog nyerni akki már x- szer játsza le ezt a típusú mapot. Ez nagyjából ugyanaz amikor Petrus akar játszani valakivel a DW-n amin kb. 500 -szor játszott és álmában is DW lebeg a szeme előtt. Szóval én nem látom hogy ezekben mi az élvezet de akinek ez kell azzal sincs gond amíg talál rá jelentkezőt, bár én szerintem ez akkor lehet élvezetes ha mondjuk a másik fél hasonló beálítottságú és kedveli a hasonló map-okat.
Na nem osztom tovább az észt, mindenki azzal játszon akivel akar, olyan mappon amin akar, de próbáljunk nem ovodások módjára viselkedni itt a fórumon.
Üdv mindenkinek,
Boti.
ui. Petrus ha tovább baromkodsz itt a fórumon és szítod a hangulatod, meghackelem a router-edet (most hogy a DMZ-d be van kapcsolva ez már gyerekjáték

).